Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/15 in all areas

  1. In primul rand iti iei cauciucuri bune ca sa nu mori ca un caine sau sa omori pe altcineva. Nu e vorba de rezistenta in timp ci de cum franeaza, cum se comporta masina la viteza si pe ploaie. Nu sunt bani? Vinde jantele pe 18, iar unele pe 15 sau 16 si ia-ti pneuri bune la dimensiunea aia.
    6 points
  2. Si daca mergi cu 150 cu el cat consuma? Sau daca faci 500 km pe dn-uri Bucurest-Arad, ca sa scoti medie de 90km/h ( adica sa il alergi ca pe hotii de cai), consuma sub 10 12? ) Si inca ceva, viteza medie 110 km ..pe 1500 km.. pe unde? Si consuma la pompa 6.1? Daca tu mergi numai cu 100 constant probabil ca scoti 6.1.
    3 points
  3. compresia e mult mia buna la cald, oricat de proaste ar fi supapele si camasile al cilindri, ori lui daca ii porneste la rece, cand compresia e mult mai mica, la cald ar trebui sa porneasca si mai usor. Dar asta iar nu are nici o legatura oricum, la motoare Otto, fie ele pe gpl si benzina, aprinderea si la prima pornire, dar si in mers si apoi se face din scantaie. Tu confunzi cu dieselul, unde compresia e importanta la pornire si in timpul functionarii un motor pe benzina porneste si cu compresie foarte mica, proasta, cu gauri in garnitura de chiulasa, tocmai ca aprinderea ii vine din bujii. ca o sa consume mult, ca nu e eficient ca nu trage ca polueaza, dar porneste. sunt multi oameni care pur si simplu nu vor sa schimbe o maisna sh cu alta de care nu stiu nimic si isi pun o instalatie de GPL . Nu ai bani de V8, alternativa e simpla, diesel sau GPL. Adica in Italia, Spania, Germania e plin de maisni pe GPL unde castiga de 8 ori cat in ormania, dar la noi e drama, domle.. Pana si bmw a vandult masini cu gpl cu instalatie de fabrica. In germania poti lua aproape orice masina noua, cu o km cu instalatie oferita de dealer si fara pierderea garantiei, dar ai tu o probleme, ai impresia ca un bmw vechi de 10 ani e imaginea luxului si culmea potentei financiare, care proiecteaza in jurul lui un un parfum misterios de young executive , si cand stai cu el la pompa de gpl, se duce dracului tot si iti strica si tie imaginea, care stai la pompa de diesel la butonul ala de 20 de roni.. Probabil ca in capul tau aia de isi cumpara un seria 5 nou hybrid sunt culmea toparlaniei.. adica sa ai bani de un bmw nou si sa iei mizeria aia de hybrid cu care lasi mai putini bani la pompa..
    3 points
  4. vezi ca astia pe aici cand aud de gpl pe bmw inebunesc toti, ei si-au cumparat diesel ca are cuplu, nu ca sa faca economie la combustibil, si acum comenteaza pe banii altora. vad ca toti sunt cu motorul suprem 2.0d, si masini de 8-10 ani ca daca ar comenta unii cu v8 twinturbo as mai zice.. on topic la pornire la benzina treaba e simpla, ori nu ai scantaie ori nu ai benzina. Nu stiu daca ai fost la tester sa vezi ce erori ai, ar trebui sa mergi. Daca vrei sa vezi daca ai benzina, scoti turul de la rampa si pui contactul, vezi daca iti vine benzina pe tur. mai poti avea probleme cu senzorii de pozitie la volanta/arbore, aia se vad si ei pe tester
    3 points
  5. As dori sa va aduc in atentie un start-up interesant care ar putea sa completeze sistemul infotainment al masinii . Este vorba de EXPLORIDE - un HUD cu o multime de functii - http://www.youtube.com/watch?v=id7OmL3T7T4&feature=youtu.be Gasiti informatii complete aici: https://www.indiegogo.com/projects/exploride-turn-your-car-into-a-smart-car/x/11907407#/story
    2 points
  6. Exact. Ideea e sa imi placa sa conduc, nu sa imi distrug nervii cum sa consum cat mai putin
    2 points
  7. Pai e clar cam ce ti-a raspuns lumea. Acum intrebarea e: ce vei cumpara?
    2 points
  8. Trapa ori foliile de etansare din interiorul usii. Probabil ca au pastrat acelasi sistem cu folie pe interior. Acestea sunt prinse cu ceva mastic care in timp se dezlipeste de pe tabla si prin urmare lasa apa sa ajunga in interior. Desfacuta fata de la usa respectiva si inspectata folia
    2 points
  9. salutare, luni o sa merg in oradea ,si am sculele pentru simeringuri de supape cu mine, daca mai doreste cineva de prin partea aceasta a tarii sa schimbe, sa ma anunte. tel 0760601938.
    2 points
  10. Plus ca dupa primul an cu Riken o sa zici, bai, au fost bune, nu s-au tocit, le mai tin.
    2 points
  11. Eu nu cred, sunt sigur, ca i-au montat kit-ul amreiaj fara sa il centreze si au folosit pistolul cu aer comprimat la re-montare. Este oare asa de greu sa folosesti o cheie dinamometrica macar in locurile "sensibile"?!? Spun asta deoarece in cazul meu asa s-a procedat ... Slava Domnului ca nu au uitat decat o mufa ne-conectata si bonus un scartait la debraiere care a disparut in timp... Altminteri... ok... sper...
    2 points
  12. Eu cred ca i-a pus o volanta si sau ambreiaj uzat
    2 points
  13. Este ceva de genul ce am observat eu ca fac romanii adica isi iau masina scumpa si isi pun cauciucuri Sh. Mentalitatea asta deh.. carpeala stupida. Daca nu iti permiti gume premium pe jante 17-18-19 atunci iei jante mai mici si rezolvi si aspectul asta, decat ca mergi cu jartele de cauciucuri. Eu am pe Mercedes continental sport contact5 pe 17 si au cam 20 de mii de km si mai au cca 5 mm. Ca si aderenta pe uscat si ud sunt ff bune. La cuplul masinii de cca 600+ Nm rar pierd aderenta, la zgomot de rulare sunt de asemenea ok. Ca pret sunt cca 600 de ron 225 45 17 adica decent. La Audi am Michelin Pilot sport pe 18 care sunt si ele ff bune. Ce nu imi place este ca se uzeaza mult mai repede decat Conti. Si sunt mai scumpe, la dimensiune echivalenta. La Bmw avem tot Michelin insa premium contact parca, nu sunt asa aderente insa sunt foarte silentioase. Si de ex pe 16 sunt maxim 100 euro cred. Dunlop se tocesc f repede. Incearca si Falken, am avut acum vreo 5 ani si sunt aderente desi parca mai zgomotoase decat Michelin.
    2 points
  14. E ca si cum ai intreba daca sa-ti iei o pereche de bocanci ca lumea sau sa-ti iei in fiecare an cizme de cauciuc
    2 points
  15. Omul specifica pentru trafic in oras unde zilnic ai sanse sa tai cauciucul.Daca faci o galma la un michelin nou te cam ustura.Am patit-o personal,cauciuc nou Bridgestone 245/45/17,galma de la o groapa.Cu ce ma ajutat ca era nou si de firma?Cu siguranta nu am mers 5 ani cu el,am mers o saptamana.
    2 points
  16. M-au sunat acuma cateva zile, probabil ca au citit o carte de marketing si au zis sa foloseasca tehnicile din ea. Faceau feedback pe lucrari. ,,-Buna ziua, de la bimmer service va sunam, ati fost la noi pentru un schimb de simeringuri la supape. -Am fost. -Si cum e', mai consuma ulei, mai scoate fum? -Fum nu mai scoate, dar ulei consuma mai mult, ca mi-ati schimbat busonul la ulei, care era bun si original,fara sa ma intrebati, cu unul aftermarket si imi curge ulei pe acolo si pe la inca vreo doi senzori pe care probabil nu i-ati montat bine. -A da? Asta voiam sa stim, multumim! O zi buna!'' WTF?!?!?! De ce m-au sunat, sa rada de mine? )) Mentionez ca dupa cateva saptamani dupa ce mi-au schimbat simeringurile si curgea uleiul pe motor prin toate orificiile pe care le-au atins, m-am dus inapoi si le-am zis de problema. Foarte amabili mi-au zis ca verificam sa vedem. Mi-au curatat motorul cu o solutie si mi-au zis sa vin in alta zi sa vedem exact de unde curge ) Pai frate, se vede pe unde curge, mai fac eu inca o ora pana la voi ca sunteti ascunsi aici in Ferentari, ca sa-ti dai seama pe unde curge? Evident ca am renuntat... Cat despre lucrarea la simeringuri, a fost facuta corect, masina nu mai scoate fum si nu au fost alte probleme.
    2 points
  17. Experienta nefericita cu cei de la Bimmer Service! http://www.gigahost.ro/bimmer-service-bucuresti-experienta-dezamagitoare
    2 points
  18. Un cauciuc premium chiar daca e mai scump, merita investitia. Nu te pune nimeni sa iei cel mai scump de pe piata ca doar nu folosesti masina pe circuit, dar poti sa gasesti ceva premium la un pret decent.
    1 point
  19. URL=http://www.imagebam.com/image/0b6744431004341]http://thumbnails114.imagebam.com/43101/0b6744431004341.jpg[/url] http://thumbnails114.imagebam.com/43101/0409de431004345.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004351.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/fb245a431004357.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004365.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/3e9b55431004369.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/43101/ea1581431004377.jpg
    1 point
  20. Maxim un litru de ulei intre schimburi, adica 13.000 km. Asa ca poti sa-ti musti limba.
    1 point
  21. Te aflii pe un forum public unde lumea discuta ce doreste si isi exprima parerile in diferite feluri. Daca te deranjeaza asta tine-o pt tine si nu mai fa publica chestia ca nu are nici un efect.
    1 point
  22. Decat sa faci compromis la siguranta mai bine pui niste jante 15 max 17 inch si cumperi niste anvelope premium clasa c/b decat sa tii 18" pentru look "beton" si cu anvelope jalnice ca deh... is prea scumpe , daca n-ai de gand sa depasesti 50 km/h da... Eu is de parere ca alea sunt anvelope de dacie, iar la dimensiune mica pretul nu difera asa mult ca in exemplul tau, maxim dublu
    1 point
  23. Vad ca ''AlexChris'' exact asta ti-a recomandat sa faci :-) Bine ca s-a rezolvat!
    1 point
  24. Aici poti verifica disponibilitatea numarului de inmatriculare: http://www.drpciv.ro...Availability.do TREBUIE sa iti creezi cont!
    1 point
  25. Salut, pana la urma am rezolvat problema, daca mai intereseaza pe cineva Am fost la un service unde baietii chiar se pricep si am ramas surprins sa aflu ca problema era de fapt un banal capac de ulei pe unde tragea aer fals. Au strans putin prinderea de la cap, l-au pus la loc si am scapat de problema fara nici un cost. De atunci eroarea a disparut si nu a mai reaparut (au trecut 3 luni si deocamdata nimic). In caz ca nu se considera reclama, service-ul se numeste Evo Car Services, recomand!
    1 point
  26. Problema se pune altfel, cine nu a avut gume noi si premium nu prea stie ce inseamna asta, iar comparatia un set gume noi premium versus 5 seturi de rahat e fix zero.
    1 point
  27. Exista prea multi naivi in Bucuresti/Romania cu care service-ul asta o sa mai faca multi bani...multi ani...hehe
    1 point
  28. ´´Suntem 110% specializati in BMW´´
    1 point
  29. foarte frumoasa pacat de evacuare informativ cat este timbrul de mediu ?
    1 point
  30. Cand aud/vad Bimmer service in reclamele de pe net parca imi vine sa spun ca inii clienti chiar si merita soarta. Ce nu inteleg eu e ce se intampla cu cei care aleg sa mearga la service-ul asta? Nu au si ei Google? Nu cauta si ei referinte despre asa-zisii mecanici de acolo? Si ce se intampla cu cei care au fost si s-au ales cu masinile distruse? Nu au auzit de OPC? In medicina exista asigurare de malpraxis, asa ar trebui sa aiba si mecanicii astora. Doar ca la incheierea politei trebuie sa arati o calificare, ceva. Ceea ce e cam greu in unele cazuri
    1 point
  31. Pana cand intalneste omul potrivit. Rus, sau cu atitudine de rus.
    1 point
  32. Imi pare rau pt cele intamplate. Pe google nu se pot scrie comentarii negative si nici nu poti da rate, alea cred ca sunt platite de ei pt reclama. Foarte multa lume s-a intepat la astia si totusi lumea continua sa se duca la ei (. Daca, ma mir cum de nu ti-au oferit 10000ââÂŹ pe ea, ca e varza masina si nu se mai poate repara. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  33. a avut cineva de aici tangenta cu "automobile-star" Cluj-Napoca ?
    1 point
  34. Nu am vrut sa jignesc pe nimeni. Nici nu am vrut sa spun ca eu sunt potent financiar. Dar nu pot sa tolerez romanul asta fudul. Stiu ca la romani imaginea conteaza, sigla, marca. Asta se vinde bine, chiar daca lumea nu isi permite. In fine, eu ma retrag ca sunt prea multi care se simt pe aici.
    1 point
  35. Are foarte mare legatura problema lui de pornire cu gpl-ul. Daca vaporizarea gazului nu se face cum trebuie inainte sa ajunga in cilindru, se produce efectul ala de explozie necontrolata care ciupeste efectiv si afecteaza supapele. Motorul nu mai face compresie cum trebuie, la cald, cand se dilata, nu ii mai porneste. In fine, voi puteti sa va consolati cat vreti, dar masinile pe gaz sunt tiganii. Daca nu iti permiti sa ai un bmw cu multi cai pe benzina care consuma mult, atunci cumpara un Logan 1.5 diesel. Da asa-i romanul, fudul ca are BMW. Si ne mai miram ca ii tara asta asa cum ii.
    1 point
  36. Incearca sa torni putina apa rece pe senzorul de la axa cu came.Daca porneste dupa ce se raceste schimba senzorul.
    1 point
  37. Mie imi plac foarte mult astea:
    1 point
  38. lol, ma simt pe vremea comunismului. A mai avansat tehnologia, nu mai e chiar asa cu gazul.
    1 point
  39. Buna descrierea oricum. Cam asa era si fostul meu E60 520i, doar ca nu avea atatea dotari gen volan sport,navi prof si scaune sport. Am dat-o la schimb pt vreo 9500 euro dar asta prin 2011. Acum cred ca nici 7000 nu mai luam sincer.
    1 point
  40. Fara supararea, are acte acum inteleg, dar pentru forumul asta macar puteai sa pui un pret real, 8900 e SF.
    1 point
  41. Un topic stricat in stilul BMWCLUB.RO . Cred ca asta este un motiv pentru care nu o sa mai existe intalnire BMWCLUB , vorbarie multa fapte putine. Masina arata foarte bine, se vede ca a fost intretinuta ca la carte.
    1 point
  42. Sa inteleg bine, masina este din 2005, cu un an mai veche ca a mea, arata identic cu a mea, exteriorul cel putin (nu stiu interiorul cum este, banuiesc ca are CCC si scaune normale), singura diferenta fiind cutia automatasi cei 20-30k km in plus la mine si ceri pe ea 10.000. Pretul asta imi da curaj sa cer si eu 9500. Multumesc.
    1 point
  43. nu fi ghiolban, ai o masina din 2005, careia eviti sa ii spui si anul, eviti sa ii pui vinul, si ceri un pret exagerat, dupa ce o cumperi cu 2 mii mai ieftin. nu visez la masina ta si nu mi-o permit, stai linistit.
    1 point
  44. Foarte mic consum,mai ales la viteza aia,greu de crezut ca e si real. Eu pe e90 cu jante 19 aveam 9-10 in oras - Tg. Mures. Poate influenta scaderea consumului efectuarea reviziei.
    1 point
  45. Ia fa tu urmatorul experiment. Incearca sa umblii la capacul de la ulei sa incerci sa il strangi mai bine sau eventual chiar sa il pui in pozitia opusa fata de cum sta el acum. (ex. daca scrisul bmw de pe capcac poate fi citit din partea stanga, pune-l invers adica scrisul sa fie citit dinspre dreapta). Vezi dupa aia daca obtii vreun rezultat. De asemenea verifica tubulatura de plastic de la admisie in special cotul care pleaca din carcasa filtrului de aer si intra in clapeta de acceleratie, acolo furtunul ala de multe ori ai impresia ca sta corect dar el are tendinta sa iasa din carcasa daca nu e prins bine.
    1 point
  46. Decat cele standard clar sunt mult mai ok cele sport. Mi-au placut...n-am cuvinte
    1 point
  47. Eu nu am plecat niciodata nemultumit de la bimmer service. Si intreetin masina la ei de ani buni.
    1 point
  48. Si la asta se rezuma totul. Da, uneori iesi pe pierdere la anumite lucrari ca pe termen lung sa iesi pe plus si sa iti extinzi afacerea. Cea mai buna reclama e recomandarea verbala a unui client satisfacut, care aduce si alti clienti. Insa unul nesatisfacut, isi ia si prietenii cu el cand nu mai continua colaborarea.
    1 point
  49. Din ce vad eu aici, arata f ok. Trebuie oameni ca lumea, ca omul sfinteste locul. Succes.
    1 point
  50. ca sa nu se ia cata de mine ca votez aiurea...am avut si 330xi acum conduc tractiune spate, inainte de xi am avut tot tractiune spate, acum am ambele masini cu tractiune spate...personal mie mi se pare ca nu se compara nimic cu tractiunea spate ps: nu spun ca 4x4 nu te ajuta mai mult decat tractiunea spate, intrebarea a fost ce tractiune preferati...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.