Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/15 in all areas

  1. Salut in primul rând colegii de forum. De ceva timp ,mĂŁ uit mai des pe forum si am decis sa imi prezint masina...BMW e60 *530d*. Asa cum scrie si in topic ,ĂŽnaintea acesteia am avut un BMW e39 *530d 2002 facelift ,Mpachet de fabricĂŁ,foarte bune si reusite ca model,la acel model nu am avut mare lucru de fĂŁcut ,doar ĂŽntretinere si retusuri ĂŽnsĂŁ aveam sentimentul acela cĂŁ pare "bĂŁtrânesc" in comparatâşie cu un seria 3 e46,este doar o pĂŁrere,nu vreau sĂŁ intru in polemici. De aceea am decis sĂŁ schimb masâ˘ina si dupĂŁ lungi cĂŁutĂŁri am gĂŁsit ceea ce imi doream ,ĂŽnsĂŁ nu foarte dotat,masâ˘ina in cauzĂŁ BMW e60 530dA euro3..218000km...VIN B151564 neĂŽnmatriculatĂŁ(am tâşinut la acest criteriu) am cumparat-o deoarce mi sa pĂŁrut "cinstitĂŁ" ca masinĂŁ sâ˘i un plus avea Logic7. http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/c4def7ca38d6875f98b5940ce98c50d0.jpg DupĂŁ ce am cumpĂŁrat-o i'am fĂŁcut o revizie completĂŁ schimbând toate consumabilele dupĂŁ cum urmeazĂŁ: -ulei motor Castrol 5w30 -ulei+baie cu filtru cutie viteze -lichid frana+ulei servodirectie -filtru epurator de plastic -preĂŽncĂŁlzitor motorina -fulie motor BMW plus role INA si curea accesorii Contitech -debitmetru Bosch ,releu+bujii Beru,furtune vacuum -termostat motor+egr Beru -tampoane motor, discuri ATE Power pe fata cu plĂŁcute originale BMW,discuri si plĂŁcute BMW spate toate NOi. -Reconditionat turbina la AVD Bucuresti,ĂŽnlocuit electromotor si releu ĂŽncĂŁrcare Valeo. La sfarsitul anului 2012 masâ˘ina a primit un update de soft la MHS Craiova. La masina s'au adus numeroase ĂŽmbunĂŁtĂŁtâşiri dupĂŁ cum urmeazĂŁ : - faruri adaptive cu xenon si stopuri spate facelift plus modul lumini LM2(mufele si cablurile adaptoare au fost cumpĂŁrate de la MHS Craiova si montate la Autokapa Craiova ) -schimbat interior cu unul confort -suspensie Mpachet inclusiv bĂŁri de torsiune si bucsâ˘ile de la jug pe spate -navi mare - pachet M original(bara*fata*spate*praguri plus accesoriile aferente) -volan M (piele Napa) -coloana directie reglabilĂŁ electric -pedala moarta si pragurile interioare M -ceasuri+climatronic facelift * -oglinzi cu rabatare,luminate,electrocrom plus oglinda interioarĂŁ cu electrocrom -trimuri interioare vopsite black piano -trimuri exterioare negru mat Bine-ntâşeles ca la masina s'au adus numeroase ajustĂŁri deoarece nu toate piesele dorite s'au gasit la timp (schimbat doua interioare,ajuns ĂŽn final la cel dorit,ĂŽnlocuit suspensie de mai multe ori,schimbat jante de mai multe ori,pachet M aftermarket ) etc .etc) Nu am poze vechi sĂŁ pun deoarece nu am crezut ca imi voi prezenta vreodatĂŁ masâ˘ina..configuratia de serie a masini se poate vedea pe Vin decoder...atasez poze mai recente..ĂŽnsĂŁ nu foarte recente,ĂŽntre timp s'au mai adus modificĂŁri care nu sunt prinse in poze...momentan sunt plecat si nu pot pune poze mai multe ...orice comentariu legat de masina cu plusuri sau minusuri este binevenit . http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/93dcc027e60864e05934696f642a73e5.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/3b7ee8aaf036c1024cad904950ff4377.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/ed85f537ced3563770f5f5bffe6ad964.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/0f0ea0c01477cd0486db17129d054534.jpg%20http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/66a16d4bf5d2b02876aa3dad90539089.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/427140c37ab6b003befb1b8b29aee9d7.jpg http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/8afc16bb480aedacf60b7f6301dbc050.jpg De asemenea pe maĂâ˘inĂŁ sa montat Active Steering Ăâ˘i Dynamic drive (aici deja sa simĂâşit plusul de care aveam nevoie)totul ca la carte datoritĂŁ amicului meu Radu 123"vopsitorului") Marinescu Alin si Cioranga Lucian. ĂĹĄin sĂŁ le mulĂâşumesc pe aceastĂŁ cale pentru tot aportul adus in mare parte modificĂŁrilor .Tot ce sa montat pe masina a fost fĂŁcut personal *mai putin CodĂŁrile* Va urma plafonu negru...deja a fost achiziĂâşionat de la colegul Sasha (foarte greu de gĂŁsit acest plafon cu trapĂŁ). SchimbĂŁtorul si trimul cu unul sport http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/21/d8d6e22f968bef0701fa80766a0cd07d.jpg De curând masina a mai primit Jantele style 124 in doua lĂŁtâşimi cu cauciucuri noi Vredstein de iarna 245/40/18 si 265/35/18 spate In primĂŁvara o revopsire totala Si un ultim update *NBT*cu touch Deja a fost achiĂâşionat si urmeazĂŁ a fi montat dupĂŁ ce voi vopsi masina.. Astept pĂŁreri si ce credetâşi ca ar mai trebui facut. Sent from my iPhone using Tapatalk
    6 points
  2. Andrei, spune drept, erai sub acoperire?
    5 points
  3. Bonus de black friday - jante de aliaj + pneuri de iarna Michelin Alpin Primacy!
    3 points
  4. Va salut ! Dupa mult timp petrecut pe forum, ca spectator, am decis sa imi prezint masina. Dupa cum spune si titlul - 318d n47, 143cai cu power reduction, deci 136 in momentul de fata. Dupa indelungi cautari si multe masini cu km dati peste cap si neingrijite am ajuns la asta, care m-a incantat cu 178.000 km reali si distributie schimbata ca la carte la Bmw in Belgia la 120.000 km ( pana unde a avut si carte service, spre surprinderea mea, reala). Ca si dotari imi doream foarte tare navi mare, ea avand si piele, cotiera dubla retractabila, senzori lumini,ploaie si parcare spate si automata venind ca un bonus. Dupa ce am verificat-o la bmw si mi s-a confirmat ca sunt km reali si ca are distributia schimbata,m-am incantat f tare si am cumparat-o. La cumparare nu am putut sa o verific la Bmw deoarece ma programau peste o saptamana si trebuia sa iau o hotarare in ziua respectiva, asadar am mers cu ea la un mecanic care mi-a confirmat ceea ce stiam deja. Are nevoie de discuri-placute si cauciucuri. Ok, bun..o iau.. Facut schimb ulei ( Motul specific LL-04) + toate filtrele ( Mann). Intr-un final masina s-a hotarat sa imi ofere ceva mai mult..asa ca intr-un final m-am enervat si am schimbat cam tot ce se putea. Dupa o verificare la Service Premium am tras linie si am inceput investitiile : Schimbat garnitura + suruburi capac tacheti, discuri+placute+senzori fata/spate ATE, saboti frana de mana+ accesorii frana de mana ATE; Captele de bara (TRW) , bielete directie, biele antiruliu, un brat inferior pe dreapta (Lemforder); apoi pe spate a inceput sa faca zgomot un rulemnt, asa ca i-am schimbat pe amandoi (FAG); rola/intinzator+ curea (Gates) + saptamana asta mi-a venit de la Cataxxl fulia Corteco. Dupa toata investita asta trebuia sa fac si geometria, deci m-am simtit fortat sa schimb si cauciucurile, trecand la cele de iarna ( Continental TS850 ). Toate bune si frumoase, mergem dupa toate investitiile si caucicuri noi la autosoft militari sa pun cauciucurile si sa fac geometria. Aici masina a dorit sa imi faca inca o surpriza :frantics: si la ultima roata ma cheama un baiat de acolo sa imi spuna ca o roata are nevoie de indreptare..Ok..hai sa o indreptam..dupa alte 10 minute chemandu-ma sa imi spuna ca este si crapata. Dupa inca o zi pierduta la autosoft fundeni, de data asta, m-am ales in sfarsit cu janta inteagra si dreapta. Acum privind partea plina a paharului, pot spune ca acum este in sfarsit intr-o stare mecanica perfecta si mai important, e silentioasa !! Dupa asa experienta de aprox 1700 euro investitie in 4000km parcursi, i-am oferit cadou un detalinig interior si un tratament piele marca Sonax. Acum sa speram ca nu mai are alte surprize in program. Alte poze
    2 points
  5. Am montat zilele astea si volanul de M. L-am prins la un pret bun, nu e de la @inside I-am montat unul si colegului @avlad pe F30. http://i63.tinypic.com/2m3ocgo.jpg http://i64.tinypic.com/2s84x2r.jpg Volanul vechi il vand, daca e cineva interesat.ii fac un pret bun http://i66.tinypic.com/nn1fls.jpg Am mai luat presuri cauciuc oem, modelul nou de LCI, dupa cum se vede in poza. In rest cam nimic, doar pus jantele de iarna de vreo 3 sapt. http://i64.tinypic.com/qzesy0.jpg
    2 points
  6. Iti multumesc pt compliment, te astept cu drag la garaj cu un telefon in prealabil la 0728/163687 https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto/ - pe pagina gasesti lucrari la multe BMW-uri Intre timp am curatat sasiul, urmeaza sa il ceruiesc. Si interiorul a intrat intr-un proces de "perfectionare" si anume am inlocuit fetele de usi de pe spate, am schimbat niste trimuri si am inlocuit vechea plansa de bord si consila centrala care erau deformate. Mai astept un set de presuri negre si cateva maruntisuri ca sa ii fac pozele de "dupa"
    2 points
  7. Sigur asa gandesc samsarii...eu zic ca atunci cand te duci sa cumperi o masina sa ii spui samsarului exact cat esti dispus sa i dai peste banii investiti de el...adica 10%...i a vezi ce spune... Si cand o sa se uite ala crucis la tine spune i ca in banii aia vrei si o masina dotata peste medie... Sunt convins ca experienta pe care o vei trai va fi...PRICELESS
    2 points
  8. Masina a fost adusa din Germania, in 2014. Kilometrii actuali: aprox. 137.000 (circul cu ea). Istoric de service la zi (ultima revizie in aprilie 2015). Cateva dintre dotari (pentru lista completa, VIN: WBAFW11080C652048): Faruri Bi-Xenon Proiectoare Ceata Keyless Start/Stop Navigatie (standard) Cruise Control Oglinzi incalzite si pliabile electric Senzori parcare fata + spate (PDC) Auto-Hold/Frana de urgenta electrica Interior Piele Integral Crem / Covorase de velur negre Scaune sofer si pasager incalzite/reglabile electric Cotiera centrala fata/spate Dublu Climatronic Radio Cd/Mp3/Usb Conectivitate Bluetooh (integrarea prin bluetooth a telefonului permite de la redarea fisierelor mp3 pana la accesarea sms-urilor, agendei telefonice, a istoricului apelurilor, etc.) Comenzi vocale (setata pe limba germana) Volan multifunctional Jante Aliaj 17' + pneuri de vara (pneurile sunt achizitionate in primavara) Inchidere centralizata (2 chei) Folie autorizata RAR pe geamurile laterale fata/spate si pe luneta Serie sasiu pt verificare : WBAFW11080C652048 Pentru contact: 0735 310 818
    1 point
  9. Eu l-am injectat primul ce-i drept. Dar ma taxeaza si el, e normal
    1 point
  10. Gata! Au inceput injecțiile )
    1 point
  11. Tu vorbesti? ) Ala de F10 a fost mai ieftin.La F30 n-am facut cine stie ce afacere. La urmatoarea comanda, daca o sa mai fie, poate prind preturi mai bune la volane.
    1 point
  12. E mai complicat la mine, e cu dracu' masina ) Am pus cabluri triplu ecranate, am schimbat masa la navi direct de pe sasiu, + direct de pe baterie, filtru pt deparazitare, masa la amplificatoare din acelasi loc cu cablu 0AWG, cabluri alimentare trase pe o parte, cabluri audio prin mijlocul masinii apoi prin stanga, departe de orice sursa de tensiune. Acum din multele surse, am redus la una: cu noile cabluri + filtru deparazitare, prin rca-uri nu mai preia nici un zgomot DAR daca inchid usa de la sofer bazaie, daca o deschid e liniste, cred ca scot usa
    1 point
  13. Daca are 42000 km, ii faci o revizie si aia e
    1 point
  14. Nu stiu daca face ceva cand ii pun contactul, dar asa m-am obisnuit. La fel si cu plecatul de pe loc dimineata..vara stau cam 3 minute pe loc si iarna cam 5 minute, dupa drum lung las masina cateva minute sa se raceasca putin turbina. Cateva minute e un pret mic pt a mai proteja putin motorul.
    1 point
  15. Si eu am acelasi obicei, astept sa se stinga becul de airbag si dupa pornesc. Din obisnuinta la celelalte masini probabil.
    1 point
  16. Poate fi si uzura cauzata de neatentie , asta spune f mult despre proprietar , aspectul conteaza intotdeauna .era un 528 mpack pe autovit rzv ,f frumos chiar mi-a atras atentia ca e sub pretul unui diesel cu m pack .
    1 point
  17. Ciuby, nu a fost aia pe care am vazut-o recent singura din toata RO, de-a lungul timpului ai aparut mai multe 520i-uri. Sunt rare, dar mai sunt. On topic:Cred ca cel mai bine pentru tine tot ceva Premium Selection pe la 20 si un pic de mii, aia 15k avans si lunile alea 3-4 cat ai sta sa gasesti ceva care sa merite banii ai plati-o pe asta mai scumpa. Si asa, f10-le nu va mai fi "out of your league". Sunt si situatii cand e mai bine sa platesti mai mult la bun inceput si apoi sa stai relaxat ca ai luat ce trebuie.
    1 point
  18. De vinzare E46 320Cd,150 cp,euro 4,153 Co2,din 2004 ,taxa de timbru=445 euro Numere de export valabine pina in 28 august 2015 apoi se pot scoate 3 rinduri de numere rosii Nerulata in tara ,import Italia,kilometrii reali ,149k,se pot dovedi cu carte/istoric service complet precum si cu masina in sine Optiuni :FULL fara Piele )) ,glumesc, se poate vedea si in poze,volan sport multifunctional,Bord Computer,pilot automat, CD player cu functia mode +magazie de CD,cotiera ,trimuri de aluminiu +ce vine standard la acest model,DSC,proiectoare,geamuri electrice,etc Defecte :Optice:vopseaua prezinta mici probleme inerente virstei(nu se pot vedea in poze)+a avut parte de un polish de amator(au ramas holograme) la interior putin dezlipita tapiteria pe usi de la caldura Tehnic:pe diagnoza apare eroare la bujii In rest masina merge foarte bine, nu bate nu troncane,nu da cu fum, trage din orice turatie,accept orice test,orice defect gasit in afara de cele mentionate scad contravaloarea (dar nu o sa fie cazul:) ) Pret 5450 euro negociabil numai dupa vederea masinii(masina este si pe alte siteuri dar la alt pret) tel:0733 014 212 http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1722.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1704.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1706.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1708.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1711.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1715.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1713.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1716.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1709.jpg http://i951.photobucket.com/albums/ad355/darknesslady/DSC_1718.jpg
    1 point
  19. Vandut,se poate inchide.Felicitari noului proprietar.
    1 point
  20. nu am mai reusit sa postez intre timp am pus o toba sport,care se aude exact cum voiam (discret) si mai lucram pana noaptea tarziu la tableta :frantics:
    1 point
  21. Te referi la sistemul Start/stop ? Daca da, spre bucuria mea, nu il am. Mi se pare o prostie de sistem pe un motor diesel, desii nici pe benzina nu cred ca l-as vrea.
    1 point
  22. Eu iti sugerez sa mai astepti 2 3 luni, mai strangi 1 mie, o sa mai scada pretul la un f30 2012 si poate gasesti ceva decent. Daca iei acum 325 ul, o sa il vinzi greu dupa, din pacate la noi benzina nu se cauta cum se cauta dieselul. In plus, este totusi o masina de 13 ani curand, care oricat de ingrijita ar fi, o sa ceara bani lunar. Asta cu " prietenul pasionat si maniac", iti zic din proprie experienta ca e o gogoasa. Asa am luat si eu Jeep-ul ingrijit si in 2 ani am mai bagat 4 mii euro in el. Asta e parerea mea. Tu faci cum crezi, sunt banii tai. In plus, eu nu sunt pasionat in adevaratul sens al cuvantului, insa nu am vandut cuiva vreodata o masina care sa nu fie perfect dpdv mecanic. Prietenul tau putea sa repare masina si sa o vanda ok, ca nu stiu cui ii place dupa ce ia o masina sa se apuce sa o repare. In plus, daca e asa tipicar nu cred ca 3000 lei era o gaura in cer, in conditiile in care costa un cauciuc bun 700 800 ron.
    1 point
  23. haha , da un eveniment nefericit , nu as mai lua masina fara o verificare stricta inainte si nici nu m-as mai duce dupa ea la mama dracului nici daca e unsa cu miere si 3 femei dezbracate in ea . Cert e ca masina aia avea km reali , cred ca la iesirea din showroom a avut vreun accident cu un client in teste ) . In fine sanatosi sa fim , s-a vandut la scurt timp dupa ce am returnat eu cosciugul ala de masina, nu a mai stat pe autovit prea mult deci se vinde orice pe lumea asta ..nu atat la pretul potrivit cat la prostul perfect . Deci ochii in 14 -16 cat e nevoie .
    1 point
  24. Cand vor intelege oare romanii ca pielea nu e o "dotare" obligatorie o masina cu scaune de piele implica AC care te paralizeaza ca sa nu-ti ia poponetul foc cand afara sunt peste 20grade, plus ca e infernal sa te mai urci in pantaloni scurti, ca sa nu atingi direct pielea. La fel este si cu ecranul din bord. Poate unii isi iau masina sa o conduca, nu sa se uite la un ecran care nu-i ajuta cu nimic sau la scaunele de piele in care te coci. PS: nu inseamna ca imi place masina. Sa dai 11.000e pt un 320d de la samsar este nebunie.
    1 point
  25. PĂŁi mai bine așa,poate ai o șansĂŁ-n plus..
    1 point
  26. Lasa prostiile si mergi in Germania si cumpara de la privat. Nu iti pierde vremea si banii cu toti tiganii si samsarii din tara. Asculta daca vrei sa nu iti para rau.
    1 point
  27. Matematica aia a ta e cam defecta.. Indiciu: adauga tva la 11.020 si vezi cat iti da.
    1 point
  28. DupĂŁ ce am pus mult timp de la Petrom, am zis sĂŁ schimb puțin și am bĂŁgat de la Mol cea Evo. Mașina o plimb ĂŽn mod special pe drumuri mai lungi, Sibiu - Cluj , Deva, Brașov, cât se poate de puțin prin oraș. Am observat cĂŁ folosind Evo, mașina pare mai silențioasĂŁ și parcĂŁ pedala este mai „moale” . Când se terminĂŁ asta am sĂŁ ĂŽncerc și cea de la Rompetrol.
    1 point
  29. Pe topicurile de vanzare de aici am tras un ochi, insa am gasit un singur F30 postat in ultimele 6 luni si are 178.000km. As prefera ceva pana in 150.000. Cat despre E90, poate ca ar fi alegerea rationala insa voi face o alegere la care primeaza ochiul si anul de fabricatie. Cat despre ce vreau, ma intereseaza sa nu fie chiar motorul de 116cp, 143 ar fi cel minim insa nu m-as supara sa il gasesc pe cel de 184cp. Probabil 70% din kilometri vor fi facuti in bucuresti, deci prea mare nevoie de putere nu am. Primeaza insa modul cum se prezinta masina si optiunile. P.S: Imi place si E90-ul insa dupa cum spunea si nepot, nu prea as vrea sa dau 15000E pe o masina de 5 ani cu 2 modele in urma
    1 point
  30. In ziua de azi nu toata lumea merge ca la raliu pe strazi si asa sunt destule accidente, motoarele din fabrica scot 200cp+ din 2l, 300cp+ din 3l , putere care ajunge pt daily drive asa ca lumea se orienteaza spre un condus cat mai placut, usor, luxos, etc. Multi prefera un motor silentios, masina antifonata, o navigatia profi, faruri cu care vezi noaptea ca si ziua ca sa ajungi la destinatie, nu suspensii care sa iti rupa spatele, motorul sa urle sa nu te auzi in masina, etc. Cine vrea opusul are o masina pt daily drive si una de alergat
    1 point
  31. Faina masina. ca o ironie.... Cum s-a schimbat lua asta. "Pe vremea mea" se vorbea numai de : suspensii, frane, volate usurate, pistoane si biele usurate, garnituri chiulasa din cupru, _chiulasa_ rectificata pentru compresie marita, supape marite, turbo, etc. acum lumea s-a indepartat de adevaratul spirit al "ultimate driving machine" si o ardem numai in bluetooth, NBT, lane assist, Full display, B&O, volan cu vibratii, faruri cu led, etc... O fi bine o fi rau?
    1 point
  32. Daca vei cauta pe forum vei gasi multe comparatii si multe recomandari. Recomandarea mea este sa cumperi indiferent de anul fabricatiei in functie de starea masinii. Un NFL ingrijit este mult mai fiabil ca un FL la care nu s-a schimbat nimic si troncane din toate incheieturile. Alege o masina ingrijita, la varsta asta, nu mai au importanta km asa mult, important este sa fie ingrijita, piesele ce au picat sa fie inlocuite si nu carpite sau ascunse prin diverse "magarii". Mult succes sa gasesti o masina buna!
    1 point
  33. 1. Masina din semnatura? Cred ca semnatura nu apare daca scrii de pe Tapatalk sau ai uitat sa-ti modifici semnatura. 2. Asta cu sunetul motorului in functie de tipul motorinei cred ca este autosugestie, personal nu cred in asa ceva. 3. Am mai scris si cu alte ocazii, marii "benzinari" (Mol, Petrom, Rompetrol si Lukoil) fac schimb de produse intre ei. Va dati seama cat costa transportul motorinei de la Rompetrol (Navodari/C-ta) pana la Oradea? Din cauza asta, Rompetrol vinde in zona Oradea motorina adusa din Ungaria, iar Mol-ul vinde in Dobrogea motorina produsa de Rompetrol. Eventual mai baga ceva aditivi, dar baza de aditivare este aceeasi. Restul e marketing ...
    1 point
  34. aparatorile alea de noroi strica tot ascpectul la masina, mai ales pe m pack arata urat de tot.. mie nu-mi plac.. dar daca tie iti plac..
    1 point
  35. am urmarit topicul si nu stiu cum sai scriu celui ce a inceput , daca se poate transmite spunei daca nui mai place bmw-ul sa si ia un renault si cand va vrea sa si schimbe un bec va trebui sa demonteze jumate de masina , sau noi ne-am cumparat bmw ca pluteste ca mercedesul sau ca-i,i sport oricum eu am calatorit mult cu bmwul seria 3 peste 1000 km faceam uneori pe zi si nu eram deloc obosit se muleaza pe corp , ati vazut voi vreo liniuta cu masini similare sa castige mercedesul, in f1 nu ati stiut cai manipulata de mult, intradevar am avut 5 ani un e 36 si in afara de rulment si cateva bucse nu am schimbat si am facut peste 100 000km si mergeam numai pe autobanda 160 constant acum am e 46 si il cred ca nu va mai avea aceeasi rezistenta ca si celalalt , dar cred ca calitatea scade peste tot
    1 point
  36. Ai 328i ? Ori te bazezi pe presupuneri? Asa ar putea sa-si dea cu parerea si o florareasa din piata.....in necunostinta de cauza
    1 point
  37. Fara suparare, dar a ta nu are nici jumatate din dotarile acesteia.
    1 point
  38. Cer scuze din tot suflet daca am scris asa cum stiu. Dar, fara superare, eu am crezut mereu ca scopul unui forum dedicat la un Brand de Masini este ca cei care au cunostinte in domeniu sa deie sugestii la cei care nu au. Mecanica face masini, nu gramatica...
    1 point
  39. Informatii detaliate nu pot sa dau ca nu ma pricep chiar asa. Eu am luat tot interiorul de pe o masina si l-am pus la mine, plafon, fete de usi complete, partea de sub luneta, bancheta spate, scaune complete, trimuri... Din ce mi-au explicat desi mufele s-au potrivit au trebuit sa alimenteze butoanele de pe scaun, sa traga k-line la consola din minloc si sa faca ceva la tetiere sa nu apara eroare de restraints faulty.. Say ceva in genul. Mergi aici http://www.bmwcoding.com/showthread.php?3168-E60-Retrofitting-M5-fully-electric-sports-seats-to-535d Ai informatii detaliate , tu nu ai active seats dar e explicat pe pasi, iar active seats e ultima parte, plus ca mai sunt 2 topicuri iar unul are poze si diagrame... Totusi acesta mi s-a parut cel mai complet. Ps: daca scaunele nu vin cu module cu calculatoare cu tot eu nu m-as baga...
    1 point
  40. Tocmai am facut conversia de la scaune semi 2005 la scaune comfort cu memorii 2007, a fost nevoie de codare si 5 ore de retrofit. Rezultatul, scaunele functioneaza 100% inclusiv memoriile. Practic se recreeaza reteaua lipsa. Nu se face tiganie si merita! Scaunele care le cumperi trebuie sa aiba calculatoarele sub ele. Trebuie codat vin-ul de la masina ta in calculatoarele de la scaune. Trebuie adaugate optiunile extra in calculatorul masinii. Ex optiunea de scaune comfort 456. Trebuie trase in jur de 10 fire, ex: alimentari lipsa, k-line, etc. se poate face lejer. Desi am avut scaune ca ale tale si muffa s-a potrivit la fix, a fost nevoie de retrofit, retelele difera.... Merita da-i nainte.
    1 point
  41. 1 point
  42. Nu te umfla asa in pene, nu ai o masina atat de rapida. Masina ta nu este un etalon pentru mine. Masina mea face suta in 6.8 secunde, a ta face suta in 6.7. Nu sunt impresionat. :) Iar E60 535i este mult mai rapid decat E60 535d. ma indoiesc ca mai face masina ta suta in 6.8... poate facea odata :lol: anii isi spun cuvantu
    1 point
  43. Aviz amatorilor: La intrarea in Sinaia cum veniti dinspre Comarnic, au pus senzori in asfalt! <_< Detectorul nu le vede! A doua amenda am luat-o de la un politist comunitar care statea la ciupeala la depasire pe linia continua. MIE UNUL MI SE PARE ABERANT CA LI S-A DAT DREPTURI DEPLINE POLITISTILOR COMUNITARI!!! Nu am avut chef sa ma cert cu el pt ca stiti cum se zice: "cu prostul nu te pui", probabil ca as fi avut castig de cauza pt ca eram doi la unu si nu avea camera.
    1 point
  44. As fi cel putin oligofren, labar, cocalar etc... sa fac asta :) Veneam si eu din Vama acu 2 weekenduri, mergeam linistit cu 180 pe cruise control ca era foarte libera autostrada si intamplator <_< eram si eu in depasire cand m-am trezit cu ledurile (A4 alb - logic! 2008) in retrovizoare si flash-uri disperante (chiar aveam si semnalul pus ca depasesc!). Dupa ce am depasit m-am dat frumos la o parte cu semnal cu tot si ce m-a provocat a fost ca atunci cand a ajuns in dreptul meu mi-a aruncat o privire de genul: "pi**m-as pe bmw-ul tau de kkt". M-am pus in curul lui dupa ce m-a depasit, si l-am tinut in 220 vreo 5min, fara flash-uri, fara nimic pana a inceput sa-i miroasa a incins... si s-a dat singur la o parte. Ce crezi... dupa ce m-a ajuns din urma mi-a mai dat flash-uri???
    1 point
  45. Faza cu muzica nu tine deloc la mine. Mai mult ma enerveaza si ma oboseste si mai tare. Cantatul...nu am incercat dar nici nu cred ca e genul meu. Impotriva oboselii tot somnicul e remediul. Amuzanta rau faza cu "vibratiile direct in mecla" :twoup:
    1 point
  46. lucrurile acestea se fac pana cand deschizi ochii odata si vezi farurile masinii care vine din sens opus la 2 metri de botul masinii tale,sau simti parapetul de pe autostrada ca-ti sterge masina,roaga-te sa ai timp si posibilitate sa redresezi traiectoria,si poate ai sa vezi lucrurile altfel,dar acea clipa de somn la volan,daca ai bafta,ai sa o simti ca si cum ai fi ti-ar fi ars 10 ani din viata.Alegerea este a noastra,fiecare este stapan pe viata pe puterile si pe deciziile sale.
    1 point
  47. A trisa somnul la volan e ca si cum ai juca la cacialma o partida de carti unde miza este viata ta.Exista mari sanse sa castigi,dar daca pierzi trebuie sa te gandesti ca e posibil sa nu mai ai posibilitatea de a juca alta.Leacul cel mai bun pentru starile de somnolenta la volan este somnul.Nu va pacaliti singuri cu cafea,cu bomboane,cu tigari,cu red bul,cu viteza mare--astea sunt bune atunci cand esti obosit la volan,dar atunci cand simti ca oboseala da mai mult in somn,opriti si dormiti.Nu aveti nimic de dovedit nici voua si nici altora,sa nu credeti ca sunt soferi mai buni ca voi cei ce fac 1000 de km fara sa opreasca,sunt mai norocosi,dar si daca te paraseste norocul.....Nimic nu este mai important ca viata,si din pacate este una singura,nu pariati pe ea.....
    1 point
  48. nimic nu substituie somnul ...Eu am patit faza asta acum 1 an ...Am fost nevoit sa trag pe dreapta si sa dorm 1 ora ..Efectiv simteam ca lesin de oboseala si eram cu aerul la max pus fix pe fata!... Asa ca nu riscati aiurea !..Nu merita !.. Chiar si cand esti in criza de timp .. :blink:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.