Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/15 in all areas

  1. Eu nu inteleg cum va puteti trezii unii sa comentati astfel despre o asemenea masina/capodopera. Noul seria 7 e mult peste imaginatiile multora dintre noi si tu vi sa zici ca are jante prea mari,ca e prea jos,ca linia aripii e peste janta.. eu iti recomand sa faci un test drive cu ea si apoi roaga un moderator sa stearga acest topic si deschide altul dar nu la fel de "modest" ca acesta
    4 points
  2. E forum monomarca, e de inteles doza de subiectivitate, insa S-ul nou e nava spatiala inca. Designul e discutabil la noul 7, la fel cum a fost la mai toate 7-arele de dupa e38. Si mie mi se pare prea jos si nu doar din poze. Oricum din punctul meu de vedere, prima optiune va fi tot S ul in categoria asta. Sa vedem noul a8 ce poate aduce in plus pt a se apropia de reperul clasei.
    3 points
  3. Ciprian, nu ai inteles nimic din postul meu.. 1. ca sa fiu pasionat de o anumita marca auto, nu inseamna automat ca trebuie sa si detin o masina apartinand respectivei marci. Pana si meseria de jurnalist auto implica, in cel mai bun caz, un simplu test drive cu o masina pentru realizarea unui editorial. 2. am spus foarte clar: "ma refer strict la impactul vizual", comparatia intre 7 si S eu am facut-o doar din acest punct de vedere. 3. fiind o parere personala, bazata pe gusturile/preferintele mele, nu poti tu sa vii si sa imi spui ca e gresita. ESTETIC, interior+exterior, dpmdv, S e peste 7.
    3 points
  4. Ca si zicala " Daca vulpea nu ajunge la struguri, spune ca-s acrii" Ar fi bine sa vorbeasca cei pasionati de bmw! In cazul tau, cu Audi dar fan Bmw ..... ..... Ca si cum joci la Dinamo si esti fan Steaua! Bmw 7series este ceva revolutionar si inimaginabil de multe minti stralucite din lumea aceasta! Iar cei care spun ca nu aduce nimic nou, poate nu inteleg acele optiuni si gadget-uri! Iph6+
    3 points
  5. daca te gandesti ca e vb de viata ta si de comfortul tau personal nu al statului ai sa treci peste . Oricum raportat la cat costa masina devine un detaliu . Poate la o masina mai ieftina ar trebui sa ai genul asta de blocaje . Daca te mai gandesti si la incidenta distributiei pe motorul 2.0 chiar ca depasesti total
    3 points
  6. Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.
    2 points
  7. Salutare. de ceva vreme masina mea nu mai tragea deloc. la 140km/h era blana si nu vrea mai mult. Pe depasiri era dezastru imi era frica sa mai fac asa ceva. Intre timp s-a spart racordul flexibil a doua oara intr-un an. Am fost la un service specializat in tobe si tubulaturi si mi s-a confirmat ca filtrul de particule este infundat. l-au inlocuit baietii cu doua catalizatoare unul in altul, fara sa faca alta modificare de soft. Masina a fost de nerecunoscut dupa aceasta operatiune. Este racheta, nu scoate fum, doar ca afuma un pic evacuarea finala ceea ce nu ma deranjaza. Acum o tine gorneta de la 0-240 ))))
    2 points
  8. Eu m-am urcat in ambele (nu am condus nici una); S-ul este impunator in interior, sobru, "greu", ca o mobila clasica, din perioada renasterii, dar restaurata pentru mileniul 3; 7-le, este mai agil, mai high-tech, mai aproape de cei ce stau toata ziua cu gadget-uri in mana; Pentru ce vrea sa fie clasa de lux, in care sa stai in dreapta spate in fotoliu, ambele isi au oamenii tinta: un antreprenot tanar sau cineva care are 35+ ani si face bani pe bursa, ii sta mai bine intr-un 7; unui om in varsta care vine doar la adunarile generale sa vada in ce directie merge afacerea, va cobori din S; Inca ceva, la cat de elegant este S-ul, fac o nota discordanta cele doua monitoare (cel cu navigatia su mai ales cel ce inlocuieste cadranele)....e ca si cum ai incastra un televizor LED in rama de tablou (stiti la ce ma refer)....imi pare cam....nu din acelasi film Una peste alta....ca si prestanta, in S...te simti domn; In 7...e altceva, nu stiu daca in bine sau in rau.
    2 points
  9. Ai de gand sa pui cutie manuala sau ce-i cu linkul asta? Cutia ta are convertizor de cuplu.
    2 points
  10. a mea am luat-o noua cand a aparut. era ceva asa ca un zgomot de mai multe lanturi, o zornaiala continua. desi masina avea oarece pretentii de premium daca inchdeai ochii zicei ca esti in ceva Passat sau de felul asta. nu stiu daca ati testat asa, sa inchizi ochii si sa vezi cum te simti. eu am avut recent surpriza cu un mini countryman, frate nu-ti vine sa crezi ce smooth e tot si cum poate sa mearga. diesel nu pe benzina. mersesem cu mini de cateva ori, in afara de s care era bun sa-i dai la oase pana pleaca fata restul nu mi-au facut vreo impresie. countryman asta e f reusit. si pielea de pe scaune e mai buna decat la bmw, nu-ti vine sa crezi.
    2 points
  11. Poate pentru ca este o masina destul de scumpĂŁ (de ĂŽntreĂâşinut si de cumparat), care are o forma controversata, nefiind chiar pe placul tuturor? In oricine caz, masina arata foarte bine dpmdv. Bafta la vânzare! Gesendet von iPhone mit Tapatalk
    2 points
  12. Sunt un fel de reprezentanta, ma rog doar cu preturile, dar in rest mult mai jepcari, la ei cu orice masina te duci sigur are ceva scump de inlocuit, indiferent ca masina are 20k km sau 200k km.
    2 points
  13. Standard convertizorul ducea 400Nm, iar cu cel de din performance pack tine 450Nm. Pana la 550 e cale lunga.
    1 point
  14. Servo frana foloseste vacuum de la motor ca sa ajute frana. De aceea ai frana cand e pornit motorul si cand nu este frana este f tare. Daca nu trage aer sau nu trage destul de tare la teava care intra in servo frana atunci de aceea este pedala asa de tare. De obicei este doar un furtun care este spart sau nu e strans bine si nu tine vacuum pana la motor. S-ar pute sa fie si pompa de vacuum cum spune Manole. Daca vrei poti sa sufli niste fum in teava de la frana si vezi pe unde iese fumul. Acolo este problema.
    1 point
  15. Cred ca toate au. Ne spui si ce motor ai, sau il ghicim noi?
    1 point
  16. Trec la E60 iar..... Ultima poza cu ea de Duminica de la munte http://i.imgur.com/TGB3toR.jpg
    1 point
  17. Merci. Masina este chiar in regula; daca am avut ceva de reparat, am reparat aproape de fiecare data cu piese OE cumparate in general de la Dan. Admisia am schimbat-o cand am luat masina, insa din pacate curge din nou, chiar daca putin. La masina dau proprietarului si admisia veche care are dopuri instalate, pentru cei panicati insa nu recomand sa mergeti cu dopuri, mie mi se pare ca merge mai prost la turatii joase. Inca ceva despre masina: a fost adusa in tara in 2008 la 90K, eu am luat-o de la userul valtherval in ianuarie 2012 la 134K. Referitor la cum arata cu jantele pe 18 pun doua poze din vara. Sper sa nu se considere UP; in cazul in care se considera va rog sa stergeti acest post.
    1 point
  18. Si la mine s-a rupt cand am incercat sa-l scot dar am reusit destul de usor apoi sa-l trag afara. Problema a fost sa-l introduc pe cel nou, nu vroia deloc sa intre desi am insistat foarte mult cu smirghel sa curat zona. Pana la urma am fost la service ca sa nu pierd garantia pentru cel nou, sansele erau destul de mari sa-l rup la cat m-am chinuit sa-l bag.
    1 point
  19. Va salut A venit vremea sa va przeint si eu noua achizitie !!! Mi-am vadut fosta masina in luna iulie 2015 , iar dupa am inceput cautarile care au durat aproximativ 2 luni tipm in care am bantuit autovitul si olx-ul !!! Bugetul meu era undeva pe la 22.500 -23.000 , intro zi vb cu Marius 05, si imi da un link cu un F10 530, motorizarea asta o cautam, masina frumoasa rau dar depasea bugetul meu !!! m-am tot uitat dupa masina asta cam 3 saptamani timp in care tot modifica pretul in favoarea mea , mi-am luat inima in dinti si am sunat si i-am cerut seria sa o verific ,ma suna de la reprezentanta si imi spune tov meu ca este masina super curata, km reali reviziile facute . Al sun si al intreb de ce da masina daca el a adus-o personal de 1 luna de zile masina avand numere rosi, si imi spune ca are mari probleme cu firma si ca este nevoit sa o vanda , imi spune ca el personal a adus masina luata de la Bmw Niederlassung Dusseldorf cu factura de 27.000 euro , ai spun sa imi trimita o dovada la cea ce zice , mia trimis pe whatsap facura pe numele lui si tot cea ce a spus era adevarat !! Din acel moment am intrat in fibrilatii masina verificata era ok, km buni optiuni peste cea ce eu vroiam cu mult , !!! Ce sa mai o lungesc am avut numai masini frumoase , dotate dar asta este vis Scurt isoric : masina pleca din germania in luna iulie 147.000 km, trecuti pe factura de la reprezentanta , iar eu o iau in septembrie cu 150.500 km Optiunile dupa Vin: C515151 Vehicle Identification Number WBAFW51080C515151 TypeFW51 Model 530d - EURDevelopment Code F10 Chassis LIMSteering LLDoors4 Engine N57Displacement 3.00 Power180 Drivetrain HECK Transmission AUT ColorBlack Sapphire Metallic - 475 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant DINGOLFING Production Date2011-02-23 Adaptive Drive- Integral Active Steering -Automatic Transmission- Dynamic Damper Control- Dynamic DriveDynamic- Sports Leather Steering Wheel - Ext.line Alu. -Comfort Access-Fine-wood Trim- Ambient Light- Glas Roof-,Comfort Seats -Seat Heating F Driver/front Passenger -Autom. High-beam -Lane Change- Active Cruise Ctrl+stop&go- Headlight WasherAdaptive- Navigation System Professional- Head Up Display -Business/bluetooth-Hifi Loudspeaker SystemHifi -Active Protection For PedestriansDaytime- Lights Front And Rear aktive Si cateva poze
    1 point
  20. frumoasa masina ! sa o stapanesti sanatos si drumuri fara evenimente !
    1 point
  21. nu e joasa masina.oricum garda la sol este reglabila daca asta era problema.
    1 point
  22. Frumos negrila, nu stiu daca iti poti dori mai mult de la o masina si in opinia mea asa ceva e ideal, poate sg inconvenient e ca nu are xdrive. Ptr jante pe 18-19 pune si vb cu iepurasul de pe acum ptr la primavara si cautam ceva frumos tare concav Abia astept sa ne gasim sa merg o tura cu Negrila :roadrage:
    1 point
  23. nu se poate. mergi la reprezentanta autorizata cu masina si acolo iti vor spune daca a avut reviziile in serviceuri autorizate bmw si cati km a avut la fiecare revizie. dar nu e obligatoriu sa le fi avut. totusi la varsta asta km oricum sunt multi. ca sunt 250 mii ca sunt 400 de mii nu mai conteaza, important e sa mearga bine si sa fi fost intretinuta ca sigur au picat destule de pe ea pana la varsta asta. daca a fost reparat e ff bine, dar multe sunt lasate sa se adune defectele
    1 point
  24. Arata bine masina, insa cealalta neagra cu piele crem, avea ''acel ceva'' pe care asta nu-l are. Insa sunt convins ca e mai placuta la condus si mai potenta, fiind model mai nou.S-o stapanesti sanatos ! Treaba cu impozitul e foarte simpla. Cand ai bani nimic nu e scump. Cand n-ai si te intinzi mai mult decat poti, incepi sa chitai ca, impozitu e mare, nu merita in tara asta etc, cred ca ati mai auzit clisee d-astea.
    1 point
  25. cred ca ceri cam mult pe ea si i-ai tras si vreo 100 de mii de km inapoi
    1 point
  26. In primul rand va multumesc pentru gandurile bune !!! Si acum o scurta poveste referitor la accest blestemat de impozit , In 2008 am avut primul bmw seria 5 un 525 din 2006 , eu venind dupa un ford focus 1,7 tddi de 105 cp parca imaginativa ce a insemnat acel mic tractoras fata de uzina cu 6 pistoane ,iar de atunci am schimbat audi a6, a8, seria 7 , toate 3.0 bun, La un moment dat zic ia sa imi iau un 520 , ok gasit pe mobile urcat in avion ajuns probat placut ,trag in peco fac plinul si ma pun pe autostrada va dau cuv de onoare si ma jur pe ce vreti voi ca mi-am dat 2 palme in cap nu vreau sa se supere baieti cu motoare de 2.0 dar a fost cea mai mare greseala a mea cu masinile nu are nici un termen de comparatie am tinut masina fix 2 sapatamani si am dat-o asta in contextul ca eu 5 ani am condus doar 3.0 si nu am putut accepta o putere mai mica. Iar faptul ca ne gandim la impozit ca este 2200 pe an , eu cand fumam cheltuiam lunar pe tigari cam 400-450 ron Iar la cati bani cheltuim zilnic asta nu se mai pune !!! CONCLUZIA mea , cine merge cu un motor de 3.0 o perioada de timp nu mai vrea altceva, ma refer mai jos
    1 point
  27. La cutia de viteze te-ai gandit? sau convertizorul din pack-ul performance e acelasi cu cel pus pe motorul de 204cp? Aceeasi intrebare si pt xDrive/cutie de transfer. Mi se pare bataia dracului de cap sa faci conversia asta, sa nu mai zic scump. Cum a zis si Cristian.O mai sus, nu inteleg de ce nu iei un 330/335d si ai terminat balciul. Sa nu-mi spui ca e impozitul mare si consuma mult
    1 point
  28. Daca nici F10 nu merita motor 3.0 atunci ce ? )
    1 point
  29. Ultimul pret : 18.000 euro
    1 point
  30. Tocmai, Carbon Core si farurile laser nu sunt chiar niste prostii. Eu cred ca e doar o chestie de gust.
    1 point
  31. mie mi se pare ca arata absolut senzational. chiar imi place ca e mai coborat
    1 point
  32. .. are husa pe volan! :sorcerer: .. nu-i imbracat in piele, are doar o husa de piele pe volan.. se vede clar ca vine jos peste trim'ul de la volan.. Ar fi prea de tot sa fie imbracat asa in piele
    1 point
  33. e niste prosti aia de la BMW...nu stiu sa faca o masina premium... designerii aia iau salariu degeaba, mecanicii la fel...e praf toti !
    1 point
  34. Deci daca are folie pe geamuri(fata/spate si pe dos) inseamna ca-i varza masina, ca nu merita nici sa suni? nu de alta, da sa stim cand ne punem masinile la vanzare astia care avem, sa le dam jos, sa ne sune si pe noi lumea :poke:
    1 point
  35. Ms , poze o sa pun zilele astea sa reusesc sa o curat, momentan nu prea am ce upgrade-uri sa ii fac ca nu cred ca are rost sa iau bara fata de M daca tot urmeaza sa vina zapada si sloiuri de gheata si cel mai probabil in primavara o sa primeasca asa ceva. Azi mi-a venit un cablu de diagnoza cu soft Inpa, urmeaza sa il instalez si sa mai invat sa mai fac una alta cu el. Si tot din gama bani cheltuiti tot azi a venit pompa de auxiliar pe care am gasit-o la un pret zic eu destul de bun comparativ cu cat costa cea Oem, ca a mea era moarta si din cauza asta nu mergea Webasto-ul, luni sper sa am timp de ea sa il fac functional Pe aceasta cale multumesc fratelui Flavius fara de care nu cred ca as fi avut masinuta asta si mai ales modelul facelift si care m-a ajutat la vizionarea mai multor gunoaie pana sa aleg.
    1 point
  36. akon te rog frumos sa nu te bagi ca spui numai prostii...de curiozitate stii care e bugetul meu de zici ca vreau bani putini? am vazut zeci deja pe forumul asta care vor E60 la 5000-7000 Euro,tu macar stii cati bani sunt dispus sa dau pe un E60 2009 Euro 5 cu 3 optiuni minime (navi mare,climatronic,incalzire scaune?) termina cu cocalarismele de "em pachet",nu ma intereseaza daca are sau nu,daca are m pachet sau alte optiuni in plus masina care o vreau foarte bine,daca nu iarasi foarte bine...nu stiu cum va mai gasiti cate unul sa aruncati cate o vorba fara sa va uitati macar in spate la topic. P.S iti fac o favoare,ma duc cu pretul pana la 13000( si doar in cazuri extreme ma duc foarte putin mai sus).Eu nu cred ca la o masina de 7 ani vechime la acesti bani merit sa iau un cazan,sau o masina fara macar cele 3 optiuni. Re-edit: Aia e o masina corecta? nici macar nu a zis de km ,optiuni,sau macar poze si mi-a zis pretul 14.000,de unde ai dedus tu ca este o masina corecta? esti cel care o vinde sau esti prieten cu el de imi vinzi gogosi mie aici?
    1 point
  37. Sunt exagerat de scumpi BMW Telie (a.k.a. Efficent Service). Mie mi-au dat deviz (oferta) pentru kit ambreiaj si volant 5700 lei. Aceleasi piese, cu tot cu manopera, m-a costat 2900 lei. Am mai fost la alte service-uri si toata afacerea ma ducea la 2400-3500, in functie de service. Diferenta probabil au scos-o din burta. Sigur au pus sa manance si gura lor ceva..
    1 point
  38. vai de capu' tau! te rog zi cand ai sunat pt turbina, sa le cerem niste explicatii. sau daca stii vreun caz concret cu schimburi de ulei manarite, da detalii ca se pot cere anumite probe. sau daca vorbesti doar din Petre Ispirescu... @crysis: ai garantie la lucrarea de la reprezentanta, pot sa te intreb de ce nu ai apelat la garantie?
    1 point
  39. Daca tot vorbim de ES uitati-va putin cate a schimbat un coleg de forum la un e60, aproape tot motorul: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/135838-bmw-e60-530xi-272cp-2008/page__st__860 ca doar asa este recomandat:)), auzi si tu l-au pus sa schimbe si fulia la motor pe benzina cu 100k km la bord si multe altele, daca te vad ca esti mai darnic te cam rup in doua, am trecut si eu de cateva ori pe la ei si dupa ce am vazut cum e patronul am lasat-o moale, daca ii zici ca nu vrei sa schimbi ceva se urat urat le tine:)))
    1 point
  40. Dar intr-un service care practica preturi de reprezentanta (desi nu este) si care umple devizul bazandu-se pe lipsa de cunostinte a clientului, cum poti avea incredere ?
    1 point
  41. Am GT de aproape 2 anii 530XD garda este mai ridicata decat seria 5 Am condus si x5 nu este rea masina, dar 5 GT imi place mai mult, mai ales la cate dotari are. Trebuie sa faci un test drive si o sa vezi....daragoste la prima vedere sau atingere
    1 point
  42. nu avea cum sa nu fie ok el este un tip foarte ok si de treaba din toate punctele de vedere fata de alti colegi de pe forum,este serios si daca te poate ajuta te si ajuta :thumbsup:
    1 point
  43. Un feedback pentru potentialii cumparatori: am achizitionat si eu un CIC de la Inside si a fost totul ok, incepand de la componente pana la montaj, codare si activare. Totul functioneaza asa cum trebuie!
    1 point
  44. ES este un fel de minireprezententa BMW, o.O...am fost si eu la ei cu o mica problema(cea a furtului de la filtrul epurator caruia inse toceste garnitura si da cu ulei pe langa, ma puteau sa schimb filtrul epurator la n47, chiar daca la acest model nu se schimba sau se schimba cu tot cu capacul la tacheti si costa f mult, toata problema a fost rezolvata cu 50 lei...asta este doar o problema... M-am dus cu masina la o verificare periodica nu ca ar fi avut ceva, dupa verificarile lor masina era cam toata de schimbat din bara-n bara, nici aia la filaret n-au gasit cate au gasit mecanici de la ES. Asa ca dupa mecanici de la ES orice masina sh care ajunge acolo "trebuie cel putin schimbat tot de pe ea" Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  45. este de la baterie,eu am fost cu ea la tester si ia dat acolo ca as fi schimbat bateria si imediat a pornit si dezaburirea,cica calculatorul vede ca bateria nu mai are amperajul care trebuie si taie din consumatori.inca am bateria veche pe masina pe care la cateva saptamani o pun pe redresor,si de atunci nu am mai avut probleme,la mine este problema ca fac doar 4 km pe zi cu masina si nu are timp sa se incarce.oricum astept inghetul sa o vad ce face,cum da semne ca nu mai poate am si luat alta.
    1 point
  46. luati-o ca sa nu mai parcheze pe 4 locuri ) free up
    1 point
  47. Idioti astia de la Bmw si in general producatorii de masini. Ce dracu in loc sa lase fiecare persoana sa isi puna ce cauciucuri vrea ca dimensiune se apuca ei si lipesc pe stalpul masinii un abtibild cu tot felul de dimensiuni. P.S. Diferenta este de 3,83% intre ele. Cand se pune alta dimensiune ar trebui, teoretic, sa se incadreze intr-un +/- de maximum 2,5%.
    1 point
  48. Bafta la vanzare! Ca fapt divers eu unul atunci cand sunt interesat de o masina,primul lucru la care ma uit sunt cauciucurile,spun multe despre prop anterior
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.