Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/16 in all areas

  1. Asa cum spune si titlul, in limita timpului liber vin in ajutor pentru cei care au nevoie de o diagnoza pentru BMW modelele noi (F01/F02/F06/F07/F10/F12/F13/F16/F20/F25/F30 Fxx etc) Diagnoza este Rheingold cu interfata pentru seria F De asemenea tot gratis ajut si pentru codari in limita cunostintelor gen DVD in miscaare, camere in miscare, anulare alerta pentru centuri etc..
    14 points
  2. Am terminat azi in proportie de 95%. Am testat in INPA butoanele si chederele, raspunde tot mai putin comanda de deschidere a geamului dreapta spate din butonul de pe usa (din butonul de la schimbator functioneaza). O sa verific continuitatea firului respectiv. Acum astept sa ajunga pinii noi pt alimentarea motoraselor si pinul pt sigurante. Nu m-am complicat sa iau din dezmembrari asa ca abia astept sa ajunga sa le vad in actiune. Cablajul pt butoanele fata: http://114.imagebam.com/download/0DMj5u_Qgl_DX3RCZZ4_tw/47482/474810625/1.JPG Am curatat si bancheta cu ocazia asta: http://113.imagebam.com/download/pOJlvUj65S64Kb6a_nNAEg/47482/474810629/3.JPG http://113.imagebam.com/download/UjpD6zXgDRr0T0NlIaQA0w/47482/474810635/4.JPG http://114.imagebam.com/download/Hfs6dm-D3Z-Y9ojvpqkR9Q/47482/474810637/5.JPG http://114.imagebam.com/download/y2mVDvV6n20K8nxEo_fHOw/47482/474810641/6.JPG
    4 points
  3. acesta este un topic cel putin ciudat. Intrii pe un forum bmw si ii intrebi pe posesori de ce e asa proasta aceasta masina ? la ce raspunsuri te-ai astepta la o asemenea intrebare ? In conditiile in care toti ce au bmw au facut o alegere constienta. In general pasionatii oricarei marci auto se vor identifica cu masina si cu brandul respectiv. Deci, e ca si cum intrebi pe cineva de ce e prost ? Sincer acum, care erau asteptarile unei astfel de intrebari ? Sa luminezi un grup intreg sa treaca de la o marca auto la alta ? haios
    4 points
  4. Salutare! Da, 3-ul este "the ultimate driver's car"! Simti asta de la primele minute la volan si creste aprecierea pe masura ce o conduci mai mult. Stai si te gandesti cum se face ca nici un alt model din clasa nu a reusit sa ofere aceste senzatii pana acum. Si nu vorbesc de drifturi, scartait de cauciucuri in curbe si nebunii din astea, ci de ce felul in care te simti conectat cu masina. Poezie sau nu asta a fost revelatia mea de acum o luna cand am facut un test drive. N-am fost fan BMW, era pe locul 3 in preferinte, dar cumva am ramas la fascinatia seriei 3 si am avut norocul sa-mi gasesc o "pereche" potrivita. Perechea mea se numeste "o albastra sexy" (si musculoasa as adauga). Este un F30 Facelift 320D xDrive MSport la baza. Cand am cumparat-o de la reprezentanta Cobalcescu (premium selection) avea 11mii km si 4 luni. Practic mi-am facut un cadou de ziua mea, care urma sa fie peste numai 2 zile. Fostul proprietar a pus pe masina aproape tot ce a putut, poate o sa dau detalii mai picante intr-un mesaj ulterior. Cert este ca sunt mai mult decat multumit, inca mai lungesc drumurile spre casa Am pus cateva poze (i-am pus o grila dubla neagra in locul celei standard, mi s-a parut ca-i sta mai bine). Pentru vara are niste jante M 19". Mai astept un pic... enJOY R
    3 points
  5. In general nu ma bag in discutii de acest gen, dar unul din motivele pentru care ai fost combatut este faptul ca ai denigrat toate masinile BMW prin prisma experientei personale avute cu un SH. Te citez: "sunt scarbit,dezgustat si sictirit de tot ce tine de aceasta marca. Rusine..... "
    3 points
  6. Toate costurile cu intretinerea si inconvenientele palesc in fata senzatiilor pe care ti le ofera masina atunci cand o conduci mai ales sportiv. Pana si fetita mea de pana in 3 ani a cam inteles care este treaba cu BMW-ul iar cand este intrebata cu ce masina sa plecam raspunde inevitabil: bembeul :-) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
    3 points
  7. Bine ai venit pe acest forum, nu te ingrijora daca nu iti raspunde nimeni, nu are nimeni nimic cu tine dar cam asta e atmosfera pe aici ;)
    3 points
  8. Va salut...Am achizitionat de curand un BMW 316i E30 din 90', pentru a-l reconditiona...Nu am experienta in domeniul acesta, nu am facut asa ceva niciodata dar imi place foarte mult ideea de a salva o masina de-odata cu mine , cu destinatia dezmembrari si de a o readuce in circulatie, ba mai mult de a-i face pe multi sa intoarca capul si sa o admire...Masina a stat foarte mult nemiscata (vreo 5-6 ani) poate mai mult intr-o curte pe langa care treceam foarte des si mereu ma uitam la ea si parca imi era mila de cum sta acolo si rugineste...pana saptamana trecuta cand am zis sa o "salvez"...Mereu mi-au placut ca design E30-urile dar nu am avut ocazia sa conduc niciodata unul, de fapt singurele BMW-uri care le-am condus sunt de generatie noua <2009...Sunt pasionat de masini, sunt entuziasmat, vreau sa incep sa il reconditionez, eu nu stiu mecanica deloc, il voi reconditiona la mecanicul cu care lucrez de mult timp, voi sta in permanenta acolo cat se va lucra pe masina (pt a invata si eu cate ceva)...dar vom avea nevoie de ajutor, de sfaturi, nu fiti prea duri daca cateodata voi pune intrebari prostesti sau banale ...si acum primele intrebari... In primul rand masina e neinmatriculata, are motorul original dar vreau sa il schimb cu unul mai puternic...Si mai departe nu stiu ce sa fac...Daca inmatriculez masina cu motorul asta dupa care schimb motorul cu un M54B30 sau M54B25 de ex. si vreau sa il omologhez ulterior, o sa ma puna de la RAR sa platesc si diferenta de timbru de mediu pana la capacitatea de 3.0l, adica o sa se recalculeze timbrul cu noul motor si sa ma puna sa platesc? Si care e pedeapsa daca te prind astia de a RAR in trafic cu motor neomologat? Multumesc de eventualele raspunsuri!
    2 points
  9. Bai nene... dupa 10 ani de bmw si dupa 1500 de probleme de la motoare sparte pana la inpinsul masini din intersectie am zis ca le-am intalnit pe toate, pana cand am zis ca am nevoie de spatiu mai mult si am cumparat si un vw passat break 08 cu motor 2.0 si 140cp, Acum in vara se fac 2 ani de cand o am... si in CONCLUZIE ramaneti la BMW cel putin cand se strica se poate repara:)
    2 points
  10. nu are nici o amprenta , este un senzor de presiune si ai o antena care simte ca esti aproape de masina cu cheia asa este se strica destul de des pentru ca intra apa acolo , nu ai cum sa il repari trebuie comandat maner la culoare
    2 points
  11. Este clar ca ti-ai ales o masina peste puterile tale financiare daca ai enumerat fulii, uleiuri si curele. Da, opelul este o masina fara prea multe pretentii. Chiar nu ai cum sa compari mere cu dude. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    2 points
  12. Colegu...lamurestema te rog 1. ce am zis eu fals in afirmatiile mele? 2. repar masina in regie proprie, adica am un amic cu service si merg la el, nu ma duc la reprezentanta, cu piese comandate de la cineva de aici pe forum, producatori de top sau pe original - tu consideri ca daca nu merg la reprezentata si nu pot dovedi cu factura service ca am inlocuit o groaza de repere, masina mea e un "cazan" ? - pentru mine reprezentanta nu inseamna servicii de calitate, nu la pretul cerut! 3. stiu reprezente din Romania ( 2-3 chiar) unde filtrele si uleiul se schimba doar pe hartie sau daca ai noroc partial in realitate! Daca nu ma crezi, sper sa nu patesti cu o masina dea ta astfel de situatii! Si eu sunt de acord ca sunt masini ok, chiar si asa forjate, insa complexitatea si reparatiile facute pe genunchi nu prea se impaca la aceasta marca - masina mea are 300 k km si nu are probleme la motor, sper sa ramana asa si pe viitor, insa doar din consumabile "am aruncat" cam 1000 E cel putin pe an! Nu este cea mai ieftina intretinere!
    2 points
  13. Pai curele, placute, tampoane motor si ulei si niste relee sunt nimicuri. Daca pt tine aata inseamna mare servisare, clar ramai cu Opel, o masina foarte buna dealtfel, dar cu costuri de intretinere mult mai mici decat Bmw.
    2 points
  14. Horia esti cumva la prima masina?? Eu zic sa mai intri si pe alte forumuri.. sa te mai linistesti, sau nu.. Mie mi se par chiar masini f ok.
    2 points
  15. Sirocoul este productie 2014, a fost putin folosit. S-a inlocuit cu unul OE, acesta fiind motivul vanzarii. E in perfecta stare de functionare, are doar mici urme de folosinta. Este modelul facelift, conductele pot fi mutate in orice pozitie. Kitul contine toate elementele necesare montarii pe masina: incalzitorul, suportul de inox, pompa apa, pompa combustibil, tobita si teava flexibila de evacuare, conducta de alimentare motorina, instalatie electrica si conectica necesara, http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/6/47517256TTe.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/9/47517249eUT.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/1/47517251IUR.jpg Pret: 2500ron. Telecomanda Eberspacher EasyStart remote+, productie 2014. Kit compatibil doar cu incalzitoare Eberspacher generatie mai noua de 2013. Este in perfecta stare de functionare, nu are probleme, nici urme de folosinta. Pachetul contine telecomanda, receptorul cu instalatia electrica, antena, senzor de temperatura interioara (pe display-ul telecomenzii se poate vizualiza temperatura din masina), manuale de instalare. Se pot face programari pe toata saptamana, stie sa citeasca/stearga erorile incalzitorului de la distanta, etc. Prezentare telecomanda: http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/3/47517263wfl.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/8/47517258EDf.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/47522105JKb.jpg Pret: 900ron. Programator EasyStart Timer, productie 2014. Kitul e in perfecta stare de functionare, nu are probleme, nici urme de folosinta. Compatibil doar cu incalzitoare Eberspacher generatie mai noua de 2013. Pachetul contine programatorul, accesoriile de instalare si manualele. De asemenea, stie sa citeasca/stearga erorile incalzitorului. Face tot ce face telecomanda, dar nu de la distanta. Prezentare timer: http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/5/47517265Qzy.jpg http://b9.is.pp.ru/c/cosmin34/7/47517267FRr.jpg Pret: 350ron. Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul producatorului: http://www.eberspacher.com/products/fuel-operated-heaters/water-heating/hydronic-5.html http://www.eberspacher.com/products/fuel-operated-heaters/controllers.html Toate elementele mai sus mentionate au fost montate impreuna, deci sunt compatibile si functioneaza perfect. La pachet complet, pretul e discutabil. Contra cost se asigura montajul tuturor echipamentelor mentionate si se ofera garantie 1 an atat pentru produse cat si pentru lucrare.
    1 point
  16. bravo! mai rar ca tine eu tot il sun pe neo si ii dau mesaj pt niste codari si....pauza. nici macar raspuns... se pare ca pt neo niste simple codari pe bani bineinteles, sunt pierdere de timp. inca odata felicitari pt initiativa
    1 point
  17. Am inteles Pun si o poza cu viitorul bolid poate se mai schimba atmosfera! Intre timp m-am mai interesat si eu...Raspunsul RAR: "Prin schimbarea motorului, vehiculul respectiv nu mai se regaseste in configuratie omologata. Reincadrarea in a norma de poluare se face doar in urma unei incercari de tip I reusite si nicidecum doar prin schimbarea motorului. Aceasta incercare costa la noi apropximativ 3000 lei la care se agauga tariful pentru omologarea vehiculului respectiv aproximativ 750 lei+ tariful pentru autenticitate aproximativ 150 lei." greselile de ortografie le apartin! Asadar cu vreo 1000 de euro il omologhez )... Ce motor recomandati cu capacitate pana in 3000, benzina pana in 1000 de euro, ma intereseaza sa fie puternic si fiabil...eu m-am gandit la cele doua postate mai sus, daca aveti si alte sugestii, iar daca merita cu adevarat pot sa mai cresc putin bugetul...si daca stie cineva concret care este pedeapsa dupa noul cod rutier daca te prind astia cu motor neomologat!...Si poate sunt care au urmat pasii unei omologari de motor sa ne impartaseasca si noua experienta!
    1 point
  18. in cazul asta....rasfoieste forumul si vei vedea ca sunt colegi care aleg sa mearga cu masina si 200-300 de km ( in alt oras ) la un mecanic ok. capu sus, un pachet de tigari si 2 cafele....si la treaba....ce nu face omul pt fierul lui ! hai ca nu e un capat de tara ! ps....rautati sunt peste tot !
    1 point
  19. Pe de alta parte, Opelul l-ai luat de nou, evident ca n-a fost nevoie sa schimbe discuri, fulii si alte consumabile de genul. Ma intreb daca iti cumparai un Opel-ul tot SH cu aceeasi varsta pe care E60-ul o avea. Nu ti-ai pus intrebarea si din acest punct de vedere? Sau crezi ca la Opel tin mai mult fuliile si altele de genu?!?! Eu nu prea cred. Intr-adevar costurile erau altele, in avantajul opel-ului. Dar asta-i deja alta treaba. Tine de ce-ti spuneau si colegii: iti permiti sau nu-ti permiti sa intreti o masina premium asa cum trebuie, Si asta nu inseamna ca trebuie s-o servisezi doar in reprezentante, ci piesele inlocuite sa fie in regula, sa fie noi si in functie de defect sa fie piesa OEM. Exclus piese din dezmembrari pentru motor, sistem de franare.
    1 point
  20. Eu inteleg ce vrea sa zica omul, problemele aparute n-ar fi trebuit sa apara, alte marci fiind mai fiabile. Bine, din toata lista eu as blama doar distributia, turbina pica si la ceilalti, brate, bucse... Poate dupa ce le pui toate la punct, vei avea o masina pe care te poti baza 150.ooo Km fara interventii majore.
    1 point
  21. Deci, Horia. Tu ai luat o mare teapa cu masina ta premium pe care ai cumparat-o. Sunt pe piata foarte multe e60 in stare jalnica, neintretinute. Si tu cel mai probabil ai cumparat una din ele. Crede-ma, e vina ta, nu a brandului BMW.
    1 point
  22. Nu are senzor de presiune ci un senzor de proximitate. Am avut și eu problema la a mea la usa stânga spate și am desfĂŁcut mânerul și am vĂŁzut. Ăntr-adevĂŁr sunt proiectate prost și intra apa mai ales când le spĂŁlĂŁm cu apa cu presiune. Se cumpĂŁrĂŁ broasca care costa ĂŽn jur de 1100lei. Ăți recomand ca pana cumperi broasca sa desfaci fata de ușa și sa scoți mufa de la comfort acces de la usa respectiva ca sa nu ĂŽți mai facĂŁ probleme la inchidere/deschidere, riscând sa se deschidĂŁ chiar singura masina. Sau poți sa scoți siguranța de la comfort acces pana o repari și folosești cheia pana atunci.
    1 point
  23. Eu o spal la 3 zile probabil asta e problema. Dar ce maner sa apara ca am facelift ar trebui sa fie reparate greseliile la masina asta. Nu vad ce maner ar fi.
    1 point
  24. Poti sa pui un prezervativ... Sa-l vad pe ala care pune mana...
    1 point
  25. Nu va mai radeti de saracu om, n-o poate intretine si cu asta -i basta.. Vrea sa aibe o imagine cu BMW pe care sa scrie " fara intretinere", ca pe baterii, rusine neamtului ca n-a inventat asa ceva. Ca pe Opel scrie ca e fara intretinere.
    1 point
  26. Eibach pro kit 525 lei setul noi pe epiesa.ro
    1 point
  27. De acord cu tine....Dar au prea multe belele comparativ cu alte masini din segmentul lor....asta vreau eu sa zic...Si voi nu intelegeti. Nu e cumparata de noua ci sh.... Stai ca urmeaza turbina,cutia ,etc. Show must go on.Opelul mi se pare super fiabil in comparatie cu "premium" bmw asa ca .....
    1 point
  28. Bmw e o masina ok daca e intretinuta corespunzator si exploatata la fel, E90-ul a trecut de 4 ani de cand e in familie, investitia majora in el a fost un kit de ambreiaj, unde mai pui ca e condusa in mare parte de fiul meu(22 ani) si nu ma pot plange de marca, masina cred ca are in jur de 250k km
    1 point
  29. Salut George Ciobanu! Vad ca ai masina din 2000. este super. Si eu am una din 2000. Un 38 Alpina B12 6.0. Dar nu o repar in regie propie. Ci la Alpina. Asa ca nu mai da sfaturi la cei de posesori de masini noi. Este vorba daca servisezi masina cum trebuie sau nu. Am inca in garantie un F02 760 Li, iar dupa expirare am sa o intretin corect, la BMW. Aici intrebare pusa era: este BMW o masina OK sau nu? Ei bine, dupa 30+ de ani de BMW eu zic ca da! Asta daca o repari corect, la BMW. Si crde-ma ca am pagat destul acolo. La ora asta am 4 BMW-uri mai vechi. E38 750, E31 850Ci, E65 760 si E38 Alpina B12 6.0. Sant toate in stare perfecta, dar costa. Si acesta este punctul. Ai bani sau nu? Valabil pt. orice masina.
    1 point
  30. Am terminat din modificari: 1. Lampi led numar: lumina puternica dupa cum se vede in poze. 2. Eleron M5 3. Stergatoare OEM (part no: 61610431438) -> alta viata, desisunt BOSCH 4. Logo M si reconditionat Jante argintiu; nu-s foarte multumitde lucrare, insa e mult mai bine fata de cum aratau inainte Mici Codari- - 1.Vitezometru Digital (Digital speedometer) - 2. Confort eject: la oprirea motorului din buton seface eject la cheie daca se tine butonul apasat mai lung. - 3. Dezactivare avertizare sonora centura sofer - 4. Codare semnalizare 5 ori la o singura atingere
    1 point
  31. Asta m-a amuzat: "oglinzi cu absorbtie de lumina, poate sta cu faza lunga in spate, nu se simte nimic" Cum adica "cu absorbtie lumina"? Sa stii ca esti pe un forum BMW, cei de aici stiu clar ce cumpara; daca ai scris ca masina a fost adusa la un nr de km, poti fi sigur ca cine e interesat deja are informatii cu privire la an/nr de km. Cea mai buna atitudine ca sa vinzi o masina este cea in care esti corect si deschis. O masina ca asta, cu dotarile pe care le are (daca sunt toate functionale mai ales!), daca este asa cum spui tu se va vinde foarte repede. Spor!
    1 point
  32. Masina este chiar misto, si are super dotari. Anuntul in schimb m-a distrat, mai ales faza cu oglinda care absorbe lumina (sper sa nu te superi). Mi-as fi dorit sa gasesc o masina cu dotarile astea, cred ca ramaneam la E60. Bafta la vanzare!
    1 point
  33. Continuarea: http://thumbnails114.imagebam.com/47462/fb588e474616782.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/e4b04b474616794.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47462/418422474616810.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/ae61e9474616824.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/c1f370474616846.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47462/39ec68474616870.jpg
    1 point
  34. Nu vreau sa te dezamagesc si nici sa ma bag aiurea dar modelul asta de jante se vand pe la 200 maxim 250 euro.
    1 point
  35. M-am apucat de geamurile electrice spate. Merge destul de incet avand in vedere ca am doar pini si mufe iar toata instalatia trebuie sa o refac de la zero...azi am apucat sa fac instalatia din usa stanga spate, montat cheder anti-trapping, macara, buton + cleme noi la ambele macarale + fir separat pt iluminarea butonului (desi initial nu avea) + modificat fata de usa sa incapa tweeterele FOCAL. http://thumbnails114.imagebam.com/47437/0e40a0474361632.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47437/2d3412474361638.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47437/424e6c474361643.jpg
    1 point
  36. 1 point
  37. Luasem si minusuri pentru postul ala, chiar voiam sa intreb de ce. S-au cumparat E90-uri mai putin dotate ca asta la bani mai multi, in ultimul timp. Si rotile astea frumoase...nu mi se pare ca ar fi supraevaluata cum ai spus pe topicul tau.
    1 point
  38. Consum inregistrat pe ruta Tg. Mures - Sighisoara, cu un stil de condus decent, constant, fara fortari, drumul fiind foarte aglomerat. Sent from my SM-G900T using Tapatalk
    1 point
  39. Masina arata minunat si iti doresc sa te bucuri de ea. As avea o intrebare totusi: ai schimbat tu grilele fata ? Intreb asta pentru ca in review-urile pe care le-am gasit pe net masina (dupa numar de inmatriculare) are grile cromate pe cand a ta le are negre.
    1 point
  40. Stiam ca cele cu JOY la numar in general sunt pentru presa si drivetest, daca tu stii ce prop. a avut atunci e ok, foarte faina masina, pune si un pret sa ne facem o idee cati bani ne-ar trebui sa ne facem si noi un cadou ca asta, si mai important cati ani mai avem de asteptat .
    1 point
  41. mentionez de la inceput ca nu tin partea nimanui ci doar expun o parere bazata pe experientele personale, poate ajuta cumva: un 320d softat cam bate la multe genuri de curse(0-400m, 0-100km/h, 50-150km/h) un 530 stock. Poate la 0-250km/h pe distante nelimitate castiga 530, chiar foarte posibil...dar nu am testat. oricum sunt niste discutii cam la limita deoarece nici una nici cealalta nu s masini de curse....dar lumea le mai forteaza:)
    1 point
  42. 1 point
  43. sa dea Dumnezeu sa-ti gasesti masina iar cand te vei duce dupa ea sa aduci cu tine si receprtionera...nu pot sa ma abtin sa nu spun ca e foarte-foarte buna ))
    1 point
  44. Afk, nu am fost ironic deloc. Nu mai pune masina pe liber, las-o in viteza, da-i treapta a 3-a linistit si nu o mai tine in a 2-a la 3500rpm. Chiar mi-as dori sa merg cu tine in masina sa vad ce stil ai. Iti sugerez sa citesti cateva articole legate de condus eficient, ai si filmulete pe youtube o gramada.
    1 point
  45. sfatul e sa scapi de infectia aia de folie de carbon , poti sa-ti vopsesti trimurile in argintiu ca la cum arata acum ..eu nu ma pot uita
    1 point
  46. am dat din greseala peste acest sistem si vroiam sa va intreb daca l a incercat cineva. Mi se pare ca are un pret bun si este f ok mai ales cand plecam din tara cu masinile http://perne-de-aer.com/Securitate-pentru-BMW
    0 points
  47. Au picat injectoarele?
    0 points
  48. Ha ! Interesant sistem ! Asta era bun pe vremea cât ĂŽți lua copii mașinĂŁ din garaj fĂŁrĂŁ sĂŁ-ți spunĂŁ.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.