Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/18 in all areas

  1. Sunt foarte amuzat cum se vorbeste de Bmw si a sa calitate premium. Premium si Bmw? Premium la ce? Interioarele sunt josnice, lasati Mercedes ca la Mercedes nu te trezesti cu consola centrala in mana cum e cazul la seria 7. Ce e premium la Bmw? Un rahat de motor de 2 litri diesel care suna ca un tractor? Plasticele din masini gen x1 care zici ca au fost facute din jucarii chinezesti topite. Nu stiu ce e cu Kia asta dar pare interesanta insa sunt amuzat la maxim despre Bmw si calitate? Care? Poate un 7 ar individual ca in rest pentru banii ceruti sunt de toata jena, rade Mercedes si cu curu’ de ei. Faceti un test pentru cei cu F uri. Apasati pe trimuri ca in filmuletele de mai jos:
    3 points
  2. Probabil are 500k km. Eu cand am ajuns in Constanta intr-un parc auto (s-ar putea chiar ala), aproape toate modelele e46 erau masini de Anglia la care se facuse conversia si erau facute din bucati (nu mergeau toate butoanele, aveau buton de ASC desi erau facelift, unele erau facelift doar la exterior dar de fapt erau fabrica in 99-2000 etc.) . Mare grija ca s-ar putea sa bati drumul degeaba. Eu cel putin cu parcul auto din Constanta asa am patit cand am fost. Povestea de la telefon: eu: a fost masina de Anglia? el: nu, a fost masina prietenei mele. Tocmai i-am schimbat ambreiajul ca stii cum sunt fetele ca stau cu ambreiajul apasat la semafor. eu: domnule, daca a fost de Anglia oricum o sa imi dau seama, va rog sa imi spuneti sa stiu. el: nu, sub nicio forma. E adusa din Germania de curand. Era vorba de un 318i 2003. Cand am ajuns la fata locului: masina avea incuietoare doar pe partea dreapta, buton de ASC, era chituita, barele sparte etc. I-am zis sa nu mai aduca cheia si nici nu m-am urcat in ea. Metoda de vanzare: in parbriz avea anunt cu 3500 euro in caz de prinde un prost, pe Autovit era 3000 euro, la fata locului cand a vazut ca m-am prins ca e de Anglia a zis ca lasa la 2500e "ca daca o mai aranjezi putin nu stie nimeni ca a fost pe dreapta". M-a rugat sa imi arate inca un 320d 2003 care de fapt era din 2002, avea volantul praf praf (simteai tremuratul in timpane), avea tot asa buton de ASC ca fusese de Anglia, volan de e60, nu mergea niciun buton etc. Masina lui, tot la vanzare: 330xd facelift 2001 care de fapt doar la exterior facelift, avea 3.0d 184 cai, era din 2000, ASC, avea doar tractiune spate etc. Cam asa cu parcul auto din Constanta :goodjob:
    2 points
  3. Florine , ramai crede-ma am patit-o aproape in fiecare iarna, e drept ca am si cautat-o de cateva ori, dar iarna se simte diferenta fata de FWD.Problemele cele mai mari apar in general daca e un pic de gheata plus panta .Cauciucurile bune de iarna ajuta asta e clar dar nu te scapa
    2 points
  4. Salut, Nu am mai gasit pe forum referinte la un TIS online, iar din intamplare am dat peste acest site: NewTis.info Eu aveam nevoie sa demontez suportul de coapse de la scaunul comfort pentru a-i schimba rotita dintata, am gasit aici tot ce imi trebuie. Sper sa va fie de ajutor. Remove thigh support PS: sper ca nu se considera reclama
    1 point
  5. multi, trebuie reparate firele de la hayon
    1 point
  6. adevarul e ca la Kia si Hyundai nu le pica nimic 4-5( si faci peste 1000.000) ani indiferent ce faci cu ele . ( inafara de piese de directie daca esti animal si mergi prin hartoape ). la bmw, mercedes, audi ba pica una, ba alta. acuma depinde fiecare ce vrea. dar eu zic ca esenta e sa ai o masina care se te duca , sa nu bagi bani in ea si te poti bizui pe ea. koreenii vin din spate f f tare. in schimb japonezii s-au cam oprit undeva 10-25 de ani in urma. ( a se vedea motoarele EJ de pe subaru, nemodificate de 25 de ani , care varianta stock nu tine mai mlt de 20-25.000 km). focus rs are probleme mari la pistonul 4 si garnitura de chiulasa. in schimb nu am auzit pe nimeni sa se planga de kia, hyundai sau......dacia. cu totii cunoastem daciari care fac peste 100.000 km fara sa bage un ban in masina.
    1 point
  7. Vine din Germania prin DHL, ajunge la tine prin Cargus. Nu se platesc taxe vamale in UE.
    1 point
  8. SKW eu vorbesc strict de "actiunea" aia care a pus totul in miscare, a trecut o masina cu viteza mare pe langa ei, nu stiu de ce vroia sa depaseasca, mai tare nu mergea, ca atunci cand se baga de frica tirului pe banda 2. Daca X-ul a prins o portiune mica de "mazga" din aia, la viteza de 140 km/h franele sunt 0, pur si simplu te duci...si tot te duci, iar ABS-ul in bord o ia razna. Din punctul meu de vedere X-ul avea viteza peste limita admisa, iar cel cu camera nu sa asigurat cum trebuie pe langa faptul ca nu asa se depaseste o masina pe autostrada. Edit: Sunt autostrazi unde nu exista limita admisa de viteza, insa nu sunt autostrazi unde daca nu te asiguri cand schimbi banda nu esti vinovat.
    1 point
  9. nu e vorba de crezut, e vorba sa stii sa conduci pe autostrada, pe autostrada se merge tare, ce inseamna asta? sa nu te bagi aiurea sa depasesti, te asiguri bine si aia e, crede-ma ca X-ul la viteza aia era destul de aproape de el, avea oricum peste 180 km/h sa nu zic mai mult, am mai spus, nu conteaza ala cat de tare mergea, merge pe riscul lui acela fiind ca i se baga unul in fata si nu mai poate sa franeze, lucru care sa si intamplat. Ala cu masina daca sa asiguratin primul caz, clar a stiut ca cel cu X-ul va trebui sa franeze in spatele lui, adica a vrut sa se pise pe el, iar in al doilea caz nu sa asigurat si nu l-a vazut pe cel cu X-u, ambele variante provocate de cel care a vrut sa schimbe banda. De unde stii tu FIC ca ala cu X-ul de fapt nu a franat de la distanta si a incercat sa-l si ocoleasca cand a vazut ca nu poate sa se opreasca??? Eu din filmare vad ca unul schimba banda, iar ala din spatele lui nu are timp sa franeze si incearca sa evite accidentul lovind-ul pe altul, daca e sa ne luam din imagini si sa incheiem toate presupunerile, nu ai de unde sa stii ca ala cu X-ul are viteza mare ci doar ca asta nu sa asigurat.
    1 point
  10. Asta era valabil acum vreo 30 ani... Intre timp s-au inventat niste sisteme electronice de control al tractiunii si stabilitatii...
    1 point
  11. De unde stiti ca X5-ul nu venea cu 250 km/h din spate si il vede pe bossu cu depasirea lui "forta" si incearca sa evite accidentul si se baga prin dreapta fara sa mai aiba timp sa evite nimic?? De ce judecati aiurea fara sa va puneti in locul fiecaruia, pentru fiecare eu gasesc un argument si o scuza, hai sa nu o dam pe "X-ul avea viteza prea mare" merge cu cat vrea el, insa ala care se asigura cu depasirea forta ce face? Aaa e pe pilot automat si are cu 2 km/h mai mult la ora decat ala din fata lui si deh...Oameni buni daca mergeti si voi tot cu gandirea asta pe autostrada normal ca se intampla si lucruri din astea, bagi piciorul in mama ei de acceleratie futui pilotu masii si dupa ce depasesti te bagi frumos in dreapta si in 5 secunde revine singura la viteza setata pe pilot, e mai frumos sa-ti iei injuraturi/morti de la ala din spatele tau care franeaza si asteapta dupa tine sa depasesti ca ai cu 2 km/h mai mult ca ala din fata ta, e nesimtire pe fata, asta in cazul cel bun, in cazul cel rau produci un accident de la ala din spate care merge cu cat vrea el pana la urma chiar daca incalca legea. Aveau maxim 100 km/h pe cand X-ul cred ca avea cel putin 180 km/h, iar pe drumul ala sa franezi mai tare nu merge chiar daca esti si cu X. Daca X-ul pastra banda putea sa spuna la fel de bine ca asta nu asigurat, soferul care s-a angajat in depasire a facut-o o aiureala , in primul rand nu cred ca l-a vazut pe cel cu X-ul, daca l-a vazut inseamna ca sa bagat la nesimtire, ca vezi mastodontu ca vine tare mai ales la cum mergi tu.
    1 point
  12. Poti lua noua dai avans 35 si restul in rate dar e noua + garantie acum tu sti socotelile tale cat te tine buzunarul
    1 point
  13. incerc sa iti dau niste raspunsuri din experienta personala tangenta cu variantele tale dar si cu alte masini 1. nu cred ca vei gasi noua la banii aia. Dar un sh bun sigur gasesti 2. clar trebuie sa te apropii de 300cp, depinde si de pe ce masina vii, daca vii de pe 150 de cai, si 245 de cai ti se vor parea arhisuficienti. 3. daca vrei sportiva la modul violent, trebuie sa te intrepti catre 340i sau ceva M (bmw), altfel focus rs(sh dar aproape noua) si audi rs3(sh) in bugetul tau. Si sunt sigur ca ambele sunt mult mai sportive decat un 335i dar daca alegi bmw, imbini eleganta cu sportivitatea 4. eu am avut e90 330d LCI (stock 245cp) dar cred ca era chip-uita si masina era de-a dreptul violenta. Chiar senzatie. Nu stiu daca la 335i vei avea acel sentiment de cuplu violent, deci mai bine alege ceva cu M sau 340i daca ai posibilitatea sa gasesti automata, go for it, daca nu merge si manuala. Daca are xdrive e super buna pentru toate conditiile de drum (focus rs, si audi rs3 au 4x4) Legat de 328i nu iti recomand, chiar daca are 245cp. Nu am condus-o, dar am condus un x1 aceasi motorizare, si mi s-a parut tare slaba, chiar dezamagitoare
    1 point
  14. Dar nu este noua... Am inteles ca nu te legi de BMW, si chiar daca o faci, probabil ai motivele tale, dar nu poti compara o masina noua cu una rulata, chiar si 50k km. Aia 50k km, probabil sunt facuti in 2-3 ani, deci masina e veche, uzata. Cel care a vandut-o probabil si-a luat alta noua, posibil modelul nou de la BMW, sau alt model nou de la alt brand. Ideea e ca primul proprietar n-a avut nicio treaba cu garantie, i-a fost de ajuns 2-3 ani, fix cat a tinut el masina, si probabil n-a bagat niciun ban in ea. Din cauza asta spun sa nu compari niciodata o masina noua, cu avantajele si dezavantajele pe care le are fata de una sh, de 2-3 ani si 50-80k km rulati. Pentru ca la cea sh ai alte avantaje si dezavantaje. Spui ca masina arata ca noua, ghici ce? Sunt masini de 100k-150k km care arata ca noi si au garantie, dar asta nu le face sa fie masini noi. Daca vrei, putem deschide un nou topic in care sa dezbatem avantajele la o masina noua vs una sh. Si o sa vezi ca nu prea sunt la fel.
    1 point
  15. Compara mere cu pere, dar Stinger nu e o masina urata, iaar raportul pret/performante/design este unul foarte bun. Una peste alta, este bine ca mai apar modele ca si Stinger, sau ca Alfa a scoss Giulia, tractiune spate....mai trimit niste fiori catre germani, care sunt intr-o auto-suficienta, pentru ca brandurile lor vand inca masini, insa luati la bani marunti, daca vrei o configuratie decenta, niste echipamente interioare normale pentru 2018, cam ard la buzunare.
    1 point
  16. Dar ce faci cand cauti pe mobile.de o masina similara si iti dai seama ca nu gasesti decat cu cateva mii de euro mai scumpa? Vrei km reali, istoric service si garantie..platesti in plus. Toate astea costa. Samsarul ofera ce se cere si ce se vinde.
    1 point
  17. Asta vrea romanu' asta ofera samsaru'. E simpla treaba.
    1 point
  18. O groapa + cauciuc taiat nu inseamna dauna totala, e ceva normal pt Romania. Am scris asta si in topic la inceput. Legat de restul, domnule WIN60 situatia e mai delicata si nu e exact cum ai descris-o tu iar aici nu e locul potrivit pentru a dezbate asta.
    1 point
  19. Is deacord ca nu se mai fac masinile de altadata dar inca nu am vazut un seria 6 sau Panamera (am facut testdrive cu 4x Panamera Turbo inainte sa iau Cayenne-ul) pe care le ingenuncheaza Stingerul sa aibe problemele cu bordul in modul ala (ma refer la Stinger)... C class e totusi un entry level ...
    0 points
  20. @MuscleMike - cred ca e mult mai penibil cum scartaie toate plasticurile alea din bord si consola la BMW si Mercedes , in filmuletele prezentate mai inainte .
    0 points
  21. Mda...o dam inainte ca Mercedes, BMW, AUdi nu mai sunt ce au fost...corect...dar nici Kia nu e ce se vrea sa fie. Hai sa facem un experiment: uitati-va doar de la secunda 50 pana la 1:20sec , nu va uitati la altceva nici inainte nici dupa...si spuneti-mi daca a-ti mai cumpara masina ...eu unul mai bine iau un 335i E92 LCI decat Stingerul ala... Masina care ingenuncheaza BMW si Porsche...
    0 points
  22. Vezi ca si la 2.2 de la mercedes ai impozit relativ mare, fata de 2.0, asa ca daca tot ai trecut peste treaba cu impozit, poti cauta 3.0
    0 points
  23. bestiala... Mai putin culoarea de mustar fin de masa sau de indigestie cumplita... Vorba cantecului " M-am beeep beeep in fundul curtii galben ca lamaia... "
    -1 points
  24. Iti recomand sa o dai jos, sa o cureti si sa-i pui dopuri (daca este N47 scoti clapetele si o lasi asa)...e mult mai sanatos parerea mea, eu as am facut, nu e nici-o diferenta in mers/sarcina sau la consum.
    -1 points
  25. Nu mai da sfaturi habarniste. Proces verbal se încheie dacă se prezintă ambele părți. Întrucât s-a prezentat doar el, i s-a luat o declarație și a fost probabil testat pentru alcoolemie. Dacă celalalt sofer se prezintă în 48 ore, se va întocmi proces verbal pe baza declarațiilor ambilor. Dacă nu se prezintă, atunci se va încerca oprirea autoturismului în trafic, și examinarea eventualelor urme de accident. Dacă se pot corela urmele cu declarația primului șofer, se va întocmi proces verbal și i se va suspenda permisul pentru nedeclararea la timp a accidentului. Deasemenea se va verifica existenta poliței RCA valabile și se va stabili vinovăția, Cat despre "chemai tu politia la fata locului", afla ca politia nu vine decât la accident grav, adică cu victime. Iar fuga de la locul accidentului, pe care "ai fi reclamat-o tu" este infractiune tot in cazul unui accident grav. La accidentele usoare nu exista decat obligatia de a declara accidentul in 48 ore.
    -1 points
  26. Corect, termenul e de 24 ore.
    -1 points
  27. Alt topic creat aiurea, in categoria gresita.
    -1 points
  28. Pai acum e "sezonul" lor. Acum se vede cine si-a pregatit masina de iarna si cine nu. Daca nu ai erori de bujii sau modul bujii probabil sunt bune. E oarecum normal sa balbaie putin la pornire pe temperaturi negative mai ales daca masina nu mai e la prima tinerete, bateria poate e lejer obosita, injectoarele la fel, motorina ordinara etc... Important e sa porneasca repede. Poti incerca la prima pornire, dimineata, sa pui de 2-3 ori contactul inainte sa actionezi demarorul. In felul asta e posibil sa se amelioreze pornirea.
    -1 points
  29. Fa o diagnoza si vezi cum sunt corectiile injectoarelor.
    -1 points
  30. @OPaul, eu te-am intrebat daca ai cumparat masina noua, premium, de 70-100k, si mi-ai raspuns ca ti-ai luat una sh, cu 50k km, deci deduc ca raspunsul tau este nu. Era mai simplu sa zici ca nu, decat sa bagi in discutie o masina veche, de 2-3 ani si 50k km. Tu ai pus problema la garantie la masini noi, nu la sh, deci vorbim amandoi aiurea in ultimele posturi. Cat ar vrea kia, sau oricare alt brand mediocru, sa se compare cu marcile premium, aducand in discutie doar niste cifre de performanta asemanatoare, au sanse foarte mici de reusita. O masina nu este cumparata doar pentru cifre.
    -1 points
  31. Mergi la dealeri in DE nu in RO.
    -1 points
  32. focus rs este 4x4, si eu cred ca este exact ce trebuie pentru sportivitate, siguranta, ambele duse la maximum in rest celelalte cu tractiune spate, e mai greu cu controlul, tractiunea spate este greu de folosit iarna (nu si iarna asta cand nu am avut zapada) si pe carosabil umed cand ai 300 de cai cu tractiune spate, mereu trebuie sa ai grija....
    -1 points
  33. Kia Stinger - 2.0 turbo benzina 255 cai - in jur de 30.000 TVA inclus.
    -1 points
  34. Pai aia e noua nouta, probabil in 50km km ajunge la aceleasi zgomote, daca nu mai rau.
    -1 points
  35. Da, e normal sa dea fum negru la kickdown daca nu ai dpf off.
    -1 points
  36. arata urat interiorul la kia, f30 si C klass arata mult mai bine, si mai da-o dreacu cu scartaiala ca nu ma frec pe trimurile de la consola, am uitat cu totii cand ne curgeau balele la o pisicuta sau un e46, care tot 35.000 costa bucata, cat face si un f30 acum dar plin cu butoane si senzori full pentru pretentiosi
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.