Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/18 in all areas

  1. Salut, vin cu ceva raspunsuri dar si cu ceva intrebari pe aceeasi tema. Mai intai ma ventilez pe aici ca am boala pe astia care dau jos dpf-u. Dpf-u nu e pus ca sa mearga masina mai incet sau ca sa tot dai bani pe turbo cum "zice" unii. E pus acolo pentru ca motoarele diesel cand ard motorina emit niste particule de funingine care provoaca cancer pulmonar. Cei mai susceptibili sunt copiii mici la particulele alea. Asa ca astia care va dati jos filtrele pe la mesteri va omorati copiii cu mana voastra. Orice alte argumente sunt nule si daca nici asta nu va doare va meritati soarta. Acum la subiect. Referitor al oscilatiile de relanti pot sa confirm ca la mine face la fel cand DPF-ul e incarcat cu funingine si nu apuca sa se regenereze. Masina e lenesa si motoru pare ca e mai tremurici decat de obicei. Masina mea e un e90 316d din 2010. Azi a implinit 251mii km. Inca sunt cu dpf-ul original. Acum 2 ani am curatat DPF-ul la odorhei si au facut treaba destul de ok. M-a costat vreo 4-500 lei cu manopera demontat-montat trimis prin curier curatat samd. Dar acum dupa 2 ani iar face figuri. Am zis sa il mai trimit odata sa mai trag de timp pana iau un filtru nou. De data asta cred ca mi l-au dat inapoi asa cum l-am trimis pentru ca nu e nicio imbunatarile. Se regenereaza din 3 in 3 zile de condus urban sau la fiecare 150km extraurban. Ininte sa arunc banii pe un dpf nou, am schimbat bujii injectoare am curatat turbina si am recalibrat-o, am schimbat valva egr odata cu revizia anuala si anul trecut am schimbat si un senzor defect la dpf care dadea valori eronate. PE scurt am eliminat suspectii principali care duc la problemele propriuzise cu DPF-urile. Masina merge super, imediat dupa regenerare. La drum lung se comporta normal mai putin regenerarile alea la fiecare 150km care desi sunt dese, decurg normal. In oras merge ok 3 zile apoi daca nu ies cu ea afara incepe sa imi joace relantiul la semafor cand ii tuna ei si e lenesa la accelerari. Semn ca ar fi cazul sa nu mai chinui filtrul ala ca si-a trait viata si inca ceva. Asta ca sa iti faci o idee cum sta treaba. Acum am si eu o intrebare pentru cine crede ca stie. Un filtru de particule OEM la noi in romania e inca 2 mii de euro...ceea ce mi se pare un mic cam "nesi" din partea dealerilor nostri. Am inceput sa caut variante aftermarket dupa un pic de studiu si am ajuns la asta https://www.autopieseonline24.ro/walker/7013418 E pe baza de siliciu carbid si se lauda ca se preteaza bine si la condus in regim urban. Din cate am reusit sa gasesc pe net si astea OEM sunt tot siliciu carbid. As vrea sa imi spuneti care va pricepeti daca merita investitia in DPF-ul asta, daca a incercat cineva filtre aftermarket si ce rezultate a avut cu ele. As prefera raspunsuri de la oameni care au testat personal, nu din auzite. Multa lume zice ca filtrele aftermarket sunt proaste dar nimeni nu isi asuma experientele astea negative si de asta inca sunt in cumpana.
    3 points
  2. Calcule calcule... Este una din chestiile alea care le ai in viata si care costa. Fa un calcul cat te costa sa ai o nevasta. Cred ca iesi mai bine cu BMW ul.
    2 points
  3. De curand am luat hotararea sa-mi schimb vechea masina ( BMW 320d Coupe – E92 )....nu a fost deloc usor avand in vedere ca-n cei 4 ani am fost „parteneri de drum” si am avut atatea amintiri placute. O data cu trecerea timpului, marirea familiei.....samd, am simtit nevoia sa renunt la COUPE si sa trec la SUV. Zis si facut, nu am vrut sa-mi tradez brand-ul, asa c-am mers in cel mai apropiat showroom Automobile Bavaria, respectiv OTOPENI. Dupa cateva test-drive-uri cu X3, X4, X1 ( luand in calcul toate aspectele : traficul ; locurile de parcare ; fiabilitatea ; si-n cele din urma BUGETUL ) am concluzionat ca noul X1 se incadreaza cel mai bine. Am oscilat putin intre masina noua sau rulata, insa cei de la BavariaUsed Otopeni m-au convins sa aleg o masina rulata cu foarte putini km. ( recomand - au fost super profii, intelegatori si ffff rabdatori cu a mea "draga sotie" care i-a ametit destul de mult :hyper: ) am avut de unde alege ce-i drept.. Pachetul de revizii gratuite si garantia de 24 de luni BavariaCare au avut in rol important in luarea deciziei.... Concluzia? Am ales BMW X1 2.0i cu M pachet.. P.S. Spre bucuria noastra, masina e dotata si cu plasa pentru caini ( vezi foto ) ... acum nu doar ca avem mai mult spatiu, dar putem sa ne luam si cainele cu noi
    1 point
  4. Eu am facut la Bimmer si am fost multumit.
    1 point
  5. Inteleg ce zici, dar piesele din exemplul tau sunt niste consumabile si da, cand sunt duse le schimbi,in rest nu, daca doar nu le schimbi la fiecare schimb de ulei ca asa zice mecanicul. Ma refer strict la o piesa veche dar perfect functionala, de ce s-o schimbi? (nu mai e compatibila cu piesa noua, durata de viata limitata). Zic asta ca nu cred ca are rost sa schimbi unele componente doar de dragul de a le schimba. Si pana la senzor trebuie sa pun DPF-ul la loc, d'asta intrebam daca a mai schimbat cineva doar elementul filtrant din ceramica, cine, ce, de unde a mai luat? M-ar interesa si unul sh, dar sa stiu ca masina a avut km putin, sub 100.000 (dar cam greu cu increderea) .
    1 point
  6. Desi cautam altceva de la BMW, vazand bannerul cu Automobile Bavaria Used Cars aici pe forum, am ajuns la ei si am plecat acasa cu o frumusete de X5 40d xDrive, cu putini kilometri la bord la un pret nemaipomenit de bun. Sunt proaspat posesor de un X5 cu un motor fenomenal si cu multe dotari. Nici nu pot sa cred! Interactiunea cu cei de la Bavaria a fost nemaipomenita, iar masina a fost predata intr-o stare impecabila, miroase a nou. Recomand cu caldura sa apelati la ei. Masina am gasit-o in reteaua Automobile Bavaria Used Cars la Brasov si pentru pretul final si ce dotari are masina nu am avut sincer de ales. Abia astept sa plec in concediu cu ea si sa va povestesc mai multe. Deocamdata doar cateva fotografii de la livrare. Si aici frumoasa si bestia. 2 in 1. :frantics:
    1 point
  7. desi nu sunt cititor in stele, eu iti indic sa te linistesti. in Romania s-au scos taxele pt vechituri, aici poti sa te caci in capul cui vrei si nu e problema iar tu te stresezi cu o masina cu motor Euro 6? cate euro 6 sunt acum in Romania? maxim 5% din parcul auto. vei circula cu euro 6 pana in 2030 fara nicio bataie de cap, iar apoi poate doar cu o scarpinatura sub brat o data pe an. circula atatia cu vechituri nnon euro si vor mai circula probabil inca un deceniu iar tu cu 30k euro in buzunar, bani pt Euro 6, ai stress
    1 point
  8. m ai omorat cu 'hehehhe'...mi aduci aminte de dancila
    1 point
  9. La masina anterioara am umblat la motor la 75.000km si apoi la 125.000. Si apoi la 220.000. Poate de asta am vrut ceva cu garantie mai lunga, cea anterioara a avut 2 ani. Asa sa fie, sa nu se strice nimic. Oricum cu sau fara garantie, fiind la primul meu sh, cred ca o masina de 50k km si 2-3 ani vechime iti ofera o satisfactie mai mare data de una de 120k km si 5 ani. Oricum, citeam pe un site din Sua, momentul cel mai bun sa cumperi un Bmw sh e dupa 3 ani, pentru ca atunci masina are cel mai bun raport calitate/pret. Pretul e la 50% si starea masinii ok (tehnic, nr. Km etc.). Stiu ca suna prost ‘ecran mare’, dar daca optiunea nu m-a interesat nu stiu numele exact, daca nu gresesc era ‘navigation pro’. Multumesc pentru urarea de mai sus. Ps: Benilika, ai mai gasit ceva? Sunt curios ce 535 gasesti. Merita un 530-535 cu tractiune spate? Poti folosi puterea asta fara sa pierzi aderenta?
    1 point
  10. Nu am nici o problema, pentru mine e suficient ecranul standard. De aia sunt optiuni, ca sa ti le pui daca iti plac sau nu. Sau daca iti permiti sau nu. Sau in ordinea prioritatilor. Doamne fereste, normal ca ecranul mai mare e mai frumos, dar daca pe lista mea de prioritati e pe locul 6 si am gasit o masina care avea primele 5 nu am stat pe ganduri. Dar fiecare gandeste cum i se pare mai bine. Totusi vorbim despre un sh. Cand mi-am luat noi am configurat cum am vrut, dar dupa am considerat ca unele optiuni puse (scumpe) ar fi putut inlocui 10 mai slabe si mai utile. Am de ceva timp masini si stiu ce vreau de la una. Faptul ca 4 ani stau linistit cu garantie surclaseaza 10 ecrane mari puse unul langa altul. la urma urmei cred ca se poate monta si ulterior ecranul mare.
    1 point
  11. Esti informat gresit , numere+asigurare in jur de 150E...La mine pe 2 saptamani au fost 135E....Depinde de zona , dar in nici un caz 400 sau 500E. In orice caz , ce inseamna aprox.1000E la o masina de 30-35K Euro?
    1 point
  12. Linkul postat de tine vine de la un samsar din Pitesti, eu n-as da 24500 euro unui samsar din RO. La banii aia gasesti in Germania o gramada de F10. Masina mi se pare prea dotata si cu prea putini km. Pe Mobile nu gaseste niciuna ca ea, de aici incep dubiile in privinta masinii...Stickerul acela cu M550D este penibil...
    1 point
  13. are cineva idee ce roata de rezerva slim merge pe X1?oem am gasit https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VP51-EUR-07-2011-E84-BMW-X1_23dX&diagId=36_1274 olx gasesc: https://www.olx.ro/oferta/vand-roata-rezerva-slim-kit-pana-bmw-x1-e84-ID4shEq.html#a9d17ad197 https://www.olx.ro/oferta/roata-rezerva-strimta-de-bmw-x1-x3-x4-echivalenta-17-18-zoli-IDaqpf9.html#a9d17ad197 Pentru diagnoza ce pot lua?m-ar interesa ceva care sa poate fi instalat pe telefon, Carly, vad ca ultima versiune presupune un abonament anual. sa nu uit , numere de Bhttp://i58.photobucket.com/albums/g280/alex230ro/20180728_110801_zpsfzx8k92m.jpg
    1 point
  14. b47 este din 2015 pe f30-uri respectiv f10. Este varianta de 190 de cai. Cel biturbo abia din 2016 este prezent. Exista de exemplu f30 si din 2015 cu n47t pe el. CA fapt divers, nu stiu de unde ia mecanicul tau piesele, dar toate reperele costau acum 1 an 2300 de lei, originale. Iar un schimb de distributie este in jur de 3000 de lei. Ca el taxeaza cu 1600 de lei manopera, sa fie sanatos, daca are clienti , bravo lui. Oricum, isteria se pare ca nu are sfarsit. Desi mie mi-a fost confirmat ca b47 nu are probleme, si deja are 3 ani de la lansare si sute de mii dekm pe masini, se pare ca trebuie sa mananca si gura servisurilor un caviar.
    1 point
  15. Dar ce fel arata serviceul ala.. ) deci 5000 de lei cu factura sau fara? Parca era undeva la 3000 de lei cu tot cu manopera schimbul de distributie.
    1 point
  16. Benzinarul este bun prin oras sau distante scurte la drum lung nu este placut. In schimb diesel la drum lung este placere. Nu cred ca cei care vor benzinare fac drumuri lungi.Doar asa prin oras, la tara si cam atat.
    1 point
  17. Sistem de franare? Perne? Astea nu sunt consumabile. Consumabile sunt placutele, uleiul, filtrele etc. Distributia aia nu costa 13 000 lei sa o inlocuiesti, isi bat joc de tine aia de la reprezentanta. Gaseste un service bun si o faci cu maxim 5000 lei. Si daca o sa iti iei un benzinar o sa trebuiasca sa schimbi uleiul din cutie si distributia la un moment dat. La tine problema este ca nu iti repari masina unde trebuie, nu masina in sine... Sunt service-uri care cer inlocuirea unor piese desi inca sunt in stare buna, iti vand toate piesele la pret dublu sau triplu, iar la manopera cer de 3-4 ori mai mult decat ar trebui. Reprezentanta cum a justificat 12 800 lei?
    1 point
  18. Uite alt exemplu: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GtDtP.html#007f4a5771 Masina arata identic doar ca a mea are mai multe dotari (ceasuri full display, soft close etc) Distributie schimbata, revizie cutie, discuri noi etc
    1 point
  19. Wolf, piata din RO de 2nd e detinuta in proportie de 80% din samsari....
    1 point
  20. Il stiu pe samsarul asta din ORsova, are masina cumparata in 2016 cu accident din Germania si km dati inapoi DOAR 150 000. In rest e brici masina
    1 point
  21. Salut, am achiziționat de curând un 520i din 2004 Am probleme cu stergatoarele, ba merg , ba nu merg. Cnd opresc motorul și ĂŽl repornesc i'și revin,dupĂŁ care se blocheazĂŁ iarĂŁ. A mai avut cineva problema ĂŁsta? Cum o rez?Mulțumesc anticipat.
    1 point
  22. Finca e caroseria grea, mare, aproape cat un 7..
    1 point
  23. sa si explic pentru cine nu bate pana acolo. manelistii si toparlanii vor sa fie mai cu mot, de aceea se numesc asa. cum fac asta? cum ii duce capul, dar in general cu lucruri marunte care incalca morala, legile scrise sau nescrise. sunt niste infractori sau potential infractori. aia cu numerele e lege pentru ea, e interzis sa le modifici. nu e deci ceva ce tine de gust. adevaratii infractori, aia pe care ii duce capul nu fac asa ceva. ei fac ce au de facut, nu ceva care sa bata la ochi cum fac astia. in concluzie, cine modifica numarul auto este manelist si toparlan.
    1 point
  24. din pacate aia sunt. si nu e chestie de gust la fel cu multe altele.
    1 point
  25. ce bolnaviciune manelista sa albesti numerele, auzi, sau sa pui ca ala literele raschirate, nu mai stiu toparlanii ce sa faca sa iasa in evidenta. neica, de nr nu te atingi, e si lege. dada pe 2 beri reprezentatul legii iti face nr raschirat. sa-i f-ut.
    1 point
  26. Motorul la f10 520d se aude urat de tot, ca un tractor ( cu 2 am mers pana acum), m-ai bine te-ai orienta catre un 530d. Scuze de off-topic.
    1 point
  27. Daca bujiile sunt de mai bine de 40k km montate pe motor numai norocul nu le-a ars si pe celelalte. Beru garanteaza 40k km. Daca va place sa demotati admisia puteti schimba cate una care se arde, pe rand.
    0 points
  28. Senzorul sau altceva conectat la el ma indoiesc ca inregistreaza km (prea multi) facuti...! Viata lui probabil e scurtata de conditiile extreme in care lucreaza (prea multe regenerari fortate = regenerari prelungite, ca timp...) Cenusa adunata care ramane in urma regenerarii(lor) este estimata (cantitatea) dupa algoritm care considera frecventa regenerarilor asta ducand (la sfarsitul vietii filtrului) pregatind raportul (afisajul in bord..) de inlocuire de filtru. Senzorul, de fapt doi in unul.., poate fi inlocuit pur si simplu ca masura preventiva; cu siguranta cel vechi va pica candva in viitor in timpul vietii noului filtru si in plus nu vrei sa scumpul nou filtru sa se colmateze numai pentru ca senzorul se defectase! Recomandabil ca senzorul sa fie luat direct de la dealer; sigur CTC-ul e mai bun!
    0 points
  29. Nu iti recomand asa ceva. In 2-3 luni incepe sa se exfolieze mai ales daca dai de vreun dorel la spalatorie. Mai bine optezi pt. o vopsire integrala.
    0 points
  30. Bai nene ai un stil asa de enervant. Nu poti zice niciodata, ma uite, mie nu imi place si punct. Trebuie sa bagi tu ceva, bolnaviciune manelista si toparlani. Orice nu e pe felul tau trebuie sa fie manelist, esti etalon.
    -1 points
  31. Si unde e problema? Cata vreme oamenii aia fac treaba ca lumea, ce ma intereseaza pe mine ce taxe plateste service-ul si cui?
    -1 points
  32. -1 points
  33. cred si sper ca vorbesti doar din punctul tau de vedere. nu comentez afirmatia ta, dar este extrem de "fortata"
    -1 points
  34. De ce atunci cand iti este arsa o bujie sau doua este recomandat sa schimbi toate bujiile si releul. De ce este recomandat ca atunci cand schimbi volantul sa schimbi tot kitul. Daca faci tu manopera atunci fa 1 piesa, apoi cealalta, apoi cealalta pana la n. Daca nu.... recomandat si cel mai bine este sa schimbi cat mai multe piese odata cu manopera aferenta lucrarii.
    -1 points
  35. Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.