Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/18 in all areas

  1. Eu simt diferenta de combustibil, in functie de demaraj, fumul scos la kickdown, cu motorina de la Rompetrol am rezultatul cel mai bun.
    1 point
  2. BMW X3 2.0D e83 451.000 km :sorcerer: Il conduc de nou :roadrage:
    1 point
  3. Eu am facut la Bimmer si am fost multumit.
    1 point
  4. [OFFTOPIC] Scuze, pentru că văd că se tot poartă pe la mai multă lume, activez puțin grammar nazi. Scriem 1 litru 2 litri (un singur i) - situația în care scriem cu 2 i pentru litri este doar genul: "Litrii aceia 86 au fost puși de două ori" Nu mi-o luați în nume de rău, e doar un sfat. [/OFFTOPIC]
    1 point
  5. nu se vinde inca , nu fac montaj ... un video cu masina si ceva poze cu juniorii https://vimeo.com/283214684 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161533_zpskkdksr83.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161548_zpslgalxrhl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20180804_161604_zpsiulrs1q3.jpg
    1 point
  6. Insa se contamineaza destul de usor cu apa sau ulei; in acest caz isi pierde propietatile. Sunt multe variabile de luat in calcul: tip de freon, tip de ulei (cel higroscopic e mai problematic),cantitatea de freon si ulei din instalatie, uzura compresorului, starea instalatiei, etc. Conteaza foarte mult cum se face incarcarea/completarea cu freon. Ideal e sa se extraga toata cantitatea de freon vechi din instalatie si sa se incarce cu freon nou, la care se adauga completarea cu ulei. Desi majoritatea service-urilor au roboti de incarcare, putini respecta procedura corecta de incarcare
    1 point
  7. Poate ca pentru unii o sa fie o veste soc , dar freonul nu se termina, nu se consuma, samd.
    1 point
  8. Cred ca se intra prea mult in amanunte si uitam sa ne traim viata. O masina trebuie sa fie cat de cat echipata si sa te duca in vacanta sau unde vrei tu fara probleme si oarecare comfort. Numai pe la noi masina sa fie "full full". De ce? Pentru ca speram ca masina sa ne umple toate lipsurile din viata noastra amarata.
    1 point
  9. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  10. Topicul a fost deschis prin situatia considerata de Cucu.Bau.. daca merita sau nu, daca smuncituri vor aparea dupa curatare.. nicidecum daca ar fi sa o faca el.. Iar altii se decid sa se ia la cearta.. contraziceri.. Eu cred ca merita curatata admisia! Daca esti un sofer de bun simt (in majoritatea timpului) si fara picior greu pe acceleratie, vei observa o imbunatatire de 5 poate 10% in finetea demararii. Daca conduci sportiv mai tot timpul, nu vei observa diferenta! Imagineaza-ti CucuBau ca prin curatire practic readuci capacitatea ADMISIEI la valoarea calculata de proiectant iar acesta nu poate fi decat un lucru bun! Bine inteles ca o curatare neglijenta in care pe admisie ramane mizerie (chiar poate fi multa mizerie acolo pe pereti) desprinsa si nescoasa poate ajunge impinsa de aer in locuri nedorite si de aici probleme! Eu am curatat admisia manual cu diluant de vopsea. Mi sa parut cea mai buna solutie de compromis pret/calitate, exceptand fierberea in solutie de soda caustica care este exceptionala calitativ.
    1 point
  11. Astupi gaura cu bureti, cureti calanina, suflat cu aer.
    0 points
  12. Sal la toata lumea m ar interesa sa stiu daca se ocupa cineva de anularea filtrului de particule in zona maramuresului sau p langa cluj si la ce pret pentru un e91
    0 points
  13. Numai in mintea unora se observa diferente.
    -1 points
  14. Asigura-te ca ai demontat toate suruburile de pe alte elemente care tin teava aia prinsa. Suruburile 2-3 se pot desface ultimile. Dupa ce scoti cele doua suruburi ai loc sa strecori (una sau poate doua, sau alternativ - pe o parte a prinderii apoi pe cealalta) surubelnita/e lata cam de 5-7 mm dar si cu varful mai ascutit.., sub aripile acele unde erau suruburile cat mai aproape de centru, spre teava, apoi rotesti surubelnita, astfel iese gatul acela dintre suruburi. Trage/scoate colierul acela intr-o parte, in lateral, care e strans de surubul 1 din poza 2. O sa ai o surpriza cand o sa vezi cum sunt tevile alea stranse. Te va ajuta mult demontarea colierului. Trebuie slabit aproape de capatul capatului ala din tabla cu "filet" pe el, ca sa iasa. Tot o surubenita lata (mai ingusta) bagata pe dedesupt te ajuta.
    -1 points
  15. salutare! vand bmw e61, 525d pentru dezmembrat, masina a luat foc din cauza filtrului de particule. masina a fost radiata. doar pentru piese. b432166, panoramic, interior piele neagra, electric cu memorii, incalzit. poze: https://ibb.co/dc2iy9 https://ibb.co/d9aE5p https://ibb.co/ksHSQp https://ibb.co/eigXrU https://ibb.co/mgu7Qp
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.