Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/02/18 in all areas

  1. „ De curand am achizitionat auto din pozele atasate. S-a pliat cel mai bine pe nevoile mele de familist convins de weekend, si activitatea de zi cu zi din timpul saptamanii. Ce-i drept, singura problema este cu locul de parcare, masina fiind parca „prea mare” in traficul din Bucuresti. Voiam sa impart cu voi aceasta experienta... avand in vedere ca am facut o schimbare destul de mare, si am ales sa las grupul VAG ( fosta masina Passat CC ) in detrimentul BMW, ma simt total multumit si foarte incantat de aceasta masina. Am momente cand regret ca nu am schimbat marca mai devreme )) Sunt genul care tine o masina 4-5 ani, asa ca am ales sa iau ultimul model de Seria 5 – respectiv G31. Am cautat in toate canalele disponibile, si am incheiat procesul cu achizitie de la BavariaUsed Baneasa. Pretul a fost unul rezonabil pentru o masina 2017 cu 45.000 km , respectiv 33.000 euro + TVA. Sincer sa fiu la livrare am avut senzatia ca e noua ))) pe langa an, kilometrii si aspect ...am si garantie 24 de luni + pachet de revizii. Fosta masina a ramas la Bavaria scapand definitiv de stres... sunt sigur ca prea curand nu ma voi plicitsii de ea am atasat cateva poze cu interior exterior configuratie care pe mine m-a convins de la inceput (exterior inchis cu interior maro ) Sper sa va placa!
    2 points
  2. Am facut eu recent un test pt ca tot imi afisa 15 -14 reset in wk 12.5 . Plinul , 100 km facuti si plinul iar . Testat fix pe zona mea doar intraurban ,km facuti cu o medie de viteza 18 km /h .rRezultatul la alimentare 13,5 l . Setare Comfort ,rareori sprinturi in sport sau accelerari bruste . Deci.pt mine asta e consumul la F10 / 3.0 xD automat . Am sa fac si un test in mod condus ECO sa vad daca e o diferenta . Mult ,putin habar nu am dar asta e consumul real . Povesti cu 11-12 nu mai cred . Doar in wk consuma asa. Avand in vedere ca fostul E60 2.0 care nu era x d consuma 12 tind sa cred ca asta e realitatea . Cu ceva timp in urma am facut teste de cosum pe A1 . Pana in 130 acc activ deci de capul ei 7-8 . Viteze pana in 160 sta in 9-10 . Daca o fugaresc 190 + creste cam la 11 . Distanta testata 80 km . La E60 aveam max 8 indif ce forja isi lua
    2 points
  3. Pai problemele cu adblue sunt muuult mai ieftine (senzori sunt 2 sau conducta) si nu pica toate 3.Ca costuri sunt undeva pe la 300-400 euro fiecare.Acuma sa ne intelegem comparatia nu isi are rostul,poate sa pice si un diesel si un benzinar depinde ce noroc ai. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  4. In afara de EVO, toate celelalte au doar 2 update-uri pe an. Deci da, pentru NEXT, 2018-02 e deocamdata cea mai actuala versiune.
    1 point
  5. Salut, citind descrierea ta, ma duc cu gandul la flansele de la amortizoare, daca zici ca dupa doua verificari ale articulatiilor nu ai gasit nimic, desi ma indoiesc precizia cu care poate sa verifice cineva starea pivotului de la brate. Eu am avut in urma cu 2 ani probleme cu bratele, le-am schimbat atunci si se pare ca pe partea dreapta am aceleasi probleme acum. Nu bate nimic si nici nu are jocuri, dar la denivelari usoare imi ia parca volanul din mana. In concluzie, eu zic sa verifici amortizoarele si flansele. Bafta!
    1 point
  6. am facut acest torrent cu Road Map Europe EVO 2018-4 https://mega.nz/#!4L51iSKY!ko2qSFJficBZTbqeZZRJvB9VrM1IpdFhjIk33TOEd_A
    1 point
  7. Update: Luni las masina la Bavaria Otopeni, pentru vopsit bara si ce mai era acolo de facut. I-am anuntat, ca daca tot imi tin masina 4 zile, sa imi verifice si pe unde pierde antigel, mai ales ca masina, cred ca intra in lotul de recall, pentru problema cu focul. Vedem acum si cum functioneaza garantia Premium Selection
    1 point
  8. Mersi de raspunsul punctual. Si rapid. :twoup: Ma simt dator sa vin cu ceva la schimb asa ca am facut un calcul comparativ intre o masina noua de 15K EUR, una sh de 8K eur si o electrica de 30K EUR pe parcursul a 150K Km in 10 ani. Calcul pur teoretic, dar poate te ajuta pe tine in vreun fel sau pe cei ce citesc topicul. Il pun sub forma de poza, am salvat si excelul daca e cineva interesat, nu e cine stie ce. Consum mediu de 7l/100Km la masina clasica, 15Kwh la electrica. Nu am folosit google sau alte statistici, ci ceea ce am mai patit eu din experienta personala cu revizii si reparatii. Dar e amuzant ca la electrica rezulta in cost total mai mic decat pretul masinii, pt ca valoarea de vanzare dupa 10 ani e mai mare decat tot costul de utilizare acumulat...interesant; la prima vedere nu mi se pare ca am omis ceva din calcul, dar mai aprofundez. Astazi am inchiriat un i3 prin BCR Ego ca alternativa la un taxi dus-intors. Avea consum mediu de circa 16Kwh/100 Km inainte sa o iau eu si tot cam la fel dupa ce am lasat-o (nu stiu pe ce durata e calculat). Asta chiar daca (evident) am testat cuplul din plin. In afara de niste probleme cu aplicatia de nu mai puteam sa plec la intoarcere si m-a intarziat vreo 2 ore, mi-a placut, pe dinafara e mica, dar inauntru este extrem de spatioasa, cel putin in fata. Ma simteam ca in tir (fara sa fi urcat in tir vreodata). Am mai mers asa in vreo doua alte ocazii. Cand m-am urcat inapoi in dieselul meu m-am simtit ca intr-o caruta din aia cu motor de tractor improvizat. Back ontopic: ceea ce nu am putut reflecta in calcul si poate fiecare sa isi ajusteze dupa necesitati. - Pentru electrica imobilizezi toti banii de la inceput. Daca nu ii ai, atunci se aduna niste costuri de finantare care par mici, dar pot reprezenta o proportie mare din costul total al masinii (ex: un credit de 30K EUR ar genera dobanda de 6500 EUR la o rata a dobanzii de 8% pe an; la leasing mai prinzi diverse oferte, casco inclus etc) - Mai primesti si curent gratis pe parcurs, deci costurile pentru electirca pot sa scada pe parcursul a 10 ani, dar nu pot sti cu cat. - stiu ca asigurarea si impozitul sunt mai mici la hibride si electrice dar nu stiu cu cat at putea fi. - Pentru masinile noi cu ulei de motor long-life pot fi mai putine revizii decat am luat in calcul. - La o electrica habar nu am ce ai putea sa schimbi, nici reprezentantele nu stiu daca s-au gandit la program de service asa lung E posibil sa apara costuri de reparatii mai mari dupa garantie, totusi. Tehnologia e inca noua. - In afara de aspectul unui calcul matematic, conducand o masina electrica folosesti tehnologie noua, esti un/o trend-setter, un/o bad-ass (chiar daca esti intr-o masina de clasa mica). - Masinile SH bune de clasa medie pot costa mai mult de 8K EUR, preturile sunt relative. - Poti evita costuri mari de reparatii/intretinere cu un SH daca il schimbi des (la 1-2 ani), iar atunci - In 7 ani te poti plictisi de o masina electrica cumparata acum si desi pe hartie poate parea eficient, peste 7-10 ani conduci o masina neatractiva cu autonomie mica pentru standardele de atunci. Totusi, cred ca estimarea este conservatoare si poti vinde la 20% peste 150K Km/10 ani. - Calculul este facut cu preturile de acum pentru combustibil/curent. In viitor pot aparea variatii in sensuri diferite, dar ar trebui sa creasca/scada cat de cat in tandem. - Preturile reparatiilor si ale reviziilor sunt estimative, pot varia in orice sens. La distante mai mici o masina electrica nu se justifica financiar. Este ieftin sa poluezi, chiar daca nu e corect. Oricum nu masinile polueaza cel mai mult, dar asta e alta discutie. Ex: daca faci 4-5Km pe naveta pana la birou si cate un drum de 20-30Km in weekend ajungi la o distanta sub 5K Km/an. Este mai ieftin si cu un taxi in cazul asta. P.S.: in Bucuresti toate masinile electrice si hibride parcheaza gratis pe locurile publice cu plata. Nu stiam ca si la hibride se aplica. LE: uitasem de fisier - l-am pus acum.
    1 point
  9. A pus un prieten pe F15, nu mai tin minte daca era de sticla sau plastic, comandata de pe WISH (gen aliexpress). Din ce am vazut e foarte ok, adica sa vede la fel de bine si pica perfect pe ecran, nu se vede folia absolut deloc.
    1 point
  10. N-ai cum sa acoperi in 50Km toate conditiile intalnite in traficul urban. 50Km urban ii poti face chiar si intr-o zi, asta nu inseamna ca in fiecare zi vei intalni acelasi trafic si implicit acelasi consum. Nu faci decat sa te amagesti singur, e ca si cum faci un drum de la Sinaia la Bucuresti, deci la vale, si apoi speri ca ala e consumul real... Folosesc spritmonitor.de pentru a tine evidenta cheltuielilor cu masina de vreo 8 ani, la 3 masini, insumand mai bine de 300.000Km, prin urmare eu cred ca stiu cam ce inseamna consum real si de ce anume este influentat.
    1 point
  11. In weekend am iesit cam ultima oara pe anul asta ... in 2018 s-au mai adaugat 810 km. Incet incet ne apropiem de 30 de ani ... si trecem la autovehicul istoric.
    1 point
  12. De la mall pana la smith, scoala 12 este de la 8 pana la 19 bara la bara. Azi am avut o medie de 18-20 km/h
    1 point
  13. Mai mult pe calea bucuresti,AI Cuza, Brazda... Am observat odata dupa ce am alimentat am resetat media si dupa am stat cu motorul+ Ac`ul pornit 20-30 min media devenise 28l cand la relantiun nu trebuie sa sara de 1,2-1,5 l pe ora.
    1 point
  14. Craiova, este un oras destul de aglomerat.
    1 point
  15. Pentru ca eu am un 740xd lci si in oras bara la bara +AC fara start/stop scot un consum de 10-10.5 la un mers normal. 18 am scos pe sport+ cu launch control( plecari in balana de la semafor).
    1 point
  16. @montela arata f bine idriveul tau. eu mi-am pus mintea acum un an si pur si simplu pe 30 km am scos medie de 6.9%. Nu am accelerat niciodata decat lin, masina schimba pe la 1500-1600 ture, anticipam la maxim si nu puneam deloc frana(asta insemnand ca anterior nu am accelerat inutil consumand combustibil pe care ulterior sa il pierd prin franare) si am prins majoritatea semafoarelor pe verde...dar asta nu este consum urban. ai prins doua sau trei cozi si urci instant la medie de 10% cu motor de 2 litri. Nu ai cum sa scoti o situatie din context si sa o prezinti ca generala. LATER EDIT. totusi, omul nostru are numele 77NFS pe forum. Cum se astepta el sa consume 12% si nu 20% ?! Eu zic ca 15% e bine cand te cheama NFS
    1 point
  17. Dpf pentru ca ce? Un minut la pornire? Dar ia gandeste-te. Euro 4, dpf, bara la bara, fara start/stop. La alea schimbai dpf-uri in fiecare primavara?? ))
    1 point
  18. @Cloud92 pe ce retea esti de pierzi semnal in halul asta?
    1 point
  19. vreau sa spun ca la 23 de ani imi luam prima masina un pejo 307, dupa care am trecut la audi si ulterior la 24 de ani imi luam primul bmw, un e46, ocazie cu care mi-am descoperit o pasiune in aceasta marca, astfel imbinand utilul cu placutul de-a lungul timpului am pus bazele unui service exclusivist bmw si pot sa spun ca e o marca cel putin "gandita" si facuta cu simt de raspundere! (nu vreau sa intru in polemici cu cei care si-au luat masini cu 500 de mii de km reali si 180 de mii in bord iar paradoxal se plang ca tot in service ajung cu ele) am clienti vechi, cu masini intretinute, servisari facute corect si la timp, si nu au ramas niciodata pe dreapta cu ele chiar daca atat kilometrii cat si anii au mers inainte. in prezent 35 de ani, detin un seria 5 cu motor de 3 litri ca altfel nu se poate
    1 point
  20. Nu cred ca prin a schimba cheia unei masini folosind alta originala poti numi tiganie, cheile venind chiar din aceeasi generatie de masini. Pe mine nu ma intereseaza dungile de la divizia M ci doar forma ei, actuala fiind, dupa parerea mea, foarte butucanoasa. Daca te deranjeaza atat de mult ce ai citit in postarea mea, te rog sa nu mai revi cu alt reply. Si ca sa iti fac o aroganta cum ai facut si tu mai sus, de la n47 la n55 e diferenta astronomica.
    1 point
  21. Ce cuprinde retrofitul? Navigatia cu totul?
    1 point
  22. Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.
    1 point
  23. Cel mai bun aditiv pentru motorina noastra si cel mai sanatos este uleiul 2T (doi timpi) mineral sau semisintetic , ATENTIE la cel sintetic, dupa amestec se cam decanteaza in rezervor dupa o perioada. Inainte de un drum mai lung , 250km + , amestec 200-250ml ulei cu 5L motorina si il torn in rezervor dupa merg si fac plinu.
    1 point
  24. Illuminati lovesc din nou... conspiratia uleiurilor continua...
    1 point
  25. Ma vuvuzelo, ia vezi-ti tu de treaba. De aia e forum, sa existe discutii ! Ce tot aberezi tu cu carcotelile ?
    1 point
  26. Masina perfecta pentru roman. Multe butoane, optiuni in plus fata de seria 5, se bate cu panamera si face praf marcile premium. Imi suna a telefon chinezarie, cu Android, daca tot ai ales sa faci comparatie. Android, indiferent de termnalul hardware pe care e instalat, merge prost, indiferent ca are hardware dublu sau cifre mai bune decat iPhone. Se lauda cu cifre, dar parca tot Apple e lider... Ne intrebam de ce? Ca si la panamera sau bmw sau mercedes (nu includ audi, gen tot android), produsul finit are alta calitate, chiar daca cifrele sunt aceleasi sau mai bune la "chinezarii", precum kia. Atata timp cat kia, sau orice alta marca, nu aduce nimic nou (cum a facut tesla), si aduc doar cifre egale sau putin mai bune, nu or sa depaseasca in veci marcile premium. Totusi un brand auto, chiar daca zici tu ca nu cumperi pentru ce a facut acum 50 ani, ci pentru ce face acum, nu o sa fie niciodata depasit sau ajuns din urma cu cateva specifiatii mai pompoase.
    -1 points
  27. E60, 525d, 2006, eu sunt al 2 lea proprietar, luat cu ajutorul unui prieten german, in 2017 la doar 59.000 km ( da mai gasesti si din astea ) , acum are 62.000 km. Pana acum nici o problema, masina e ca noua.
    -1 points
  28. Dar cand e curat si luceste nu are egal . Parca si partea asta de intretinere tine de pasiunea pt masinile astea . La negru o spalam inainte de drum lung si imediat ce ajungeam la destinatie , aproape zilnic chiar daca prognoza era ploaie , doar cu apa calda , ff rar spuma . Pasiune dusa la extrem sau obsesie , uneori era greu sa fac diferenta .Cu gri sunt ceva mai relaxat ,uneori imi lipseste negrul 668 care e cel mai intens . In primavara bag la revopsit capota ,bara fata si pragurile pt pietricele si ce o mai fi dupa iarna .
    -1 points
  29. La ED de obicei nu ai dimensiuni mai mari de 16 in talon. Daca asa e gandita ea nu inteleg de ce vrei sa ii schimbi dimensiunile. Daca te opreste politia ramai fara el pentru treaba asta. Eu nu as pune pe motorizarea asta jante pe 18, o sa iti creasca mult consumul si pierzi considerabil din performante. Anvelope de 255 pe spate sunt bune si necesare cand ai putere mare. La 250nm cat scoate motorul asta n-are niciun sens sa pui ceva mai lat de 225.
    -1 points
  30. Exact 55.000 km la mine din 2.01 18 Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA ! Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva
    -1 points
  31. De refacut "nu se paote", costa poate triplu decat unul second bun. De schimbat motorul cred ca tu este cel mai in masura sa alegi.. Eu l'am schimbat pe al meu la bimmer, acum, fiecare cu parerea lui. Vezi ca la reprezentanta nu iti pun motor SH fara sa aduci acte doveditoare ca vine de pe o masina fix la fel, chiar daca ele sunt compatibile (exemplu sa iei de pe seria 3 sa pui pe 4).
    -1 points
  32. Daca nu se infraneaza cum ai vrea, problema e la masina sau la tine?
    -2 points
  33. BMW 530xd M-Packet Interior/Exterior ORIGINAL An fabricatie : 2007 (prima inmatriculare 03.2008) Culoare : Neagra (Carbonschwarz metallic - culoare specifica M Packet) KM : 290xxx Motor : 3.0d - 2993cmc M57N2 Putere : DPF OFF + Soft - 280 CP / 600 NM Cutie : Automata 6+1 trepte Tractiune : 4x4 Optiuni imporante : - P337A - M Packet INTERIOR / EXTERIOR original din fabrica - S203A - Tractiune 4x4 - S205A - Cutie automata 6+1 - S2NPA - Jante 18” originale BMW - M Double Spoke 135 - S459A / S481A / S494A - Scaune Sport Incalzite + FULL ELECTRICE + Memorii (Interior Piele Neagra - Leder Dakota schwarz) - S522A / S502A - Bi-Xenon + spalator far - S403A - Trapa Electrica - S415A - Perdelute electrice spate + luneta electrica - S775A - Plafon negru M Packet - S431A - Oglinda interioara heliomata - S4BYA - Real Bamboo Woodgrain Trim Anthracite - S508A - PDC fata-spate - S534A - Clima automata pe bi-zonala - S544A - Cruise control with brake function - S609A - Navigation System Professional - S676A - HiFi Speaker System - S710A - M Leather Steering Wheel - S760A - High Gloss Shadow Line Scurt istoric : - Unic proprietar (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2012 pe numele meu) - KM reali (carte service la zi) - Motor schimbat la 150 000km in Germania , la Ulm , in perioada de garantie , pe casco , la reprezentanta BMW de unde a fost cumparata - Acum aprox 15000km s-au investit in masina urmatoarele : discuri si placute fata spate (originale) , articulatie fata-spate (amortizoare,brate,capete de bara,rulmenti,etc) aprox 7500 RON - DPF off in 2014 , la aprox 200 000km si soft putere 280 CP. - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic la interior arata foarte bine , la exterior prezinta mici zgarieturi si imperfectiuni (ca orice masina circulata in Bucuresti) dar nimic deranjant. - Fiscal la zi , toate actele originale de la achizitie pana in prezent , inclusiv factura de achizitie (a costat 68500 EUR) , carte service , manuale , carte de intertinere , 4 chei (2 telecomenzi , una de service si una de plastic) Pret : 9499 EUR usor negociabil la fata locului. Contact : 0721285395 Stefan Masina se poate viziona in Bucuresti Poze : Poze 2
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.