Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/18 in all areas

  1. Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai
    3 points
  2. Cred ca el se referea la afirmatia ta "De refacut "nu se paote", costa poate triplu decat unul second bun." Reiesind ca reparatia costa cel putin 22500 Ron calculand un motor la 7500RON! Ceea ce intradevar e aberant )
    2 points
  3. Salut, poate iti e de folos, Din ce am vazut pe youtube trebuie sa desfaci cupholderul din fata schimbatorului si sa folosesti levierul din trusa ca sa rotesti acel switch. Unlock transmission lock electronically.pdf Manually releasing parking lock GA8HP.pdf
    2 points
  4. Salut in urma cu un an , am achizionat un bmw e90 lci 318i , toate bune si frumoase pana azi , cand masina nu mai trecea de 4000 de ture, am ridicat capota si am vazut ca furtul de la filtru de aer spre motor era scos... l-am fixat pe pozitie ,si l-am strans... masina din nou merge in toate mintile ei... dar totusi neimpacat cu ideea am pus-o pe un tester .. si mi-a dat cateva erori... puteti spune daca stiti ce sa intamplat si ce erori sunt astea ? Va multumesc mult si astept raspunsurile voastre. M-ai jos aveti poza cu erorile ... :|
    1 point
  5. Multumesc mult , sa stii ca am sters toate erorile .. si nu a mai aparut nici una... nici macar cea de la ulei !
    1 point
  6. Buna ideea, proasta implementarea. Am trimis si eu online o solicitare, unde a trebuit sa completez o gramada de chestii, inclusiv la ce dealer vreau sa se duca solicitarea, datele si orele preferate pentru programare (wtf?), si cred ca si sexul persoanei (sic!). Am primit un mail de la dealer in care mi se spune ca da, exista un recall, si ca trebuie sa sun la 0800... ca sa ma programez intr-un service. Cu alte cuvinte, toate campurile alea obligatorii din form au fost doar asa, pentru bucuria mea personala sa mai stau sa completez niste chestii aiurea. Concluzia: - daca voiau sa faca ceva util pentru clienti, puteau sa ia exemplu de la bimmer.work: pui VIN-ul, ti se spune daca ai sau nu recall. Instant. Dupa care ti se ofera optiuni pentru o programare - daca voiau sa le forteze mana clientilor sa dea datele personale ca sa-i spamuiasca dupa aia, macar puteau sa gandeasca si ei un pic procesul
    1 point
  7. cred ca sunt de la lipsa de aer... reseteaza'le, mergi 15 km si vezi iar EDIT: Excluzand cea de presiune de ulei, aia e de rau... Schimba senzorul de presiune care ste undeva la ~150 de lei nou original. Daca tot ai eroare.... speram ca nu e pompa de ulei
    1 point
  8. Daca era ceva inteligent si de folos, vedeam rostul postarii tale aici, dar asa cred ca pierzi timpul aiurea si poluezi inutil topic.ul
    1 point
  9. Vezi ca link-ul 2 este .co.uk . Mai exact din Regatul Unit... "Update 23/10/2018: BMW Group has announced a voluntary recall action in relation to EGR (Exhaust Gas Recirculation) coolers in a selection of vehicles. This will be added to the DVSA website imminently, where customers can enter their vehicle details to check if their car is affected. We will also be writing to all affected customers directly. This page will be kept updated with the latest information." Acu ce-o sa mai spui, ca astia au shepperd's pie..? )
    1 point
  10. a ajuns un litru de benzina sa coste cat un kg de cotlet fara os
    1 point
  11. Pune-i și o siglĂŁ de M pe portbagaj, sĂŁ vadĂŁ haterii .
    1 point
  12. + un detailing interior Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  13. Vad ca nu este asa simplu. Am completat si eu online si e cu programare in service. Au ramas fara clienti si incearca sa faca oamenii sa vina intr-un fel sau altul. Cand ajungi acolo iti gasesc ei ceva de schimbat pe la masina. Simplu ar fi sa fie o rubrica unde scrii VIN ul si sa apara daca ai sau nu recall.
    1 point
  14. Mersi de raspunsul punctual. Si rapid. :twoup: Ma simt dator sa vin cu ceva la schimb asa ca am facut un calcul comparativ intre o masina noua de 15K EUR, una sh de 8K eur si o electrica de 30K EUR pe parcursul a 150K Km in 10 ani. Calcul pur teoretic, dar poate te ajuta pe tine in vreun fel sau pe cei ce citesc topicul. Il pun sub forma de poza, am salvat si excelul daca e cineva interesat, nu e cine stie ce. Consum mediu de 7l/100Km la masina clasica, 15Kwh la electrica. Nu am folosit google sau alte statistici, ci ceea ce am mai patit eu din experienta personala cu revizii si reparatii. Dar e amuzant ca la electrica rezulta in cost total mai mic decat pretul masinii, pt ca valoarea de vanzare dupa 10 ani e mai mare decat tot costul de utilizare acumulat...interesant; la prima vedere nu mi se pare ca am omis ceva din calcul, dar mai aprofundez. Astazi am inchiriat un i3 prin BCR Ego ca alternativa la un taxi dus-intors. Avea consum mediu de circa 16Kwh/100 Km inainte sa o iau eu si tot cam la fel dupa ce am lasat-o (nu stiu pe ce durata e calculat). Asta chiar daca (evident) am testat cuplul din plin. In afara de niste probleme cu aplicatia de nu mai puteam sa plec la intoarcere si m-a intarziat vreo 2 ore, mi-a placut, pe dinafara e mica, dar inauntru este extrem de spatioasa, cel putin in fata. Ma simteam ca in tir (fara sa fi urcat in tir vreodata). Am mai mers asa in vreo doua alte ocazii. Cand m-am urcat inapoi in dieselul meu m-am simtit ca intr-o caruta din aia cu motor de tractor improvizat. Back ontopic: ceea ce nu am putut reflecta in calcul si poate fiecare sa isi ajusteze dupa necesitati. - Pentru electrica imobilizezi toti banii de la inceput. Daca nu ii ai, atunci se aduna niste costuri de finantare care par mici, dar pot reprezenta o proportie mare din costul total al masinii (ex: un credit de 30K EUR ar genera dobanda de 6500 EUR la o rata a dobanzii de 8% pe an; la leasing mai prinzi diverse oferte, casco inclus etc) - Mai primesti si curent gratis pe parcurs, deci costurile pentru electirca pot sa scada pe parcursul a 10 ani, dar nu pot sti cu cat. - stiu ca asigurarea si impozitul sunt mai mici la hibride si electrice dar nu stiu cu cat at putea fi. - Pentru masinile noi cu ulei de motor long-life pot fi mai putine revizii decat am luat in calcul. - La o electrica habar nu am ce ai putea sa schimbi, nici reprezentantele nu stiu daca s-au gandit la program de service asa lung E posibil sa apara costuri de reparatii mai mari dupa garantie, totusi. Tehnologia e inca noua. - In afara de aspectul unui calcul matematic, conducand o masina electrica folosesti tehnologie noua, esti un/o trend-setter, un/o bad-ass (chiar daca esti intr-o masina de clasa mica). - Masinile SH bune de clasa medie pot costa mai mult de 8K EUR, preturile sunt relative. - Poti evita costuri mari de reparatii/intretinere cu un SH daca il schimbi des (la 1-2 ani), iar atunci - In 7 ani te poti plictisi de o masina electrica cumparata acum si desi pe hartie poate parea eficient, peste 7-10 ani conduci o masina neatractiva cu autonomie mica pentru standardele de atunci. Totusi, cred ca estimarea este conservatoare si poti vinde la 20% peste 150K Km/10 ani. - Calculul este facut cu preturile de acum pentru combustibil/curent. In viitor pot aparea variatii in sensuri diferite, dar ar trebui sa creasca/scada cat de cat in tandem. - Preturile reparatiilor si ale reviziilor sunt estimative, pot varia in orice sens. La distante mai mici o masina electrica nu se justifica financiar. Este ieftin sa poluezi, chiar daca nu e corect. Oricum nu masinile polueaza cel mai mult, dar asta e alta discutie. Ex: daca faci 4-5Km pe naveta pana la birou si cate un drum de 20-30Km in weekend ajungi la o distanta sub 5K Km/an. Este mai ieftin si cu un taxi in cazul asta. P.S.: in Bucuresti toate masinile electrice si hibride parcheaza gratis pe locurile publice cu plata. Nu stiam ca si la hibride se aplica. LE: uitasem de fisier - l-am pus acum.
    1 point
  15. aici gresesti grav. eu m-am convins singur. te invit sa citesti ce am patit cu Jurid. Ulterior am pus OE (tot jurid erau) inca 2 schimburi, fara probleme. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__view__findpost__p__2415724 Producatorii au calitati diferite pentru OE fata de alte linii de asamblare componente. Cine are tangenta cu oameni din fabricile de componente, stie asta.
    1 point
  16. Piesele montate in urma unui RECALL nu suporta garantie decat daca sunt platite de client . Asta daca reprezentantul unui dealer BMW nu a mintit ...
    1 point
  17. Eu am schimbat la fostul e60 2009 motor n47 177 cai la 208 000 km. Sincer nu trebuia schimbata. Arata perfect. Au zis si cei de la service ca mai mergea mult si bine.
    1 point
  18. Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna. Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.
    1 point
  19. Salut, Scuze ca sunt offtopic, dar unde este acel peisaj unde ai pozat masina ? Intreb pentru ca am vazut cel putin inca 10 anunturi cu masini pozate fix in acelas loc.
    1 point
  20. Azi am schimbat uleiul si s-a schimbat sunetul la motor. Am pus castrol edge 5w30, inainte nu stiu ce era. Mi se pare ca suna mai ascutit, parca bazaie, mai ales cand accelerez suna altfel. Ati mai patit asa ceva?
    1 point
  21. Din cate stiu, sunt doua probleme mai frecvente la motorul facut de BMW cu PSA. Una este distributia, cealalta are legatura cu depunerile care se fac pe supapele de admisie (asta e comuna la toate motoarele pe benzina cu injectie directa). Gasesti mai multe informatii pe forum-urile de Mini si Peugeot, unde e mai popular motorul.
    0 points
  22. Pe tester nu da nimic... Ai incercat sa fi istet sau cum? Ca nu ma prind daca e sarcasm sau vorbesti serios. Am anulat filtrul de particule si dpf-ul pentru ca aveam probleme, masina mergea ingatuit...si cum am scris si mai sus, facea la fel si inainte de anulare...
    -1 points
  23. Am eu garaj , pana la primavara poti s-o lasi la mine
    -1 points
  24. Solutia este una facila. Luat 1 BeMeWe, vandut 1 BeMeWe, cumparat 1 alt BeMeWe cu RADIO! Simplu si elegant!
    -1 points
  25. Numele serviciului este, cum spune titlul topicului, "2.11.2018"?
    -1 points
  26. Ajunge in 3 -4 sapt de pe.aliexpress .nu stiu de.unde ai scos 2 luni
    -1 points
  27. Opreste'te tu din mancat ce nu trebuie doar sa pari interesant. Sunt firme care iti vand un n47 la maxim 70-80 de mii de KM cu jumatate/ un an garantie sub pretul pe care l'ar plati pentru reparatia celui actual.
    -2 points
  28. Era o expresie, ideea de baza era ca iese mai bine daca ia un motor mult mai putin rulat cu garantie si sa il instaleze + sa aiba si anumite piese de schimb de la cel de pe masina decat sa il repare...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.