Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/11/18 in all areas

  1. Salut. S-au scris deja destule lucruri care sa clarifice. La varsta ta, singura investitie pe care iti recomand sa o faci, este in tine. Nu arunca banii pe o tabla. La veniturile mentionate, vei deveni sclavul masinii. La un motor de 2.5 cum iti recomanda cineva mai sus, numai impozitul si rca-ul ajung spre 1/4 din salariul tau anual. Fara sa punem nimic altceva, doar costurile obligatorii cu masina in parcare. Calculele sunt simple, E60 nu e o masina iefina si nici pe departe cea mai fiabila. Nici in cel mai optimist scenariu nu iesi bine din afacerea asta. Cu totii putem intelege pasiunile, nu suntem aici sa emitem judecati de valoare, dar un sfat bazat pe experienta putem oferi. La 20 de ani ai viata inainte, investeste in tine, descopera ce iti place sa faci, fa-l bine, si la momentul potrivit vor veni banii care sa iti alimenteze hobby-urile.
    3 points
  2. Deci: ori e o greșealĂŁ și venitul nu e in lei,ci ĂŽn euro...ori e fĂŁcut la mișto topicul. Când câștigi 1000 lei pe lunĂŁ nici macar nu te gândești la mașinĂŁ,pĂŁrerea mea..
    3 points
  3. 2 points
  4. Bang & oluESFN? What the...?
    2 points
  5. Salut. In primul rand, fii pregatit pentru ce urmeaza sa citesti aici - nu o sa iti placa. Incep eu: un e60 nu se poate intretine de cineva care castiga 1000 ron. Vorbim de o masina care a costat de noua peste 50k, si pe care o vei gasi nu chiar la prima tinerete. Ar fi pacat sa te indatorezi/imprumuti de acum pentru o masina.
    2 points
  6. Impozitul pe casa e calculat in functie de numarul de cosuri de fum?
    2 points
  7. Te ai uitat ce scrie pe boxa?
    2 points
  8. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    2 points
  9. Nu exista masina sh in care sa nu bagi bani. Cel putin nu la bani putini cel mai destept ar fi sa o faci pe asta si sa o tii, nu sa iei cazanul altuia crezand ca iei masina noua.
    1 point
  10. Cred ca e la misto topicul...cine stie ce copil o fi si s-a uitat prea mult la gaju kyd pe youtube.
    1 point
  11. Cand era gerul ala mare iarna trecuta scoteam si 15 in Bucuresti cu aceeasi motorizare. Deci, stai calm, ca se poate si mai "bine".
    1 point
  12. Aprox. 900 RON cu TVA pentru un F32. BĂŁnuiesc ca este același tip de cheie Nu se mai poate comanda cheie ĂŽn reprezentanta fĂŁrĂŁ sa faci dovada ca ești propietar
    1 point
  13. Probabil colegul locuiește cu părinții și nu are cheltuieli deocamdată - eventual mai este și ajutat de ei. Am fost și eu în această situație, acum 20 si ceva de ani, mi-a trebuit mașină, m-am angajat, am strâns bani și mi-am luat BMW 728 ... senzația a fost super, o perioadă, dar după câteva luni, când mi-am dat seama că tot ce castigam bagam in rezervor și în piese m-a făcut să renunț la ea. In cazul in care deocamdată ești ajutat de părinți și dispui de bani sa îți cumperi și întreții o mașină, alege un model care să nu te stoarcă de bani - un VW Golf IV sau V cred că este mult mai potrivit. Baftă, indiferent ce o să alegi!
    1 point
  14. Nici eu nu prea recomand baterie mai mare ca, capacitate. Am luat acum 3 ani o baterie VARTA de 100A. Baterie cu garantie de 5 ani. Masina a avut baterie de 90A, originala BMW. Nici o problema cu incarcarea. Am schimbat periile si rulmentii alternatorului inainte sa schimb bateria. Mi-am zis sa trec pe capacitate mai mare pentru ca am pus un amplificator clasa A/B si alte chestii audio pentru surround-ul dorit. Acum, recent constat neplacut ca bateria nu prea mai tine capacitatea! Nu pot banui decat doua cauze. Ascultarea de muzica vara trecuta, dimineata cand ajungeam mai devreme, ascultam cam jumatate de ora muzica stationat. Sau, 45 minute sau poate o ora de condus zilnic (acelasi drum/distanta NU incarca bateria suficient (maxim) de mult, ca acum iarna mi-am facut figuri de doua ori pana in prezent, neincarcata suficient! Iar asta poate fi cauza 2, a capacitatii mai mare a bateriei.. Masina NU are IBS.
    1 point
  15. masina este foarte buna, eu am una din 2014, dar am avut ceva probleme cu cutia. Asa ca imediat dupa ce o iei, fa o revizie la cutie. Reviziile (ulei, si filtre) nu sunt asa de scumpe (gen 700-1000 de lei) daca ti le faci tu(vorba vine), decat daca te duci la reprezentanta (gen 2000 de lei) Piesele pot fi destul de scumpe daca iti pica ceva important (cutie, turbo, pompa servodirectie, etc) In rest masina e super, eu am 168 de mii de km la ea, si tevile de la evacuare sunt curate ca lacrima Apropo, mergi pe 30d, este suficient de puternica, si mai scazi riscul unor probleme in plus
    1 point
  16. Ar trebui sa folosești “Retrofit cable kit facelift lights“ 61122410220 (poziția 5 din linkul de mai jos) https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f31&typ=3k51&og=07&hg=03&bt=03_4247
    1 point
  17. M57 este un motor foarte reusit si fiabil. Singura diferenta dintre cele 2, ce poate aduce costuri suplimentare la intretinere este ce-a de-a doua turbina. Parerea mea este sa gasesti un X5 din anii respectivi cu kilometrii reali, bine intretinut. 30d sau 35d nu ar trebui sa fie un criteriu de alegere la o masina de peste 10 ani vechime
    1 point
  18. Ce sa codezi? trebuie doar sa-i spui ca ai pus o baterie noua, cu aceleasi specificatii. De codat se codeaza cand pui alt tip de baterie; la tine, pt 5ah in plus, las-o cum era.
    1 point
  19. Ca la orice garantie,contract exista mereu o steluta pe undeva (in anumiti termeni si conditii).Atunci nu mai merita sa dai multi bani pe o masina cu garantie si km.putini,asa iei una fara garantie si rulata mai mult iar restul de bani ,cateva mii ĂŽi tii pentru ce mai pica la ea.
    1 point
  20. Multumesc de sugestie, o sa dau un mail, cu toate ca asa cum mentionam, nu e problema de suma de bani, ci mai degraba de senzatia de nesiguranta. Nu stiu cat putea dauna, sau daca era posibil un incendiu, dar ma face sa ma simt inconfortabil la drumuri foarte lungi, pentru ca nu imi da senzatia de siguranta.. Anyway, cu siguranta, voi face o plangere la ANPC, pentru publicitate mincinoasa, legata de garantia premium selection. Acesta e citaul de pe site: "Un automobil pe care te poĂži baza: cu BMW Premium Selection, primeÂşti ĂŽn mod automat o garanĂžie valabilĂŁ timp de 24 de luni pentru toate componentele mecanice Âşi electronice. DescoperĂŁ plĂŁcerea continuĂŁ de a conduce cu automobilele BMW Premium Selection ĂŽmpreunĂŁ cu o garanĂžie pe termen lung." Si ca sa nu existe discutie, eu garantia am primit-o dupa ce am luat masina..
    1 point
  21. Eu nu reușesc sĂŁ ĂŽnțeleg de ce nu alegeți bateriile recomandate. Aș putea ĂŽnțelege dacĂŁ mai adaugi consumatori adiționali (gen faci un retorfit la xenon, lumini ambientale, sunet...etc, dar mai multe odatĂŁ), dar dacĂŁ nu ai montat niciun consumator adițional care e beneficul ĂŽn a nu monta ce tip de baterie ĂŽți recomandĂŁ producĂŁtorul?
    1 point
  22. Daca vrei neaparat e60 cumpara-ti si o sa-l vinzi dupa maxim jumate de an , gandeste-te ca masina are cel putin ~12 ani si indiferent de cat de norocos sa fii sa o prinzi in stare cat mai buna tot necesita intretinere care nu e ieftina daca o intretii corect , eu iti recomand seria 1 cu motorul de 1.6 la inceput si in timp poti sa faci trecerea , o sa apreciezi altfel si masina si banii si posibil iti schimbi si perceptia , in orice caz nu e60 din cauza bugetului redus si venitului mic n-o sa fie o placere ca toti banii sa se duca pe intretinere unui fier pana la urma
    1 point
  23. A lasat masina nepornita 4 luni. N-ai citit nici primul rand.
    1 point
  24. eu ma astept sa creasca . OCTOMBRIE 17, 2018 Cat va fi impozitul auto in 2019? Reducerea drastica a impozitului auto a fost respinsa de Guvernul Romaniei din cauza impactului imens asupra bugetelor locale de jumatate de miliard de lei si 0,05% din PIB. Conform propunerii legislative, urma sa fie eliminata categoria separata pentru motociclete, sa se reduca impozitul la autovehiculele cu capacitate cilindrica mai mare de 1.600 cmc, in special la cele de peste 3.000 care ar fi beneficiat de o reducere de pana la 80%, adica de la 2.160 lei la 360 lei. Asadar, avand in vedere ca acest proiect a fost respins si faptul ca unele consilii locale au decis majorarea impozitului auto, sa vedem cat este impozitul pentru anul 2019 pentru unele categorii la nivel de tara. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 1.600 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 64 lei in Bucuresti si alte 23 judete din tara, si ajunge pana la 76,80 lei in Arad, Arges si Brasov (AAB), trio-ul cu cote maxime de impozitare. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 2.000 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 180 lei in Cluj, 214,65 lei in Mures si ajunge pana la 216 lei in AAB. Pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de 3.000 cmc, diesel, benzina sau GPL, impozitul porneste de la 2.160 lei in Bucuresti si ajunge pana la 2.592 lei in AAB. Daca impozitul este achitat integral pana la 30 martie a anului, se poate beneficia de o bonificatie de pana la 10%. De exemplu, in Bucuresti, acesta ar urma sa fie 1.944 lei. In Brasov, bonificatia este de doar 5%, adica veti avea de platit 2.462,40 lei. Autoturismele hibrid cu aceasta capacitate cilindrica beneficiaza de reduceri de pana la 100%. Asadar impozitul pentru 3.000 cmc hibrid in Bucuresti va fi 108 lei. In Brasov, Cluj si Iasi impozitul va fi 129,60 lei iar in Bacau, Mures si Timis impozitul va fi 0 lei, aceste judete avand stabilita o cota de reducere de 100% pentru autoturismele hibrid.
    1 point
  25. au inceput sa apara ceva alternative la Casco in varianta clasica https://www.omniasig.ro/casco_econom.html
    1 point
  26. Starea de incarcare tine de voltaj, nu de capacitate. Care-i treaba cu telefoanele si masinile electrice?
    1 point
  27. Dupa ce am gasit la aeroterma recomand operatiunea. La mine cu toate ca masina a stat in garaj mare parte din timp si in Belgia si aici tot a fost plina de praf. @Myx se scoate relativ usor. Se afla in dreapta masinii (F10) exact unde incepe parbrizul. Sa ajungi la ea se desface un ornament de plastic apoi se desface bara de aluminiu apoi o cutie cu conexiuni care se rastoarna spre motor si ai ajuns. Sunt suruburi torx. Locul este destul de stramt si am ales sa desfac amortizorul + limitatorul de deschidere a capotei care la fel foarte simplu de demontat/montat. @Tavicu M-am gandit sa fac poze dar eram asa negru pe maini de la ce era acolo incat am renuntat la facut poze. Cu ocazia asta am facut curat si sub tulumba de frana de pe partea stanga. La fel scos ornamentul si am aspirat. Erau si acolo o groaza de frunze si praf.
    1 point
  28. Astazi am reusit ca curat aeroterma. Am gasit mult praf si frunze uscate. Era un praf negru care nu se vede in poze. M-am facut pe maini de zici ca am lucrat la motor. Carcasa de deasupra are un fel de filtru buretos care acumulase mult praf. Cand am incercat sa il scutur a iesit un nor de praf cat casa, asa ca l-am spalat. Apa curea din el de culoare inchisa spre neagru. La fel si cu interiorul aerotermei. Spalat totul cm cu cm. Dupa ce am terminat la pornire a venit un miros de praf probabil ce a ramas pe undeva si apoi aer curat ca afara. Am oprit si pornit masina de cateva ori dar a fost fara praf. Nu am avut niciodata aer asa curat in masina. Daca o sa mai apara sau nu o sa vad in zilele urmatoare.
    1 point
  29. Multumesc frumos. Stiu dar cand deja dai jos DPF , catalizatoare ... oarecum te astepti la putin fum. Pe mine personal putin fum nu ma deranjeaza ... deranjant ar fii sa scoata incontinuu si sa vad nor dupa mine ... ceea ce nu este cazul. Hehe data viitoare. Eu cum am scris mai sus am avut 2 masini softate la ei si sincer nu mi-au facut probleme nici una. Da Ginel era o varianta mai buna dar nu la 600 km de mine ... prea mult de mers. Stii cum da fum ? cum dadeau sau inca dau Passaturile alea de 131 cai PD. Exact asa vad eu in oglinda un puf si dupa nu mai vad nimic ... Data viitoare bem un suc in oradea promit
    1 point
  30. Eu am facut la ei un a6 din 2010 de 3.0 diesel si a scos masurat 283 cai acum vre-o 5 ani si un passat din 2010 de 170 cai tot asa masurat la 224 cai Din ce stiu eu de la ei au deja stage 2 pentru alfa giulia si mai au si un bmw 335i tot asa impins la stage 2 / 3 Da imi par oarecum profi totul frumos curat ... acum legat de soft o sa vad cu timpul cum este dar nu ma astept la nici problema Ceea ce mii se pare impresionant este consumul la mers foarte docil cu masina ( 100 km in afara mers 80/90 ) Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    1 point
  31. Chiar daca e sa pui doar apa,pompa trage apa , nu are cum sa nu mai functionez, poate a fost o coincidenta nefericita.
    1 point
  32. Din pacate nu intotdeauna se rezolva cu schimbarea garniturii. Corpul racitorului nu mai este plan si de aia curge.Trebuie schimbat si asta.
    1 point
  33. Ideal ar fi sa ai un garaj pentru ea. Iti protejezi si banii dati pe cosmetizare si intretinere. Eu am inchiriat un garaj unde sta ferita de natura, de trecatori, etc. Vara cel putin se simte diferenta daca sta 3 luni in garaj versus daca sta in soare.
    1 point
  34. Mai conteaza? Imi place ce am luat si asta cred ca este suficient.
    1 point
  35. Stai cuminte, foloseste doar becurile originale indicate de producator si daca vrei LED_uri, pune-i faruri originale pe LED si aia e. Altfel vei strica o masina frumoasa cu niste improvizatii din spatele blocului si va arata naspa rau de tot. Las-o asa cum e, s-au chinuit multi designeri s-o faca sa arate asa inainte sa iasa pe poarta fabricii.
    1 point
  36. Ai 2 masini pt care nu ai timp O cumperi pe a 3-a Acum ai 3 masini la vanzare Nu te ocupi cu vanzarea de masini Repeti intruna vorbe de duh ???
    1 point
  37. Revin cu update la cateva zile dupa curatare. Nici un miros de praf. Oricand dai drumu la aer, este curat si foarte placut.
    0 points
  38. Hai sa ne relaxam putin doar capacul este aftermarket. Asa am luat boxa cu promisiunea ca imi va aduce si capac original ,asta ca sa nu o tin fara capac .Era bine daca se gasea calitatea asta la capac pe aliexpress...tot ce e pe acolo e jalnic . In alta ordine de idei azi am primit tweeterele si cover si am efectuat montajul . E nevoie de decupaj bord , atentie maxima si 3 ore . Remote de la navi si iluminare de la pozitie . Aveam optiunea sa pun remote pe contact dar am refuzat . Practic acum ridica boxa la pornire navi si coboara cand intra navi in sleep , de regula 1 min dupa inchiderea masinii .Ca feedback imi pare schimbare majora la sunet si nu am putut testa decat modogrosso . Ascultat piese inainte si dupa si sunetul e diferit ,mult mai clar ,amplu si dabse percep sunete pe care nu le auzeam . Nu uitati ca eu am amplif HK probabil la cel bang e si mai evidenta diferenta . Pe partea de tweetere de pe usi am montat o usa si am facut teste . Se monteaza f usor e nevoie de alimentare de la ambilight pt ca au ceva iluminare in partea de jos si montarea filtrelor de pe tweet Hk pt ca la bang sunt in amplif si nu pe fir .Partea cu hk dupa volum 60-80 % tipa , te face sa dai mai.incet ,devine deranjant . Partea cu bang din contra sunet clar , poti asculta ,partea vocala se aude mult mai bine . Cam asta e reviewul meu imediat si voi incarca poze.mai tarziu . Dpmdv a meritat schimbarea atat estetic cat si functional . Boxa centrala face tot , modul in care arunca sunetul e diferit . Momentan nu am schimbat nici o setare de sunet . Sigur ca pt multi nu merita dar asta nu conteaza . Am sa incarc poze si cu capacul original ca sa fie liniste
    0 points
  39. Eu la 1000 lei pe luna ti-as recomanda un abonament pe toate liniile de transport in comun. Asta daca nu vrei sa o tii in parcare ca nu ai bani sa o alimentezi sau sa o repari cand pica vreo piesa. Piesele vor pica mai mult ca sigur mai devreme sau mai tarziu la o masina destul de veche cum e e60, mai ales ca nu e o masina renumita pt fiabilitatea sa. Sent from Huawei P10 using Tapatalk
    0 points
  40. a aparut tatal lor. care este problema pentru cei 5Ah in plus? eu cand am luat bateria de 85Ah, era mai ieftin cu 150 lei decat cea de 80Ah. pus in balanta, a meritat, mai ales ca nu afecteaza cu nimic asta. nu va mai treziti sa mustrati pt orice rahat, deveniti penibili.
    0 points
  41. Ai avut vreun glitch ceva in aplicatie. E bine ca ai rezolvat.
    0 points
  42. Pe 80 o codez si asa.. Problema e ca nu stiu din ce motiv nu imi arata nici.un istoric la inregistrari si dupa ce o inregistrez tot nu imi arata nimic..
    0 points
  43. Daca ai buget 25-27 mii euro ia una de la BMW si termini balciul, ce masini crezi ca gasesti pe autovit la tigani
    0 points
  44. MS Mike ! Urmeaza upgrade la Bang & olufsen in prima faza doar boxa centrala si tweeterele usi cu cover inclus , n-am putut sa ma abtin Le voi monta in configuratia cu amplif HK acum , pana in vara sper sa am sistemul complet . Sapt viit montaj , astept tweeterele , momentan doar boxa centrala .
    0 points
  45. Nu trebuie sa ti se para...la 80-90 imi ia si mie undeva la 4.4 cu dpf off si straightpipe-downpipe (520d), dar totusi e 80-90 km/h si de aia chiar si un 3.0 biturbo scoate acel consum la bmw. A scos bine pe dyno, bravo! Ai grija la dpf acum, incearca sa mergi putin-putin mai turat, eventual in sport.
    -1 points
  46. Nu scoate asa de mult fum, insa e imposibil sa nu scoata, nici dragos, nici ginel, nici nimeni nu poate garanta soft fara fum atata timp cat faci downpipe si straightpipe, eu cum am dat dpf-ul jos cu softul original al masinii, mi-a scos fum, cum am accelerat masina dupa ce am dat dpf-ul afara, a dat fum imediat. Dupa soft a scos putin mai mult fum.
    -1 points
  47. Pai ai 80, 90 si 110. Singura optiune viabila este de 80Ah. Oricum bateria noua trebuie inregistrata in ISTA. Eu consider ca e mai bine ca bateria sa fie putin mai mare decat valoarea declarata din masina( ca la telefon sau masini electrice, nu e bine sa le incarci intotdeauna 100%).
    -1 points
  48. Nu are nicio legatura ce spui si te abati de la subiect. Fiecare e liber sa isi dea cu parearea despre problemele existente in tara asta. Nu iti convine ce zice unul sau altul, esti liber sa nu citesti si sa parasesti topicul
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.