Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/13/18 in all areas

  1. Buna tuturor, M-am decis sa va impartasesc experienta mea cu al meu e60 din 2004 un 520i 2.2 benzina care are approx 240.000km. Masina a fost achizitionata de mine prin 2013 la 160.000 de km cu o multitudine de probleme. Rezolvand una cate una la timpul lor am ajuns sa indragesc aceasta masina si chiar daca ar fii ajuns la un stadiu la care ar fii trebuit vanduta si sa-si faca loc un f10 am zis ca nu pot sa ma despart de ea si asa ca am decis sa o "restaurez" , si folosesc ghilimelele pentru ca multi din voi o sa fie amuzati de acest cuvant care nu prea este corect asociat cu o masina de doar 14 ani. Infine acestea fiind spuse am sa va imaprtasesc upgradurile facute , si in ce a constat aceasta "restaurare" a masinii si ce va urma pe viitor. Masina suferea de rugina la usi ( toate 4 au fost gata ) asa ca am achizitionat 4 usi de LCI si au fost instalate. Barile erau crapate si lovite ( de vecini , in parcari etc) asa ca am inceput "dezbracarea ei : https://imgur.com/a/ZehX6G9 Pureci , cleme , clipsuri , ornamente si zeci de plastice lipsa pe unde cum , parca pe zi ce se desfacea pe masina lipseau tot mai multe si mi se inmuiau picioarele. Trecem peste asta si dupa aproximativ 4500 de lei investiti in diverse accesorii originale am reusit sa am o masina complecta din acest punct de vedere. A urmat partea de tinichigerie care la inceput nu parea o mare provocare dar pe zi ce flexul lua din vopseaua veche parca mai multe straturi apareau la iveala si mai multe indoituri isi faceau simtite prezenta. Plafonul a fost tot indoit , aripa spate stanga a fost victima unui accident iar capota si ea la randul ei indoita si lovita. Cu ajutorul unui tinichigiu specializat am reuist sa salvez aripa spate fara a fii nevoit sa o tai si sa sudez alta ( varianta simpla si eficienta dar eu nu sunt de acord cu asa ceva ). https://imgur.com/a/XAb2e9b In fine incepem vopsitul si cu masina era alba am decis sa merg pe un ALPINWEISS III ca sa am un cod original la baza nestiind codul dinainte ce era. - Oranementele chromate au devenit shadow line. - Ornamentele usilor au devenit negre lucios. - Toate plasticele din bara fata , nari , si altele au devenit si ele negre lucios sau mate. Masina a fost vopsita cu usile deschise singurul loc neatins fiind motorul iar produsul final a iesit cam asa : https://imgur.com/a/mtaL00r Pe partea de interior pot spune ca scaunele fata nu erau in cele mai bune conditii asa ca am optat pentru a reface interiorul complet ( chiar daca bancheta spate parea noua ) si urmatoarele au fost facute: - scaune fata , bacnheta , cotiera , schimbator , volan , fete de usi. Au iesit in peransamblu foarte bine doar ca , culoarea pentru care sa optat a fost un bej putin mai deschis dar foarte placut. In aceelasi timp cu interiorul demontat si masina pe sfarsit de vopsit un chimic general a fost facut la toata masina pentru o improspatare , comenzile de la geamuri au fost si ele inlocuite cu noi deaorece plasticul acela cauciucat de pe ele era zgariat si pe ale locuri inexistent. https://imgur.com/a/NZaEa3k Aceasta interventie a durat aproximativ 3 luni de zile dupa care masina a avut parte de un ultim "fine tuning" fiind tratata ceramic pentru o protectie superioara. https://imgur.com/a/h3UulbG Au urmat oglinzile de M5 e60 si vor urma urmatoarele in decursul anului viitor. https://imgur.com/a/Hwrg9mG - Motor de 3L 231 cp. - diferential 3L ( planetarele de 3L au fost deja instalate) - Stage 1 pentru o putere marita 250 cp respectiv 300 sau 320 NM ( foarte slab stiu dar e mai mult decat 170 curenti , si sa nu uitam vorbim de un motor aspirat ) - Esapament dublu de M5 cu bara spate aferenta. - Aripi originale M5 cu grilele aferente. - Lip bara fata. Voi opta sa tin bara fata curenta cu proiectoare deoarece bara de M5 originala nu are aceasta optiune si inca nu sunt convins ca legal pot sa renunt la proiectoare. - Suspensie sport EIBACH sau M technic orignal inca nu m-am decis. - Stopuri spate LCI. - Volan M. In configuratia curenta fata de un e60 normal mai are un sistem complet de franare ZIMMERMAN ventila perforat , un sistem de navigatia NBT original ,faruri LCI , oglinzi M5 ,finala esapament 535i. Doresc sa o pastrez asa ca vreau sa o tin cam cat de aproape de orignal mereu. Ca si concluzie pot spune ca merg sper ideea de build not bought costurile investitiei depasind pretul unui f10 bunicle as spune eu. Sper ca va placut povestea e60-ului meu si astept parerile / sugestiile si intrebarile voastre. O zi buna
    16 points
  2. dar nici normal nu ti-a parut presupun ..
    3 points
  3. Au ajuns sa se creada mari experti aici pe forum toti pustanii de 27 de ani si sa dea ei lectii de viata tuturor dupa ce conduc cate un cazan de golf 5 si dupa isi iau si ei un bmw si se cred mari experti in bmw si dau ei lectii tuturor Si dupa ce ca habar nu are de nimic, mai e si arogant pe deasupra
    3 points
  4. un battery tender pe care il lasi permanent conectat la baterie. El trimite in mod regulat impusluri catre baterie pentru a o mentine activa si incepe incarcarea cand scade sub un anumit nivel, de regula 11.7V. Eu am unul cumparat de la Lidl pe care il folosesc de mai bine de 2 ani in acest mod si e excelent. Are mod de iarna, mod de incarcare, de mentinere si poate fi folosit pentru motocicleta sau autoturism. Sau poti lua un C-tek, dar sunt mult mai scumpe si sincer nu face mult in plus fata de acesta, personal sunt foarte multumit de el. La oferta era vreo 70Ron, eu l-am luat cu aproape dublu si tot face banii aceia si in plus .
    2 points
  5. Salut. S-au scris deja destule lucruri care sa clarifice. La varsta ta, singura investitie pe care iti recomand sa o faci, este in tine. Nu arunca banii pe o tabla. La veniturile mentionate, vei deveni sclavul masinii. La un motor de 2.5 cum iti recomanda cineva mai sus, numai impozitul si rca-ul ajung spre 1/4 din salariul tau anual. Fara sa punem nimic altceva, doar costurile obligatorii cu masina in parcare. Calculele sunt simple, E60 nu e o masina iefina si nici pe departe cea mai fiabila. Nici in cel mai optimist scenariu nu iesi bine din afacerea asta. Cu totii putem intelege pasiunile, nu suntem aici sa emitem judecati de valoare, dar un sfat bazat pe experienta putem oferi. La 20 de ani ai viata inainte, investeste in tine, descopera ce iti place sa faci, fa-l bine, si la momentul potrivit vor veni banii care sa iti alimenteze hobby-urile.
    2 points
  6. Am gasit un tutorial pe internet, despre retrofit combox si codare. O sa-l pun si aici, deoarece si eu am cautat la randul meu si nu am gasit lucrurile explicate asa de bine, cum sunt explicate aici, deoarece are si poze cu fiecare proces in parte si explica cap coada instalarea si codarea pana la ultimul amanunt. De asemenea sunt o gramada de oameni care cer bani multi pentru astfel de retrofit-uri, iar informatiile sunt la indemana oricui. Nu mi se pare corect sa platesti un lucru, ce il poti gasi si pe internet gratuit, mai ales ca vorbim de niste sume destul de mari. In primul rand combox s-a introdus pe BMW din 09/2010. Ca sa instalati combox, versiunea CIC-ului (ilevel) trebuie sa fie updatata pana la 09/2010 , adica ilevel 39. In al doilea rand, sunt 2 variante de combox, Media si Telematics. Media este format din optiunile 6FL, 6NR, iPod Out, dual-channel Bluetooth, BMW Live, Internet, Telematics are toate optiunile de la combox media + Telematics, adica Media + Assist. Pentru a instala optiunile 6NR 6NF, care s-au introdus in 03.2011, este necesar ilevel 41. Acestea se pot instala fara FSC pana la data de 09/2011 cand s-a introdus ilevel 43 si de acolo necesita cod FSC pentru activare. Deci pe versiunile 41 si 42 se poate instala si coda fara cod FSC. Tutorialul este format din 2 parti: Instalare si Codare Prima parte instalarea se gaseste aici: http://profitsnab.ru/comboxmedia.htm A 2-a parte codatul se gaseste aici: http://profitsnab.ru/combox_coding.htm Optiunile care se pot instala cu combox: $614 - Internet $644 - Bluetooth $6FL - USB player in cotiera $6NR - BMW Apps $6AL - BMW Live , necesar pentru Internet $6NF - Smartphone Integration si necesita si baseplate pentru telefon. Propun ca thread-ul asta sa fie sticky, si sa fie o sursa de informatii pentru cei care vor sa faca acest retrofit. Atasez si aici cele 2 html-uri in caz ca nu o sa mai mearga site-ul.
    1 point
  7. Nu-ti amintesti tu...sigur ai vazut, e imposibil )
    1 point
  8. doar din toba finala nu se va schimba mare lucru, M3 e V8 aspirat, e cu totul alt sunet produs de motor fata de un 3.0l turbocharged, daca vrei sunet diferit ai nevoie si de un alt traseu de dupa catalizator, asta fiind varianta cea mai simpla.
    1 point
  9. Salut , De ce nu optezi pe variantele de pe olx ? Gasesti la 1000 de lei bara spate Chiar daca sunt after marker eu zic ca sunt plug and play si pretul e super bun. Nu de alta dar 4 evacuari suna mai bine decat doua :sorcerer:
    1 point
  10. Multumesc mult de aprecieri , Stiu si eu e60-ul tau din poze de pe instagram si mi-a placut mult, de apreciat si timpul tau si banii investiti in el dar acum bafta cu e92-ul . Am sa postez de indata ce ma intorc acasa video cu esapamentu , cum spuneam sunt putin iesit din tara si masina e pusa la pastrare :frantics:
    1 point
  11. Felicitari ! Parca imi este dor de fostul meu E60 cand vad pasiunea unor membri de pe forum in legatura cu modelul prezentat in topic. Tin sa te felicit pentru toate reparatiile, upgradeurile si viitoarele upgradeuri. Esti unul la 100.000 care il tine sa faca asa ceva. Tine-o tot asa, pot spune ca m-am ,,abonat" la topicul tau Abia astept sa aud evacuarea.
    1 point
  12. Foarte tare masina, felicitari :goodjob:
    1 point
  13. o mica corectie: modulul de lumini de LCI se numeste LM2 si nu LM3 (care nu exista) iar hdd de la NBT nu are 120gb pe care sa i folosesti tu ci are doar o partitie de 20Gb pe care ti poti salva tu muzica. Sunt curios cum functioneaza farurile alea LCI adaptive pe masina daca nu ai LM2AHL, presupun ca nu ti merg adaptivele si nici angel eyes urile. poti pune seria de sasiu a masinii sa vedem de unde ai plecat? felicitari !
    1 point
  14. Multumesc tuturor pentru aprecieri. O sa va trimit un video curant cu sunetul la rece al esapamentului , nimic super spectaculos tinand cont ca este oricum un esapament BMW original fie el si de 535i. In alta oridine de idei am sa raspund intrebarilor lui WIN60. -de unde oglinzile si la ce pret? sunt foarte curios, am cautat mult timp si stiu ca sunt foarte scumpe si doar in afara gaseam - Oglinzile sunt de pe OLX , sunt mereu in cutarea pieselor BMW e60 M5 asa ca acest filtru este mereu prezent iar intr-o zi un tip din timisoara le pusese de vanzare la 2500 de lei ,asa ca fara ezitare le-am achizitionat si sunt 100% originale. Pretul lor normal este de la 800 $ pana la 1500 $ asa ca pot spune ca am platit un chilipir , nu sunt rabatabile electric dar putin imi pasa sincer. observatie! masina arata mult mai bine facuta exact ca un M5, facuta cu bun gust si anume fara embleme si etichete M peste tot, apreciez o masina total transformata intr-un M5 la exterior, fara tiganisme. E60 arata bine oricum, insa cu pachet M zici ca e din alt film - Sunt de acord cu tine si cum bine vezi nici o eticheta emblema sau scris dintr-un capat in altu M POWER. Ideea este ca bodykitul acesta este original si cel de M5 original nu potriveste fara tragerele aferente , deci modificarea cand va fii facuta va fii facuta cum trebuie. -sunt curios de evacuare, un filmulet ceva? - Dupa cum spuneam am sa postez , momentan masina este in garaj la caldura si eu sunt plecat putin din tara dar indata ce revin am sa postez. -din ce ai spus, ai lucrat mult la partea estetica interior-exterior (se vede), dar partea mecanica-electrica? ai avut probleme cu ea? - Aici deschidem cutia pandorei... Partea mechanica in timp si spatiu mia dat multe batai de cap. De la solenoizi noi la vanos a 500 de lei bucata la vanos nou echivalent cu 1800 de lei la sonde lambda 1200 lei toate , corp termostat , furtune ,curele si toate bratele bucsi, arcuri , telescoape samd. Peransamblu niste costuri asumate si normale unuei masini de 14 ani , acum motorul merge bine dar este subdimensionat masinii de aceea va venii un 3L de altfel omologat RAR. - Partea electrica mai e mult de munca. NBT-ul a fost introdus in sistemul masinii si functioneaza la paramentri normali , afiseaza si NM si CP la turatii , merge Video in mers , camera pe maslier , hard de 120 gb , idrve normal ( urmeaza cel cu touch) , usb in bord , bluethoot si muult alte chestii care nu-mi trec prin minte. - Pe de alta parte inca nu am terminat facelift-ul urmeaza triplele spate iar atunci modulul de lumini LM3 va fii instalat si cabluri noi vor fii isntalate pentru a evita orice neplaceri. - Probleme am cu Restrainn system failure ,se pare ca e modulul din usa pasager , scaunul sofer se blocheaza regaljul electric cateodata , deci trebuie intervenit serios si schimbat ce este necesar. Toate acestea cand fac modificarile pt ultima faza LCI. -nu ai poze pe spate, bara de spate este cea de M5 din turnare dubla sau are difuzor de pachet M cu iesire dubla? Scuze , acum am vazut ca vrei sa pui bara de M5 cu finale. bara spate este m-pachet normal nu M5. https://imgur.com/a/F6gOXhG -nu stiu daca gasesti originale de M5 si daca gasesti sunt scumpe, aftermarket de M5 nu cred ca sunt de aluminiu si nu se merita, nu cred ca e asa greu sa faci gaura de aerisire si sa cumperi grile originale sau aftemarket de M5 pentru aripi de M5, parerea mea, te duce mai putin si ca bani si ca tot, nu stiu daca cele de M5 sunt identice la dimensiuni si forme - Referitor la bara voi achizitiona o bara d eM5 originala pretul este udneva intre 1500 second si 6500 noua , dar gasesti second , plus trager iar referitor la aripi aici sa stii sunt diferite. Aripile de e60 au semnalizarile mult mai sus decat aripile de M5 de aceea cei ce isi pun aerisirile si taie aripile normale arata urat si chicios , de aceea optez pentru aripi noi originale , pretul lor este de 1800 de lei / bucata dar gasesti si second. ATENTIE sunt din aluminiu deci mare atentie la achizitia de second hand. -jantele sunt geniale, intotdeauna mi-au placut. Jantele vor fii si ele refacute in electrostatic in iarna aceasta , mentin culoarea doar le reimprospatez. Intre timp doresc sa fac un upgrade la cele de 20" de pe Hurracane RRS dar inca nu le gasesc..... Multumesc pentru aprecieri. Ma gandeam initial sa o tin stock standard dar mereu mi-am dorit sa o aduc la stadiu de M5 chiar daca nu este.Fiind o masina care va ramane in coletia mea personala am zis ca daca tot investesc merg pana la capat. Este frumos si stock doar cu m-packet dar am avuto asa 5 ani de zile si m-am cam saturat..
    1 point
  15. Felicitari pentru proiect :goodjob: multe imbunatatiri aduse fata de starea initiala.
    1 point
  16. UP! Felicitari! arata spectaculos si pachetul de shadow line + grile arata foarte bine!
    1 point
  17. Arata WOW. Felicitari pentru munca depusa! Sa ne tii in continuare la curent cu modificarile viitoare. Jantele Alpina arata... foarte foarte bine si sunt de *acolo*. Daca tot ai spus ca ai evacuarea modificata, poate pui un filmulet cu un cold start :> si sa *vedem* cum se aude. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. :goodjob: foarte misto! felicitari !
    1 point
  19. Bun venit, si felicitari pentru munca depusa - trebuie ca iti place mult E60 daca ai investit atat de mult in el (bani si timp). Poate era mai ok sa nu ii pui aripi/oglinzi de M5, si nici evacuarile de pe spate, daca voiai ca masina sa fie cat mai aproape de original. Parca e mai fain sa vezi o masina stock ingrijita si tehnic ok decat una care arata ca un M si totusi nu e. Sigur, gusturile nu se discuta, oricum, masina e faina. In opinia mea E60 arata bine doar cu pachet M. Sa o conduci cu placere!
    1 point
  20. Un pic de cautare pe forum merita; elimina multe din intrebarile care ti le pui topicul urmator: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/75967-eliminare-clapete-de-pe-admisie-swirl-flaps-la-motoarele-diesel/page__st__400__p__2470905__hl__clapete__fromsearch__1#entry2470905
    1 point
  21. Salut. Individul nu mi-a trimis VIN-ul nici pana acuma si am primit si block pe nr. de telefon asa ca atentie. Legat de variante de cumparare o masina de la BMW rulate (sau asemanator) desi vine cu garantie adesea 12 luni este substantial mai scump decat bugetul meu, in special cu trapa, head-up display euro 6 scaune comfort. Probabl ce-a mai simpla varianta ar fii sa caut in Germania si sa o aduc pe platforma pana cand se va introduce noua taxa de mediu sau sa mai astept cateva luni.Teoretic am 30.000 pusi deoparte dar vreau sa dau maxim 25-27.000 iar restul sa-i pastrez ca rezerva pentru neprevazut.
    1 point
  22. Multumesc frumos! Am folosit Pulimax de la mafra, pentru centuri. Este foarte misto solutia si pt curatare plastice, tapiserie....este universala si se dilueaza in functie de materialul pe care o folosesti. eu am un bidon de 5 litri parca, de cativa ani si inca e jumatate.
    1 point
  23. Deci: ori e o greșealĂŁ și venitul nu e in lei,ci ĂŽn euro...ori e fĂŁcut la mișto topicul. Când câștigi 1000 lei pe lunĂŁ nici macar nu te gândești la mașinĂŁ,pĂŁrerea mea..
    1 point
  24. Salut. In primul rand, fii pregatit pentru ce urmeaza sa citesti aici - nu o sa iti placa. Incep eu: un e60 nu se poate intretine de cineva care castiga 1000 ron. Vorbim de o masina care a costat de noua peste 50k, si pe care o vei gasi nu chiar la prima tinerete. Ar fi pacat sa te indatorezi/imprumuti de acum pentru o masina.
    1 point
  25. Eu as zice Baneasa, fiindca sunt cei mai mari si cei mai vechi. Cu siguranta au pe cineva care se ocupa de garantii in general si poate da un mail in directia potrivita. Apoi, daca nu e distribuita dusa, posibil sa scapi ieftin chiar si pe cheltuiala proprie. Iar daca nicio reprezentanta din Romania nu recunoaste garantia asta (desi imi vine greu sa cred asa ceva), cu 500 de euro o trimiti la Kathan cu platforma si ar trebui sa o repare ei, ei sunt cei care ti-au semnat garantia.
    1 point
  26. Cate pasiuni starneste topicul acesta! Este evident ca pentru initiatoarea topicului este intr-adevar o situatie cu adevarat neplacuta, mai ales cand achizitionezi un autoturism de la un dealer, cu oarecare garantie.Lasand la o parte emotiile si abordarile de tipul mergi la bavaria cu cineva care stie, cu inflacarari inutile etc.... - nu are nici un rost sa lasi/continui orice investigatie la Bimmer/le achiti daca este ceva de achitat pentru constatare si asta este - iei legatura telefonic/mail in acellasi timp cu dealer-ul care ti-a vandut masina sa clarifice ce tip de garantie ai, cine este cel ce ofera garantia si ce include (le mentionezi deja ca masina este imobilizata, va trebui sa iti inchiriezi o masina, etc) - odata ce ai clarificat punctul 2, si daca ai garantia premium selection, iti fixezi o intalnire cu cei de la Bavaria/service/garantie, le prezinti situatia, ii intrebi cand le aduci masina pentru reparatie, care sunt implicatiile financiare/timp, asta dupa ce vor stabili cauza defectiunilor, eventual daca ai o masina din partea lor pe perioada in care autovehiculul este imobilizat. In cazul in care nu esti acoperita de garantie, sunt convins ca vei gasi un service decent si onest, cred ca sunt colegi ce iti pot da feed-back in acest sens, pe baza experientelor personale si nu a unui interes comercial. In rest, e doar o masina, si chair daca este neplacut,nu e o drama, probabil nu este nici prima,nici ultima, nu e vorba de un membru al familiei, se apropie sarbatorile de iarna, viata merge inainte.
    1 point
  27. Pai s-o luam in ordine si cu calm, vad ca e lume odihnita pe-aici. Dotari de exceptie = dotari care sint rare pe modelul cu pricina. Ca sa nu ramina nimic neclar cauta pe unde stii tu un 520 care sa aibe cel putin urmatoarele: - Scaune comfort cu memorii - Lane change assist - Active cruise control - Keyless entry - Faruri adaptive - HUD - Cirlig remorcare rabatabil electric, etc... Dupa ce le gasesti si le inventariezi reluam discutia si stabilim daca dotarile sint de exceptie sau nu Masina este cumparata in 2015 din Germania. Bineinteles ca nu am mers eu sa o aduc ci am platit serviciul asta. Cel care a adus-o locuieste in Alba Iulia si ulterior mi-a mai adus inca doua masini asa ca am ramas amici, iar acum s-a oferit sa ma ajute sa o vind. Pozele sint facute asta vara in Alba Iulia. Am lipsit din tara trei luni si am lasat masina acolo. Am pus cu buna stiinta pozele in care se vede zidul cetatii tocmai pentru ca nu este nimic de ascuns...Idem cu suportii de numere. Anuntul de pe Autovit nu este pus de mine si nu am facut absolut nici o referire la el. Masina a mers la Bavaria doar la venirea in tara dupa care a facut reviziile la Mihai "din Poarta 6" (constantenii stiu despre cine este vorba). In alta ordine de idei nu iti inteleg inversunarea: ai ceva cu mine, banuiesti ca masina are vicii ascunse sau comentezi doar in puterea obisnuintei? Incercarea de a lasa impresia ca stii mai multe decit spui nu te ridica in ochii nimanui si da-mi voie sa iti spun ca nu iti face cinste (Sa fim seriosi, am mai vazut masini...). Bun, ai mai vazut masini, si care este ideea? Daca ai ceva de spus in legatura cu masina te rog sa spui deschis despre ce este vorba. Te invit sa o vezi si sa o testezi apoi sa iti dai cu parerea. No offence.
    1 point
  28. inainte de toate vreau sa felicit posesorul pentru atentia acordata masinilor lui si pentru noua achizitie: multi km cu bine! iar apoi vreau sa fac 3 mentiuni: 1. din ce am vazut pe aici(nu l cunosc pe om) cred ca stie cu ce se mananca masinile si cred ca stie ce a ales; 2. faptul ca iti doresti mai multe dotari si ca faci retrofituri nu exclude in niciun fel o intretinere tehnica temeinica a masinii, nu stiu de unde scoateti astea, ba mai mult, chiar daca cumva s ar intampla asta, oricum e masina lui si treaba lui 3. cu toate ca toti preferam masini cu km putini si e de preferat asa, asta nu inseamna ca masinile de peste 200mii km sunt de dus la remat....pot exista masini foarte bune si intretinute chiar si la km astia si multi peste stima
    1 point
  29. Salut!Sa o stapanesti sanatos, am citit tot si am unele intrebari si observatii pentru tine si pentru colegi: -de unde oglinzile si la ce pret? sunt foarte curios, am cautat mult timp si stiu ca sunt foarte scumpe si doar in afara gaseam -observatie! masina arata mult mai bine facuta exact ca un M5, facuta cu bun gust si anume fara embleme si etichete M peste tot, apreciez o masina total transformata intr-un M5 la exterior, fara tiganisme. E60 arata bine oricum, insa cu pachet M zici ca e din alt film. -sunt curios de evacuare, un filmulet ceva? -din ce ai spus, ai lucrat mult la partea estetica interior-exterior (se vede), dar partea mecanica-electrica? ai avut probleme cu ea? -nu ai poze pe spate, bara de spate este cea de M5 din turnare dubla sau are difuzor de pachet M cu iesire dubla? Scuze , acum am vazut ca vrei sa pui bara de M5 cu finale. -nu stiu daca gasesti aipi originale de M5 si daca gasesti sunt scumpe, aftermarket de M5 nu cred ca sunt de aluminiu si nu se merita, nu cred ca e asa greu sa faci gaura de aerisire si sa cumperi grile originale sau aftemarket de M5 pentru aripi de M5, parerea mea, te duce mai putin si ca bani si ca tot, nu stiu daca cele de M5 sunt identice la dimensiuni si forme -jantele sunt geniale, intotdeauna mi-au placut. Ti-am atasat niste poze sa te fac sa-ti pierzi din nerabdare.
    0 points
  30. Ai si o explicatie pentru care sustii prostia asta?
    0 points
  31. @razvan bine ca esti tu mare cunoscĂŁtor. Probabil tu esti parere ca problemele alea sunt normale si intretinerea masinii a fost facuta exemplar =)) @magnusy vezi ca unii utilizatori iau de bune aberatiile pe care le scrii tu pe forum. Cum adica dupa 160000 nu se mai schimba uleiul in cutia automata? Tu gandesti ce scrii aici? Care ar fi motivul? Lumineaza-ne. Adica daca tot nu a fost facuta intretinerea cutiei pana acum, deja nu mai are rost sa schimbi uleiul. Cu alte cuvinte initiatorul poate sa treaca cutia la pierderi si sa ia alta. Imi dai dreptate, asadar, dupa 160k uleiul se schimba cu tot cu cutie. =))
    0 points
  32. Problemele le rezolvi imediat cum apar, nu astepti sã se Înmulteasca/agraveze. Asta daca vrei sã folosesti masina mult timp, nu sã Îti bati joc de ea. Sau poate Înteleg eu gresit modul de Întretinere al unei masini. Daca nu ai un buget dedicat eventualelor probleme care pot interveni inseamna ca trebuie sa o vinzi si sa iti iei una pe care iti permiti sa o intretii. @initiator Uleiul mai merge 160k. Toata lumea stie cã la BMW uleiul se schimbã cu tot cu cutie. La o astfel de Întretinere ar trebui sã iti fie clar de unde vin problemele. La cumpãrare trebuia obligatoriu sã schimbi uleiul din motor si filtrele, verificatã/schimbatã distributia, schimbat uleiul În cutie, plus rectificate alte probleme constatate. Toate aceste operatiuni sunt vitale când cumperi o masina second-hand. Mã Îndoiesc cã ai avut masina de nouã, iar dacã mã Însel Îmi pare rãu. De masina. Ia legatura cu un mecanic competent care are cunostintele si sculele necesare pt a remedia toate problemele masinii. Daca postezi pe forum nu se repara masina singura. Sent from Huawei P10 using Tapatalk
    0 points
  33. Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )
    0 points
  34. Salutare, depinde mult de gradul de uzura actual al ansamblului motor. Am vazut pe 525 - F10 pus Powerbox cu +50 CP si +95 Nm. Se misca mult mai bine in ture, dar cat tine insa nu iti pot spune ca il are pus doar de 3 luni. Cu un powerbox similar am mers 2 ani pe o Honda 2.2d si nu au fost probleme. Masina am vandut-o si inca merge dupa alti 2 ani la noul proprietar. Resoftare la propriu? m-as feri nitel de asta ca am avut niste experiente neplacute in trecut, l apowerbox e macar reversibil 100% in 2 minute.
    -1 points
  35. Deeci, oare cum ar fi mai bine? Sa schimb in Targoviste tot uleiul cu testare si simering si manopera, totul cu 2900-3000 RON. "Nu e problema de bani." Doar vreau sa schimb uleiul tot si nu stiu cum e mai bine? Oare se strica ceva? Scuze, nu m-am putut abtine sa nu gandesc si eu putin problema ta. "my two pence idea": (...ar mai fi ceva) nu stiu cati km ai facut pana acum dar o buna practica aeste ca absolut toate lichidele ce, circula prin "venele" masinii ar fi trebuit inlocuite inca de cand ai intrat in posesia masinii!!! Un posesor de automobil (..BMW constiincios..) NU isi poate asuma (sau poate!?) nimic din cum a fost intretinuta masina inainte. Eu unul nu cred mai nimic din ce mi-ar spune fostul posesor al masinii ca a fost schimbat.
    -1 points
  36. I-ai facut sedinta foto in alba si i-ai scos numerele de inmatriculare? In anuntul de pe autovit primele 3 propozitii sunt minciuni, e adusa de samsar de la un handler din berlin, nu e nici o reprezentanta bmw. Sa fim seriosi,am mai vazut masini, spor!
    -1 points
  37. De fapt intrebarea este: Tu nu te-ai saturat sa tot dai up-uri de 3 ani ?
    -1 points
  38. Cred ca mai bine ne ziceai ce e functional pe masina... La cate probleme are ma intreb cum te-ai procopsit cu ea. Sent from Huawei P10 using Tapatalk
    -1 points
  39. Daca se simte doar la rece socul la cutie iar el este "decent", nu exagerat, eu zic ca este de la ulei 99%. Oricum, km pe care ii ai sunt limita superioara pentru care inca se mai recomanda un schimb de ulei la cutie.. mai sus, de obicei, nu se mai umbla daca nu ai mai facut inainte.
    -1 points
  40. Nu-ti recomand...pierzi spatiu, e buna roata, e sfanta roata de rezerva. din dorinta de a face totul ca din fabrica o sa pierzi un avantaj daca anulezi compartimentul de la baterie sa-l pui in locul rotii de rezerva...nu o sa ai nevoie de spatiu decat daca vrei sa pui finala mare si lata, nu cum am pus eu. Bmw_fast, stiu ...nu am mai avut timp si nervi sa tai si sa sudez din nou acolo ca sa o fac egala cu cealalta. Eugen, tamponul este deasupra finalei prins de caroseria masinii, are multi suporti si multe tampoane, se da foarte greu jos esapamentul, trebuie fortat foarte mult ca sa iasa de pe tampoane, eu nu as avea forta necesara sa-l dau jos, nu vibreaza, nu se misca deloc la relanti sau in mers, are miscarea ai care o dau tamapoanele insa normala ca si toba originala. Protectia termica nu a fost data jos, nu a fost acolo, a fost un scut care l-am dat jos, un scurt foarte mic de altfel, nu pe toata partea dreapta., am zis ca o sa cumpar una noua sa o adaptez tot in caroserie sau de la SH, insa dupa ce m-am vazut cu evacuarea facuta nu am mai avut chef si mi-am pierdut interesul in a face "ca la carte", stiu ca e rezervorul acolo, insa niciodata nu o sa se incalzeasca atat de rau incat sa dauneze rezervorului sau altei piese.
    -1 points
  41. M-am dat cu un Vw Scirocco, se tinea in spatele meu, l-am lasat sa ma depaseasca si dupa am accelerat dupa el, el era blana, m-am apropiat usor de el, s-a dat in dreapta sa-l depasesc si dupa ce am trecut de el cu o masina si dintr-o data am crezut ca am un ferrari in dreapta mea, de la 160 km/h in 5 secunde de cand am auzit zgomotul a trecut de mine, nu stiu daca era R de 280 cp insa rupea asfaltu, avea ceva la evacuare oricum pentru ca in blana cand era in fata mea de l-am depasit nu se auzea nimic, a facut el ceva si a facut misto de mine, avea clapeta electronica sau ceva de genul, oricum se auzea foarte grav.
    -1 points
  42. Sunt normali cei 9 km in plus daca se inregistreaza si cand este suspendata. Ei trebuie sa o accelereze sa treaca prin toate treptele si sa ajunga la anumite temperaturi. plus tura in curte de la final... dar totusi cat de disperat sa fii sa te uiti la km cand lasi masina undeva?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.