Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/19 in all areas

  1. Salut, O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani, ignora tot ce a zis colegul de mai sus. Daca iei o masina cheala, fara optiuni, ti se va lua de ea foarte repede. O masina fara optiuni te plictiseste in mai putin de un an. ''Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze'' - zice el. Da, dar asta e valabil la orice lucru, nu doar la masini. De ce ne luam BMW daca vrem sa fie cat mai simplu? I-ati logan in cazul asta. ''Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi'' - Deci chiar si daca iti permiti sa-ti repari masina (caz foarte rar la soferii de bmw dupa cum pune problema colegu'), tot o sa ai probleme. Serios? Ce kkt de sfat e asta? Ia-ti masina cat mai dotata daca vrei sa te bucuri de ea. Unii conduc bmw doar pentru sigla, important e sa aiba 4 roti si un volan. Ia-ti o masina care sa te bucure cand te urci in ea dimineata.
    6 points
  2. Daca tot suntem la lectia de gramatica pe forum BMW: Daca v-ati intrebat vreodata care este forma corecta, " iati", "ia-ti" sau "i-ati" acum e timpul sa va lamuriti. "Iati" nu exista. "Ia-ti" apare atunci cand "ia" are sensul de "a lua". Ia-ti bagajul si du-te. I-ati" apare atunci cand "ati" este marca perfectului compus sau a conditionalului prezent. Ati fost la mare? I-ati spus ca trebuie sa mearga acasa?
    4 points
  3. In halul in care e bara fata eu as repara masina pt mine nu pt vanzare. Se vede ca e de mult timp in starea aia. Eu sunt de acord cu alex, masina nu arata deloc ca una ingrijita. Mai nou lumea se scuza mereu ca nu e pregatita de vanzare cand se gasesc mai multe defecte, eu sincer mai bine o prefer pregatita de vanzare daca asta inseamna repararea defectelor. Si apropo, da masina are 11-12 ani dar si tu vrei 9000 pe ea, asa ca nu venii ca si scuza ca e veche si de aici uzura.
    2 points
  4. o masina ingrijita nu ajunge asa...despre asta este vorba.
    2 points
  5. Și aștept sĂŁ fiu sunat și tot aștept. Foarte serios personalul de la Automobile Bavaria BĂŁneasa, trateazi clienții cu maximĂŁ responsabilitate. MĂŁ ĂŽntreb cât de frustrat trebuie sĂŁ fie sĂŁ ĂŽți iei o mașina la 50-60000 euro și sĂŁ te trateze cu atâta scĂŁrbĂŁ cârpacii aceștia, iar tu sĂŁ nu ai unde altundeva sĂŁ te duci pentru cĂŁ ĂŽți pierzi garanția și depinzi de ei.
    2 points
  6. 640d unicat - 165k euro nou. ...și asta te-ai gândit sĂŁ o "zici" pe un forum BMW...?
    2 points
  7. Senzor abs, mai ales pe spate, nu are conexiune bine cu inelul de pe planetara, inel corodat, trebuie vazut.
    1 point
  8. Dupa ceva cautari cred ca am gasit . imi trebuie cablu enet si aplicatia e-sys .
    1 point
  9. Exagerati putin. Pana si masini de 3 ani au zgarieturi ca e normal sa aiba mai ales in Romania unde chiar si cu garaj tot sunt inerente din cauza parcarilor din oras. Referitor la interior, volanul se poate uza sau nu in functie de proprietarul anterior. E90 ul de cand l-am luat avea mici crapaturi pe volan M pack sus cat si pe aripioara stanga de la sezut scaun sofer, pe care nu m-am obosit sa le repar pt ca nu au deranjat utilizatorul adica pe tata. Dupa 3 ani am vandut masina cu aceleasi crapaturi si cine a luat-o nu a strambat din nas. In schimb in cei 3 ani am schimbat parbriz original, discuri originale, distributie, tampoane, bucse hidro, plus alte piese totul pe oe. Exterior avea mici ciobituri pe capota si bara fata, pentru ca cine merge mult extern nu are cum sa evite asta nici macar in strainatate, daramite in Romanistan unde e plin de de toate pe carosabil. La fel nu m-am obosit sa revopsesc pentru ca nu era ceva deranjant si am preferat vopseaua originala. Si pana la urma, oricat de “ impecabila” ar fi descrisa o masina ca fiind, nu cred eu sa nu exista zgarieturi absolut deloc. Impecabila, exceptionala si alte superlative pot fi folosite doar cand e noua. Un produs sh poate fi doar foarte bun, nu perfect.
    1 point
  10. M-a operat doctoru,sant bine,am scapat,numai bine...pai zi ce a avut,cum ai rezolvat,poate se mai lovesc si altii de problema sa stie de unde sa inceapa.
    1 point
  11. Daca e o firma asa serioasa, de ce minte in descriere? Un vanzator serios spune concret ce vinde, fara inventii proprii.
    1 point
  12. Bai va multumesc pentru sfaturi. @mile2005 una din optiunile pe care clar mi le doresc pe o masina sunt farurile adaptive, odata ce le incerci pur si simplu te indragostesti. @rasphy ai foarte mare dreptate si rezonez cu tine! si pentru mine conteaza ca masina sa aiba cat mai multe "dotari". @six in line am hotarat sa astept si sa am rabdare pentru a-mi achizitiona o masina serioasa din Germania, exact cum am facut si cu E90-ul.
    1 point
  13. Cat vrei pe suportul de telefon ///M power? Vrei la schimb un iFon impecabil cu ecranul spart?
    1 point
  14. eu la a mea am schimbat tetiera de la sofer la 20.000km pt ca incepuse sa se cojeasca vopseaua. pe la 10.000 km am observat ocazional o tzacaneala la roata stanga care usor a devenit acompaniata si de un usor horcait la mici denivelari. au spus ca e bratul superior stanga, l-am schimbat, insa fara vreo ameliorare. m-am urcat in masina cu tipul de la MHS si masina facea fff putin acea horcaila, el spunand ca s-ar putea sa fie zgomotul de servo de la capat de cursa. total fals. e drept ca nu s-a incercat o constatare amanuntita pt ca ma grabeam, urmand sa revin pana imi iese masina din garantie, adica pe 15 martie. totusi, premium nu are legatura cu fiabilitatea. premium inseamna, de fapt, mai putim fiabil, pt ca premium inseamna mai complex. poti pune lejer articulatii de genul toyota land cruiser pe x5, dar apoi nu va mai face curba ca un X5. poti pune soltii antice de software, insa apoi nu mai poti avea optionalele bazate pe electronica pe care le ai pe o masina premium. samd. premium inseamna un anume confort, bazat pe o cheltuiala si pe asumarea complexitatii produsului. e drept ca la capota, intr-un colt din fata sta, aceasta sta la 4mm de aripa, iar la celalalt colt, la vreo 2mm. asta nu mai are nicio scuza.
    1 point
  15. VĂŁzând nr. de ĂŽnmatriculare și repetiția cuvântului "sport" in descriere,bĂŁnuiesc cĂŁ dpf off a fost fĂŁcut ĂŽmpreunĂŁ cu un soft de putere,nu din motive de ĂŽnfundare..
    1 point
  16. Salut O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani. As evita pe cat posibil optiunile de care nu am nevoie. Arata frumos la o prima vedere. Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze. De ex un far adaptiv e 1k euro doar piesa. Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi. Te ingrozesti citind topicurile de pe forum in care mergi la n meseriasi si nici unul nu-i in stare. Ba unii mai fac si paguba.
    1 point
  17. Dar servotronic nu e dotare standard la f-uri? Mai exista si fara, adica cu caseta hidraulica?) Intr-adevar nu are vss, adica directia variabila (care fie vorba intre noi daca se strica caseta e doar 2000 euro, iar in dezmembrari se gaseste mai greu), iar la partea audio zice intai de 600 watti apoi de 200, ma rog, descriere tipic samsareasca, dar masina paote fi de pe cars, caz in care posibil sa fie una buna. Despre pret, nu stiu ce sa zic, cam stagneaza piata de la inceputul anului, iar la f-uri probabil o sa scada vertiginos preturile la anul. Recomandarea mea ar fi sa mai astepti macar 2 luni, posibil sa economisesti lejer cateva mii de euro. Eu am vandut f30-ul nostru cu 19 k asta vara, in ideea ca o sa se devalorizeze puternic la anul. Iar la f30 aveam harman kardon, directia variabila vss, suround view, distronic, pachet m, adica incomparabil fata de masina din acest anunt. Sigur, poti considera ca e mai scump putin un gran coupe, dar in esenta e aceeasi masina cu f30. Daca poti, mai asteapta putin, masini se gasesc. Bafta!
    1 point
  18. S-a mai confruntat cineva cu miros de praf in masina? La mine cand dau drumu pe cald sau ventilatie normala mai vine un miros de praf si nu stiu cum sa scap de el. Mirosul nu este permanent. Doar cand dau drumu la aer primele minute. Pe modul racire nu am problema asta. Am schimbat filtre, am incercat sa curat gurile de aer cat s-a putut , am fost la service pentru igienizare dar se pare ca acest miros persista. Ce pot face sa miroasa a aer curat cand dau drumu la ventilatie?
    1 point
  19. Nu cred ca as vrea sa dau bordul jos. Mi se pare un bilet doar dus. Dupa cum sunt mesterii nostrii nu o sa puna bordul cum a fost in veci. Ma limitez la tubulatura si cam atat.
    1 point
  20. In 10 ani 190k. crezi in Mos Craciun!
    1 point
  21. Crede-ma si eu sunt curios de ce se va intampla, pentru ca ti-au promis o revopsire de bara fata de la 08:30 pana dupamiaza...chiar sunt curios de nuanta si calitatea lucrarii pentru ca stiu ca i vei "teroriza" in caz de ceva ), te inteleg, pana la urma asta as face si eu.
    1 point
  22. Bala, in tara asta, cel mai bun vopsitor nu este angajat la patron sau la stat, este propriul lui sef, el vopseste pentru el, cel mai bun programator nu este cel care este angajat la stat, este cel care face pentru el, cel care se straduieste si nu doarme si vrea sa munceasca mult, o face pentru el si nu pentru altul. Asta e parerea mea, cel mai bun mecanic are propriul lui garaj/service/firma unde lucreaza el, niciodata nu o sa se angajeze la o reprezentanta sa castige 3000-4000 lei cand poate sa faca 8.000 sau mult mai mult pe luna, de aia nu o sa vezi sa lucreze in reprezentante, in Romania, cei mai buni oameni.Cel mai bun vopsitor la mine in oras, are cabina proprie de vopsit unde este farmacie pe jos, vopseste decat el singur, el pregateste singur, iese coala masina, chiar daca vopseste un element sau toata masina, fara gunoaie, fara lac scurs. Cel mai bun electrician din oras care poate sa-ti rezolve o problema electrica ce tine de un senzor, fir, ECU, CAS, ETC la orice masina este particular, face o gramada de bani si este cautat non stop. Exemplele curg...aveti pe unul in Timisoara, Samer parca, cu cutiile automate, toata tara asta si din afara au auzit de el, a dat si rateuri, e el golan, insa face treaba, iti da garantie, te pune sa te duci la el sa schimbe uleiul la cutia de viteze in garantie si multi se duc la el pe sume de 1500-3000 euro reparatii si reconditionari cutii de viteze, orice marca, de ce nu lucreaza omul ala in reprezentanta? ca face inzecit mai multi bani cu coaja lui de garaj, de ce? ca se pricepe. Pot sa-ti spun sincer ca acelasi cod de vopsea poate sa fie rosu daca dai cu lac peste si acelasi cod de vopsea in acelasi gramaj cu aceeasi pigmenti poate sa fie portocaliu inainte sa-l dai cu lac, acelasi lucru cum o masina vopsita total din acelasi borcan de vopsea poate sa difere la nuanta si culoare daca dai lacul si vopseaua intr-un anume fel, timpul de asteptare pana sa dai a doua mana, pana sa dai cu lac...gazare, etc. Nu te contrazic, e posibil sa fi incurcat vreu pigment (desi nu cred), insa diferenta ta din poza poate sa apara chiar din codul original al vopselei care nu este corect, sau din modul de aplicare al vopselei a unui vopsitor prost. Nu cred sa fie diferenta intre modul de preparare a retei de la Dacia la Bmw si de modul de aplicare a vopselei, e o vopsea pe baza de apa care poate sa fie mai scumpa sau mai ieftina, insa se foloseste acelasi procedeu, nu poti spune ca la Bmw e altcumva, sau la Dacia e altcumva, poate ceva mai performant ca aparatura insa baza este la fel.
    1 point
  23. Din acelasi motiv pt care stau si cu motorul pornit pe loc
    1 point
  24. Nu e vorba de asta. La noile motoare nu se recomandă sub nicio formă aditivi suplimentari. Scrie mare în clar și pe capacul rezervorului. Sunt arhisuficienți cei deja existenti în carburant.
    1 point
  25. Benzina in oras clar, e o moda asta la romani sa iti iei diesel in oras sub impresia falsa ca faci economie la consum dar banii ii dai pe dpf, injectoare, volante etc Plus ca sunetu de tractor ma lasa rece, vine iarna pornesti suna ca si o conserva dieselu si apa nu iti urca la 90 daca nu mergi 10 km. Nu sunt impotriva dieselului, am si eu unul dar in oras nu merita. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Lasand la o parte lectiile de gramatica ale colegilor, le multumim pentru acestea, cumpara ce vrei tu si ce-ti permiti. La bugetul pe care-l ai, mai bine mergi in Germania si iei ceva de la un dealer serios sau de la un privat serios. Ai grija sa nu fie turc, lituanian. Chilipiruri nu exista! E dragut cand iti iei masina,sa aiba si ceva dotari. Acestea difera in functie de prioritatile fiecaruia. Aici pe forum toti vrem masini full, insa daca sunt 30 masini pe care nu se mai pot pune optiuni, sunt multe. Tu stii concret ce-ti place si ce ai nevoie. Pareri vor fi mereu pro si contra si indiferent ce-ti vei cumpara, se vor naste polemici. Unii vor zice ca la banii aia luai 7-ar din 2010,altii ca-ti luai M3 E46 sau stiu eu ce.....
    0 points
  27. E clar o ''eroare de tastatura'' din moment ce-am folosit forma corecta de 2 ori cateva randuri mai jos, nu crezi? Stiu ca ti-ai dat seama, dar era important sa gasesti o greseala. Good job! Am inceput prin a spune ca e o parere personala. Nu-mi iau BMW ca sa vada lumea ca am BMW. Din exterior, nu se vede ce optiuni ai, deci daca vrei sa-ti impresionezi vecinii, by all means, ia-ti un BMW chel. Imi iau BMW pt ca imi place si vreau sa ma bucur de tot ce ofera. Orice optiune aduce un plus de comfort si pentru mine conteaza ENORM cum ma simt eu la volan, nu ce se vede din afara. Care e logica ta? De ce ai vrea un BMW chel vs o alta marca f dotata? Nu, nu ma pune pe ganduri niciun topic cu peripetii din service-uri. Se considera ca esti ''bazat'' daca iti permiti sa-ti repari masina?? N-am stiut. Din nou, daca stai cu frica sa nu ti se strice ceva la masina, ia-ti un logan sau o bicicleta.
    0 points
  28. Ultima fraza cu masina deosebita si pt pasionati este fix ca de samsari.) spor la vanzare!
    -1 points
  29. DPF OFF ? Si eu am dpf off dar masina mea e 11.000... Succes in vanzare!
    -1 points
  30. in 99,99% din timp tin FLA dezactivat....deci o vad inutila optiunea, dar nici eu n-as sta linistit sa stiu ca e ceva de pe masina ce nu merge. doar pentru asta as repara defectul )
    -1 points
  31. Parerea ta. Dar sincer nu vad rostul postarii tale , doar pentru conversatie ? Intradevar bara prezinta zgarieturi de la pietricele si pielea si volanul sunt tocite , fix cum se vede si in poze. Nu este o masina PREGATITA de vanzare , cu piele vopsita si volan imbracat proaspat. O masina de 10-11 ani vechime cu 300k km , prezinta urme de uzura. Pentru tine , probabil conteaza mai mult un volan imbracat si o piele vopsita decat o masina cinstita , fara vicii , care merge foarte bine (cutie,motor). Toate bune
    -3 points
  32. "I-ati" mai bine o carte de gramatica. Detii adevarul absolut clar. Si esti un fin cunoscator al psihologiei umane. Sunt nenumarate topicuri cu peripetiile prin servisuri. Nu te pun pe ganduri? Ca sa nu mai spunem ca multi nu-si permit financiar sa intretina asemenea masini corespunzator. Se ajunge la DIY-uri si tot felul de reparatii aproximative. Bine, rau asta-i realitatea. "Serios" - daca esti asa bazat inseamna ca-i ajuti tu de acum, deh banalitati Si tu de ce conduci un bmw fariseule? Pentru placerea de a conduce? Sau cea de a-ti odihni posteriorul pretios in "pele" si dat aghioase in scaunele ventilate?
    -3 points
  33. Schimb cu auto mai scump cu aceleasi dotari plus difernta din partea mea. Pret: 41500 Telefon:0723000222-George Serie : DF14639 - pentru a vedea optiuni Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur. DPF OFF! Bmw 640d - mpacket-IMPECABILA SI UNICAT Faruri Led noi schimbate casco, pentru mici pietricele. Parbriz nou ( casco ) Distributie facuta la 122.000 Full pentru cunoscatori ... Vezi poze 121.000 km reali, tinuta in garaj. Discuri ventilate M Revizie la 122.000 ( ulei, filtre, ulei cutie si placute si distributie completa ) Carte service cu revizii efectuate la 7000Km, nu 10.000 sau 15.000, nu tine ulei si filtre la noi in tara. Baterie noua. Numai trebuie facut nimic la masina. Vreau sa imi iau X6-diesel mpaket sau X5 diesel mpaket Rotile spate vireaza in curbe. Evacuare sport. Filtru admisie sport. Tractiune spate. Soft close. Night vision. Plafon piele intoarsa. Scaune M Night vision Are cele 5 butoane. Active steering whell. Dvd si Tv fabrica Park asist ( parcheaza singura, etc) Cutie 8 viteze. Volan M cu vibratii Bord retrofit, NBT, ecran navi facelift individual, ETC CULOARE NEGRU MAT. Roti vara M de 20 cu cauciucuri noi noute Michelin pilot super sport, Roata de rezerva de 20. Roti noi iarna cu cauciucuri noi. Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7VHA Surround View Package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2NMA BMW LA wheel, M Double Spoke 373 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4KSA Contrast stitching S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S654A DAB tuner S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S776A Headliner in Alcantara anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S998A Launch management, internal requirements
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.