Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/19 in all areas

  1. Salut, Am fost cam absent în ultima perioada din cauza unor probleme de sanatate dar legat de masina nu am pus punct " proiectului " In urma cu ceva timp i-am dat un polish la faruri + folie aplicata după polish ( see pic Below ) Nu puteam suporta acele becuri galbene de la angel eyes si le-am înlocuit cu niste leduri Cree de 65w cu, can bus care arata cam asa : Stânga led dreapta h8 Seara cam asa : Înainte de sărbători un prieten a parcat mult prea aproape de mine si când a iesit din parcare mi-a frecat putin spoilerul spate. Drept urmare vopsit bara spate si din cauza unor pietricele de pe autostrada si bara fata a intrat la vopsit : După vopsit logic urma Č™i un polish Acum masina este într-un punct aproape de final Am uitat sa , zic că odată cu vopsitul barilor s-au vopsit galben si etrierii si barele transversale din grila frontala. P.S am schimbat si grila din fata cu una negru lucios dubla : Si per total arata cam asa : Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    5 points
  2. doar cine nu a condus/a avut sau nici macar nu a fost pasager intr-un M sau cel putin o masina cu un motor potent pe benzina poate sustine bazandu-se doar pe cifre ca un diesel e la fel ca un M. Cifrele spun multe, e drept, si pe ele ne bazam mai toata viata, dar exact ceea nu spun ele e ceea ce poti doar experimenta prin prisma simturilor iar asta nicio cifra nu o poate descrie si asta ne face sa fim oameni si ne diferentiaza de roboti, cand ne vom fi pierdut aceste simturi chiar vom fi inlocuiti complet de AI. Poti spune ca un 335i e foarte apropiat de M din toate punctele de vedere si poate fi chiar peste un M stock daca cel dintai e resoftat si nu esti deloc departe de adevar. Dar sa spui ca 330d sau 335d e ca un M esti departe de adevar, nici macar m550d nu are multa treaba cu M in afara de cifre.
    4 points
  3. UPDATE! Am dus-o in Stage 2 cu softul celor de la Bootmod3. Am atins un maxim de 637 HP si 800 NM (Nu am apucat sa fac poza pt ca eram in probe pe autostrada si nu stateam de telefon). Masina se comporta super agresiv.. cu anvelopele Michelin Sport 4s imi patineaza si la 160-170 (Probabil din cauza cuplului). Una peste alta sunt super excited
    2 points
  4. Stai sa ne intelegem, eu nu militez pro sau contra CASCO, fiecare isi ia deciziile si isi face calculele pentru el insusi, eu ma refeream la ce a scris @Crysis21 vizavi de oportunitatile de a se folosi de asigurare. Cainele lovit e tot o situatie speciala totusi, si mai rara decat masina zgariata in parcare sau oglinzi furate etc, lucruri care se pot intampla destul de des. La o masina asigurata la 60 de k de euro, 5% anual inseamna 3000 euro, care fie iti pot asigura reparatii de 10-15k de euro, fie i platesti degeaba 5 ani si repari 2 zgarieturi sau cumperi 2 oglinzi si pentru asta ai platit 15k de euro, dar ai dormit linistit. A avea sau a nu avea casco genereaza avantaje si dezavantaje deopotriva, asta e parerea mea.
    2 points
  5. Am rezolvat problema.....când am schimbat piesa au fost montate furtunele invers....cu cel de la Încãlzitorul de sub ea
    1 point
  6. Personal, nu as lua ĂŽn considerare o mașinĂŁ cu 300k km. Totusi, nu e camion.
    1 point
  7. Ista are marja pana la 4 respectiv -4. Dupa ce iti trece de 1 le vei putea pune in biblioteca din sufragerie. Dar lasa asta, tu asculta softul. Mai pune niste ulei de drujba in ea poate le face mai bune.
    1 point
  8. Si eu as alege Seria 4 fara sa stau pe ganduri e o masina mai speciala in comparatie cu Seria 3, mai frumoasa si avand in vedere ca nu ai un buget mic, poti gasi si ceva dotat. Practice sunt la fel amandoua, unde ajungi cu seria 3, ajungi si cu 4
    1 point
  9. Probabil ca da, insa singurul dubiu este cat de versatil este seria 4 in Romania. Daca e doar pentru autostrazi, drumuri ca-n palma si iesiri la cafea pe Dorobanti/Decebal, la revedere.
    1 point
  10. E acelasi proces, dar era mai bun un video pas cu pas.
    1 point
  11. Am rezolvat problema printr-un update la MCU. Am primit de la cel care a vandut unitatea un fisier mcuupdate.bin, pe care l-am pus pe un stick si am facut update MCU. Dupa aceasta ecranul nu s-a mai inchis la pornirea farurilor, totul ok acum.
    1 point
  12. Vinde masina, X1 e rigida si nu ai ce sa-i schimbi in asa fel incat sa devina comfortabila....Daciile nu sunt respinse si nici alte masini din 1900 toamna pt ca respecta recomandarile producatorilor.
    1 point
  13. segmentii sunt toxici pentru mediu si din cauza asta masinile nu mai respecta normele de poluare daca pui segmenti noi..... ma fac bucatar ps uitati-va in europa, noi suntem cimitirul de vechituri da, si masinile cand ajung aici deja nu mai respecta normele de poluare de aceea pleaca la export. avem totusi nevoie de masini asa ca trebuie sa invatam sa le exploatam corespunzator si sa ne acceptam nivelul, ca parca prea parem bosi din masinile noastre cu jumatate de milion de km care cu greu ajung in service la directie sau frane
    1 point
  14. CaptainBoom, pariem ca ai pus busonul stramb?! Zic asta pentru ca mi s-a intamplat mie sa il pun din greseala stramb (macar daca completasem cu ulei, dar nu vroiam sa mai uit la starea lui ca numai ce pusesem ulei nou..) :frantics: Stai linistit, daca nu ai cuvinte cate am gasit eu pentru neatentia mea, li s-a mai intamplat la vreo doi pe aici. Cat ai mers cu masina asa? Nu te-ai uitat in bord ca iti spune.. Spor la curatat! Si ca Godini, daca il pui la loc nu simti ca se strange pe cauciucul ala al busonului?
    1 point
  15. NFS style, anii 2000 demult apusi. cred ca ai inceput sa treci de partea gresita a modificarilor. daca tot prezinti masina, ai putea sa tii de cont de unele pareri. e pacat de masina/model/motor.
    1 point
  16. BOASKA, de ce nu emigrezi? La modul serios, esti atat de inversunat, nu inteleg de ce ramai “in tara asta de cacat”; esti masochist?! Asa cum a explicat un coleg mai devreme, procedurile difera de la judet la judet. La fel ca initiatorul topicului, sunt curios cum considerati voi ca s-a inmatriculat masina ilegal, concret. Cu parere de rau, majoritatea postarilor tale sunt mai putin informative decat toxice si nu fac altceva decat sa devieze discutia de la subiectul initial. Nu imi amintesc vreo postare de-ale tale in care sa nu iti refulezi frustrarile, sa scrii ceva folositor, aduci doar jigniri colegilor de forum si zero continut valoros. Nu intentionez sa fiu rautacios, e doar o observatie pe care te rog sa o ignori daca nu vrei sa o analizezi obiectiv. ————————————— In alta ordine de idei, urmeaza sa merg sa iau o masina din Italia; voi merge cu doi prieteni, unul dintre ei vorbeste italiana foarte bine, dar nu avem foarte mare experienta la cumparat masini. Intentionam sa venim cu ea pe roti in tara. V-as ruga sa ma ajutati cu ce informatii aveti. Multumesc!
    1 point
  17. nu e chiar atat de negru, dar toata treaba cu masinile astea premium e ca desi ele se invechesc si le scada valoarea de piata, intretinerea tot la nivel premium este. desigur exista posibilitatea sa intretii o masina cu piese produse de cei mai dubiosi producatori, dar nu va mai fi un BMW, va fi o caruta. piesele de calitate sunt scumpe, fie ele si pe producator. eu am de schimbat niste bucse obosite la grup si garniturile: 3 bucse si un set de garnituri + ulei. la un service autorizat BMW. piesele ma costa in jur de 1700 ron, pe original (oricum nu as risca sa pun altceva, mai ales ca e o operatiune pe care nu vreau sa o mai repet vreodata). daca la 3 buse si un set de garnituri ajungi lejer cu tot cu manopera la o factura peste 2000 ron, la chestii mai grave ajungi sa bagi lejer mia de euro. am un coleg care a bagat 3k euro dintr-o lovitura ( amortizoare, volant, ambreiaj, tot felul de garnituri pe la motor, si alte cateva maruntisuri), lucrari efectuate in reprezentanta si apoi in alt service specializat BMW. eu zic sa te gandesti bine daca venitul tau iti permite sa intretii o masina de genul cum trebuie. nu ai sa bagi lunar bani in ea, dar din cand in cand vine cate un soc. in Romania te omoara mecanicii nepriceputi, evita cat poti masinilie ieftine. orice ai face nu lua o masina in ideea ca o mai repari tu dupa aia pe parcurs. eu personal nu as lua masina rulata in Romania, decat daca ar avea un istoric verificabil sau sa fie de la vreo cunostiinta. ca idee, cauta ceva de genul: http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/vehicles/2097100/BMW%20530d%20Limousine%20blue?manufacturers=221&series=3&variants=64&culture=en-US&index=1&priceMax=8000 e varianta facelift, e vanduta de un dealer BMW, ai sansa sa ceri un istoric, sunt sanse sa primesti si 1 an garantie ( depinde mult de dealer). mai pui vreo 800 euro pt numere si adus.
    1 point
  18. Cacatu asta de tara este asa pentru ca este locuita de niste necivilizati cu educatie indoielnica, tendinta ereditara de Âşuți, fara scrupule si caracter, spargatori de seminte, laudatori si pupincuristi care se aplauda si aproba pe rand reciproc Si tu ai tot o atitudine de cacat cand comentezi gratuit si scoti din context doar ce iti convine In afara de cavaliere cred ca nimeni nu prea a avut habar ce se cere la inmatriculare si tot ce s-a postat este inutil, din cauza mentalitatii romanesti de cacat sa dus dracului si topicul asta, masina nu tb sa fie nici radiata, merge si fara numere, fara export fara nimic, succes si ma scuzati
    1 point
  19. Multumesc de feedback. Nu e chiar comparatie mere cu mere 330d ( probabil automata, pachet M, multe optiuni rare ) cu 330xd ( cutie manuala, alcantara, samd ). Nu zic ca nu ai dreptate, dar stiu cum am intretinut masina si in ce stare este. 95% din e90urile din piata sunt masini pe care le cumperi si trebuie sa bagi bani in ele. Acesta nu e unul dintre ele. Daca cineva isi doreste o masina intretinuta impecabil, 4x4, de peste 250 de cai si NM pe masura, care sa mearga cu 6% la drum intins banuiesc ca nu se asteapta sa dea 5-6 mii de euro pe ea. Pretul corect se va impune intr-un final cand va aparea cumparatorul, deocamdata nu ma grabesc.
    1 point
  20. 1 point
  21. Eu zic ca BMW Romania ar trebui sa rezolve problema inaintea BMW Germania. De obicei intr-un proces, pe langa dealer chemi in judecata si BMW Romania deoarece ei ofera garantiile.
    1 point
  22. Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.
    1 point
  23. am fost la MHS azi si au acolo un seria 3 albastru cu pachet M. seria 3 este altceva atat la exterior cat si la interior si mai ales dpdv al afisajului digital...mult mai futurist totul. desi, parca mai greoi si mai putin intuitiv sistemul de informatii la bord fata de ceea ce am pe seria 5. acum, prin comparatie, seria 5 mi se pare o masina de mosi obositi.
    0 points
  24. Parese ca topicul asta se transforma intr-un loc unde unii frustrati se descarca, uitand topicul. Oricum, poate oi fi si eu unul dintre ei vorbind indirect in legatura pe acest topic, dar nici soferii, indeosebi scolile de soferi nu mai sunt ce erau o data.. cati dintre noi pot recunoaste ca vor doar sa conduca o masina (tragand de ea la maxim!) dar nu poseda si alte cunostinte absolut obligatorii pentru care inainte, sa zicem, daca nu te pregatea scoala de soferi, erai un pic mai autodidact? Numai dupa intrebari iti poti da seama ca, fie cei mai multi dintre soferi asteapta pana in ultimul moment sa repare sau chiar intretina ceva la masina din dotare, fie pur si simplu nu stiu ce inseamna o masina (sigura) minim functionala.. Mai incape indoiala ca Romania fiind un cimitir de masini, acestea TREBUIE INTRETINUTE ... cum poate (foarte probabil) nu au fost acum sute de mii de km!?
    0 points
  25. Daca urmariti tendinta din industria auto si veti pune cap la cap anumite aspecte, veti realiza ca dupa ultimele "standarde", a consuma ulei in anumite limite nu inseamna ca motorul e uzat deja dupa cum incerca cineva mai sus sa ne convinga. Cred ca ne-am obisnuit noi din trecut ca agregatele sa nu consume, doar ca situatia s-a mai schimbat pana acum. Voi incerca sa enumer anumite aspecte care-mi sustin oarecum "teoria": 1. in cartea tehnica, BMW spune ca un consum de pana la 0.7l/1000Km este considerat "normal". Practic BMW recunoaste faptul ca motoarele lor consuma ulei, chiar de noi si credeti-ma ca au fost cazuri. Am detaliat in trecut un caz cu un E60 cumparat de nou de la Banat Car. 2. Audi ridica stacheta consumului pana la 1l/1000Km. Vedeti TSI-urile cat ulei consuma inca de la primii Km 3. pentru aceeasi cilindree, de-a lungul anilor s-a tot crescut puterea. Spre exemplu, daca in trecut un motor de 20d scoatea 136CP, in prezent s-a ajuns la 190CP. Voi aveti impresia ca toata aceasta crestere de putere vine fara nici un fel de "sacrificiu"?!?! 4. legat cumva tot de punctul 3, de putere, la versiunile performance, un M5 spre exemplu, este un lucru "natural" sa consume ulei. Aici trebuie sa-ti pui un semn de intrebare daca nu consuma ulei. Sa nu mai spun de cele cu care se concureaza in competitii. 5. stilul de conducere. Un sofer cu un stil mai sportiv, va avea un consum de ulei mai ridicat decat altul cu un stil mai linistit.6. condus preponderent urban sau extra-urban7. benzina vs motorina. Motoarele pe benzina vor consuma mai mult ulei decat cele pe motorina si asta pt ca benzina arde "uscat" pe cand motorina arde mai molcolm daca pot sa-i spun asa, are un anumit nivel de lubrefiere in comparatie cu benzina. Poate mai sunt si alte aspecte, asa ca va las pe voi sa continuati daca vreti.
    0 points
  26. Frigerul meu arata mai bine ca BMW_urile alea albe
    -1 points
  27. Fofarlica, daca masina iese bine din toate punctele de vedere, nu mai analiza banii. Iti place, iti convine tie pretul, o iei. Nu piata auto este etalon pentu pret.
    -1 points
  28. Slut, Nu vreau sa de dezamagesc dar cred ca esti foarte sus cu pretul. Eu am vandut in 25 noiembrie masina personala, E91 cam cu aceleasi dotati, cu 2 randuri de roti de aliaj, vara si iarna, tot 2011, dar avea 250.000 km cu 6.200 euro. Era impecabila, am vandut o ca mi am luat F11. Succes, sa o poti vinde cu un pret cat mai bun.
    -1 points
  29. Cacatu asta de țarĂŁ e asa din cauza unor atitudini de cĂŁcat precum a ta
    -1 points
  30. Astazi fost la Bmw Proleasing Ploiesti si ma declar f multumit de swrviciile lor. Pt o revizie completa am platit cu tot cu reducerea de nou client 1090 ron. Totul a durat max 1 h! Am cerut sa fiu in service pe parcursul procedurii si nu a fost nici un fel de problema. Recomand!
    -1 points
  31. Gusturile unui pusti de 20 de ani vs. cele ale unora de 30+. Asa eram si noi, probabil, acum 10-15 ani .
    -1 points
  32. raduron, inteleg ca tu nu ai casco. am dat cu un ford focus peste un caine de 15 kg si reparatia a fost peste 3000 euro. 17% din pretul masinii cand am luat-o noua. la seria 5, sa schimbi cele 3 radiatoare, bara fata si ventilatorul cu angrenajele complete, vopsitul, manopera si tva-ul, te duci la 10.000 euro asta am schimbat eu atunci la masina mea. le plangi de mila masinilor premium pe care le vezi prin romania uitandu-te cum arata...mai bine zis masinilor care candva au fost premium, ca la 150k km si pret de achizitie de 10-15-20k nu se mai cheama premium. eu chiar ma bucur cand da cineva 20k pe um seria 5 si inainte sa dea banii astia face o lista cu must have-ul dotarilor, iar apoi isi face masina tandari si bineinteles nu are casco. ca sa se invete sa nu mai fie prost, pretins smecher sau domn. sa puna un astfel de domn sa isi ia kia ceed, adica de contravaloarea unei masini noi pt care i-a aprobat creditul de nevoi personale si sa isi faca casco
    -1 points
  33. -1 points
  34. Si? Ti se par niste valori wow ? Ce trece de 1, va face probleme. Deci pregateste-te de 2 injectoare.
    -1 points
  35. Raport despre injectoarele masinii la aproape 400k km. Ulei 2T de vreo 100k km. Happy days!
    -2 points
  36. Yep, exactly! Nu vreau sa consume 3,5 la suta dupa schimb.. Mai exact 5, -4.
    -2 points
  37. Esti cam rautacios Alexandru.. (Nu cred ca e problema (ta) ce pun eu in motorul meu..) Am zis sa fiu cinstit si sa pun forum experimentu(ele/ mele. Pana una alta, iata la ce valori se recomanda (aproape obligatoriu..) schimbul unui injector: https://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15/2005-e60-535d-injector-issue-t384337/ Dar daca TU ai alte surse te rog pune-le pe forum, nu le tine secret ca nu-i frumos. Oricum postarile astea sunt facute pe un topic gresit. Voi auto-sesiza.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.