Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/31/19 in all areas

  1. Trebuia sĂŁ o spui mai digerabil. Cum te-ai exprimat tu, pare cĂŁ ai spus-o cu rĂŁutate. Eu apreciez ca e foarte activ Daniel, fiecare retrofit este urcat pe pagina. Nu cred cĂŁ are timp mereu sĂŁ "lustruiascĂŁ" mașina. Uneori mĂŁ ĂŽntreb:"ce mai poate fi modificat la ea?". Bafta in continuare!
    2 points
  2. Turatii mai mari la benzina fata de diesel ai când mergi la mod “forja” ...mie îmi schimba între 1500-1800rpm in modul comfort...de hybrid m-as feri...ia benzina sau diesel...dacă e sa o folosești zilnic mergi pe 740d... P.S. Sa ai ceva bani puși deoparte pt unele viitoare probleme, indiferent de ce alegi...
    1 point
  3. Nu e normal sa strangi suruburi din motor la mana, fara cheie dinamometrica. La ce mecanici ai fost de ai vazut asta?! Toate suruburile din motor au o valoare de cuplu la care se strang. Nimic din motor nu se strange "la mana".
    1 point
  4. L-ai si codat dupa ce l-ai schimbat?
    1 point
  5. 1 point
  6. De ce toata lumea vrea XDrive?
    1 point
  7. Dar daca am dat mai mult pe una pentru ca am vrut RWD, in timp ce marea majoritate a celor pe care le gaseam mai ieftine erau AWD? Nu e vorba de ieftin, e vorba de ce cauta fiecare. Tu avand Audi, daca ai pune problema sa nu aiba AWD, ar fi destul de trist. Un BMW, dpmdv, il iau pentru ca e RWD si pentru ca e mai manevrabil sau sportiv decat ce ofera concurenta.
    1 point
  8. Stiu ca sunt alte topicuri care au pagini intregi de discutii despre toate hartile, dar ma gandeam sa deschid unul care sa contina ultimele update-uri pentru cele mentionate in titlu. Asa ca uite aici linkurile: RoadMap Version - Next, Premium, Route, Evo, Motion Link-ul nu l'am pus eu dar nu sunt sigur ca pot da credit altui forum aici. cele de la Route o sa le pun pe GDrive indata ce mi se descarca si mie. Daca votati mai sus, o sa pun si altele pe GDrive, daca trebuie. Enjoy
    1 point
  9. asa cum am promis, In folder gasiti hartile pentru descarcat pentru cele care au fost votate mai sus. enjoy. Google Drive Maps - Motion/Route/Premium
    1 point
  10. Ai pus punctul pe i: "mult mai mica". Daca masina avea integral active steering, se comporta ca una mult mai mica.
    1 point
  11. Simplu, nu ai nevoie de el in 99% din kilometrii parcursi in Romania. Daca stai in zona muntoasa, mai sus de 1600m altitudine, atunci poate nevoie de el. Dar in rest, absolut deloc. Nu avem nu stiu ce zapada iarna, iar un RWD se descurca bine cu anvelope bune. Decat sa dai banii pe xDrive, mai bine ii investesti in Integral Active Steering. E singura optiune ce iti face masina mai dinamica, dar in acelasi timp si mai stabila. Eu asta am simtit cu ea. Nu am fost nevoit sa pun lanturi pe RWD desi urc foarte des la munte pentru ski. Insa daca un posesor are de gand sa pune anvelope chinzesti (cum am vazut ca se practica pe masini scumpe), atunci recomand xDrive. Poate poate ii mai ajuta...
    1 point
  12. Eu sunt unul din cei ce nu mai vrea xDrive. E inutil in Romania.
    1 point
  13. Nici eu nu am rĂŁspuns cu rĂŁutate ,e adevarat ,am o singurĂŁ masina ,cu ea la muncĂŁ cu ea la plimbare ,nu are cum sa fie perfectĂŁ mereu ,nu ĂŽmi bat joc de ea ,dar nici nu sunt sclavul ei ,se murdareste ,se spalĂŁ ,pe presul di fata sofer am de fapt un pres de cauciuc 40Ă20 care evitĂŁ contactul bocancilor cu presul ,dar pe lateral nu am ce sa pun ,si poate din obiĂâ˘nuinĂâşa sau din cauzĂŁ cĂŁ pedala de acceleratie este aproape de mocheta ating cu lateralul de la bocanci . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  14. Iti apreciez sinceritatea ,masina o spĂŁl interior exterior o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ ,nu o spĂŁl eu pentru cĂŁ nu sunt in stare ,eu ĂŽi fac pielea de 4 ori pe an ,griul acela este de pe ĂŽncĂŁlĂâşĂŁminte ,pe bocanci aveam praf de ciment . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  15. ĂncĂŁ o piesĂŁ care se adaugĂŁ la strada Lci 100% ,rotita de la blocul de lumini cromata Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  16. Nu o sĂŁ rĂŁspund la ĂŽntrebarea care este cel mai banal/demodat BMW pentru cĂŁ pur și simplu nu pot.O mașinĂŁ nu o poți aprecia din poze, o opinie corectĂŁ ți-o poți forma doar dupĂŁ ce ai "simțit" mașina. O mașinĂŁ model mai vechi, cu siguranțĂŁ, este net inferioarĂŁ tehnic ultimelor modele, și totuși ea ne atrage pe mulți dintre noi (de exemplu un E30, E38). Pe alții nu ĂŽi intereseazĂŁ decĂŽt performanțele dinamice și nu dau o importanțĂŁ foarte mare aspectului. Pe mine personal serile E60 sau E90 nu prea m-au atras, lucru pe care cu siguranțĂŁ nu-l pot spune despre un F30 sau F10, dar momentan nu dispun de banii necesari pentru a-l ĂŽntreține corect. PĂŁrerea mea este cĂŁ un pasionat ar trebui sĂŁ-și cumpere acel model pe care poate sĂŁ-l ĂŽntreținĂŁ la nivelul cel mai corect cu putințĂŁ. Oricând intorc capul și admir un model mai vechi, fie el E36 sau E46, dar ĂŽngrijit tehnic și estetic (eventual și cu "un pic de tuning"), ĂŽn detrimentul unuia cât de nou, dacĂŁ cel din urmĂŁ nu este ĂŽngrijit, pentru simplul motiv cĂŁ de la dintro eventualĂŁ discuție cu deținĂŁtorul primului pot afla lucruri noi sau interesante. Eu dețin un E46 de 8 ani, ani ĂŽn care cu siguranțĂŁ aș fi putut trece la next level dar nu am fĂŁut-o pentru cĂŁ mi-a plĂŁcut prea mult acest model. P.S. Cu siguranțĂŁ cel care spune despre mașina lui cĂŁ este demodatĂŁ/banalĂŁ nu este un pasionat ĂŽn adevĂŁratul sens al cuvântului pasionat. Ăn ani de când o dețin am bĂŁgat atâți bani ĂŽn ea ĂŽncât am dublat valoare ei de achiziție, totul depinde de tine și cât de pasionat ești.
    1 point
  17. boss, ne iei la misto? in 11 ani nu ai schimbat nimic in afara de consumabile? bine pana la urma orice piesa este consumabila dar nici chiar asa )
    1 point
  18. Saracul e46, a ajuns ranciul satului, pacat ca unii nu au vazut nici acum unul in mintile lui si doar expirate de bulgaria
    1 point
  19. E46 dupa parerea mea e cel mai banal model la ora actuala,e plin de el,toata lumea are e46,majoritatea numai cazane...
    1 point
  20. Va salut Sunt nou pe acest site. Detin un E270cdi si vreau sa trec la BMW. M-am orientat spre seria 7. Sunt in dilema intre diesel, benzina sau hybrid. Diesel parca nu e de viitor datorita restrictiilor ce planeaza in viitor , benzina vine cu un consum mai mare si o fiabiltate mai mica a motorului datorita turatiilor mult mai mari decat cele pe motorina. Despre modelul hybrid nu prea stiu multe. Ce fiabilitate are un hybrid? ( ma gandesc la baterii) Poate puteti sa-mi dati vreun sfat. Multumesc.
    0 points
  21. Nu va agitati - un mecanic cu ceva simt/experienta strange la mana contrapiulita aia de la culbutori - si nu numai. Nu e rocket sience.
    0 points
  22. motorul pe benzina mai putin fiabil?! pai boss, tu te orientezi spre o masina care a costat noua intre 120k si 150k. tinand cont cat e tehnologizata, te poti astepta la cheltuieli medii de rulare a msinii de 1000 euro lunar exceptand casco si eventualele rate.
    0 points
  23. cheie dinamometrica? (ce e aia?) normal ca "se strang normal" !!! maxim 3-4 filete, altfel se strica, uiti ca vorbim de BMW ! si neaparat niste sarma....in rest, nu e nevoie de altceva !
    0 points
  24. pai daca ai folie nu poti folosi dezaburirea
    -1 points
  25. Cam mare deranjul si mocheta aia neagra este gri acum
    -1 points
  26. nu fac mare caz din asta, dar e mai murdara mocheta masinii decat covorasul...nu e scuza buna ploaia...in fine...degeaba faci retrofituri daca e jegul ala in ea...sincer!
    -1 points
  27. N-am spus-o cu rautate sau sa creez discutii offtopic. Faci o gramada de chestii la masina si e pacat sa nu fie curata. Nu vreau sa imi imaginez cei care au dat minus cum au in masina. In fine...spor la modificari in continuare.
    -2 points
  28. Berifica orificiul jantei si cel al butucului, sa nu ai diferente micronice intre cele 2 componente si sa joace janta pe butuc! Sunt oe bmw jantele?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.