Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/19/20 in all areas

  1. Ar fi fost de folos sa postezi 3 randuri despre masina, daca scopul era sa ajuti si pe altcineva. Asa, tu faci pe interesantul, nu colegii.
    11 points
  2. Ce de treabĂŁ ești... ajutĂŁ mult explicația ta
    5 points
  3. Nici eu nu recomand Bosch, sterg bine 2, 3 luni si dupa aceea nu mai faci nimic cu ele...
    3 points
  4. La pret da, insa Bosch nici macar nu au aceeasi forma ca cele OE. FFS, stau mai ridicate In plus, ale mele scoteau zgomot inca de la prima stergere, deci never again.
    2 points
  5. 1 point
  6. Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!
    1 point
  7. Bineinteles! Ai mult de munca dar se face! Nu exista adaptoare pe tei asa ceva
    1 point
  8. Am montat la x3. Ai nevoie de aceleasi piese ca si la F series: szl, volan si coding. Daca masina are volan cu vibratii, atunci ai nevoie doar de alt volan, nu mai schimbi szl
    1 point
  9. Salut! 2.0d pe x3 f25 din 2015 este B47 si atat, altul nu exista.
    1 point
  10. Stau și mĂŁ ĂŽntreb ce e cu minusurile alea... bag de seamĂŁ cĂŁ am “admiratori”; nu prea face sens Poate cine le-a dat sĂŁ dea și o argumentație?
    1 point
  11. Recomand si eu OE. Am pus ultima oara Bosch si sunt semnificativ mai proaste.
    1 point
  12. M-am uitat de curiozitate in manualul masinii, insa nu am gasit recomandari cu privire la intervalul de schimb al stergatoarelor. Bavaria nu mi-a recomandat niciodata sa le schimb, ce e drept am doar Service Inclusive nu SI Plus. In general le schimb cand incep sa la se dare si cam pun OEM, experienta mi-a aratat ca sunt mai bune. La F30 chiar ieri mi-au sosit, iar de data aceasta le-am comandat printr-un magazin online, 233 de lei.
    1 point
  13. Bine ca la anvelope este invers, orice alta marca in afara de Michelin e de cacat
    1 point
  14. Ravenol RUP 5W40. M-a intrebat cineva, stand in apropierea masinii, daca am motorul pornit, am zis ca da, nu i-a venit sa creada. Masina in cauza un BMW E91 320D M47 si el avea E90 318D M47. Nu era obisnuit ca motorul sa se auda asa de incet si lin. Nu totul se rezuma la consum/pierdere de ulei...
    1 point
  15. Ok. Masina isi arata varsta (cu prisosinta). Intretinerea nu a fost cea mai buna, sa spunem. Motorul consuma ulei, servodirectia e tare si scoate sunete ciudate (probabil nivel scazut), cutia schimba cu socuri la rece. Directia trebuie pusa la punct. Km reali, dar interior foarte uzat. Exterior vopsea originala, dar cu multe zgarieturi. jante frecate. Parbriz ciobit. schimburi de ulei neglijate, inspectii ITP sarite.
    1 point
  16. am pus si eu ulei bmw 5w30 in e46 si in 8000km am ramas pe minim, ca niciodata, cea mai nefericita intamplare de genul a fost cand am cumparat masina din romania si am bagat bmw 5w30 atunci era facut de castrol, cand am ajuns cu masina in germania deja completam ulei, dupa ce am mers pe shell 8 ani fara probleme si am bagat iar ulei din romanica, iarasi am ramas fara ulei, de unde si intrebarea ce dreacu ne vand astia noua? am bagat Motul si LM si a fost ok sa zic asa.... dar ala bmw 5w30 twin o panarama culmea ca mai bagasem 5w30 in 320d si nu il papa, dar era helix ultra in alta ordine de idei avdturbo sunt ok? ma bate gandul sa refac turbina
    1 point
  17. Pe 5w30 o sa merg . Am luat liqui .
    1 point
  18. Cad ca e 500 de lei pe Olx (Carplay). ID5 - F30 din 2017. Ma ... in ea de garatie. O pierd doar pe aia la electronice? Deja devine frustrant sa mai astept dupa serviciul asta n ro.
    1 point
  19. Daca tot ti s a pus pe Ravenol, ce mai conteaza ce folosesc altii? Eu pun bmw 5w 30 de ex.
    1 point
  20. A bagat cineva Ravenol pe o perioada mai lunga, gen 5-6 ani in masina si poate confirma ca e cel mai bun ulei??? Intreb asta pt ca, o data la cativa ani, cum se schimba si distribuitorii, se schimba si recomandarile. Cunosc pe cineva care se jura pt Liqui Moly cand lucra la ei... dupa se jura pe Motul iar acum a ajuns la Ravenol si ghici, asta e cel mai cel ulei! Personal, din 2007 pana in prezent am bagat doar ulei Bmw original si nu am avut probleme. Uleiul nu rezolva problemele pe care le are motorul, turbina etc etc, doar le poate masca intr-o oarecare masura... parerea mea
    1 point
  21. Ravenol VMP Sae USVO 5w30 daca vrei ceva mai bun..vezi daca sunt schimbari.
    1 point
  22. DPF OFF = masina miroase a saracie si ghiolbanie !
    1 point
  23. Radacina problemei este ca avem in societate (si implict aici in forum) o multime de necivilizati si huligani. Ambele categorii au in comun (totala) lipsa de respect pentru ceilalti. (Obs: un huligan este - vedeti DEX - o persoana care incalca in mod grosolan normele de conduita in societate). In perioada aceasta a anului iese cel mai usor in evidenta cat suntem de necivilizati, ca natie. Lipsa vegetatiei a facut vizibile gunoaiele aruncate peste tot: in orase, pe marginea drumurilor, de-a lungul cailor ferate, in orice vale de apa curgatoare. Sunt omniprezente. Toata tara este o pubela. Iar gunoaiele acestea nu au fost aruncate de guvern sau parlament (indiferent de culoarea politica), ci de noi. Si/sau de rudele noastre. Cu foarte putine fericite exceptii. DPF OFF este o consecinta a huliganismului. A celor care isi cumpara BMW (pentru alte marci, vedeti alte forumuri) cu aproape ultimii bani din casa si care nu isi permit sa-l intretina. Unii dintre ei merg pana in a cumpara BMW cu volan pe dreapta, eventual inmatriculat in Bulgaria. Datorita unora ca ei inca exista piata pentru cei care vand motorina la negru (= furata), sau care fura oglinzi exterioare. DPF OFF inseamna ca in mod constient otravesti oamenii din jurul tau. Aerul din oras este irespirabil, in special dimineata si seara. Traficul este in mare parte responsabil de aceasta situatie. Datorita DPF OFF-ului tau, este posibil ca un om sa moara de cancer. DPF OFF ar trebui pedepsit nu cu amenda, ci penal. Cu inchisoare. Discutia cu locurile de parcare intra in acelasi registru. Nu inteleg de unde s-a incetatenit faptul ca a avea masina este un drept la fel de fundamental cu cel de a respira, iar "aerul" este implicit si gratuit. De unde asteptarea ca, daca imi cumpar masina, primaria trebuie sa-mi asigure loc de parcare. Acolo unde sunt parcari amenajate (asa putine cate sunt), acestea sunt in general goale, intrucat aproape toata lumea parcheaza "langa", pentru ca e gratis. Vrei sa ai masina, trebuie sa iti asumi niste costuri. Nu ti le permiti, nu-ti iei masina. In mod normal, primaria ar trebui sa dea dreptul de a inmatricula autoturisme numai cu conditia ca sa existe un contract incheiat prealabil pentru un loc de parcare. A exiprat contractul, expira si inmatricularea. Daca un loc de parcare ar costa 500 lei/luna, atunci ar fi bani si pentru construirea (in principal de catre firme private) de parcari, supra sau subterane. A, cum, asa de scump? Noi le vrem gratis. Cat despre parcarea pe trotuar, aici lucrurile sunt iesite de sub orice control. Pentru o mama este practic imposibil sa-si plimbe copilul cu caruciorul pe trotuar. Nu are cum sa treaca din cauza tonelor de nesimtiti (sau sunt huligani?) care isi parcheaza masinile, partial sau total, pe trotuare. Foarte multi dintre ei, "colegi" cu BMW. M-am saturat de colegialitatea asta. A devenit o rusine sa circuli cu un BMW, intrucat esti asociat cu miile de huligani care au ales aceasta marca numai pentru a afisa un fals statut social.
    1 point
  24. Urata rau bara aia, parca i plug de ĂŽmpins zapada, sincer!
    1 point
  25. Pe istoricul de unde? M-am uitat la ambele masini in carnetele de service, nici macar nu au aceasta rubrica.
    1 point
  26. Revin cu noutati legate de problema pe care am avut-o. A durat o vreme datorita sarbatorilor. Dupa cateva "studii" pe internet si discutii, am decis sa imi iau un cablu si un soft ISTA d+ de diagnoza (se gaseste pe Olx). Am instalat programul si spre uimirea mea , chiar a functionat. Am avut 2 coduri de eroare la DDE : 244C00 - Charge Pressure control, Charging Pressure too low / positive control deviation , si 27B900 Exhaust backpressure before exhaust turbocharger. Softul are sectiuni in care explica modul de functionare si care ar putea fi cauzele erorilor, asa ca am stat si am studiat vreo 2 zile,(nu sunt de meserie) dupa care am dedus ca ar putea fi vorba de un vacuum care nu actioneaza o clapeta. M-am apucat sa verific furtunele de vacuum si am gasit cauza. Un furtun de vacuum care nu a fost conectat, Dupa ce l-am conectat am sters erorile si am plecat in probe. Masina merge foarte bine acum, are putere si accelereaza exact cum stiam ca ar trebui sa functioneze, nu mai apre mesajul "Drivetrain" oricat de mult solicit acceleratia, si nu mai am nici erori la diagnoza. Sper sa tina, ca inca apas pedala cu retinere cateodatata, de teama sa nu imi apara iar "Drivetrain" Multumesc de sfaturi. Am facut testele indicate de tine si asa am gasit erorile. Am rulat testele dupa ce am remediat cauza si sunt Ok acum
    1 point
  27. Pe acelasi principiu se schimba si anvelopele, furtunasele de frana, covorasele din habitaclu?
    1 point
  28. Nu-mi vine sa cred de cand nu am mai scris aici . Bine, nici nu ar fi foarte multe de spus, in afara de combustibil nu prea cere nimic. I-am montat anvelope noi la inceputul sezonului (pentru cine e curios, au 8.8kg) : Am schimbat oglinda interioara cu una "completa" (EC / FLA / LED / GTO / Compass). Din cate am observat, a fost plug and play, nu a trebuit sa trag fire sau sa codez nimic. In final, cateva fotografii :
    1 point
  29. supapa de la filtru de ulei nu mai inchide si coboara tot uleiul in baie.cred ca toate fac asa alea de 136.am avut una tot asa timp de 100k tot asa a facut si face in continuare.
    1 point
  30. MĂŁ uitam zilele trecute la un review la un alt BMW și mi-am amintit de ĂŽncĂŁlzirea ĂŽn volan. E ceva ce n-am gĂŁsit când am luat mașina dar mĂŁ gândeam: Spre deosebire de F unde butonul de ĂŽncĂŁlzire era pe SZL, aici este montat direct pe volan. Deci ĂŽn teorie ai nevoie doar de "covrig" nou și atât. Poți folosi airbagul vechi, doar sĂŁ gĂŁsești covrigul similar cu ce ai: padele și butoanele aferente pentru comenzi. Deși am senzația cĂŁ și comenzile se pot interschimba. Mai citisem cĂŁ ai avea nevoie totuși de mĂŁcar Driving Assistant sau Driving Assistant Plus pentru a avea firele deja trase. Altfel ar fi nevoie de fire. Codare la final bineĂŽnțeles. Are cineva cunoștințe mai clare pe subiect?
    0 points
  31. daca parbrizul este zgariat, are ciobituri sau e plin de praf/gheata orice firma sunt se deterioreaza repede. La o masina cu parbriz nou/in stare buna orcare o sa tina mai mult. Si cele OE sunt facute tot de bosch sau valeo.
    0 points
  32. si eu zic tot termostate, vezi la cat iti sta apa, eu pe acelasi motor am 9.7 doar in oras, tot in iasi. daca iti sta apa la 90 cel mai bine pui un tester
    0 points
  33. Ai motor de 3 litri si il compari cu unul care are 1.6.. (Un motor de 2 litri diesel la bmw consuma 6.5l mixt si 5.6l pe autostrada la peste 400k km.) As indrazni sa zic ca consuma cat trebuie motorul tau..
    0 points
  34. N-am mai auzit nimic. Liniște și pace...
    0 points
  35. Probabil ca mai sus, lipsește antena WiFi
    0 points
  36. Are dreptate mkdan2004. Cel mai probabil nu e antena wireless. 6Nx ca pachet, unde X diverse dar care pot avea cele necesare.
    0 points
  37. Am schimbat de exemplu la X3 f25 setul de stergatoare pe orginal si am dat pe ele 250 lei, m-au tinut 3 ani fara probleme (valeo 100 lei setul, m-au tinut 2 ani). Recomand pe aftermarket valeo care sunt peste bosch la orice model de masina.
    -1 points
  38. Cat de lungi sunt drumurile cand consuma? 1 litru la peste 2000km facuti deodata este ok..
    -1 points
  39. 530d nfl Cutie automata. Consum ĂŽn afara chinuita - fĂŁrĂŁ AC, fĂŁrĂŁ depĂŁșiri, și un Logan merge la deal mai repede, medie viteza 62km/h consum de 6.8l-100km. Pe oraș 18-20 ĂŽn funcție de câți km fac. Medie 30%oras 70% afara - consum 12.4 mixt. Masina nu are dpf, swirl flaps. Soft fĂŁcut stage 1, egr. De la ce ar putea fi consumul asta asa mare?
    -1 points
  40. stergatoarele se schimba anual, ca si uleiul
    -2 points
  41. Daca a fost gluma, pe bune daca am inteles; prea subtila pentru mine.. Eu am pus 5w40 de pe la 250k km, de cand am masina pana in prezent 400 si.. Nu o conduc ca haiducii decat din cand in cand. Uleiul, 1 litru ma astept sa il consume la drum lung si la 250 si la 300 si la 400k km. In rest, intre schimburi, drumuri zilnice de 45km, nu consuma. Asta e experienta mea. Multumit, fara a fi ingrozit ca va pierde uleiul fara sa ma astept, pana in prezent..
    -2 points
  42. Salutare. Am achizitionat si eu de curand un E90 320d cu filtru de particule dat jos. Masina are momentan ulei BMW Longlife 5w30 si problema este ca il mananca. Am observat asta la drumuri lungi. Am verificat si nu sunt scurgeri si nici fum alb nu scoate. M-a sfatuit cineva sa schimb uleiul cu 5w40 . Masina are peste 250k km. Ce ulei ma sfatuiti sa bag? As opta pentru Liqui Moly sau Motul.
    -2 points
  43. Banuiesc ca asta cu 5w40 este acelasi tip de specialist care recomanda sa scoti DPFu.(nu tu personal) Foarte bun VMP ca e full syntetic sau Ravenol SMP SAE 5W-30 tot cu norma de BMW, dar numai syntetic fara full. Depinde la ce pret le gasesti, in caz ca asta e unul din criterile de selectie, diferenta este 80-100 lei la bidonul 5 litri.
    -3 points
  44. Nu era ce caut eu. Am si un raport de istoric pentru cei interesati de masina.
    -5 points
  45. Esti interesat sau doar faci pe interesantul?
    -13 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.