Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/07/20 in all areas
-
Am rezolvat si softul. Am ajuns la aproape 380 cp si 754 nm. Se simte o diferenta, mai ales la plecari de la 60-80 kmh in sus. Nu sunt mare fan de lansari de pe loc. Sambata am un drum mai lung si revin cu impresii.2 points
-
2 points
-
" BMW N42B20 engine tuning N42B20 Chip tuning N42 engines are not the best choice for tuning. You may face difficulties in finding necessary dimensions and performance parts on the market. That is why you will hardly be able to implement serious upgrading project. The only way to increase the level of HP is to proceed with chip tuning. You need to buy cold air intake and cat back performance exhaust system. Don’t forget to complete engine management tuning to make everything work properly. Such modifications will make it possible to increase power rate up to 160 HP. If you still require more power the best way is to sell your BMW 318i and buy BMW M3 E46."2 points
-
De curand am achizitionat pt sotie un x3 F25 facelift, 2015, motorul nou, euro 6, b47, 190 cai, motorul mi-se pare muuult mai zgomotos fata de F10-le meu (n47) sa nu mai zic de turbo care mi se pare ca scoate o gramada de zgomote ciudate, parca rasufla pe undeva iar dupa oprirea motorului inca se aude cum se invarte ceva in ea ...probabil axul... Intrebarea este : la motorul asta se schimba distributia ? A schimbat-o cineva . Parca aud unele vibratii sau "zarnaieli" in acceleratie pe la 1600-2000 ture insa nimic comparativ cu sunetele scoase de n47 . Va multumesc. Ps. Masina in cauza se apropie de 200k. Km .1 point
-
1 point
-
Salut, nu stiu daca te ajuta, dar mai mult nu am gasit. Poate iti faci o idee si reusesti sa-i dai de cap Spor!1 point
-
1 point
-
Nici o legatura cu Xdrive: The B47 engine is part of the modular family of engines, along with the B38, B48, and B58.[1] The B47 complies with the Euro 6 emissions standard, and features a dual overhead camshaft with 4 valves per cylinder and a single turbocharger; while 165 kW (224 PS; 221 hp) and 170 kW (231 PS; 228 hp) engines feature twin-turbochargers. In November 2017, a technical update (codenamed B47TĂ1) added AdBlue injection and higher injection pressures. Twin turbo for both 318d and 320d.1 point
-
Nu prea am mai intrat p aici dar ca un sfat pt cei de pe forum.... Cand aveti de schimbat ceva care are senzor/senzori faceti bine si cumparati de la bmw original nu aftermarket.... Eu, pt incapatanarea mea de a cumpara debitmetru aftermarket (200€ mai ieftin decat cel OEM BMW), a trebuit sa scot dupa 2000€ ... Pt probleme de putere verificati prima si prima data debitmetru, daca este nevoie cumparati unul OEM-BMW si dupa mai vedeti.... cauzeaza multe probleme si greu de detectat... @Closcutz toata distractia m-a costat 11k (locuiesc in Madrid si aici te ard astia rau de tot la manopera, undeva la 35-40€ ora) cam scump dar dupa tot ce am facut la motor, pot spune ca e ca si nou....1 point
-
1 point
-
Stiu ca teoretic se pot pune fara nicio problema, dar din pacate la mine pe stalp sunt specificate doar cele de 16. Am zis sa iau de 17 pt ca imi par cele mai optime pentru drumurile de la noi, si nici nu arata rau.1 point
-
Poti pune si jante de 18 sau 19 fara probleme cu ITP pt ca pe acea masina se pot pune de la 16 la 19 inch. Conditia este sa pui si dimensiunea de anvelope omologata pt jantele respective1 point
-
Am editat, acum ar trebui sa mearga. Deci daca are acele inscriptii si vanzatorul nu refuza sa mearga cu ele la vulcanizare, totul ar trebui sa fie ok. Multumesc!1 point
-
Din ce am observat eu legat de echiparea cu Ad-Blue, predominant masinile care au XDrive au si Ad-Blue, probabil tractiunea integrala si masa ceva mai mare determina emisii de noxe mai mari si atunci au decis sa le echipeze cu Ad-Blue pt a compensa emisiile mai mari. E o observatie personala, tratati-o ca atare.1 point
-
Știi ce aș fi curios? Nu zic că e cineva din topcul ăsta neapărat sau aici ...dar așa în general, dintre toți cei care recomandă jantele pe 19 sau 20, oare câți chiar cumpără și anvelope bune, noi?1 point
-
1 point
-
Acum vreo 3 saptamani, inca aveam sperante ca ajung pe undeva la ski, asa ca am lasat seria 4 la parinti si am luat un x1. Desi nu prea mai ies in perioada aceasta, mi s-a facut foarte dor de masina. Tot ma gandesc daca merita sa fac 400 de km ca sa mi-o recuperez. Parca prefer sa nu ma complic si sa risc un contact cu parintii. Asta este, astept zile mai bune in care sa facem km fara numar. Atasez o poza de iarna trecuta, cand am ramas cu x1 suspendat.1 point
-
Eu am pe F10 525Xdrive LCI motorul N47t si am AdBlue, iar referitor la distributie.....prefer sa dorm linistit si intretin masina cum trebuie....nu imi bat gram capul sa stau zi de zi sa ascult la ea, doar ma bucur de ea.1 point
-
In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor1 point
-
B47-le e relativ la fel ca si n47, teoretic se schimba daca sunt probleme, patine, lanturi, etc sunt imbunatatite fata de primele generatii de n47 dar pot aprea probleme de la caz la caz, eu l-as schimba dupa 250k daca nu apar zgomote, costul e aproximativ acelasi cu cel de la n47 Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Pot fi doua situatiii in general: apa de la ploaie sau condens adunat de la AC, pentru ca nu s-a scurs acesta, pentru ca sunt infundate scurgerile dedicate, sau scurgerea respectiva. Trebuie cautata ruta apei de ploaie.. si scurgerile AC, dupa caz.0 points
-
Starea injectoarelor in ISTA/INPA? La mine tacane si un injector cel putin e compensat un pic mai mult. Si la fel, la regim nu se prea aude tacanitul. Am unul de rezerva. Cand o sa gasesc timp vreau sa il schimb. Si sa le rectific pe toate pe rand.. Adun si sculele..0 points
-
Terminați fraților cu distribuțiile la B47. Vă păcăliți aiurea la 100-200000km.-1 points
-
Naiba știe din film. Nu aud nimic special și oricum e irelevant. Mergi și la o reprezentanțĂŁ sĂŁ ceri o pĂŁrere cu testele lor, dar nici alea nu sunt 100%. Vrei nu vrei dacĂŁ faci distribuția trebuie sĂŁ nu uiți cĂŁ mai adaugi și costul uleiului la ce dau ei pe la nasul tĂŁu ca sumĂŁ ... e jenant sĂŁ-l recuperezi.-1 points
-
Pe stalpul masinii ce scrie, in partea de cea mai de jos? Acolo e trecut codul motorului. Ce investigatii ai facut??-1 points
-
De unde stii sa faci astfel de afirmatii?? Chiar pe bune, piesele sunt slabe calitativ si stii foarte bine! Daca traiesti in bula ta euforie si crezi ca BMW face masini exceptionale ce nu se strica, nu esti realist. O suspensi se schimba la 100 km km, crezi ca schimba cnv integral asa ceva? Sa nu vorbim de martori carpiti prin bord sa dea bine la vanzare si etc! Eu am avut parte de o masina ok, dar am ingrijito si am mers mult cu ea! BMW = piese scumpe! Nu toate, dar majoritatea da! Nu este nici golf , fabia sau focus!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Uite ca a mea e produsa in februarie 2017 si are adblue Un coleg cu x3, tot 190cp produs in mai 2015, tot euro 6 era fara adblue. O colega cu seria 1 de 150cp produs tot in februarie 2017 este fara adblue. Exista alte motive pt care anumite masini au adblue iar altele nu, si nu cred motivele respective sunt enuntate aici.-1 points
-
Nici o problema, e doar o sugestie. Mi se pare ca pe newtis se poate vedea unde sunt sub masina, in ce zone sunt, scurgerile de la AC. De acolo poti sa incepi, ar fi cel mai usor si sa incerci sa urmaresti, desigur desfacand cat poti capitonaj, capace din clemele lor sa vezi ce sanse sunt pentru apa sa se scurga acolo unde a ajuns acum apa.. desigur umezeala ca dara umeda a carpetei e un semn de ruta a apei..-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00