Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/22/20 in all areas

  1. Concluzia ultimelor posturi ar fi ca > Porsche e sub Reno la siguranta pasagerilor > Daca era stratul de asfalt mai gros (nu se fura), nu murea un biet cetatean posesor de Panamera alba pe autostrada > Se poate afla dupa VIN “a cui” proprietar este autoturismul (adica masina detine pe cineva/ceva - poti afla dupa seria de caroserie) > In 2020, viteza mare nu inseamna 200, totusi. 2020, cand un Polo ajunge la 200 lejer, nechinuit. Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare. E luni, cu totii am inceput mai greu. LE: “Ontopic”, as incepe cu verificarea informatiei; in lead se anunta moartea unui om si ranirea altor 2, iar din textul stirii, care cuprinde comunicatul Politiei Rutiere, aflam ca ar fi 3 persoane ranite carora li se acorda ingrijiri la fata locului. Trecand peste acest aspect, sunt multe feluri in care putea muri soferul; pare ca a intrat cu laterala dreapta in parapetii care aveau toate sansele sa intre in masina...pana la sofer. Sau, pur si simplu, soferul avea covid si a apucat sa moara inaintea accidentului, asta fiind cauza evenimentului rutier. E luni . PS: Scuze, am jignit Reno, era vorba de Clio; Clio e mai sigur ca Porsche. /s
    3 points
  2. Felicitari! Masina e frumoasa. Dar oare, nu merita mai mult sa iei un G20? Cred ca daca mai puneai 2-3 mii, te incadrai si o luai si in garantie. Just sayin'. F-urile isi vor pierde accelerat din valoare.
    2 points
  3. Da sigurrrr, minunați va atunci. Le am si zis ca poate e o greșeala, “ nu nu e greșeala, la E60 e mai multă manopera” dar chiar si asa studiați devizul. Nu credeam ca îl mai am. P.s Bmw Timisoara. Am zis ca nu imi e greu sa dau maxim 250 lei Versus gratis unde pot sa mi fac la servici, dar am zis ca mai am si o intrare in service.. etc. M am întors la ideea ca nu se merita.
    1 point
  4. Whaaaat? ce hotie...eu am platit 200 de RON pentru G30. Oricum cu cat mai veche masina cu atat ar trebui sa fie preturile mai mici, ca cei cu masini mai noi oricum se duc la ei.
    1 point
  5. Tot ce a contat pt mine a fost sa iau o masina buna aproape noua ca sa fiu sigur ca nu am probleme și defecțiuni . Chiar ĂŽs multumit de decizia luatĂŁ .
    1 point
  6. Mie unul nu mi se pare ca au dreptate cei care isi dau cu parerea despre pretul de achizitie. Si eu am fost intr-o situatie foarte asemanatoare cu a ta, am urcat in buget, am facut acceasi alegere si as face-o oricand din nou. Am masina de aproape doi ani, inca mai are garantia/asigurarea extinsa, sau cum s-o numi ea. Faptul ca eu imi asum constient o pierdere prin devalorizarea masinii, in schimbul unui confort (sau lipsa de griji) pe care nu il poti avea cu o masina de 180-200k km, e fix problema mea. ca si tine am cantarit avantajele si dezavantejele si asta a fost concluzia, ca o astfel de masina merita cu varf si indesat. deci ar trebui sa iti pese mai putin de parerile rautacioase...
    1 point
  7. Diferenta intre o masina cu uzura (care se mai strica), si una mai noua, care mai duce inca mult si bine e timpul pierdut. Ca iei una mai veche, si o repari anual cu cate ceva (fie si amortizoare, fie si ceva la motor), pierzi bani (dar poate nu ca la una noua care pierde prin devalorizare), dar mai ales pierzi timp, asociat cu stress. Vesticii au inteles asta, si vad ca si unii romani. Felicitari pt achizitie!
    1 point
  8. Din Connected Drive (DE sau UK) se poate comanda doar daca masina are pre-echiparea necesara. Asta e varianta ideala, daca masina are dotarile necesare, CarPlay apare disponibil ca si optiune de a fi cumparata. In caz contrar, daca e nevoie de antena de wi-fi, ma indoiesc ca se mai poate cu 100 de euro...
    1 point
  9. Sa intrebi, crede ma ca exista aceste discount uri. Nu trebuie sa fii client fidel sa le primesti.
    1 point
  10. Da.. jaf la drumul mare sa iei de la reprezentanta.
    1 point
  11. up, negociabil pt client serios.
    1 point
  12. Nu ma deranjeazĂŁ deloc ca pierd bani in ea . Am luat o masina buna . Și dacĂŁ o sa devin pasionat probabil o sa investesc mai mulți bani intr-o masina mai tare și mai rapida . Chiar m-as bucura sa se ĂŽntâmple asta . Am un prieten ce a luat un e39 cu 5500 euro și a bĂŁgat minim 30 000 euro in ea . Și nu are nici un regret .
    1 point
  13. Avea un prieten e46 2002 negru cu crom și piele maro ĂŽnchis 320i . Arata mai deosebita decât majoritatea E90 care era deja aparut de 4 ani . Atunci mi-am dat seama ca nu conteaza sa ai ultimul model și ca nu trebuie sa fie neaparat full . Ce nu ĂŽmi place la masina e cromul . Nu merge cu paket m. Oare cât costa și dacĂŁ pot pune mâna pe shadow line original . Mai trebuie geamuri și grila neagra și e ok . Acum caut sa ĂŽnchiriez loc de parcare sub bloc pt ca nu o folosesc decât in Weekend . Este primul meu BMW și ĂŽmi place maxim . Când am luat-o am postat inainte mai multe masini pe topicul masini puse in romania de la secțiunea comercial . Era sa ma rĂŁzgândesc sa iau passat nou ĂŽnsĂŁ un coleg de aici a pus un comment și am revenit la bmw . Aveam 3 opțiuni de bmw și primele 2 s-au vândut in ziua când am dorit sa cumpar masina și a mai rĂŁmas asta . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__29360 Mai sus e linkul cu discuțiile inainte de cumpĂŁrare . Și da am fost nehotĂŁrât ĂŽnsĂŁ la final ĂŽs complet satisfĂŁcut și am fĂŁcut cea mai buna alegere .
    1 point
  14. Da . Sunt conștient și eu cred ca s-a meritat . Am o masina aproape noua care s-a devalorizat deja cu 21 mii euro fata de prețul de noua și sunt sigur ca nu o sa am 5 ani probleme tehnice la ea . Noul model nu mi l-am permis pt ca era la prețul de 40 mii euro . Masina e ca noua iar eu fac cam 15-20 mii km maxim anual . Ămi da siguranta ca nu rĂŁmân pe autostrada cu vesta reflectorizanta pe mine . DupĂŁ masina asta ma gandesc serios ca urmĂŁtoarea sa fie noua comandata de la reprezentanta BMW .
    1 point
  15. vreau sa te intreb daca esti constient ca in 2-3 ani o sa pierzi jumate din valoarea masinii o masina similara cu asta din 2014 si cu 150000 km costa acum cam 15/16000 euro merita sa dai dublu ca sa ai o masina putin mai noua si mai putini km daca poti sa imi spui cum ai gandit cand ai facut aceasta alegere
    1 point
  16. fabricatie: 12/12/2012 inmatricularea 3/2013 280kw E6 co2 169
    1 point
  17. Urmatoarele piese/accesorii BMW/MINI de vanzare: Link cu poze: https://photos.google.com/share/AF1QipOo9crJ8CCUqsynNBRx3D9oFvgTT_0sgf0r6hfIdcV54E13sVzSy94fGVXcaow5_Q?key=aGdVZHVxX1JGY3F1cS1sUTJwWE9ZcVQ0WlZWemtR Pentru alte poze trimiteti PM. Contact: 0721482853. - set 4 jante tabla 15" originale BMW, nelovite, stare foarte buna, Germania, 80 RON (gumele sunt gratis) - scut motor e46 (plastic) sh original BMW Germania 50 RON - fulie motor M43TU sh stare perfecta orig. BMW, 100 RON - mecanism echilibrare motor e46 316i/318i M43TU (vine in baia de ulei), 100 RON - kit distributie BMW E46, E60, E81, E83, E84, E85, E90, E91 si E92 (motorizari N42, N46 si N46N) - 250RON - mansete fr. mana BMW e46 negru/gri, ca si noi, orig. BMW la 30 RON/buc. - radio orig. BMW e46 reverse, ca nou, 40 RON - rama standard radio/clima e46, 20 RON - torpedou e46 pe negru, 30 RON - sertar 4 casete nou si orig. BMW (se monteaza in consola), 20 RON - trim pt 2 geamuri el. e46 pe anthrazit/argintiu, 30 RON - calculator + senzori airbag e46 316i 1999, 60 RON - set mansete originale noi directie e46, 50 RON - bielete int/ext directie e46, sh si originale, stare buna, 15 RON/buc - cutie de viteze completa e46 316i/318i cu motorizare M43TU, 200 RON - diferential E46 316i benzina, raport 3.23, carcasa mica, garantie, Germania, 100 EUR - etrieri fata e46 sh orig. BMW 25 RON/buc - placute frana noi e30, vezi poza in link, 30 RON - al 3-lea stop de frana e46 sedan, 20 RON - 4 stopuri (2 mari, 2 mici) E46 sedan fara facelift in alb/rosu, cele mari au socluri, originale, impecabile, 120 RON - stopuri si semnale de E46 sedan cu/fara facelift, originale (rosu/portocaliu) toate 6, impecabile, 80/50 RON - compresor clima sh original BMW 64526905643 320d facelift 150CP, 150 RON - compresor clima sh original BMW X5 3.0L benzina si diesel, 150 RON - klimatrockner / drying container E46 sh BMW 64 53 8 377 330, 20 RON - furtune clima 316i/318i/320d, 10 RON/buc - DME + EWS E46 M43, BMW 1 430 940, 200 RON - Grundmodul E46 (inchiderea centralizata si altele) varianta High/Low (4/2 geamuri electrice), 120 RON - unitate ASC orig. BMW(toate E46 fara facelift) sh Germania, ca noua, 150 RON - debitmetru M43(316i si 318i fara facelift) BMW 13 62 1 433 565, nou, original BMW, garantie 2 ani, 300 RON - debitmetru M43 GERO Germania, 1 an garantie, 50 RON - racord cauciuc sh flexibil debitmetru e46 M43TU, 20 RON - debitmetru diesel EU4 orig. BMW 7 788 744 (M47N, M57N) sh, netestat - 30 RON - toba mijlocie + spate E46, Motor M43, 316i 318i/ci, noi, toba finala e originala BMW, 100 EUR - pt toate E46: chit trecere clima manuala ---> climatronic (3 motorase + cablu), 50 RON - modul climatronic E46, impecabil, cu sau fara AUC, 50 RON - radiator caldura interior e46, 20 RON - aeroterma e46 (fan-ul), 80 RON - canale/guri aer interior e46, 10 RON/buc. - radiator apa/clima e46, 80 RON/buc. - intinzator curea original BMW 7 512 758 clima, motor M52/M54, sh Germania, 40 RON - intinzator curea alternator/pompa apa motor M43 316i 318i sh Germania BMW 1 432 104, 40 RON - motorase geamuri electrice fata, 20 RON bucata - system audio HiFi standard E46 facelift HAES cu toate cele 6 boxe, perfecta stare, Germania, 80 RON - inel glisant volan E46 (cel pe care vin manetele de semnalizare si stergator), 30 RON - maneta stergator parbriz sedan/touring, 25 RON - maneta cu BC pentru E34 si E38, 25 RON - maneta semnalizare pentru E46, nu are BC, gratis - senzor ABS fata (mufa gri cu 3 pini) pt. toate E46 fara facelift, nou si original, 120 RON - senzor ABS spate nou orig. pt. toate BMW E46 fara facelift, 120 RON - senzor ABS fata pt. toate E46 cu facelift, sh si original, 50 RON - senzor ABS spate sh orig. BMW E46 facelift, 50 RON - rulment spate nou si original BMW 33 41 1 130 617 , 120 RON - arcuri fata E46, 70 RON perechea - pompa frana completa pt. toate E46 fara facelift, 70 RON - pompa servodirectie 316i/318i fara facelift, 80 RON - fuzeta completa fata st. E46, 50 RON - suport punte spate E46 ca nou, fara rugina 100 EUR - lager mijloc cardan, nou si original, pt. toate E46, 150 RON - 2X cablu frana de mana E46, 40 RON - brat aluminiu spate st/dr E46, 25 RON/buc - brat tabla spate jos E46, 25 RON - sonda lambda noua, original BMW 7 537 984, 250 RON - sonda lambda noua, original BMW 11781739845, 250 RON - sonda lambda sh, rulaj < 10000Km, original BMW 1 247 406, 50 RON - rampa injectoare e46 M43TU, 50 RON - clapeta admisie e46 M43TU, 50 RON - galerie admisie e46 M43TU, 50 RON - ax came 318i M43 apropape nou (are sub 1000 Km, Germania), original BMW 1 436 853, 80 RON - tacheti hidraulici, BMW 1 433 672, 20 RON/buc. - volanta noua originala BMW motor M43 316i/318i fara facelift, 120 EUR - alternator E46, sh si original, 90A, 100 RON - bobina aprindere motor M43 316i/318i fara facelift, 50 RON - disc ambreiaj original motor N40,N42,N46 (316i/318i facelift 09/2003 ->) impecabil, 50 RON - cablu motor M43 (316i/318i fara facelift) 80 RON - garnitura motor M43 metal, BMW 1 743 191, 20 RON - senzor arbore cotit pt. toate E46 fara facelift, nou/sh original BMW, 100/50 RON - senzor bataie e46, sh orig. BMW, 20 RON - pompa apa originala noua/sh Germania pt. M43 (316i/318i 1998-2001) 100/25 RON - termostat 316i/318i M43 orig. BMW cu garnitura noua, 70 RON - suporturi plastic pt radiator E46, gratis - valva BMW 1 705 497 originala BMW noua/sh (breather valve) 100/50 RON - mecanism inchidere portbagaj E46 nou orig. BMW, 80 RON - balamale portbagaj noi si originale, BMW 41 62 7 001 560 si 559, 80 RON setul. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Deasemenea sunt de vanzare urmatoarele componente NOI si ORIGINALE de BMW/MINI: - BMW 6 913 711, Eject-Box pentru telefon mobil X5 E53 3.0i si 4.4i varianta SUA - antifurt roata BMW, vezi model in poza - BMW 8 360 661, stropitor far stanga pentru toate E39 - BMW 1 247 952, intinzator lant distributie E46 316i/318i cu motor M43TU - BMW 7 132 865 / BMW 7 141 721, compartimentul din partea soferului la 3er E9x - fisa bujie motor M43TU, cilindrul 1, vezi poza - BMW 7 202 868 / BMW 7 134 592, telescop hidraulic la portbagajul de 7er(E65 si E66) - BMW 1 436 760 + 1 437 343, garnituri capac _chiulasa_(cilindrii 1-4 sau 5-8 5er, 7er, 8er, X5 - scrumiera completa spate E46 - senzor nivel antigel E46 - BMW 1 715 504, sensor presiune/temperatura ulei, 4 bucati - BMW 7 808 032, convertor de presiune 1er, 3er, 5er, X3, X5 - BMW 6 926 435, modul scaun BMW 1er, 3er, X5, X6 - BMW 7 137 193, ornamente boxe mici, 3 bucati - MINI 3 422 659, actuator recirculare aer - MINI 3 422 658, actuator distributie aer - lumina de interior E46 fara facelift - BMW 7 697 695, modul DWA - BMW 8 366 381, modul WiWa(stergatoare + spalator parbriz) E34, E36 si Z3 - BMW 8 368 196, modul inchidere portbagaj E39(-> 09/97) - BMW 8 352 206, motoras pozitie faruri st./dr. 3er, 5er, 7er, Z4 cu sistem ZKW - BMW 7 501 564/565, valve regulatoare E31 si E38 in 12 cilindrii(750i si 850i) - BMW 6 938 563, motoras pozitie faruri st./dr. 1er, 3er, 5er - BMW 8 365 927, cablu de legatura E65 si E66 + adaptor antena FAKRA - BMW 7 793 166 + 7 794 495, garnituri motor M47N - BMW 6 924 112, modul alarma Z3 - BMW 7 162 738, reflectoare laterale albe Z4, 2 bucati - BMW 6 915 039, reflector rosu spate stanga E60 si E61 - 4 cuzineti BMW 7 532 955, 2 cuzineti BMW 7 522 982 - BMW 7 115 229, inchizator capota 1er, 3er, X3 - piesa ZF 7039 442 113 / 7039 301 108a - BMW 7 793 800 - 4 site cauciucate - insemn BMW 1er.
    1 point
  18. Nu este o investitie, este o cheltuiala...
    1 point
  19. Mi se pare o golanie crasa sa te amendeze organul cand ai avariile puse. Plm, pentru asta e pus intotdeauna la indemana butonul ala...
    1 point
  20. Ramane de vazut cum se vor comporta. Le-am vopsit in Februarie si deocamdata sunt ok (bine, la ce iarna a fost - irelevant) Ca si pret grile noi, posibil sa nu fi cautat eu suficient dar exact ca si astea am gasit intre 250 si 350 lei asa ca am zis ca merita sa incerc cu un spray. Nu am luat in considerare chinul cu eliminarea cromului pt ca altfel cumparam alte grile cu ochii inchisi ! Despre finete 2500, nu stiu ce sa zic, mie mi-a cam iesit mereu cu finetea asta. Am vopsit si interioare de faruri si alte prostii si n-am avut probleme. Dar nu te contrazic, posibil doar sa fi avut noroc.
    0 points
  21. Era un g20 m paket la 40000 euro și nu mi-l permiteam . Era un g20 sport line la 37000 si aia 6 mii contau. Inițial 25 mii era plafonul și a urcat la 27 k , 29 k și in final 31k. Sincer nu ĂŽmi pare rau ca ĂŽmi place cum arata și e ca noua . Da ma uit dupĂŁ g20 când vad unul pe strada și ĂŽmi plac f mult . La inceput credeam ca nu se conduce fain cu x drive și acum incep sa vad ca x drive defapt e f bun . Ămi place masina , a fost f scumpa , și aici pe forum feedbackul a fost puțin negativ și da aveți Și voi dreptate . Pt mine din moment ce masina e ca noua , se conduce ca noua , interiorul e ca nou , nu are zgârieturi și e tehnic perfect , e perfect și pt mine .
    0 points
  22. Dar cu VIN-ul ce a facut? L-a luat si pe ala? O masina nu poate fi gasita si dupa VIN, a cui propietar este?
    0 points
  23. La unghiul ala probabil i-a trecut capul pe langa airbag, o miscare destul de lunga, centura pretensionata...e usor sa iti rupi gatul. Sau centura pe burta, nu sub burta si facut organele interne praf. Iar masinile mici de la Porsche niciodata nu au fost foarte sigure,"The Widowmaker", nu le-a testat vreodata la EuroNcap, daca n-au avut vreo una la testare, ridica semne de intrebare. Iar daca ne luam dupa rezultatul lui Taycan, 85%, iar banalul Clio 5 are 96%, strict de protectia pasagerilor, nu siguranta electronica. Probabil si-a pastrat forma din cauza lui 6in linie, v8 sau ce motor mare are in fata. Motor mare, spatiu putin de absorbit impactul, soferul incaseaza impactul.
    0 points
  24. nu trage...fata de ce ? in comparatie cu ce ? masina/motor ?! sunt 143 cp / pe 1390-1400 kg (in functie de dotari si caroserie) da, daca vii de pe 200 cp-250cp-300cp...da, nu trage !
    0 points
  25. Care CERINTE TEHNICE? Nu vrei sa spui mai exact ce dovezi tehnice ai sau ar fi de considerat ..la producator? Poti sa fii sigur ca sunt foarte curios sa aflu mai multe despre ce face atat de preferate/indicate RFT la masinile noi. Probabil nu cunosti motivul real (sau realist!) al cauciucurilor RFT. ..Nu uita ca nu numai BMW recomanda cauciucuri RTF ci si alte marci folosesc/recomanda/au trecut pe RTF. Un lucru e sigur. Un set de RFT "rupe" suspensia si bucsele mai repede decat in set de "gume" normale.. Sunt sigur ca poti sa iti dai seama ca in Germania mai rar iar in Romania frecvent.
    -1 points
  26. anvelopele cu cat sunt mai proaste, tin mai mult. o anvelopa performata, este moale pt a a sigura aderenta si bineinteles ca se consuma mai repede. orice anvelopa care tine mai mult de 50k km, poti sa te stergi cu ea la fund
    -1 points
  27. Super mulțumiți de ce? De preț, de faptul ca nu au de schimbat roti sau montat anvelope, insa ĂŽn niciun caz aderenta nu e aceeași. Sunt 1 milion de teste care arata ca sunt slabe.
    -1 points
  28. @grinzy, ceea ce vrei sa pui tu respecta diametrul total al rotii. totusi, avand acum roti de 225/60/r17, cred ca ai jante late de 7.5. trecand la latime de anvelopa de 245, cred ca jantele tale ar trebui sa fie mai late. cerceteaza un pic si aspectul asta. oricum, trebuie sa faci ceva, pt ca anvelopele pe care le ai, late de 225, sunt prea subtiri raportate la gabaritul masinii. cat priveste DOT-ul, no worries, folosteste cu incredere 2016 si lasa-i pe altii sa se teama si sa isi ia acum anvelope chinezesti cu dot 2020. singura chestie care ar putea sa apara ar fi sa nu le consumi in 3-4 sezoane, pt ca daca vor avea 6-7 ani vechime si chiar daca nu vor fi consumate atunci, va trebui sa le arunci
    -1 points
  29. nu stiu ce anvelope sunt alea la 9000 de lei setul. in mod normal, cu 9000 lei pui anvelope de strada pe porsche 911 si ramai si cu bani. foarte multi. un pilot sport cup 2(anvelopa semislick) pt spate la 911, incepe pe la 1900 lei bucata. 325/30R20 la seria 5 cu 9000 lei iei 2 seturi de vara din cele mai bune anvelope din lume
    -1 points
  30. tocmai ce am vazut acum, la aproape 35 de grade, un C220 de ultima generatie cu anvelope de iarna Austone Athena. Nu stiam ca exista asa ceva. Erau 225/45r17 desi ar fi trebuit 225/50, dar de, omul platea 178 de lei pe bucata si voia profil mai sport. Voia sa fie smecher dar sa fie ieftin, ca lumea nu se prinde de realitate
    -1 points
  31. Nu vreti sa simplificam? Cauciucurile all season sunt exact pentru ceea ce scrie in definitie, orice anotimp. daca stai la bloc si nu ai loc de un set de jante cu cauciucuri de vara i-ati cauciucuri de tot anu'. Daca ai pretentii si vrei mai multa siguranta, cam cum zicea Alexxx mai sus, anvelope de iarna si anvelope de iarna, desigur daca stai la munte, cam are sens sa ai acest set, asta cam insemna ca ai si loc de depozitare a celor de vara. Tot Alexxx, se inseala putin. Trebuie sa ne uitam tot la piata si sa remarcam ca, tocmai, anvelopele all-season sunt un fel de ultima creatie a sigurantei, asta cum ca ar veni de la Michelin; tocmai de aceea nu au fabricat atat de multe modele. Din teama de a nu ramane pe stoc. Daca lumea (turma) cumpara, invata ca cele all-season sunt foarte bune, aprope de cele de vara, care sa fim seriosi, sunt cele mai vandute in vest, (ofera mai buna siguranta cand ploua si uscat...) Atunci Vor Produce Mai Multe All-season, Pentru Mai Multe Modele, Marimi... De ce sunt "populare" cele de vara? Pentru ca iarna este/ar fi doar 3-4 luni din an.
    -1 points
  32. Corect, foarte corect Injectoru 6, Dan 316i si mgi. In spirit de gluma, pentru cine se crede mare Schumacher pe soselele publice SI MAI E IN VIATA foarte probabil STIE ca ii trebuie cauciucuri dedicate! ..Altfel, lipseste de la asa consfatuire din simpla cauza explicata un pic mai sus.. (Parca la Porche mi se pare, daca iti echipezi masina CU ORICE ALTCEVA decat ce e OMOLOGAT de Porche, in caz de accident ti se arata degetul mijlociu daca vrei ca ei sa iti repare masina..) Asa ca, or sti CE ITI TREBUIE TIE unii fabricanti de motoare un pic mai sport..
    -1 points
  33. Multumesc de corectie. Iata ca google m-a ajutat in cautarea corecta foarte rapida a raspunsului corect, ca sa ELIMINAM ORICE CONFUZIE. Nu de alta dar e pacat sa ai PORSCHE, asta in cazul in care ai, SI SA NU STII ASTA: (Citat) "It is essential that only N rated tyres are fitted to your Porsche as the wrong speed or load ratings on your tyres could create a problem in the event of an insurance claim following an accident." https://www.porsche.com/middle-east/_johannesburg_/aboutporsche/importers/tyreprogramme/ In rest, daca ai banii, desigur ca poti sa nu folosesti asigurarea.. ca doar ai banii.
    -1 points
  34. Hmmm.. Poate nu realizezi/intelegi cum este interpretat cand ei iti sugereaza ceva foarte esential cand e vorba de cauciucuri (idee atacata si prezentata chiar de catre ei tie!) la masina. Could e mai drastic decat can in engleza; mai mult nu pot sa zic din motive personale. Cauciucurile la masina sunt un factor la fel de esential ca eficienta franelor in urma, cauzalitatea unui accident. Iata ca ai provocat o alta idee, in uma unei diferente remarcate chiar de mine: Pentru o eficientizare a franarii si chiar a stabilitatii masinii, un lucru important este si TINERETEA SUSPENSIEI masinii. Schimband arcuri si amortizoare pe fata si spate, iar pe spate si aproape toate bratele, masina (un E90) este cu totul alta, in sensul ca am observat ca imi permit(e) sa fac mult mai multe lucruri care inainte ma intrebam in sine daca nu risc prea mult.. asta sper sa dea de gandit, daca credeti ca doar cauciucurile fac ce trebuie si ne salveaza pielea..
    -1 points
  35. Eu nu inteleg dezbaterea asta. Este ca si cum se cere sa se demonstreze ca apa la 50 de grade e mai calda decat aia de 40.
    -1 points
  36. A mai aparut ceva varianta noua crackuita ? Ce am eu e din decembrie cred si da numai erori. Multumesc frumos !
    -1 points
  37. Masina circula in general 120-130km/h, cand e liber ii mai dau. Bara la bara nu a circulat niciodata.
    -1 points
  38. E stricat computerul. Ma alint si eu.
    -1 points
  39. E ilegal sa mergi cu 90 km/h pe autostrada.
    -1 points
  40. pai da ca la noi itp/ul il fac necalificatii cu scoala profesionala, conform EU pentru inspector itp trebuie sa ai o facultate de profil dar la noi sacalii cu 10 clase fac legea la rar , si inginerii se duc ca necalificati pe unde apuca, asa se procedeaza la noi, unul care are ASE este din primul job director tehnic si una care nici nu a terminat un management e pusa direct in Ceo asa cum un inspector itp castiga 1500/2000 si un necalificat pe santier 8000/10000 una fara bac cu o postliceala la vrajeala intra asistenta deci ce sa mai vorbim de corectitudine cand si pentru permis de conducere trebuie sa ai 10 clase si altii se fac asistente medicale fara bac asa ca intr-o tara de analfabeti care isi iau grade ce sa le spui ca bai nene ai dezechilibru cam mare pe fata ai grija ca trebuie sa schimbi franele alea, o sa spuna LASA MA CA STIU EU MAI BINE CA NICI LA CAMION NU TINEAU TOATE ROTILE ...... nu ai cu cine cand legile sunt asa aiurea, in mod normal itp =frane noi, ca stiti ca franele mele sunt bune..... da dar in 2 ani nu vor mai fi bune deci normal ca sa ma asigur eu ca ai frane te pun sa le schimbi, deci itp= frane noi, tobe noi, tot ce e far stop matuit schimbat, si sa vedeti cum dispar cazaturile de pe strada
    -1 points
  41. E posibil sa fie corect. Ala e un motor nereusit, l am avut si eu, cu parerea asta am ramas. Nu exista motor perfect. Dar sa iti raspund la intrebare: uita te la rugina aripi fata spate si praguri, la motor la pierderi ulei, vezi daca miroase a ulei incins sub capota, intreaba daca mananca peste 2 litri la schimb ca i cam mult.Avem colegi pe forum carora nu le mananca de la schimb la schimb, depinde de pareri.Mergi cu ea si vezi daca iti place. Iti cumperi masina tu, deci tu sa fii multumit!
    -1 points
  42. Parera mea: motorul ala nu trage, pe la toate garniturile pisa ulei, consum de 15-16 in Bucuresti aveam.Consumul era ultima grija )))) Dar avantajul e ca piesele sunt ok, nu s scumpe ca la modelele mai noi.
    -1 points
  43. 1. cauta aceiasi motorizare pe net, vezi ce pret au respectivele masini. 2. N42 - cauti pe forum si o sa vezi destule pareri (o minima investitie de 1500-2000 de lei este necesata - cel putin pentru motor ) 3. rugina ( aripile fata/spate - problema comuna) 4. ambreaj-volant...la km aia...posibil sa necesite schimbare. 5. daca nimeresti una ok, clar nu o sa fie 1600. 6. bafta. 7. putere/consum = nu este avion, dar nici lesinata nu e. 8. incearca sa mergi cu mai multe masini cu motorizarea asta si o sa vezi.
    -1 points
  44. Zic si eu, schimbul unui parbriz nu este REVIZIA la Reprezentanta sau nu.. Stie pana la urma cineva cu, certitudine cum arata, din ce e facut un parbriz HUD??? Am inteles ca HUDul trebuie sa fie facut din 3 straturi.. Ca din ce am auzit din alte parti, numai la reprezentata se schimba pentru succes. Pentru ca ei sunt obligati/nevoiti sa faca recalibrarea HUDului pe parbrizul nou. Altfel, probleme, ca in cazul autorul topicului.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.