Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/08/20 in all areas

  1. N47 foloseste un actuator electronic in care se pot rescrie capetele de cursa fully open fully close.... de aici si aparitia PDA-ului de care mentionezi. S-au gasit in trecut destui care sa modifice aceste valori pentru a incerca obtinerea overboostului. De aceea la B47 s-a optat pentru introducerea unui actuator electronic la care Epromul sa nu mai poata fi scris. La bancul de flow se verifica doar daca la voltajul stabilit de BMW gasesti un flow cu o valoare pe care o doreste BMW. Tehnologia VNT se foloseste inca si chiar a migrat pe turbocompresoarele pe benzina (1.5 de la VW). Nu inteleg totusi atitudinea ta legata de informatiile pe care le-am dat. Nu ma plictisesc, doar ma gandeam sa impartasesc din informatiile pe care le detin, obtinute in urma faptului ca lucrez la o fabrica care asambleaza turbosuflante.
    2 points
  2. De-aia nu dispar teparii, pentru ca lumea merge tot la ei si dupa ce au fost tepuiti. La aceiasi bani ca AVD puteai sa cumperi de pe eBay. Nu, nu te credem “pe cuvant” ca nu rezolvi nimic daca e vreo problema, pe langa parghiile foarte ajutatoare pentru client ale eBay mai e si PayPal prin care daca platesti ai metode suplimentare de recuperare a banilor; poate era o teapa si aia (cu cateva mii de reviewuri maxim pozitive...), dar macar nu dadeai apa la moara unor jecpari ordinari cum sunt cei de la AVD. Iti urez sa nu mai ai probleme cu turbina niciodata dupa acest episod, dar e pacat ca teparii sunt incurajati in “munca” lor de a da tepe. Pacat.
    2 points
  3. Nu recomand AVD. Eu am trimis turbina la ei pentru geometria variabila si m-au sunat ca ar trebui sa fac si reconditionarea turbinei, asta desi nu avea niciun simptom. Daca tot era data jos de pe masina, masina in service, am zis sa-i ascult si sa o fac. Rezultatul: dupa 3 luni a inceput sa fluiere. M-am infiintat la ei cu garantia si au inceput cu cacaturi ca service-ul la care am montat-o nu are autorizatie RAR de nu stiu ce clasa si alte prostii de genul asta. M-am lamurit repede ca am luat teapa si am plecat urandu-le de mame si fiice. Daca vrei o alternativa, vezi ca exista asa: https://www.ebay.de/itm/Turbolader-BMW-120d-320d-420d-520d-GT-X1-X3-2-0d-135-kW-11658515188-11658512464/152629975975?hash=item2389749ba7:g:OugAAOSwXJ9ajnLF Firma are 4900 de review-uri si este 100% pozitiv. Foarte rar gasesti asa ceva, tot timpul are cineva ceva de comentat. Eu o sa cumpar de la ei si asta e.
    2 points
  4. Turbina da rateuri dupa 35k si tu o duci tot la ei? Care'i logica?
    2 points
  5. Exprimarea lasa de dorit intradevar… mea culpa. In timpul procesului de asamblare (inainte de ajunge pe motor) turbocompresorul trece prin standul "de calibrare actuator" indifferent ca este pneumatic (actionat prin presiune sau depresiune) sau electronic. Pe actuatoarele pneumatice si pe anumite modele electronice se seteaza pozitia maxim inchis si maxim deschis software (limitele cerute de producatorul motorului) si apoi se verifica un debit la o valoare stabilita (la pneumatice se verifica la o anumita presiune/depresiune aplicata actuatorului - la electronice la o anumita valoare de current). @bimmer - ii raspundeam colegului razvann… intre timp ai postat si tu...
    1 point
  6. respectivul anunt este de ceva vreme pe net, pe atunci ma interesa si pe mine un F si l-am abordat pe vanzator. anuntul de atunci cuprindea mai multe date eronate raportat la optiunile si descrierea masinii (ba ca e motor B47 de ultima generatie fara probleme la distributie, ba HK etc), asa ca am rugat sa imi dea seria de sasiu "imi dai te rog VIN ul masinii? nu are cum sa fie B47 daca e 525 de 218 CP, din cate stiu pe 218 CP sunt doar N47, de altfel apare si pe stalpul masinii. si ce e sigur si N47 si B47 au exact aceeasi distributie, nicio diferenta. farul din stanga e aburit sau e iluzie optica in poza? vad ca nu are Harman, poate maxim HI FI. " raspuns vanzator "NU" cu o astfel de atitudine, sa isi vanda masina cui vrea. de altfel nici nu pozeaza farul stang, e evident ca incearca sa ascunda oarecum faptul ca e aburit. eu nu ma deranjez nici sa ma duc sa o vad, intre timp m-am reorientat spre un G.
    1 point
  7. Dupa ce am tot studiat, mi-am dat seama ca ar trebui sa las pe cineva care stie sigur ce face (cum sunt cei de la Custom Retrofit), chiar daca mi-am luat placerea de a le schimba cu mana mea. Azi am fost la montaj la ei, totul a mers ok, lucrat frumos si fara probleme pana in acest moment. Baietii sunt de treaba, lucreaza curat, drept urmare nu regret ca am ales sa merg la ei si nici ca am ales sa fac retrofit-ul la LCI Black Line. :frantics:
    1 point
  8. Tot miezuri chinezesti insa merg ok daca sunt echilibrate cum trebuie, preturile variaza intre 800 si 1400lei in functie de cine le repara precum si de modelul turbinei
    1 point
  9. Se intampla numai la cei care nu au masina de echilibrat dinamic. Eu am reconditionat peste 15 turbine si niciodata nu au fost probleme: M47, M57, N47, etc
    1 point
  10. Tot in ista mai este o procrdura de adaptare a EGR si MAF (parca si injectoare) care se termina cu tinutul aceleratiei la 4k rpm cateva secunde.
    -1 points
  11. Da, 80% din ele fluiera dupĂŁ reconditionare.. doar noi nu mai fluiera... nu știu ce sa zic.
    -1 points
  12. Nu zic ca e normal, am zis ca am văzut o grămada de turbine reconditionate care fluiera si după reconditionare, când aveam golf 5 si eram pe vwforum cam toți ziceau chestia asta, inca fluiera si se dezbateam subiectul daca e normal sau nu, ca daca pui turbo nou nu fluiera deloc si cum de fluiera toate după reconditionare.. nu știu daca la Bmw e diferit sau daca e normal. Daca imi amintesc bine când am recondiționat turbo la E60 acum 2 ani nu mi amintesc sa fi fluierat nici înainte nici după, eu l-am făcut la avd turbo București.
    -1 points
  13. Nici BMW nu mai e ce a fost. Careva pe aici mai conduceti BMW?? Deloc sarcasm, doar IRONIE: Mike On Line, o data la 3 ani nu e un capat de tara daca rectifici turbina, ca doar conduci BMW , cu turbina de la altii. Tu unde RECTIFICI turbina? Sunt sigur cumperi nou.
    -1 points
  14. Nu mi vine sa cumpăr de pe eBay, in caz de ceva crede ma ca nu rezolvi nimic, iar sa merg pe încredere 100% nu vreau. Am trimis o la avd, mi au făcut 10% discount ( 1000 lei fără TVA este prețul normal pt aceasta turbina). I am explicat băiatului de problema, i am spus ca sunt putini km, a zis ca e ciudat într-adevăr ca a picat la putini km, ei dau garanție 12 luni fără limita km si de obicei țin lejer 100.000 km. Efectivă a mea scârțâia/șuieră, însa tragea la fel de bine si fără alte probleme, oricum nu mai ținea mult, am venit de la Severin la Tm fără sa trec de 2100 rpm. Au zis ca oricum o sa vada ce e cu turbina, sunt curioși si ei ce are de face asa si de ce si a făcut jocul asta. Am pus un video pe YouTube ca sa va arat jocul axului. Jocul radial ( stg Dr) nu era deloc, însă axial ( fata spate) foarte mare, 1 cm cred. Daca faci totul cum trebuie in service autorizat rar ( ulei+ filtru + conducta retur/tur) si pătește ceva turbina, o sa ti o facă in garanție ( 12 luni fără limita km), pe asta ma bazez.. sper sa țină mai mult acum, revin cu informații după ce imi ajunge si o pun pe mașina. Sper sa nu fac Off topic, însă nu vreau sa mai fac alt topic.
    -1 points
  15. Gresit. Teparii dispar cand apar meseriasii, companiile care produc mai buna CALITATE/FIABILITATE, nu slaba calitate asa cum multi zic (avd). Lumea NU s-ar mai duce la ei pentru ca altii sunt mai buni. Daca te-ai duce totbla aia care fac lucruri proaste atunci ai fi cu adevarat prost in alegerea lor. (Stii tu altii mai buni?)
    -1 points
  16. Suportul acelui rulment daca ai observat, are niste gauri ovalizate in suportul care e prins de caroserie prin cele doua suruburi.. Ai marcat si pozitia acestuia inainte sa il dai jos sa il inlocuiesti? Pozitia lui (pentru ca el nu sta perfect drept ..de aceea ai cruce cardanica, sa transmita miscarea in unghi..) din fata spre spatele masinii, pozitia usor inclinata (in unghi fata de diferential) in care sta cardanul. Nu conteaza numai sa fie balansat cardanul in rotirea lui ci si in unghiul care il face cu diferentialul.. conteaza. Apoi, daca ai auzit batai, eu m-as gandi sa schimb si bucsele guibo. Banuiesc ca masina are si asa ceva.. Acestea probabil au fost destul de stresate ca sa transmita miscarea cu vibratii controlate mai bine printr-o bucsa nestresata, fata de una care a trecut prin "incercari" as zice.. Acum tu cantaresti logica mea, dar eu asta as verifica. (Putea-i deschide un topic nou cu situatia asta, pentru clasificarea problemelor.. cu trimitere daca vrei, la topicul asta..)
    -1 points
  17. Eu iau de pe eBay lucruri mai ieftine si neĂŽnsemnate la care pot dovedi ca au probleme pe viitor exclusiv din vina produsului, dupĂŁ o luna dupĂŁ ce ai luat ceva de la ei, poți sa ti iei la revedere daca se intampla ceva.. mai ales la o turbina, unde poate sa fie de cele mai multe ori vina utilizatorului si nu a turbinei prost reconditionate... de aia zic ca poate este buna... ĂŽnsĂŁ nu poți reveni cu review peste 2 ani sa zici daca a fost buna sau nu turbina, au dat review bun ca merge bine.. ĂŽnsĂŁ cine știe pe viitor. Daca as avea bani mulți, as ĂŽncerca de curiozitate aceea turbina de pe eBay.. ĂŽnsĂŁ nu mi permit sa ma joc cu 1000 lei. Multumesc pentru urare Mike! Multumesc la fel !
    -1 points
  18. Da se poate sa vezi probabil urme de la vopseaua din fabrica. Daca nu, pune-l si tu cat mai pe centru... apoi daca tot sunt vibratii muta-l o data pe o parte apoi pe alta. Asta ar fi o idee..
    -1 points
  19. https://blog.bavauto.com/14113/bmw-how-to-properly-install-driveshaft-flex-disc-giubo/ Vezi ca la instalarea unora noi (ca si montarea celor vechi) trebuie respectata directia sagetilor de pe exterior/lateralul lor. Asa cum le-ai gasit orientate asa le pui si pe cele noi. Spre fata sau spre spatele masinii. Asta e o conditie pentru a fi asigurata rezistenta in timp sub stresul la care sunt supuse.. Explicatie din manualul de reparatii. N-am observat, exista poza in linkul dat.. La topic ti se raspunde in functie de cine stie si vrea sa spuna ceva pe topic; nimic altceva.
    -1 points
  20. Mi-am amintit mai bine acum pentru ca am umblat si eu la guibo candva. Sagetile alea indica directia suruburilor, piulitele evident fiind pe partea cealalta a flansei, spre varf, cum arata poza ta in surubul din centru pozei. Si tot asa se inverseaza directia surubului.. (vad totusi ca surubul de mai jos l-ai bagat tot in aceiasi directie) trebuie bagate in directii opuse asa cum arata sagetile. Nu cred ca participa la vibratii, dar e bine sa le pui cum am zis mai sus. Trebuie sa le pui ca la carte cum se spune. Iata ca mai adauga cei de pe bav ca trebuie sagetile acelea sa fie orientate spre "degetele" flansei pe care le ating.. pentru ca pe o parte a guibo stau 3 "degete" iar pe partea cealalta in pozitia de langa gauri, celelalte "degete".. Scuza-ma ca imi amintesc franturi.. din ce am observat. Pozele ajuta. Vad ca totusi ai impins flansa cu rulmentul suport mai mult spre fata sau spre spatele masinii. Poate trebuia sa o lasi la mijloc. Iti sugerez sa pleci de la mijloc daca nu se mai vede marcajul de pe caroserie.. nu as forta burduful acelui rulment decat daca dispare vibratia.. din nou, este doar o parere.. (Am schimbat si eu acel suport candva, nu pentru ca se rupsese ci pentru ca imi parea acel rulment uzat.. dar nue ra acela de vina. Suportul pus era facut de Febi..)
    -1 points
  21. Care a fost scopul acelei benzi de butil? Ai pus banda inca de la inceput? Daca ti-a fost frica ca nu se poate desface suportul, nu ai abordat situatia cum trebuie. In primul rand ai vazut ca rulmentul acela practic sta pe un acordeon de cauciuc deci orice s-ar intampla rulmentului (gripa eventual..) categoric s-ar fi rupt acel burduf.. Apoi acela este un rulment. Scopul lui este de a fi ca un umar pe care se sprijina un ax (e drept perfect balansat..) deci uzura e minima daca rulmentul nu e defect, vibratia e minima deci sanse sa slabeasca suportul din locul prins sint foarte mici. Iar daca apare o dauna majora (accident) e prevazut sa nu opuna rezistenta ca cardanul sa faca pagube... mai mari (asta e doar o presupunere.. (dar nu cred ca ma insel..) Eu as da banda jos. Cat de groasa e? As zice ca de la 3-4mm in sus conteaza. Lasa asa cum a fost proiectat din fabrica. Daca vrei sa te asiguri ca nu se desface de la acele vibratii de care inca nu scapi dar vrei sa mergi cu masina pune niste Loctite verde (nu mai stiu codul) pe filet si nu se va desface/slabi. Strange din nou cu dinamometrica. Nu vrei sa rupi surubul ala din caroserie! Foarte important e ca, cardanul sa fie strans cu o cheie dinamometrica la valoarea din fabrica/manual. Am vazut ca ai schimbat suruburile. Ma gandesc ca poate si guibo schimbat poate sa dea o vibratie. Cel vechi avea ceva piesa de centrare? A crede, dar ca de obicei, probabil un guibo de dealer are ceva in plus.. (Eu la peste 430 k km inca nu am schimbat guibo dar nu am nici motor cu muschi )
    -1 points
  22. De tutorialul asta stii? https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing/TRANS-Driveshaft_Bearing_Replacing.htm Nu scrie nicaieri ca trebuie pretensionat. Dar poate mi-a scapat. Citeste comentariu de la ultima poza. Spune clar ca suportul trebuie pus in acelasi loc.. Banuiesc ca te-ai uitat si pe aici.. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e60-520d-lim/repair-manuals/search?q=Propeller+shaft+centre+bearing+torque Nu gasesc cu, cat se strange surubul suportului..
    -1 points
  23. Probabil, greu de crezut ca ar putea sta stramb.., nu a fost impins perfect drept (90 grade) pe ax. Nu stiu ce altceva ar fi.. De acolo poate fi vibratia.. Bate in inelul interior (doar) cu un ciocan si o surubelnita mecanica pana se invarte neglijabil ochiometric..
    -1 points
  24. Cat te astepti sa tina o amarata de turbina RECONDITIONATA probabil cu materiale mai slabe.., (care la altii suiera si dupa reconditionare si i se spune ca asa trebuie sa faca..)..??
    -2 points
  25. Nu stiu ce ai vrut sa zici in ce am accentuat eu sus dar, nu prea pot sa te cred. Actuatorul nu este facut ca sa deschida complet si sa inchida complet ca un comutator, cum reiese din exprimarea ta.. Nu, acesta (actuatorul) are rolul de a deschide PROGRESIV in functie de puterea generala (si de gaze evident) de motor la un moment dat. Practic pe banc se regleaza plaja de valori (in functie de actionare: electric sau pneumatic.. ) intre care trebuie sa actioneze acele mici palete de la minutul 1:42 din video marind sau micsorand volumul de noxe de pe evacuare.. totul in functie de tipul motorului. Geometrie variabila nu este un lucru nou. Cei de la Garett nu ai facut decat sa bibileasca un pic mai mult la felul cum gestioneaza presiunea de pe evacuare, imbunatatind (a se citi facand) turbina sa traga aer pe admisie in ture mai mici si nu mai mari, practic micsorand pragul cand "intra" turbo. Au pus doua turbine pe anumite motoare. Nimic nou. Un pic de re-design.. Au creat in turbina ceea ce au si patentat doua canale de alimentare a turbinei prin vanele ei.. pentru o mai buna balansare a miezului.. chestii mecanice, desigur ingenioase. Ce sunt curios este cum arata un hydro-dynamic flow bearing...
    -2 points
  26. Nu ma.plictisesc, doar ca nu inteleg eu atitudinea ta pein care incerci sa explici (mai sus) doua lucruri in unul! In postul ce tocmai l-ai pus te-ai sucit putin si vorbesti despre hacking deja si ce face bmw ca sa limiteze.. Pana si E90 si chiar E46 are actuator electronic! Nimic nou din nou, N47 e doar un lucru putin imbunatatit.. Aici nu vorbim nave spatiale si daca vreau sa te corectez sper sa o pot face si fara permsiunea ta. Si doar pentru a dovedi ca am inteles ceva (de la tine) apoi explic si eu la randul meu ce stiu, cun stiu, bla bla. Daca ai ceva de contrazis din ce am scris, ne intalnim acolo! Intre timp sa lasam persoanele in pace! Tu lucrezi la o fabrica de turbosuflante (de apreciat sa ne spui lucruri nestiute ) iar eu am citit/tradus de pe internet si am desfacut turbina.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.