Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/18/20 in all areas

  1. Nu fac pe psihologu', ci ma refeream strict la recomandarea altor marci pe un forum BMW. Pentru asa ceva sunt forumuri generale. N-am vazut la Audi, si nu cred ca pe un forum Alfa Romeo e vreunul sa indemne pe altcineva sa cumpere BMW, de ex. Cred ca daca citesc aia postul asta se p**a pe ei de ras. Gen, omul a cerut o parere referitoare la achizitia unui G20 si unii ii recomanda Alfa sau Renault, MAI ALES, intr-un topic unde autorul este destul de clar asupra a ceea ce vrea sa-si cumpere.
    2 points
  2. Bimmer, tu chiar ai probleme mari sĂŁracul de tine.. observi cĂŁ te contrazici singur ĂŽncercând sĂŁ combați ce spun eu? Afirmi cĂŁ 2.0d ĂŽși iau cei care vor și ei o siglĂŁ pe capotĂŁ, când nu ĂŽși permit "bucuria" unui 3l. Ăți spun cĂŁ mulți nemți (potenți financiar ) ĂŽși iau 2.0d din rațiune, nu cĂŁ ar fi sĂŁraci. Apoi vii și ĂŽmi spui cĂŁ puțini iau mașina cash, cĂŁ cei mai mulți (care sunt și mai potenți) iau leasing.Cui ĂŽi pasĂŁ cum o cumpĂŁrĂŁ?au bani și ĂŽi cheltuiesc cu cap. Concluzia e cĂŁ 3l nu e doar pt cine poate, e pt cine vrea și considerĂŁ necesar. Și tu crezi cĂŁ aici pe forum exprimĂŁm altceva ĂŽn afarĂŁ de pĂŁreri/experiențe personale? ești ceva robot?
    2 points
  3. Da...trebuie sa recunosc; daca din exterior 520d f10 categoric nu sune prea bine, in interior am ramas surprins sa nu imi dau seama ca motorul este un l4 diesel; nu se auzea la relanti mare lucru si nici vibratii nu pot spune ca am perceput. Poate am fost eu prea subiectiv mai devreme in dorinta de-a-mi sustine punctul de vedere. Dar acelasi motor N47 nu mai e asa silentios pe E90. Vizavi de impozit, raman la idea ca 2200 e o nimica toata pt. a te bucura 365 de zile pe an de un altfel de motor pe o masina la care din start daca ti-o achizitionezi, trebuie sa iti asumi un anume buget de cheltuiala cu intretinerea.Totusi este o masina premium clasa mare. Si pana la urma cred ca in fiecare stat capitalist, luxul se impoziteaza in plus. Chiar daca multi romani sustin ca statul roman nu face nimic pt. ei in schimbul taxelor platite(pare un obicei national), cunosc romani repatriati din tari din vest care spun ca in Romania este foarte convenabil vizavi de taxe si impozite. Eu personal ii sunt recunoscator statului roman pt. ca am beneficiat de invatamant gratuit si ca datorita pregatirii oferite am o slujba.
    2 points
  4. Aberatii! Giulia e NET superioara oricarui F motorizare si dotari similare din ORICARE punct de vedere. Paul are dreptate cu sportivitatea, dar nu numai la asta. La tot! Ergonomie, suspensie, design interior/exterior, etc etc Cea de mai jos spre exemplu umileste M3 din orice pozitie https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GDeXZ.html#8c8d283756
    2 points
  5. mai oameni buni, omul vrea sa bage in seria 5 cat intr-un renault clion nou, ceva mai accesorizat. ce sens au discutiile astea despre motoare de 3-4-15 litri capacitate cilindrica??!! cand vrei sa iei masina de 13.500 euro, ce crezi ca poti lua?! el trebuie sa se gandeasca la chletuielile ulterioare achizitiei si la multe alte lucruri pt a nu ii fi masina un calvar cand vrei sa fii "rafinat", asa cum spuneti voi, scoti 100.000-500.000 euro din buzunar si iti iei masina. Cand vad cum vorbeste lumea aici de parca toti am fi manageri pe wall street invatati cu Rolls Royce
    2 points
  6. Interesant ca pe forumul bmw se recomanda tot alte marci. Da, bmw nu mai face calitate, si ca sa ai un bmw SH (mai ales diesel) tre sa stai destul de bine cu banii, si cu nervii. Pt ca la noi asa ajung, SH-uri iesite din garantie, care se strica pe banii (multi) ai romanilor. Daca va uitat pe sondajele de pe piata, Honda si alte japoneze conduc lejer topul celor mai fiabile masini.
    1 point
  7. Ai mers cu vreun F? Nu de alta, dar se pot gasi foarte multe argumente sa inlocuiesti Alfa cu BMW in afirmatia ta. Cred ca depinde de fiecare cat de deschis e la alternative. Daca vrei sa mergi la sigur, e clar ca o iei pe carari batatorite respectiv BMW, Mercedes sau Audi. Doar sunt pline drumurile de ele. LE: pot sa umplu si eu pagini de linkuri cu probleme (chiar comune) de BMW - unele din fabrica, alte de uzura prematura. Dar nu asta e ideea, ci faptul ca exista alternative, iar in acelasi timp, la BMW nu curge lapte si miere.
    1 point
  8. interesanta alegerea. s-o conduci cu placere. vad ca ai ramas la categoria SUV. esti multumit de alegere ? iti mai vin ganduri pentru ceva mai agil si sportiv ?
    1 point
  9. Cum puteti recomanda Giulia si sa spuneti ca este peste Bmw?. Alfa sunt masini stricacioase, se devalorizeaza repede iar ca si calitate, sa fim seriosi...Interiorul ala e plin de plastice ieftine si zgomotoase. Eu nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, insa nu cred ca faceti comparatii corecte. Ultimele Alfa Romeo au fost un dezastru...de ce credeti ca Giulia este altceva?
    1 point
  10. Nu este problema , fiecare are propria pĂŁrere care este bine venitĂŁ . Momentan , dupĂŁ niște cĂŁutĂŁri cred ca un f10 2010 decent pot gĂŁsi in banii ĂŁștia . Urmând sa schimb toate consumabilele dupĂŁ , inclusiv distribuția . Cred ca o sa caut ceva in Germania / Belgia pentru liniștea mea psihicĂŁ cel puțin
    1 point
  11. Eu as alege un 3.0d in locul unui 2.0d doar pt. ca are 6 cilindri iar eu personal nu ma pot impaca cu zgomotul si vibratiile produse de un 4 cilindri diesel. O masina premium mai ales una gen seria 5, cu o anumita prestanta,inseamna mai ales un motor mai rafinat, altceva fata de un motor obisnuit. Nu are nimic de-a face cu puterea. Nu am nimic impotriva unui motor diesel de 2.0, dar pe o masina de genul seria 5 nu ii vad locul.
    1 point
  12. Daca nu iti place, nu inseamna ca nu e o optiune viabila. Directia in care a luat-o BMW cu gama F i-a facut pe unii multumiti - semn ca F-urile inca se vand bine, iar pe altii nu. Cine cauta sportivitate, nu ar trebui sa o caute la F-uri. Dpmdv Giulia nu numai ca e o alternativa, dar multi o prezinta ca superioara BMW-ului, cel putin dpdv al sportivitatii. Depinde ce vrea fiecare. Ideal e un drive test cu fiecare model. Cumparatul orbeste e destul de costisitor.
    1 point
  13. Cred ca in principiu am expus amândoi aceiasi idee legatĂŁ de utilitatea unui 3.0 vs 2.0, dacĂŁ e sa ne raportam la traficul din jur. Eu am fost depĂŁșit si de unii cu Logan, dupĂŁ cum am zis mai sus. Ce am punctat la final e ca nu ĂŽnțeleg superioritatea cu care unii se RaporteazĂŁ la un 2.0 de parca ar fi râșnița suprema. Unii nu sunt in stare sa accepte ca exista argumente raționale in a lua un motor de 2.0.
    1 point
  14. Daca crezi ca principalul argument in favoarea unei motorizari mai mari si mai puternice e viteza cu care poti sa mergi sau timpul pe care poti sa il economisesti te inseli amarnic. Poti sa mergi si cu un 2.0 diesel mult peste limita de viteza si mult peste limita de siguranta, nu-ti trebuie 3+ litri pentru asta, dar nu aia e ideea. Ideea e ca fiecare accelerare, fiecare depasire, chiar si mersul la "croaziera" e o experienta mai placuta cu un motor mai mare, mai puternic, mai rafinat. Un motor mai mare si mai puternic condus lejer iti ofera un confort, o siguranta si o satisfactie Eu conduc 340i si nu merg nici ca in turul decisiv intr-o cursa de F1 si nici mai tare decat as fi mers cu un 318d. Din contra, nu prea m-am intalnit pe drum cu vreun 320d / 520d care sa nu ma depaseasca de parca era el intr-o cursa de F1. Dar ma rog, nu are rost discutia. Fiecare o sa argumenteze ca ce are el e cel mai bun. Cel mai bine e ca initiatorul sa testeze / incerce diferite motorizari si sa aleaga ce i se potriveste lui cel mai bine, nu ce i se recomanda.
    1 point
  15. Cred ca depinde cum se simte fiecare in masina lui cand e vorba de motor versus taxe si comfort.pentru unii merita pentru altii nu. Personal am luat 3.0 pentru drumuri lungi si ca vibratiile si zgomotul sunt reduse. Cine conduce prin oras nu vad viabil un seria 5 si nici atat diesel. Ca si un feedback ca posesor de 3.0 pot spune ca placerea excursiilor este mult mai mare. Ma refer la comfort, comportament pe autostrada, si faptul ca la destinatie ajungi mai odihnit si mai incantat de cum a ost drumul in comparatie cu motorul de 2.0. Ca si minus as spune despre amenzi si suspendarea permisului. Dar per total este o experienta mult mai placuta. LE: In folclor circula o legenda despre 3.0 cu 2 turbine ca sunt mai predispuse la probema cu pierderea ungerii si cuzinetele care se invarte. Cel cu o turbina ar fi mai longeviv urmat cel cu 3 turbine. Dar nu este nimic demonstrat stiintific.
    1 point
  16. in vara viitoare vei gasi un 330i cu ~25k euro (e pacat sa iei 320i pt diferenta de 1500-2000e la bugetul tau), cu ~60:100k, dotata ok, ~2 ani
    1 point
  17. Ia-Ăâşi o scoda nouĂŁ. BMW nu se meritĂŁ.
    1 point
  18. Hai ca maine dezumflu o roata de tot sa vad ce se intampla. Si eu eram ferm convins ca daca anvelopa este XL nu poate fi si runflat. Valabil si invers. 3 ani am fost convins ca anvelopele mele nu sunt runflat.
    1 point
  19. BMW Seria 3 320 F30 40000km Garantie 200000km Trapa Piele Luxury line Pret 26000euro TVA inclus , Detalii la 0721 204 915 Prima Inmatriculare in 03.2019 in Olanda , fabricata in 2018 Garantie Extinsa cu Revizii incluse pana la 03.2022 sau in limita a 200.000KM !!! Serie Sasiu: WBA8A11030EL87938 Se Emite Factura cu TVA deductibil, masina este inmatriculata, pozele facute inainte. Masina nu are componente revopsite Dotari deosebite, toate geamurile inclusiv parbrizul si luneta 70% transparenta de fabrica Oglinzi rabatabile electric Plafon Negru Trapa Navigatie mare cu touchscreen Sistem Audio 7.2 Camera marsalier Cauciucuri de Vara Pirelli Runflat 7mm Perdeluta luneta electrica Control ventilatie din telefon... Lista dotari: 0521 Rain sensor 0609 Navigation system Professional 02VB Tyre pressure display 0494 Seat heating driver/passenger 05DC Rear-seat headrests, folding 0481 Sports seat 02PA Locking wheel bolt 03L8 Exterior equipment, aluminium, satinised 0534 Automatic air conditioning 02TB Sport automatic gearbox 0230 Extra package, EU-speciifc 05DP Park Assist 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 0415 Sun-blind, rear 04LU black high-gloss accent chrm. Perlglanz 0258 Tyres with runflat properties 09AA Outer skin protection 06AE Teleservices 0676 HiFi speaker system 0302 Alarm system 07CG BMW Repair Inclusive 05A1 LED Fog lights 0775 Headlining anthracite 0508 Park Distance Control (PDC) 0428 Warning triangle and first aid kit 04AE Armrest front, retractable 03AG Reversing camera 06AM Real-Time Traffic Information 0845 Acoustic fasten seat belt reminder 05DA Passenger airbag deactivation 0216 Hydro steering-servotronic 01CA Selection of COP-relevant vehicles 0698 Area-Code 2 for DVD 06WB Multifunctional instrument display 07B2 Edition Luxury Line 0493 Storage compartment package 0431 Interior mirror with automatic-dip 0544 Cruise control with brake function 08S2 Coding, alarm signal 0430 Interior/outside mirror with auto dip 06AC Intelligent emergency call 0423 Floor mats velours 08S3 Automatic locking during starting 0465 Through-loading system 06AP Remote Services 0710 M leather steering wheel 04NE Blow-by heater 08R9 Refrigerant R1234yf 0563 Light package 06AK Connected Drive Services 02H2 BMW LA wheel, multi spoke 416 0403 Glass roof, electrical 05A2 LED headlight 0548 Kilometre speedo 06NH Hands-free system with USB interface 01CB CO2 equipment
    0 points
  20. Pai da. Ma ajuta mult sa ma gandesc la DTM si cate masini a vandut BMW fata de Alfa in 50 de ani, atunci cand schimb distributia, cand pocnesc plasticele prin BMW sau vad rugina superficiala in vopsea pe BMW de 3 ani vechime. Daca am trai toti din amintiri si clisee ca tine, multi ar fi inca in Dacie. PS: imi plac mult impresiile de superioritate, pe un forum unde totusi si altii au BMW si stiu ce vorbesc, dar ne compartam de parca doar noi am avea asemenea minuni de masini, iar ceilalti vorbesc din carti.
    0 points
  21. atat de buna e Giulia incat proprietarul o vinde dupa aprox. 5000 km parcursi. on topic: am avut F30 benzina (316i pe vremea cand motorul era de 1,6 si L4) . Era ok masina dar era puturoasa. Nu recomand motoarele in 3 cilindrii. suna oribil, nu sunt echilibrate prin natura, 320i ar fi o alegere ok.
    0 points
  22. AdicĂŁ toți nemții ĂŁia mulți de și-au luat 520d cu 50-60k euro sunt de fapt niște sĂŁraci ce tânjesc dupĂŁ 3l și au fĂŁcut achiziția doar sĂŁ dea bine pe stradĂŁ?sĂŁ fim serioși.
    0 points
  23. Nu crezi ca te grabesti? Nu mai bine incepi cu ceva mai ieftin....ca sa nu-ti para rau...
    0 points
  24. Eh, si tu si colegul exagerati grav, adevarul e undeva la mijloc. -Pe Alfa nu a batut, nu o bate si nu o sa o bata vreodata Reno la cur, sunt din alt film. Alfa este totusi o masina premium, cel putin Giulia si Stelvio sunt premium fara discutii. Acuma ca nu sunt perfecte, asta e altceva. -Giulia nu este "mult" peste Seria 3 la senzatii si in absolut niciun caz nu e NET superioara la orice capitol lui F30. Am F30, am fost cu Giulia si eram foarte aproape sa comand una. Giulia nu avea suspensia adaptiva si era semnificativ mai incomoda decat F30-ul meu cu suspensie standard. Da, avea si ruliu o idee mai mic, dar fiecare denivelare se simtea poate prea tare pentru un sedan de clasa medie. F30 stie si el sa ia virajele binisor dar totodata era clar mai confortabil, si asta cu RFT si jante pe 18". Giulia era ceva mai silentioasa la viteze de 100 si peste (nu stiu daca pe F30 runflat-ul e de vina sau nu). Pedala de frana pe Giulia e idioata rau de tot, 0 feedback. Ambele interioare sunt solide si cu materiale de calitate. F30-ul e mai spatios din toate punctele de vedere. Scaunele de pe Giulia sunt mai bune cand te uiti la ele si au sustinere laterala mai buna, dar nu sunt la fel de confortabile ca cele sport de pe F30. Pozitia la volan si ergonomia mi s-a parut mai buna pe F30. In orice caz, Giulia e un concurent ok in clasa asta, dar nu poti spune categoric nici ca e "NET superioara" unui Seria 3 si nici ca e "vai de steaua ei".
    0 points
  25. Terminati cu prostiile, daca nu vb de Quadrofoglio care sa zicem ca ar conta ca si exotica, restul vai de steaua lor....Cate masini a vandul Alfa romeo DIn 1998 pana in prezent si cate a vandut BMW. Pai numai E46, fiind cel mai vandut BMW all times cred ca depaseste la vanzari toate modelele alfa. Si din nr mare de vanzari rezulta si research. BMW e masina premium alfa nu (desi unii o considera) Erau alte vremuri cand Alfa se batea cu BMW si Mercedes in DTM...vremuri de mult apuse. Ultimele doua Alfa marete, 75gta si 156 gta. Si la ce distanta de timp intre ele. Pe alfa il bate reno la cur de nu se vede...
    0 points
  26. De ce nu 528i !?!? Are motor de 2000 cc, 245 cp si un consum decent. Si mai e si xdrive. Eeeee?
    0 points
  27. La banii pe care-i ai iti poti lua masina din link! Si e peste F sau G cu mult la senzatii (cel putin peste F30 si la fel ca G). Ai 2.0 Turbo 280 cai cu cutia automata ZF (aceeasi cutie de pe F/G). Bafta! Eu am F30 LCI destul de dotat si am mers cu amandoua (are o cunostinta). Giulia mi s-a parut net superioara la ORICE capitol (in mod special la directie/suspensie/stabilitate)! Aloca timp si citeste zecile de review-uri online, uita-te la filmuletele de pe Youtube si vei ajunge la aceeasi concluzie! https://www.autovit.ro/anunt/alfa-romeo-giulia-ID7GCtbG.html#8c8d283756 Bine, e ceva ciudat cu asta, ca eu le urmaresc de mult si la anul, motorizarea, dotarile si KM la acest model pretul trebuia sa fie MINIM 30.000 EUR... O verifici bine, daca esti interesat!
    0 points
  28. Pretul scade lunar la masinile 2nd hand. Evident ca la anul vei lua cu 5-7K mai ieftin. Tine banii aia 25K, mai strange ceva in jumate de an si dupa iti iei una smechera.
    -1 points
  29. Faptul cĂŁ ĂŽți cumperi un seria 5 cu 2.0d nu ĂŽnseamnĂŁ NEAPĂRAT cĂŁ nu ĂŽți permiți 500 euro anual pt impozit. Poate unii considerĂŁ cĂŁ nu e rațional sa plĂŁtești suma asta pt impozit, din moment ce 184/190/218 cp ĂŽți satisfac nevoile la fix. Vorbesc despre cazul meu: am luat un f10 de curând, și am cochetat și cu ideea unui 3.0d ( asumandu-mi impozitul, consumul in plus, ĂŽntreținerea mai mare ) ĂŽnsĂŁ concluzia a fost cĂŁ nu are rost/nu e rațional, modul ĂŽn care conduc eu și tipul de trasee efectuate se potrivesc la fix motorului de 2.0d. Când conduci cu un bebe ĂŽn mașinĂŁ și motorul de 2.0d e prea mult Concluzia e cĂŁ suntem diferiți și avem nevoie diferite.
    -1 points
  30. Pretul scade lunar, creste uzura, numarul kilometrilor si bugetul de reparatii.La 25 k buget, gasesti masini noi.
    -1 points
  31. Ai ĂŽncheiat cum trebuie, "pĂŁrerea mea"Oare de ce au mai montat cei de la BMW și motor de 2.0d pe mașina lor premium, pentru cĂŁ pĂŁrerea ta e etalonul?Revin, suntem diferiți și avem nevoi/așteptĂŁri diferite.
    -1 points
  32. aI 25.000 da avans pt un talisman 1.8 tce edc e cam 32.000 cam cu toate optiunile posibile. Are 225 cai. N-am auzit de probleme la aceste masini.
    -1 points
  33. Personal n-am incredere in Alfa Romeo....au de recuperat multi ani. 156 dezastru, 159 dezastru fiabilitate ciuciu .. vedem si cu giulia.
    -1 points
  34. Chiar presupunand ca Giulia e superioara unui F - o cumperi, si cand s-a stricat ceva unde o repari? Doar la reprezentanta, nu? Cat dureaza sa aduca piesele pentru ea? Ca sigur n-au pe stoc, la cele 20 cate se vand pe an la noi. Nu mai vorbesc de mod-uri, upgrade-uri si asa mai departe. Si in plus, pare ca italienii tot n-o nimeresc cu fiabilitatea: https://www.caranddr...ability-update/ https://www.topgear....r-auto/report-9 https://www.cnbc.com...-ti-review.html
    -1 points
  35. Cand sunt noi toate sunt ok, nu stim cum sta alfa dupa 100.000 km.... Bine mai nou nici BMW nu sta pre bine....
    -1 points
  36. Iar eu am intrebat ipotetic Evident ca marea majoritate vor cumpara ce e mai ieftin; adica ca sa aiba BMW ca sigla a masinii. Hai sa zic altfel; te bucuri mai mult de marca (si chiar te simti mai sigur avand potentialul..) cu un 2,5-3 litri, pentru ca altfel merge.. Si pana la urma, intri pe un forum BMW si te astepti sa ti se recomande motoarele cele mai vandute? O simpla cautare pe "atotstiutorul" si nu trebuia sa iti faci cont pe forum.. adica stiai ce sa cumperi.
    -1 points
  37. Nu sunt saraci nemtii, sunt calculati. Si au o tara foarte mare, populatie la fel de mare. Nu a platit nimeni 50-60 mii de euro in Germania. Sau daca au platit sunt foarte putini. Cei mai multi (care isi permit) cumpara in leasing, cumpara flota... sa mai continui? Comparam lucruri complet, complet diferite. Eu zic sa ajutam OP sa se hotarasca explicandu-i si diferentele. Inca o data, probabil google il ajuta (mai) mult, dar omul poate vrea sa inteleaga si diferentele cu aceiasi caroserie. Atat.
    -1 points
  38. Spre rusinea mea, am ales sa balnsez parerile unora aici in loc sa raspund la topic. Evident ca 525 e bine ca deja stii ca ii trebuie unui seria 5. Ma si mir cum de s-a adus in discutie motorul de 2 litri!? Desigur, daca motorul de 3 litri e mai fiabil, as inclina spre acesta. Restul, taxe, sau mai stiu eu, nici nu le pui in discutie. Iar noi nici nu avem de ce discuta asa ceva. Parerile personale ar trebui tinute daca nu sunt cerute in topic! Simplu.
    -1 points
  39. Paulica, nu stiu cum ai ajuns la concluzia ca traiesc din amintiri sau clisee, probabil ca asta e capacitatea ta intelectuala. Ia-ti alfa si lasa-ne.
    -1 points
  40. Ia uite unde era psihologul de serviciu / sociologul...De unde stii tu ce vrea unul si altul? 4 stai jos. Faptul ca se recomanda si altceva denota maturitate si faptul ca unii din noi cunosc si isi asuma anumite probleme ale brandului. Eu personal nu recomand BMW decat nou [t cine are bani.
    -1 points
  41. Da, sunt ca un robot cand e vorba de lucruri care le inteleg bine. Bucura-te daca se intampla ca anumite idei ale altora sa fie asemanatoare cu ale tale; nu invers. Apoi, daca tu nu ai auzit de flota de masini, nu este problema mea. Sau tu crezi ca bmw face bani din vanzari individuale? Nu mai jigni aiurea, nu e clar ca nu poti sa vorbesti sigur decat despre ceea ce stapanesti!? ... vorbesti de nemti de parca ii ai in buzunarul de la spate. Mai indraznesti sa zici ca eu nu stiu pe ce lume traiesc.. Trebuie sa fii ca un robot in lumea in care eu imi duc zilele. Ha ha. Te asigur eu, oamenii in vestul Europei nu se arunca dupa masini extra-dotate! (Numai noi romanii ne aruncam la alea;nu intreba de ce) Nu ma intreba nici de unde stiu; asa e, se vand cel mai mult motoarele de 2 litri; vezi ne potrivim in opinii! Incheiem contrazicerea?
    -1 points
  42. Nu Cei care vor sa para altceva isi iau sh-uri obosite, inclusiv de 3 litri. Aia vor sa aiba sigla pe capota, aia sunt un soi de cocalari. Cine vrea masina, isi ia inclusiv de 2 litri, fie noua insa nu premium, fie sh premium de 1-2-3 ani vechime si putini km. Restul sunt doar amuzanti. Cu cat masina este mai veche, mai accesorizata, cu multi km si motor mai mare, cu atat, de regula, cumparatorul este mai imbecil, mai cocalar si cu sula mai mica. Cu cat te tii mai figurant, cu atat esti de fapt vai de capul tau. Nu exista sa spui ca vrei motor de 3 litri ca este mai rafinat, mai silentios, mai sigur in puterea livrata si sa tot faci mofturi, cand la final cumperi masina in care unul s-a tot slobozit si a transpirat 150k km...fie ea si cu motor de 3 litri
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.