Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/27/20 in all areas

  1. Vai mamica mea, dar nici in Germania nu se vinde asa ceva )
    3 points
  2. Eu daca as avea bani as lua un bentley continental gt
    1 point
  3. Problema reala cu "ceramic coating" este ca o data ce apa se usuca pe masina fara a fi stearsa, lasa in urma o pata, sau pete.. Marturia unui alt detailer:
    1 point
  4. Mai bine dute si deschide o carte decat sa dai minusuri aiurea.. Si si mai important sa duci lumea in eroare.
    1 point
  5. Daca insisti, cu, ce are treaba cifra octanica, daca nu cu motorul pe benzina? Adica sa intelegem si noi ce stii tu. Sau daca insisti sa nu raspunzi si doar sa dai minusuri.. poate explici ce inseamna predetonare la motoarele pe benzina. Su daca asta are sau nu vreo legatura cu CIFRA OCTANICA!?
    1 point
  6. Cu ce sa ĂŽmi bat joc de voi? Ămi cer scuze dacĂŁ te-am deranjat. Nu am parc auto, lucrez ĂŽn domeniul pieselor și am acces la orice piesa, o pot lua, proba și da retur chiar dacĂŁ o montez. Am fĂŁcut tot ce am zis aici pe grup la mașinĂŁ și e mașina mea personala, am și zis ca nu am verificat presiunea din rampa pana acum cu aparat ceva, dar pompa merge, pornește când ii pun contactul și pornește când ii dau sa facĂŁ asta din inpa. DacĂŁ pornea, eu credeam ca e de vina filtrul, filtru neschimbat de nemții de la care am luat mașina de muuult timp, am schimbat și filtrul și greșeala mea a fost ca nu am fost sa masor nici dupĂŁ aceea presiunea. AsearĂŁ dupĂŁ ce am vb cu Florin și mi a zis ca are simptome de dezamorsare am apĂŁsat pe ventilul rampei dupĂŁ ce mașina era nepornita de ceva ore și am constatat ca presiunea nu exista, am dat la automat, nu a pornit și am apĂŁsat iar pe ventil, doar a curs putina benzina. La a doua cheie a și pornit si a existat și presiune. Eu ĂŽmi cer scuze dacĂŁ v-am deranjat și mi am bĂŁtut joc de voi, nu am urmĂŁrit asta, nu mi sta ĂŽn fire și nici nu am ĂŽnvĂŁțat asta nicĂŁieri. Ămi mai cer iertare ĂŽncĂŁ o data dacĂŁ asa a pĂŁrut și nu am sa mai postez dacĂŁ a fost un deranj.
    1 point
  7. Macar caut raspunsuri, nu ca altii mancand r***t despre altii. (Vezi sa nu uiti, minusuri pana iti face rau.. atata poti evident!) Baietas, vezi-ti de borsul tau! Am pus mana pe scule si lucrat cu materiale pe care TU doar le visezi! Ai auzit de termenul market hype?
    0 points
  8. @edit tu ai un urmaritor..tot iti da cu rosu )) Multumesc frumos @mike2005 pentru feedback-ul detaliat. La Audi S3 nu ma incadrez in buget, prea noua...Honda ar fi o chestie, dar parca nu e decat manuala, deci pentru mine pica. Sa vad ce mai gasesc la teste
    0 points
  9. pai daca tot vorbea Eugen de ipoteze, am spus sa o mentionez si eu pe a mea
    0 points
  10. Am gasit si o poza cu releul la care face referire documentul.
    -1 points
  11. Probabil din cauza exprimarii incoerente.Incearca sa fii mai clar. Am avut motor ca al tau si am intampinat o larga serie de probleme mai mici sau mai mari. Repet, chestia cu cifra octanica e balarie, nu are nicio legatura cu mersul motorului.
    -1 points
  12. Salut tuturor! Vin si eu cu o mica problema, in cazul in care exista cineva care a mai intampinat asta: BMW 320d e90 (motor M47) 163 cai. De curand i-a fost anulat DPF-ul fizic si din soft + a fost facuta o remapare pana la aprox 190 cai. Totul a decurs bine, masina trage foarte bine de cei 190 cai (fata de mapa originala), insa exista o problema/limitare pe care nu am putut-o rezolva/gasi: Ce se intampla: Masina trage foarte bine, se poate merge oricat de mult si va trage in continuare, insa atunci cand se calca pedala la podea (in orice treapta) si se tureaza pana la 4000, atunci se simte imediat cand a ajuns la 4000 de turatii ca se limiteaza ceva. In momentul in care se incearca din nou o plecare rapida, masina este "limitata", nu mai are puterea de soft, ci se comporta exact ca si cum ar avea puterea de fabrica (163 cai). Problema de "limitare" dispare imediat dupa repornirea motorului si reapare imediat ce se foloseste intreaga putere la turatii mari. Nu exista martori, nu exista coduri de eroare. Tunerul care mi-a facut softul are mii de masini facute si a verificat mapa de mai multe ori. Stie cineva ceva despre existenta vreunei limite de cuplu/putere pe undeva? Multumesc!
    -1 points
  13. Orice ai alege in afara de honda si seat sunt super. Megane e super ok mai ales cu sasiu CUP, Focus 3 RS nu mai gasesti nou, Focus 4 ST are acelasi motor dar cu 280 cai, aia de la CARWOW spuneau ca e foarte reusita. BMW si Mercedes deja alta clasa... Golful e prea banal din pmdv.
    -1 points
  14. Nu mai sunt pe stoc Giulia Veloce..s-au dat toate. deci ramanem la cele de mai sus, Golf R, 135 si A35 au tractiune integrala. RS3 e mult peste buget, dar mie interiorul cu tableta aia pusa ca in plop..mi se pare cam invechit,iar AID-ul este cel vechi,care e si pe Audi A4 B9. Poza mai jos. Alt RS3, nu am gasit RS3, MY21, inca nu e disponibil nici la configurare, in Germania. Dar oricum e mult peste buget https://www.mobile.de/ro/Automobil/Audi-RS3-Sportback-294-400-kW-PS-S-tronic/vhc:car,ms1:1900_36_,frn:2020/pg:vipcar/308748945.html
    -1 points
  15. Cine a zis ceva de Golf 7 R. Vorbeam de Golf 8 si am spus ca R nu a fost lansat inca. E buna nostalgia, dar daca toti am fi blocati in trecut, am merge cu caruta in continuare. Tu spui de M2 sau M235 RWD, dar pe mine ma intereseaza un hot hatch, deci 280-300 de cai, ca sa am momente de distractie, dar care va fi un daily car. De asemenea, in majoritatea timpului stau in interiorul masinii, deci tehnologia si modernitatea sunt importantw pentru mine, gen wireless Carplay sau AA. Legat de Giulia din DE, de ce as face asta, in conditiile in care noi, se vindeau in Ro cu 35500? Ca sa fiu la obiect. Masina va fi luata ori noua, ca sunt reduceri bune la noi, ori putin rulata, dar cred ca mai degraba a doua varianta Chiar iti recomand sa mergi cu un Type R, sau megane RS, ca mie mi se par orice, mai putin compacte banale
    -1 points
  16. Salut, Vand BMW E60 Facelift, 2007, 530 xdrive, foarte bine dotat si in stare perfecta. Detalii in link: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530xd-ID7GE1lb.html#2509f77316
    -1 points
  17. In tara, si daca ajungi la revizie la reprezentanta, sunt sanse sa nu stie prea multe despre motor. Ei vad destul de rar vad motor de 3 litri benzina. Oricum cea mai buna idee e sa cauti in Germania, pe langa ca e oferta mai mare, sunt sanse sa iesi mai bine ca bani. Legat de suspensia adaptiva, mie mi se pare ca face toti banii la o masina care se doreste sportiva. (exclus X5 si alte SUV-uri) Fara suspensie adaptiva sau sport, F-urile sunt barci care nu prea te incurajeaza sa mergi tare.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.