Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/25/20 in all areas

  1. Logica e alta, când ai o mașinĂŁ slabĂŁ simți nevoia sĂŁ impresionezi cu aptudinile. Când ai ceva puternic ești mult mai relaxat. Și mie mi s-a pĂŁrut foarte aiurea cĂŁ au folosit in știrea inițialĂŁ poza de la un car meet. Acum e60-ul ĂŁla probabil 520d cu 4 evacuĂŁri și gaura de cheie la portbagaj a devenit bolid de lux. https://stirileprotv.ro/divers/bolid-de-lux-rupt-in-doua-intr-un-accident-teribil-in-bistrita-nasaud-cine-se-afla-la-volan.html "Bolid de lux rupt ĂŽn douĂŁ ĂŽntr-un accident teribil ĂŽn Bistrița-NĂŁsĂŁud. Cine se afla la volan" Mașina de 3k euro bolid de lux. Și vĂŁd chestia asta in trafic, oameni care efectiv aproape se sinucid doar doar sa se dea "Moama l-am fĂŁcut pe ĂŁla, ce pilot sunt". De regulĂŁ se termina cu ĂŽnjurĂŁturi prin stație de la amaratul care era sĂŁ moarĂŁ din cauza unui "pilot", m-au depĂŁșit nush cate Loganuri 1.4, passaT 2.0 etc. Și mai sunt ratații aia care te bagi in depĂŁșire și brusc accelereazĂŁ, nu-i bai cĂŁ tot iese depĂŁșirea degeaba ĂŽși ĂŽncordeazĂŁ cele 150 de iepe leșinate dar gestul in sine...cum sĂŁ mĂŁ depĂŁșesca altul pe mine? Nus vreun sfânt, ĂŽmi place sĂŁ dau de alții ĂŽn trafic cu mașini bune și chef de joaca dar efectul asupra cazanelor e aiurea, mentalitatea aia, imi risc viața și a pasagerilor sa arĂŁt cĂŁ l-am fĂŁcut pe ĂŁla deși are de câteva ori mai multi cai sub capota. Și nu cĂŁ mi-ar pasa de viețile lor, dar amaratul de pe contrasens nu are nici o vina, și am fost de nush cate ori amaratul de pe contrasens care efectiv a și oprit mașina ĂŽn afara localitĂŁții din cauza la vreun imbecil care ĂŽși supraestimeazĂŁ troaca. Chestia e cĂŁ pe aia cu mașini bune nu i-am vĂŁzut cu manevre sinucigașe, degeaba zic unii, are nush ce mașina puternica e pericol public, tot aia cu normale sunt mult mai periculoși. CĂŁ or fi tineri cu permisul de abia luat sau oameni cu frustrĂŁri, daca dai de un de asta se poate termina tragic.
    2 points
  2. Statisticile privind numrul de accidente, numarul de morti si raniti din Romania arata faptul ca problemele psihice, nerespectarea regulilor de circulatie, lipsa oricarei urme de respect fata de regulile de convietuire in societate ne arata faptul ca responsabilitatea accidentelor nu reprezinta doar apanajul unei anumite categorii de cetateni romani, ci din contra, vorbim de un fenomen generalizat, de aceea marca autoturismului condus nu are nici o relevanta. Similar infectiilor nosocomiale, care nu se raporteaza, asa si cu afectiunile psihice: nu sunt detectate, oamenii nu se trateaza, e rusine sa mearga la doctor, si furia se manifesta in trafic.
    2 points
  3. Mda, concluzia e clara, bmw-ul nu e pentru oricine. Doar nu sunt masini neaparat mai puternice decât ce gĂŁsești la alte mĂŁrci, dar lipsa de educație ( unii fiind efectiv analfabeți), tracțiunea spate, lipsa de experiența, talpa grea pe o infrastructura depașitĂŁ și legile prea blânde, conduc la astfel de accidente.
    2 points
  4. Salutare dragi colegi, Astazi am terminat cu retrofit-ul unitatii NBT EVO pe masina din dotare F10 LCI 2015 si vreau sa impartasesc cu voi experienta. Masina avea HU NBT cu TCB si servicii active: RTTI + remote services. Din pacate RTTI nu este chiar ce trebuie la noi in tarisoara. Asa ca am decis ca vreau carplay pentru Google Maps si Waze. Am inceput sa citesc despre retrofit, in ce consta si ce implica. Am aflat ca imi trebuie un HU cu receiver GPS intern(sau daca nu imi trebuie emulator ATM pentru GPS). OK, hai sa cautam, am gasit HU cu GPS intern. Despre pretul HU-ului nu are rost sa discutam. Acum am zis sa caut pe cineva care ma poate ajuta cu montajul. Aici incepe distractia pentru ca am inceput sa aud preturi de sute de euro pentru montaj si codare. Plus ca mi-au spus ca imi trebuie activator de Navigatie pentru ca HU are alt VIN si nu se poate monta pe masina fara. In Romania aceste activatoare se vand si cu 350 Euro in conditiile in care in mother China aceleasi produse costa 100 Euro. Aici am zis stop, il montez eu il codez eu, cat de greu poate fi? Raspuns: Deloc, cu putina indemanare, o surubelnita T20, un laptop cu ESYS+cablu ENET, cateva nopti research pe google, rabdare si tutun :twoup: Acum partea practica, rezultatul noptilor de research pe net: :frantics: NU este necesara folosirea acelui activator. Se pot genera FSC-uri pentru EVO folosind VIN-ul masinii pe care urmeaza sa se monteze. Totul este functional(Carplay, Speech, Navi, etc) (pret 40 Euro) Montajul a durat in cazul meu 30 min: Se desface trimm-ul din bord ce contine gurile de ventilatie, butonul de START engine STOP si butonul de avarii. Dupa care se demonteaza panoul de clima pentru a ajunge la HU. Trebuie facuta o mica modificare la pinning. Se muta pinii pentru Ethernet din mufa mare Quadlock in mufa de la Evo OABR(Se gasesc schemele pe net). Pentru display nu a fost nevoie de alt cablu cum am mai citit. Initial nu afisa nimic, dar problema a fost rezolvata din coding. Dupa ce am montat totul inapoi am avut urmatoarele probleme: Joystick-ul nu functiona. Butoanele de pe volan nu functionau. Senzorii de parcare nu erau afisati, doar audio. Lipsa pozitie GPS. Nu afisa modurile de condus(Eco Pro, Sport), service requirements. Service history era de la masina donatoare. Toate au fost rezolvate din coding. Service history se poate scrie foarte simplu cu aplicatia HUService Manager. Sa nu uit: conectorul de la TCB ramane in aer pentru ca EVO foloseste ATM. Dar Remote services functioneaza(Door Unlock, lock, horn, etc.) Atasaez si cateva poze: Concluzii: Nu spun ca varianta asta este cea mai buna cea mai tare etc. Stiu ca exista Carplay fullscreen dar nu ma incanta neaparat. Eu folosesc split-screen. Am vrut doar sa prezint procesul de retrofit din punctul meu de vedere. Sper sa nu imi pun in cap prestatarii de astfel de servicii. :angel_not: Daca sunt colegi interesati putem dezvolta si continua discutia cu chestiuni mai tehnice(Pinning, scheme, coding, etc.) :drunk:
    1 point
  5. Te uiti la tv cum vorbesc de orice tema financiara pe ecran se numara bani, euro, dolari, lei, ii aseaza ii numara ii aranjeaza de ti se invart ochii in cap ca la cherry poker Te uiti pe farcebook jeap selfie din q7,7.ar,ML Te uiti pe strada vezi bemve cinciar, spranceana, 88-BOS Intri in magazin toata lumea vorbeste de jmecheri si de functii aventuri pe care tu nu ai cum sa ti le infaptuiesti vreodata Mai dai si in drum dinspre munca peste o strada de palate cu turnulete si petrecere cu manelisti care fac ploaie de bani si ti se pune pe suflet :frantics: Ce iti mai ramane sa faci decat sa fumezi o tigare de nervi :flowers:
    1 point
  6. Sindromul limbricului frustrat de romalia
    1 point
  7. Din fericire target-ul a fost atins, chiar cu un bonus de faruri, si colajul reactualizat. Ma gandesc acum la un tratament ceramic si, dupa hibernare, la schmbul uleiului in cutia de viteze. Oare sa ma gandesc si la cel din diferential?
    1 point
  8. @Acero99, aceași problemĂŁ e și ĂŽn Arad.. merg frumos, la semafor vĂŁd câte un racer cu 50 de cĂŁluți cĂŁ-și ĂŽncoardĂŁ tigaia plinĂŁ de ruginĂŁ.. Sunt uimit de unii conducatori de masini super-fancy (Lambo,Ferrari,GT-R,M8) pe care-i observ prin Arad, si toti circla regulamentar, frumos fara niciun fel de problema.
    1 point
  9. Nu am gasit un service OK din pacare. L-am facut singur. Am folosit kitul ZF.
    1 point
  10. Ăți trebuie mult noroc.. majoritatea e60 urilor din anii aia sunt niște gioarse care nu au vĂŁzut mentenanțĂŁ, ajunse pe mâna unor "valoroși"
    1 point
  11. N-are nimic debitmetrul.Faptul ca motorul isi schimba mersul la deschiderea busonului de ulei e semn bun.Clantanit = tacheti, daca zgomotul se diminueaza la caldNu stiu ce tester ai folosit, nu toate citesc corect/complet; pune DISA si pariez ca ai multe erori pe corectii cilindri/senzori de detonatie etcVerificat etanseitate cod admisie + pierderi vacuum + bobine + bujii
    1 point
  12. Ai grija cu uleiul Ravenol in cutie. Multi recomanda pentru ca au o marja de profit mai mare decat la ZF. Preturile la ulei ZF vs Ravenol sunt apropiate dar uleiul ZF este net superior. Stiu vre-o 4 deja care au schimbat cu ulei Ravenol la recomandarea mecanicilor si au cam avut probleme mai mari sau mai mici. Eu doar ce am cumparat kitul ZF cu baie si 7 litrii de ulei si acum caut un service ok in Cta sa fac schimbul.
    0 points
  13. Salut, Daca dai jos si mecatronicul ca sa schimbi garniturile, e bine sa fii pregatit cu 8 litri, daca nu 7 sunt de ajuns, exista kit de la ZF, ulei baie cu filtru, dop, mufa conector, toate sunt incluse in pachet. Spor la mesterit.
    0 points
  14. Sa nu ai gripate axele de la stergatoare, verifica daca merg usor, poate motorul nu are nimic.
    -1 points
  15. Eu as verifica din nou cursa stergatoarelor cu motorul scos, ea sa fie libera! Siguranta se poate arde din cauza blocajelor in calea bratelor, in bucse uzate/neunse...
    -1 points
  16. Cunosc site-ul tyrereviews.co.uk, este unul dintre cele pe care ma informez in mod constant cand trebuie sa cumpar cauciucuri. Si vad ce rating au cauciucurile mele actuale, ma si intreb de ce au decis cei de la BMW sa vanda masina cu ele. Pe de alta parte sunt doar 2 cauciucuri runflat in aceasta lista, ambele pe ultimele locuri, deci nici nu prea am din ce sa aleg. Din pacate, informatia de pe acest site nu este intotdeauna completa, sau poate nu pentru piata de la noi. Spun asta pentru ca am luat cauciucurile de iarna care aveau cel mai bun rating la ei (dar si pe cateva alte site-uri), si anume Continental WinterContact TS 860 S, ca sa constat acum, cand le-am montat pe niste jante noi, ca sunt deja cam deformate, dupa doar o iarna (si aia scurta) de utilizare. Persoana de la firma unde le-am montat mi-a spus ca depinde foarte mult tara in care au fost produse, ca cele de Germania sunt foarte bune, insa cele facute in alte tari (nu mai tin minte ce tari anume, ca mi-a dat si alte marci ca exemplu) sunt turnate prost, si ca atare deformate. Deci sunt mai multe aspecte de luat in calcul. Ramane sa vad ce variante de cauciucuri gasesc la primavara, cand intentionez sa le schimb.
    -1 points
  17. Verifica functionarea comutatorului la actionarea tijei pe stropire.. Sigur nu merg stergatoarele? Daca merg si nu stropeste s-a dus/stricat pompa de apa din rezervor (mai bine zis langa rezervor) care e sub aripa pe partea unde torni lichidul de parbriz.
    -1 points
  18. Nu stiu cat de mult simt acest factor, nu prea am cu ce sa compar pentru ca nu am condus alte masini cu caracteristici dinamice asemanatoare sau superioare pentru perioade suficient de indelungate. Este adevarat ca se simte diferit fata de celalalt BMW al meu (520d), dar asta probabil pentru ca este mai usoara, mai puternica, plus ca si pozitia e mai mult ca si cum ai conduce de pe bancheta din spate (intr-un mod placut).
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.