Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/20 in all areas

  1. Sa stapanesti sanatos masina arata foarte bine cu finalele alea. Nu stiu cat de galagioasa e si cat de mult atrage atentia dar eu zic ca iti faci prea multe griji cu filtrele RAR, la cat de multe "cazane" circula pe drumurile noastre, cu faruri facute in garaj si nor de fum in spate crede ma ca e greu de crezut ca tocmai tu sa patesti ce e mai rau.
    2 points
  2. Apropos de intrebarea tampita CSergiu : pentru evacuare si noxe nu se ia talonul si placutele. Doar talonul cu dovada de circulatie pentru 15 zile urmand sa faci ITP la RAR. Vei fi nevoit sa te prezinti cu o evacuare "omologata", la noxe si zgomot sa ai rezultatele date de producatorul masinii. DPF trebuie sa fie prezent optic in primul rand. Talonul si placute se ridica pentru lipsa asigurare obligatorie, defectiuni la sistemul de franare, etc. : https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/retinerea-certificatului-de-inmatriculare-sau-inregistrare. Asta am gasit prima data. Cand vi se ridica si placutele masina pleaca pe platforma ! Cauta sa te dai cu masina oarecum normal, "nu sari in ochi" si nu se va intampla nimic. Drumuri bune sa ai si bucura-te de masina !
    2 points
  3. Salutare colegii, de mult timp nu am mai intrat pe forum, mai exact de vreo 2 ani .. de cand am schimnat masina. Atunci eram in cautare de masina si am gasit una asa cum imi cautam eu. Masina 318D, cu 174.850km (189xxx km actuali) an 05/2010 cu motor euro5 de 143cp cu multiple dotari printre care trapa, suporti pahare, interior semi-piele etc. Am sa incarc cateva poze cu masina mai jos iar daca aveti intrebari nu ezitati. Ca si idee, ma apropri de cei 200k si ma gandesc unde sa merg sa schimb distributia cu toate ca pana acum nu da vreun semn ca ar fi nevoie de asta. Dupa cum a-ti vazut mai sus in cei 2 ani de cand o am nu am facut nici 15000 km cu ea. Nu pana de mult am detinut 3 masini si de aici rezulta doar cei 15k cu aceasta masina.
    1 point
  4. Ce inseama foarte scump? Trebuie dat grupul jos și înlocuit kitul de garnituri, asta dacă nu e și vreo bucsa dusa. In sectorul 4 ai 2 service-uri bmw, o reprezentanta AutoCobalcescu și un service independent SėrviceTeam. Ca idee in Iasi, am schimbat toate garniturile la grup, uleiul din grup și toate bucsile la diferențial cu aproximativ 2300 RON la un F10 520d, toate piesele pe original și istoric online. Probabil fără bucși ar fi fost pretul la jumătate. Cere oferte de la ambele, poate ai sa fii surprins sa afli ca e mai bun pretul la reprezentanta.
    1 point
  5. incearca sa schimbi bujiile si curata galeria de admisie
    1 point
  6. 4521 ,e actuatorul turbo . Dar poate sa vina eroarea și de la EGR defect . 4203 ,e releul bujiilor .
    1 point
  7. Daca in urma negocierii iti scoti cele 2 elemente, merita!
    1 point
  8. Deci comiti o infractiune...ca cineva e dispus sa mai platesca o amenda in plus e doar treaba lui.Pai ce Garcea trebuie sa-ti spuna ca e ilegal sa pleci cu ea odata ce ti-a retinut talonul?Pe el il doare in basca,iti mai pusca o amenda,face planul si aia e.
    0 points
  9. Cine face astfel de modificari o si alearga. Posibil sa fi “stors” viata din masina aia si o sa cam fie sac fara fund pe viitor.
    0 points
  10. Piklington e pilkington. Nu se compara cu chinezĂŁrii sau polonezarii. Asta ca o recomandare. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  11. Totuși ĂŽți sugerez daca ai chef si drum sa faci o verificare/testare la completechip sau powerchip. Le spui ca doar vrei o verificare a softului daca este ok fĂŁcut, cred ca si ei o sa fie curioși (Ginel sau Dragoș) doar din punct de vedere profesional. Si poți specifica de treaba cu puterea pe care o vede ECU conform acest video: Bafta cu mașina! Faptul ca un tuner scoate putere si simtj ca mașina merge foarte bine nu ĂŽnseamnĂŁ ca turbo-injectoare (aer-combustibil) si mulți alți zeci de parametrii sunt aproape de realitate. Nu cifrele ĂŽnseamnĂŁ totul. Ai si fisa dyno cu ea stock ĂŽnainte de soft ?
    -1 points
  12. Lasa motorul in pace. Nu are mare lucru defect.. nu e greu de imaginat ce, ceri de la motorul ala de 1.8. Si "logica" de mai sus, nu se intalneste des.. Cauta sa citesti (si intelege) cat mai multe despre motoare, daca te intereseaza ce se intampla intr-un motor. Pentru satisfactie si comparatie (in viitor) desigur fa un test de compresie si tine minte rezultatele daca vrei sa pastrezi masina. Cel mai util ar fi sa inveti sa ii asculti distributia.
    -1 points
  13. Atentie ! Multa lume nu a inteles rolul acelor semne pe flansa cauciucata (giubo). Ele NU se refera la directia introducerii suruburilor, respectiv a punerii piulitelor. Ci la locul unde trebuie sa calce bratele metalice. In poza de jos cititi ce spune la imaginea din mijloc. Deci fiecare din cele trei capete (lobi) ale bratelor metalice trebuie sa vin acolo unde este varful sagetii.
    -1 points
  14. Am montat flansa si am facut o mica proba , deci acum nu mai huruie in accelerare dar sa vedem proba pe autostrada daca nici acum nu reusesc sa ii dau de cap imi cumpar casti mickeymouse si merg cu ea asa pana se dezmembreaza Am pus sagetile ca in figura si suruburile spre fata , ptr ca spre deosebire de alte cutii de viteza asta nu permite decat piulita spre fata, deci toate 6 suruburile au pozitia spre fata
    -1 points
  15. Cum sa o iei cu platforma? Mi au luat talonul + amenda si am plecat cu ea pe roti, nu a zis ca nu mai pot merge cu ea pana nu iau talonul. Pana la urma poți merge cu mașina fĂŁrĂŁ talon, in cel mai rĂŁu caz iei o amenda. Dar in principiu daca te opreste si ĂŽți cere actele si i arati amenda ca ti a luat fost luat talonul in ziua respectiva sau zilele respectiva nu o sa ti de a nimeni amenda.
    -1 points
  16. Salut. Uite aici : procedura este la fel si la CIC. Cred ca la final isi face singur reboot la modelul CIC. Dupa ce faci ca in video ar trebui sa poti face actualizare de harti de pe stick usb. Bafta !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.