Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/21 in all areas

  1. - contract vanzare-cumparare; - declaratie pe proprie raspundere de la pf-vanzator din care sa reiasa ca bunurile provin din patrimoniul personal (nu au fost achizitionate pe persoana fizica autorizata, s.a.m.d.). - dispozitie de plata; - borderou de achizitii; - proces-verbal de receptie - aici va trebui sa discutati cu contabilul (obect de inventar sau mijloc fix functie de valoarea de achizitie) . Despre recupera cheltuielii(durata normala de utilizare) efectuata cu achizitia e bine sa discutati cu contabilul inainte de a trece valoare pe contractul de achzitie despre: - autoturism sh cu durata normala de utilizare neconsumata; - autoturism sh cu durata normala de functionare expirata.
    5 points
  2. Depinde unde il faci, citeste pe linkel de mai jos. Teoretic se mareste presiunea in turbo, deci e prima usor fortata. Apoi urmeaza cutie automata -> caseta transfer si planetare. Vei avea uzura un putin mai mare, depinde si cat de mult vei forta masina si ce uzura au aceste componente. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/174524-powertech-vs-completechip/page__st__160
    2 points
  3. Injectoare sau supapa de reglaj debit motorina
    1 point
  4. Ca sa "ingustezi" alegerile, foloseste realoem cu VINul masinii ce dimensiuni si coduri dau acolo si poti sa dai si roata jos si sa masori discuri/placute. Si alea sunt pe masina ta.
    1 point
  5. sunt dimensiuni diferite pentru placutele pt frane normale si frane m performance
    1 point
  6. Da, nu ai ce sa ii faci decat sa colantezi. Calitatea lor e mizerĂŁ.
    1 point
  7. stie cineva unde se gĂŁsesesc sigurantele pentru fazĂŁ scurta bmw f 10 din 2015?
    1 point
  8. Desfacut ieri porbagajul. Pur si simplu conectorii nu mai stateau cum trebuie si nu faceau conexiune bine. Cauza este accidentul - porbagajul nu se mai inchide asa de usor ca inainte si il trantesc de obicei mai tare iar de la soc se produce chestia de mai sus.
    1 point
  9. Salut colegi!Vreau sa fac și eu la un e83 2008 2.0d 130kw hidramat stage 1.Aveti idee,ar putea afecta ceva,cutie de transfer,convertizor,motor cutie de viteze?Am ĂŽnțeles de la un mecanic(prieten)ca ar putea sa-mi topeascĂŁ pistoanele sau asa ceva....Cei care ati fĂŁcut softarea,ati intampinat dupa ceva necazuri?Multumesc
    1 point
  10. As vrea sa vad si eu niste senzori pesimisti.. Pe de alta parte ignoranta posesorilor de masini fara habar in a se informa despre realitatea data de franele unei masini, chiar daca nu se baga ei insisi sa schimbe niste amarate de placute de frana.. macar sa stie/afle ca mai intai este atins senzorul si apoi dupa inca cateva sute de km e inca in regula sa mearga asa (chiar daca senzorul e atins..) si sa schimbe placutele complete uzate cand are mai mult timp. Eu tot zic de E90, ca din aia am, dar chiar m-am uitat la alte alea in manualul de intretinere si scrie ca placutele sunt considerate uzate la 3mm grosime. Aveti idee cat mai ramane din senzor la 3mm grosime?? Foarte putin, daca nu cade din suportul lui.. Dar, ce sa ii faci, tre' sa faca si fabricantul ceva bani din revizii.. senzori montati la 5-6mm de spatele placutei.. /pai nu? Nu mai zic ca mi s-a intamplat la o dubita Mercedes sa nu am timp sa schimb placutele pe fata si m-am trezit fara material pe placute.. sa vezi ce zgomot face metalul din spate pe discuri cand calcam frana. Mi-era mila de discuri, pe care oricum trebuia sa le schimb din cauza asta desigur.. dar cel mai important e ca trebuia sa merg cu frana de motor si sa franez din 3 placute, adica pedala, doar in situatia de a oprire completa! A fost "distractiv".. Morala; retine ca ce iti afiseaza in bordul ala e doar o estimare dupa niste factori... si ca realitatea este data de senzorii care (ok) o data atinsi NU inseamna deloc ca in 100 de km pierzi franarea la masina sau ca nu mai franeaza eficient. NU. E doar o avertizare ca acum e timpul ca sa schimbi placutele. Dar nu acolo unde e atins senzorul (sa umbli ca mine cu placute innportbagaj ) ci mai poti merge sute bune de km! Hai sa zicem ca poate trebuie sa mergi mai putin sportiv, cu toate ca nu se vor uza cu mult mai repede placutele uzate de atunci! Sa zic asa fabricantul a vrut sa se asigure ca nu esti atat de ignorant fata de franele masinii, siguranta ... asta ca sa ii gasesc o scuza si lui/lor.. Sunt sigur ca 75% din cei care incearca sa inteleaga ce spun mai sus nu vor intelege, pentru ca nu au experienta, sau nu ii intereseaza.. si de aceea va ploua cu minusuri!
    1 point
  11. G30 manual este blasfemie :poke:
    1 point
  12. Eu am dat jos vascocuplajul cu o cheie fixa de 32 de la Mathaus ( 30 lei a costat).Am tinut contra cu un levier pe unul din suruburile de la pompa de apa.
    1 point
  13. Daca ti-ai luat informatiile de la Buhnici eu zic ca nu-i prea relevant. Am mers cu G20, am avut si E90 si chiar stiu ce spun: G20 e rigida. Citeste ce spune si BMW in declaratiile oficiale atunci cand au lansat G20-le, despre faptul ca au rigidizat sasiul cu peste 20% daca-mi amintesc fata de F30. E90 sau alta "tigaie" mai veche de zici, nu inseamna ca au fost masini proaste sau ca in contextul actual sunt masini depasite tehnologic. Esti informat total gresit. Sunt masini noi care la multe capitole sunt inferioare inca si unui E46, sa nu mai zic de E90. Nu au briz-brizurile unui Pasat din asta nou, ecrane si altele, doar ca dpdv al tinutei de drum un E90 este inca ce trebuie pt cei care cauta ca masina sa aibe o tinuta buna de drum.
    1 point
  14. Corect, am urmarit gresit. Totusi de unde stii ca e onesta, ai vazut-o sau testat-o? Macar pt limbajul samsaresc din anunt si volanul tapitat as fi sceptic.
    1 point
  15. Aia e puterea in kw / HP, nu mai aberati. Rulajul e mai in dreapta putin si e 101(000)km. Masina e onesta.
    1 point
  16. Pozitia 69 http://www.autolakovnachynov.cz/wp-content/uploads/Katalog_48765_1619_a.pdf
    1 point
  17. Pai nu ai gresit. A cumparat-o cu 140 de mii si a intinerit-o dupa care a facut intrarea la reprezentanta. A pus skw poza.
    1 point
  18. Pai asa se face mai nou. Mai pune pe ea cateva zeci de mii si o vinde dupĂŁ in profit bunicel. E inundata piata de astfel de samsari de joasa speta, care strica si piata. Ce sa mai mire ca 9 din 10 interesati de o masina primul lucru in discutie intreaba " care e ultimul pret la cash?"..
    1 point
  19. Ma eu nu pot sa vand ceva cu 30 lei si sa i dau teapa la om, la modul sa se distrugĂŁ pe transport sau sa nu i se potriveascĂŁ din cauza mea, i trimit banii imediat inapoi in cont, cum Ciucurelu meu sunt in stare ĂŁștia sa vândĂŁ mașini pe mii si zeci de mii si sa de a teapa intentionat.
    1 point
  20. cum a luat-o i-a si dat km inapoi si a dus-o la BMW sa o certifice :pirate:
    1 point
  21. Da sunt multe chestii de rahat in anunț ĂŽnsĂŁ memorii deschidere porți garaj este ceva normal pentru cine știe ce ĂŽnseamnĂŁ opțiunea si are porți cu telecomanda la casa.
    1 point
  22. nu tre sa imi explici nimic , eu am criticat mentalitatea , masina arata prea bine sa nu aiba ceva . Daca nu recunosti in asta un paradigm nu mai am ce comenta . La fel de bine masina poate fi cu X probleme , nu are nici o legatura cum arata cu presupunerea ta. Iar eu m-am lovit de genul asta de gandire la vanzari . Efectiv asa ma suna cate unul si incepea cu un text de gen ...mai avea rost sa discut ceva ? Corect la masinile de genul asta sunt tot felul de combinatii cu taxele ...asta nu exclude sa fie ca in poze , intretinuta samd . A paradigm is a standard, perspective, or set of ideas. A paradigm is a way of looking at something. The word paradigm comes up a lot in the academic, scientific, and business worlds. ... When you change paradigms, you're changing how you think about something.
    1 point
  23. ce mentalitati , de astia ca tine ma sunau cand imi vindeam eu masinile , figuri , ca nu e reala , ca doar arata bine in poze and shit , le dadeam linkul de pe forum si isi inghiteau amarul , nu era nimic de negociat , masina era reala si intretinuta . unii traiesc atat de mult inconjurati de minciuni ca nu mai recunosc un adevar
    1 point
  24. Nu stiu cum poti sa spui ca F30 are suspensia rigida, mie mi se pare chiar moale (cea standard, nu sport)
    1 point
  25. Personal nu mĂŁ descurc nici cu f10 ĂŽn același context, cĂŁruciorul ocupând mai tot portbagajul, motiv pt care acum sunt ĂŽn cĂŁutarea unei cutii-portbagaj, care cred cĂŁ ar rezolva problema, poate te ajutĂŁ și pe tine și pĂŁstrezi mașinuța
    1 point
  26. Nu mă refeream la mașinile aduse pt vânzare, doar la mașini aduse de prieteni direct de la handleri de afara. Știu perfect cum e piața, am stat luni de zile cu F10 la vânzare, toate ciorile sunau numai cu oferte, alții să le dau in rate că n au toții banii, fel de fel. Și vorbim despre o mașină ce a fost întreținută exemplar. Nimeni nu întreba de mașina, doar de preț. Practic primul ce a venit la ea, a și luat-o. E o aventură sa vinzi BMW in Romania, fapt ce m-a convins sa renunț la marca asta pt moment!
    1 point
  27. Dar sincer si romanul parca o cauta cu lumanarea. De cand am pus g30ul la vanzare ma contacteaza multi care ca prima replicĂŁ au sfantul " care e ultimul pret". Incerci sa explici ca ce e pe piata sunt panarame, dar daca oamenii vor ieftin si cat mai full, ce poti sa mai zici. Cate anunturi vezi cu plasma, individual, masina e ca noua, led extra..
    1 point
  28. Unii chiar au emigrat, vand din Germania acum. In ultima vreme numai panarame de masini vad aduse de afara, rujate si siliconate. Are legatura si cu faptul ca populatia Europei s-a innegrit si astfel nu mai rar masini intretinute.
    1 point
  29. Pai ce premium selection e aia cu amandoua barile sparte? ) Premium samsareste poate.
    1 point
  30. AstĂŁzi am profitat de faptul ca nu a mai plouat si am scos e46 ele pentru pregĂŁtirea de iarna, spĂŁlat foarte bine inclusiv pe podea cu peria, cerut si lasat in garaj cu tun de incalzire pentru a se usca foarte bine. Am spĂŁlat bine si barele transversale fiind prĂŁfuite in pod si le am montat in gluma pe masina. In primavara vopsesc pragurile deoarece s a ciobit putin vopseaua de la pietricele și dupĂŁ spĂŁlare temeinicĂŁ in prealabil o sa aplic un strat de ceara pe podea, ĂŽn usi, praguri, etc. Mâine urmeazĂŁ sĂŁ o suspend si sa ii duc dorul pana la primavara, acum intra in actiune bĂŁtrânul b5.5 care a fost si el recent scos din service de la o vopsite totalĂŁ si inlocuirea a tot ceea ce inseamna mecanica, sper sa nu deranjeze faptul ca am adus ĂŽn discuție și un alt brand. Numai bine tuturor! http://www.imagebam.com/image/01f75b1362979456 http://www.imagebam.com/image/b6a6eb1362979528 http://www.imagebam.com/image/8563151362979554 http://www.imagebam.com/image/bda0531362979599 http://www.imagebam.com/image/135ceb1362979650 http://www.imagebam.com/image/8f9f591362979775 http://www.imagebam.com/image/2033e11362979902 http://www.imagebam.com/image/1a23b31362980020
    1 point
  31. Pai am zis " modele similare". Xdrive nu e similar cu rwd. Nu?
    1 point
  32. Eu de exmp simt G30 de 190 cp mai vioi si agil decat fostul F10 525 de 218 cp... si da, imi plac mult scaunele sport cu alcantara pe care le am coroborat cu suspensia sport M.
    1 point
  33. Tatal meu detine un BMW X6 E71 35d, ocazional o mai conduc si eu, mai ales la drumuri lungi. Spre comparatie cu E93-ul meu, este o masina foarte confortabila. X6-le sta foarte bine-n curbe, pleaca bine de pe loc si nu ma oboseste deloc la drum. Clar daca voi vinde vreodata E93-ul, voi trece la un SUV.
    1 point
  34. multi cu SUV au familie ,masina e f practica ,nu inteleg comentariile ,ce mare smecherie sa ai suv si cum e asta opulenta ? X6 X5 masini care arata f bine ,ce leg are volumul ,inaltimea . E chestie de nevoi ,gusturi ca in orice altceva .
    1 point
  35. Te-ai trezit cu fata la perna? pe principiul asta, nu ar trebui sa se mai produca SUV-urile. Sa iti spun de ce luasem eu in calcul SUV, de ex: Pentru ca dupa 12 ani se seria 3, joasa, rigida....mereu cu stresul bordurilor, gropilor....vreau sa trec la ceva care ma "elibereaza". Daca esti frustrat, poti face asemenea afirmatii, dar pana la urma face ce il duce capul.
    1 point
  36. Nici eu nu sunt fan SUV-uri, nu am cumparat niciodata desi am avut in vedere si Tuareg si X5 de-a lungul timpului, mereu m-a oprit cate ceva sa aleg Suv. In primul rand pretul care e mereu mai mare fata de ceea ce ofera si nici nu puteam justifica nevoia de o caroserie asa mare pentru nevoile mele. Am condus noul G05 3.0d dar si GLE (faceliftul la ML), iar noul X5 cu pachet M, frane M, jante pe 22 parca, mi s-a parut foarte asemanator cu o berlina in comportament. Frana bine, accelera bine si statea foarte bine in curbe. Mie mi se pare ca au evoluat mult SUV-urile la capitolul feeling la volan fata de modelele de acum 10-15 ani cand chiar te simteai ca in autobuz. In astea moderne parca nu e chiar asa. Culmea e ca noul X5 atat cat am mers cu el mi s-a parut mai rigid decat G30-ul meu. GLE (faceliftul la ML) iti da senzatia ca stai mai sus si e mult mai comfortabil cel putin cel cu care am mers eu avea perne si jante de 21 parca. Oricum nu am sa inteleg obsesia multora de a cumpara SUV, mari mici medii, romanul a facut o pasiune pentru ele.
    1 point
  37. Salutare tuturor, intervin si eu cu un punct de vedere dupa ceva vreme Domnul Andrei525 a fost la noi cu masina prima oara in 2018 pentru un pachet integral, totul a fost in regula si nu au existat nemultumiri din cate stiu eu; intre timp domnul a inceput sa studieze din ce in ce mai mult domeniul si in 2019 a revenit pentru acelasi pachet, a preluat masina de la noi si dupa ce a ajuns cu ea acasa "a mai inspectat putin" ( formularea dansului ) si a descoperit neajunsurile din fotografii; fiind dintr-o localitate destul de indepartata de Bucuresti, o vizita de 5 min sau deplasarea noastra pentru remedierea lor nu era posibila, fapt pentru care ne-am oferit sa executam un pachet de intretinere in valoare de 500-600 de lei fara nici un cost ( pachet intretinere = vizita de o singura zi, se curata exteriorul si se decontamineaza dupa caz, mici retusuri, se curata pielea/plasticele/interiorul de praf, reaplicare tratament hidrofob pe parbriz etc ). La momentul respectiv dansul a fost de acord si chiar am mai discutat referitor la sfaturi despre abordarea unor probleme aparute intre timp, masini de polish etc. In primavara 2020 ( la aproape un an de cand am facut pachetul de detailing ) am fost contactati pentru un "refresh" al masinii, oferindu-ne sa efectuam asa cum promisesem pachetul de intretinere, insa in cursul anului care trecuse masina capatase zgarieturi superficiale si diverse "probleme" de la pasari si ar fi necesitat polisata / reaplicare protectie etc. Dorinta domnului era sa efectuam intreg pachetul de detailing gratuit la un an de zile dupa ultma vizita si nu pachetul de intretinere; ne-am oferit sa facem o reducere echivalenta cu valorea pachetului de intretinere insa dansul a dorit restituirea valorii acestuia pentru ca nu doreste sa beneficieze de el sau de reducere. ( fapt care s-a si intamplat, am restituit contravalorea pachetului de intretinere ). Consideram abrodarea si metodele prin care s-a dorit "rezolvarea problemei" complet ne-echitabile raportat la neajunsurile serviciului prestat; nu suntem si nici nu vom pretinde vreodata ca suntem perfecti, insa de fiecare data am reusit sa remediem toate problemele sesizate de clientii nostrii, cu exceptia cazului de fata. Va doresc mult succes domnule @andrei525 pe calea detailing-ului, am vazut ca doriti sa va implicati din ce in ce mai mult in acest domeniu si sper sa ajungeti la nivelul de satisfactie al clientilor pe care noi se pare ca nu am reusit in cazul de fata. Referitor la afirmatia domnului "marss" " ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina" , va asigur ca nu stiti felul in care am format echipa si cata munca se afla in spate; eu si sotia mea suntem acolo in permanenta lucrand cot la cot cu colegii nostrii cu ajutorul carora am reusit sa formam o echipa in decursul celor peste 5 ani de activitate. Consider o lipsa de respect sa insinuati ca "nu stiti pe mana cui" ajunge masina atat timp cat nu ati fost clientul nostru sau nu ati avut vreo problema in acest sens; indiferent cine lucreaza la masina, raspunderea este a mea sau a noastra ca si firma, nu exista "a stricat baiatul". Nu stiu cat de familiarizati sunteti cu astfel de servicii, insa un pachet complet implica peste 100h de manopera, astfel de lucrari putand fi realizate la cele mai inalte stndarde doar lucrand intr-o echipa in care fiecare isi are propriul rol, nu cred ca la dealer cand mergeti doriti sa va spele/repare/faca cafeaua etc "patronul" , nici o activitate nu poate functiona si nu se poate dezvolta in acest mod. @ACE: Referitor la costurile "ridicate" pentru care te injura lumea, fiecare isi construieste pachetele de servicii asa cum considera ca este mai bine pentru el sau pentru targetul sau de clienti; cine a fost cu adevarat interesat de ceea ce contin pachetele noastre a putut vedea ca ele includ mai multe servicii tocmai pentru a nu se ajunge la "compromisuri" pentru a se obtine costuri mai mici ( spre exemplu la exterior pachetul de "polish" include pe langa corectia lacului corectii cu vopsea la culoare, lustruire tot ce inseamna elemente exterioare cromate , polisare trim-uri, lampi spate, lac faruri, demontarea de pe masina si curatarea jantelor, protectie ceramica caroserie + jante ). Cu stima, Dan Diculescu Administrator DYC GARAGE DETAILING Problemele reclamate, am verificat cand inca nu se uscasera zonele respective, greseala mea; nu le pot uploada direct pe forum https://ibb.co/XStKWFy - poza 1 https://ibb.co/3M44xBF - poza 2 https://ibb.co/BNTHfcM - poza 3
    1 point
  38. Bine ati venit in anii 2000: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/42656-valva-cdv/
    1 point
  39. Am vandut duminica f10-le dupa ce m-am razgandit de 2 ori. Statea in parcare de jumatate de an, o mai scoteam din cand in cand... Masina intretinuta exemplar, fara nicio problema tehnica, exterior 9/10. Pana nu am lasat-o sub 14k nu a fost nimeni interesat. Am primit mesaje cu ââŹĹiti dau 10 mii chesââŹÂ sau schimburi cu hale... majoritatea incearca negociere la telefon, si nimeni nu cumpara fara sa negocieze, cred ca asa ae simte bine romanul, ca la piata. Cred ca depinde destul de mult daca ai noroc sa dai peste unul care stie sa scrie corect romaneste. Spor la vanzare!
    1 point
  40. Vreau doar sa iti impartasesc experienta mea: am cumparat in noiembrie 2019 un f11 lci din 12.2013, la 14500 E, 186k km. Masina intretinuta exemplar, garantie distrbutie inca 80k km, dotari peste modelul tau. Omul o tinea la vanzare de 6 luni, daca insistam, o scoteam la 14.000 ca avea nevoie de bani. Sa stii ca masina face 15.000, dar nu poti concura cu masinile aduse din exterior de samsari care duc in jos si valoarea masinilor ok din piata (eu am gasit 70-80% din anunturile de pe olx cu probleme sau defecte ascunse)! Mult succes la vanzare, si cum se zicea mai sus, la pret lasi daca ai un cumparator interesat!
    1 point
  41. Pe stalpul masinii ce scrie, in partea de cea mai de jos? Acolo e trecut codul motorului. Ce investigatii ai facut??
    1 point
  42. In România oriunde mergi cu un bmw, ĂŽntâi ți se spune cât de urgent trebuie schimbatĂŁ distribuția mașinii iar abia apoi se poate discuta mai departe. Cea mai de succes afacere a service-urilor
    1 point
  43. Terminați fraților cu distribuțiile la B47. Vă păcăliți aiurea la 100-200000km.
    1 point
  44. Salut, Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp 1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga. Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei). Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000) 2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km) a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn) P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi
    1 point
  45. Salutare, Eu am F10 LCI cu B47 si am schimbat distributia luna trecuta la 215.000km. Motorul nu avea nici un zgomot suspect dar nu am vrut sa risc. Pe F10 motorul B47 este in general silentios dar am observat ca atunci cand DPF-ul isi face regenerare motorul suna mai "gros".
    1 point
  46. ..nu cred ca era un loc mai bun pentru unul dintre cele mai fiabile motoare diesel facute (odata) de BMW, decat marele B57S, cu doar patru turbine... analizat chiar de un roman, prin contextul scadalului dieselgate din 2016. Un motor declarat decedat prin retragerea de pe piata in septembrie 2020 pentru idiotul motiv mentionat mai sus.. https://www.bmwblog.com/2020/12/25/bmw-x5-m50d-final-edition-test-drive/
    0 points
  47. 1. Ai greșit topicul, pt BMW aflate la vanzare se discuta mai sus. 2. Nici nu trebuie sa te deplasezi pt a-ți da seama că e o mizerie, spoilere îmbinate probabil cu holzsuruburi, liniile aiurea(vezi ușa șofer în dreptul mânerului și apoi în partea de jos),botul pare puțin deplasat spre dreapta după lufturi, fața de ușa șofer sta crăcănată in poza cu ușa deschisă, prin difuzorul din bara spate vezi...cerul!? Etc Vezi că nici RCA nu are. Ps. Opinii de neprofesionist auto. 3. Care'i logica sa iei o mașină unde doar impozit anual este 10% din valoarea ei?
    0 points
  48. La tine la masina FRM (footwell control module) controleaza luminile masinii. Ce problema ai?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.