Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/21 in all areas

  1. pai consecinte exista.....daca o amani pana in 2023...ca e vorba de 2 saptamani, n-are nici pe dracu... multi si prost....e plictisitor pentru multi, nu doar pt mine. esti nelipsit de pe topicurile tehnice....vii cu postari lungi in care ai o atitudine superioara, cum ca le stii pe toate. faci din tantar armasar....crede-ma multi sar pe postarile tale, dar este obositor si scroll sa dai la atatea, nu mai zic sa le citesti.
    4 points
  2. iar s-a ajuns la alte balarii si alte iesiri in decor ale lui "stie tot" aka bimmer.... 1.diagnoza fa cu Ista si lasa alte balarii 2.poate e nevoie doar de bujii ( daca ai eraore pe 1, 2 sau 3 bujii schimbi doar bujiile...daca ai eraore pe toate 4 bujiile schimb si releul ) 3.mergi pe beru fara nicio retinere 4.daca se rup bujiile, oricum platesti in plus si pot continua....faptul ca acum esti prins prost cu banii, nu-i un necaz....astepta pana o faci cel putin ok...nu carpeala.
    3 points
  3. "mestere", ai iesit pe aratura, rau. ce nivel de cunostinte? daca toti erau destepti, ca tine, nu mai intrau pe forumuri...isi faceau service-uri. tu vii sa inveti oamenii din ce iti spune tie un mecanic sau altul. iei de buna o "chiftea", o arunci mai departe, aici, pe forum si vrei sa o inghita toti. daca esti mebru vechi nu inseamna ca le stii pe toate. daca esti membru vechi ( tu de ex ) si te bagi in toate discutiile tehnice, nu inseamna ca le stii pe toate...doar iti place sa lasi impresia ca le stii. total gresit!
    2 points
  4. oferta cu lada e doar pentru tine... acum ideea mea nu era sa te supar sau sa deranjez pe cineva, doar ca personal ma cam irita ideile:- "pune OE, e cel mai sigur", dar schimbi bratele cu unele noi si lasi bucsi, brate si bielete si dupa 1 an spunem ca nu au aceeasi calitate ca cele de fabrica. suspensia fiind un angrenaj care lucreaza impeuna, incepand de la cauciuc-arc-amortizor-brate-bucsi-bielete... etc Si daca tu pui 10% nou, restul de 90 vor accentua uzura celorlalte - sau principiul, schimba nu repara, mottoul reprezentantelor care se extindeFiecare are motivul si conceptiile lui de ce isi achizitioneaza o masina si cum o intretine, dar nu e ok sa ii categorisim, chit ca nu sunt sanatoase sau nu sunt ok din perspectiva noastra, putem sa ii ajutam, sa ne ajutam intre noi... sunt de acord ca sunt multi care isi iau masina peste bugetul lor (buget confortabil pentru utilizarea masinii), cam toti merg la limita superioara pentru achizitie fara sa se gandeasca la mentenanta. Dar asta este o tendinta extinsa... Cat despre discutia cu OE, OEM, si AM, producatorul ofera un standard, o specificatie tehnica pentru piesa, si fiecare producator ofera piesa in niste margini de toleranta pentru acea piesa. Standardul oferit de producator este putin mai scazut ca al OE, dar nu la diferente mari, daca ar fi sa estimez, dupa mentalitatea mea, o piesa AM nu poate sa fie cu mai mult de 15-20% (dar diferenta de pret este aproape mereu mai mare) mai slaba ca una OEM in general, si in unele cazuri, mai rare, poate sa fie mai buna. hai ca am poluat destul topicul omului ideea este ca un principu sanatos de remediere ese sa te duci la cauza si sa le iei pe rand prin eliminare, dar in unele cazuri poate sa fie mai costisitor prin prisma manoperei si a timpului pierdut, de aceea un forum te poate ajuta sa scurtezi, sau sa eviti timpul pierdut pe anumite incercari daca stii sa filtrezi si sa extragi informatia primita si apoi.
    2 points
  5. Tocmai din cauza asta toate service-urile ĂŽți spun din capul locului ca daca se rupe vreo bujie nu ĂŽși asuma si este perfect normal. ToatĂŁ lumea știe ca bujiile incandescente pot ceda la desfacere. Cel mai bine e sa ti le schimbi singur pentru ca e mașina ta si ai rabdare, mai dai cu soluție, mai aștepți, mai incerci, aia la service nu stau dupĂŁ tine si sa le menajeze, când se blocheazĂŁ le forțeazĂŁ si atunci e dupĂŁ noroc. La N47 nu prea am auzit cazuri de 5 ani de când am masina. Concluzia? Schimbați le sigur daca va pricepeți, daca nu, gĂŁsiți un mecanic care are rabdare si nu le forțeazĂŁ pentru ca service ul nu ĂŽși asuma si pe buna dreptate.
    2 points
  6. Mersi de rĂŁspunsuri. Nu e vb de a-Ăâşi permite sau nu, ideea e ca ĂŽn acest moment nu am disponibil pentru aceasta operaĂâşiune cei 1100 lei cât mi-a cerut mecanicul pe piese Ăâ˘i manopera. Am ĂŽnĂâşeles ca bujiile beru Ăâ˘i Bosch sunt cele mai ok fapt pentru care o sa optez pentru aceste bujii, ĂŽn speĂâşĂŁ beru. Oricum nu se pune problema sa nu iau noi. Cat despre releu, aveĂâşi dreptate, mai bine mai aĂâ˘tept 2 sĂŁptĂŁmâni Ăâ˘i pun unul nou tot beru. Risc ceva dacĂŁ mai aĂâ˘tept 2 sĂŁptĂŁmâni ĂŽn situaĂâşia data? Sau sa schimb mai ĂŽntâi releu Ăâ˘i apoi bujiile? Trimis de pe al meu ELE-L29 folosind Tapatalk
    2 points
  7. https://mega.nz/folder/KI5iUAoS#-7ZTcLIhSU0cOPZ6ac4nZQ
    1 point
  8. se pare ca lumea nu prea a inteles diferenta dintre "full sintetic" si "syntetic technology" !!! si mai ales cand producatorul face MARKETING SUBLIMINAL foloseste cuvantul SYNTETIC scris mare pe bidon si lumea nu mai citeste descrierea de pe spate sau * din josul paginii scris mic !!! eu, personal sunt destul de atent (citesc inaite si imi fac lectiile) cand cumpar diverse lucruri tehnice pentru mine. recunosc, sunt batran, tipicar si putin nebun mai ales cand este vorba de UNICA si SINGURA marca de masina pe care am avut-o si pe care o sa o am pentru totdeauna, BMW !!! in attach este fisa tehnica a celor 2 uleiuri... pentru cine chiar este interesat si are rabdare sa citeasca. bafta ! 1136-LongtimeHighTech5W-30-50.0-en.pdf 20957-SynthoilHighTech5W-30-19.0-en.pdf
    1 point
  9. ai avut un topic cu service-ul unui ex. membru de pe forum parca, care a strans bujia in loc sa o desfaca si s-a rupt, adevarul este ca am mai vazut si eu faza asta odata, nu stiu de ce strang intai ca sa deblocheze filetul probabil si apoi sa desfaca, oricum am retinut cu prespalatul filetelor cu wd40, asa in timp wd40 va lucra la suprafata si va inmuia depunerea de calamina, valabil si pentru extrasul injectoarelor asta, mai greu ptr bujii din cauza pozitiei inaccesibile pe sub admisie nu stiu cat de exact poti tinti bujia cu wd40
    1 point
  10. Nu stiu cate bujii ai schimbat tu...eu am schimbat destule. Am si rupt cateva...si in urma experientelor, pot spune ca o bujie blocata e blocata...se rupe. Cu motorul cald, cu wd40..pt cine are rabdare, sa puna 2-3 zile la rand wd40....poate are noroc...altfel, nu pot decat sa va ajut cu nr de tel al unui tip din chitila, care face minuni...le scoate cat ai zice peste. Costul este pe masura. Mie mi-a rezolvat masina mamei si fostul e91.
    1 point
  11. E mai simple sa te duci la test drive-uri mai intai. Dupa, daca ai intrebari, poti reveni cu ele si daca pot iti voi raspunde cu placere... am avut un X6 din 2017, iti pot raspunde la eventuale intrebari. Sunt convins ca si alti useri te pot ajuta cu pareri si raspunsuri, dar mai intai fa un test drive.
    1 point
  12. Daca e calibrat, orice manometru pentru verificare presiune lichide. Pompa de combustibil / Regulator de presiune - Testare vezi pag. 41. Iti recomand ca lectura: Fuel Management(pag.22) si Principle of Operation(pag.31)
    1 point
  13. deci trebuie un set de tubulare lungi 3/8 cu prelungitor cu articulatie, eu nu am schimbat niciodata bujiile de cand am masina asta de 11 ani, stiu ca ex.ul le-a schimbat pe toate si le lasase in torpedou pe cele vechi, mi se pare ca pe cutii scria bosch.... si uite ca merg inca
    1 point
  14. ca tot veni vorba despre uleiuri "ORIGINALE' !!! SIMPLU... ce vreti voi sa scrie pe bidon ??? vizionare placuta !
    1 point
  15. nu e buna cheia aia "boss"...bujiile la BMW merg cu cheia de 8, nu de 10 ) cheia trebuie sa fie adanca....ca e tubulara, ca e "tiganeasca"...important este sa ajunga la hexagon. foarte importanta e procedura de desfacere si de montare, nu cheia. se foloseste vaselina speciala la montaj.
    1 point
  16. E trist ca BMW da atatea rateuri tehnologice . Problema motorului dateaza de cativa ani buni - in special motorul x40 , mai putin cel x30. Clar, o problema de dimensionare circuit de ungere care pare sa fie impropriu pt motorul x40 (mai solicitat decat cel x30) . Problema incepe cu insuficienta ungerii la unul din cuzinetii 3 sau 4 parca . "Praful " este compozitie de cuzinet . Nu sunt prea sigur ca pompa are vreo vina . Oricum se poate face o analiza, daca tot e demontata . Solutii ? Nu stiu - si se pare ca nici BMW nu are solutii din moment ce nici nu recunoaste problema. Poate o schimbare mai frecventa a uleiului , un ulei de calitate etc .
    1 point
  17. Pe etk știu ca scrie inclusiv daca a ieșit alt cod de piesa, care est cel mai nou precum si cele care sunt scoase din fabricație. Bine ar fi OE ĂŽnsĂŁ nu ti garanteazĂŁ nimeni ca e mai buna sau nu. Sincer nu stiam ca motoarele astea au probleme de genul..
    1 point
  18. Stiu de motor 740 picat la 115k km, deci nu e de mirare . Stiam ca problema pornea de la ungerea deficitara pe la unul din cuzinetii de la mijlocul vibrochenului . Poate ar trebui sa te uiti pe realoem, ce fel de pompe foloseste BMW pt motorul ala - daca sunt variante, update-uri , producatori diferiti.
    1 point
  19. O singura bujie , cea de pe cilindrul 1. Ar trebui sa dea de gandit prima eroare, 4203, cea cu preoperarea bujie. Probabil vine de la releu si poate avea legatura cu eroarea de comunicare a alternatorului - BSD . Fiind o singura bujie , eu as schimba-o doar pe aceea si as vedea ce erori apar dupa aceea . As verifica si cablul dintre releul de bujii si alternator .
    1 point
  20. dpmdv tot pierburg ar trebui sa pui ,poate chiar originala bmw ,poate au facut vreun update de piesa in urma feedbackurilor. De curiozitate la ce km ai schimbat uleiul sau de cand ai masina? Ai avut span in filtru la ultimul schimb ? E cam singurul semn pe care il da
    1 point
  21. Vand jante 21inch cu anvelope bmw X6M , jantele provin de pe un X6M (cel din fotografii) , jantele pe fata sunt noi cu anvelope runflat . Masina s-a vandut fara jantele de vara , noul proprietar a cumparat masina cu jantele de iarna . Pretul este de 2000€ . Pentru detalii va stau la dispozitie !
    1 point
  22. Corect , ai dreptate baiatul meu , la non-comercial trebuia , chiar amuzant . Merci de reply .
    1 point
  23. Mai rau te carpesti, bujii noi Beru plus releu Beru, asta ca sa nu platesti manopera de 2 ori.
    1 point
  24. Orice ar fi nu din Dezmembrari. Nu știi daca nu e deja stricat si pierzi timp si bani si nu știi cat va ține. Poți sa iei bujii bosch, asa sunt si cele originale, am luat OE si tot de bosch sunt fĂŁcute, dintre un aftermarket mai bun si altul mai prost, ia l pe cel mai ieftin, minim 2 ani eu zic ca tine oricare
    1 point
  25. De studiat problema E46 cu CAN bus si fara. Deci, parca doar ultimele modele de E46 au CAN. Unitatea Android cere CAN pentru integrarea cu masina. Altfel poti sa pui orice tableta care nu comunica cu masina.
    1 point
  26. Pentru a nu afecta cutia de transfer (xdrive), trebuie respectate cu strictete dimensiunile si presiunea recomandate de fabrica la anvelope. Nu conteaza run-flat, non run-flat, stelute, etc. Este important sa aiba aceeasi circumferinta (deci si uzura uniforma, nu e indicat cu slickuri pe spate si noi pe fata, sau invers). Si, de asemenea, sa fie aceeasi marca si tip. (Daca nu se poate, macar pe aceeasi punte sa fie identice). Daca se inlocuiesc run-flat-urile cu non-run-flat de aceeasi dimensiune, si nu se specifica presiunea pentru non-rft, e indicata o crestere a presiunii de la rft cu 0,2 bari.
    1 point
  27. Tu ai inteles ce am scris eu pana la sfarsit? Eu nu am inteles ce vrei sa zici.. Ok, esti batran si intelept.. Iti place bmw, am inteles.. Dar despre diferenta, nu am inteles mai nimic.. La amandoua pdf-urile atasate scrie ca e pentru DPF. Asa am aflat si eu. Tu ai vazut bulele alea din catalogul lor si cum le clasifica? Eu asa am facut diferenta. Ce sa inteleg mai exact din fisa tehnica? Fii mai precis, te rog. Marketing subliminal fac si AI-ii de pe net, asa ca... nimic nou sub soare, fara suparare. Sau mesajul subliminal ar fi ca nu e nici o diferenta?? Atunci eu sunt acela care a inteles ca de fapt e o diferenta si.. probabil trebui pus uleiul cu low ash in motoarele cu DPF. Ceea ce e o realitate.
    0 points
  28. Bimmer - cred ca am spus ca altcineva a comandat si montat releul , cand eu nu eram in tara . Si stii cum e pe anumite site-uri de piese - bmw e90, anul 2005-2012 , ia de aici un releu. Destul de tamp criteriul de selectie , fara sa ai optiune pt tipul de motor . Si mai arata si releul cam la fel , mufele se potrivesc - o idiotenie a bmw, asta - una din multele idiotenii ale bmw .
    0 points
  29. 5w-30 Longtime High Tech si Top Tec 4200 Longlife III sunt uleiuri rezultate prin "Tehnologie de sintezĂŁ" uleiul pe care l-am recomandat eu este liqui moly synthoil high tech 5w30 si este "FULL SINTETIC" de aceea este scump si nu prea-l gasesti pe la noi. pe site-uri din afara este cam 18 euro litrul. bafta !
    0 points
  30. DacĂŁ vine bidonul sigilat e semn cĂŁ nu e contrafĂŁcut?pe bune,acolo suntem?
    0 points
  31. Mda, Cer scuze la baeti pentru postul mai lung! ..........asta pentru baiatul cu “tirul de bere” “ Piesele auto sunt clasificate in trei grupe principale: OE, OEM si AFTERMARKET. Piesele OE (Original Equipment) sunt piesele de prim montaj, folosite de fabricantul masinii. Piesele originale au inscriptionate logo-ul producatorului (de ex. Sachs) si a marcii auto (de ex. BMW), avand pretul cel mai mare, dar si nivelul de calitate excelent. Acestea sunt vandute comerciantilor exclusiv de catre producatorul marcii auto (de ex. BMW). Piesele OEM (Original Equipment Manufacturer) provin de la aceeasi producatori care fabrica si piesele originale. Piesele OEM sunt marcate doar cu logo-ul producatorului (de ex. Sachs), avand preturi accesibile si o calitate foarte buna sau excelenta in functie de producator. Acestea sunt vandute comerciantilor direct de catre producator. Piesele AFTERMARKET sunt facute de alti producatori decat cei care fabrica piese OE si OEM, care au cumparat drepturile de a le produce. Aceste piese sunt marcate doar cu logo-ul producatorului, avand preturi foarte accesibile si un nivel de calitate bun sau foarte bun in functie de producator. Piesele AFTERMARKET sunt vandute comerciantilor direct de catre producator.” Eu daca as fi statul roman as propune urmatoarea lege: “Toti proprietarii de masini mai vechi de 5 ani, nu mai au voie sa-si cumpere piese decat sh, si aici ne referim la tot ce inseamna “sub capota”, articulatii, directie, sistem de franare si anvelope” Acum sa devin mai serios: este pacat ca acest forum a ajuns la un nivel atat de scazut, fiecare posteaza tot cei trece prin cap,d’alde Bimmer90f30 ajuns mafalda si guru pe forum(pentru cineva nou pe forum ia de bun ce-i spune unu cu 10k posturi), Romica si moderatorii doar privesc(in cel mai bun caz), nimeni nu mai are bunul simt sa dea un search pe forum iar din cei multi(nu ma numar printre ei) care chiar stiau cu ce se mananca marca asta, au mai ramas mai putini decat degetele de la o mana, si nici aia nu mai posteaza. De acea, acesta este printre ultimele mele posturi pe forum!( poate doar pe la intalniri, comercial si masina mea o sa mai postez foarte rar, asta daca nu-mi iau vr’un ban). Peace over and out!
    0 points
  32. Daca BMW vine cu runflat din fabrica foloseste runflat, daca nu, nu te complica. Nu se strica suspensia sau ce aberatii mai citesc pe aici, mai mult iti ofera un plus de securitate. Restul ca scoate un zgomot mai mare este ptr domnisoare sensibile.
    0 points
  33. asta e un hate camuflat sub titlul de constatare.... omul a spus ca l-a prins prost acum, nu ca s-a inhamat la ce nu-si permiteiar asta ca daca nu-ti permiti 6-700 de lei pe bujii si releu, pot si eu sa zic ca daca nu ai 2000 lei sa-ti schimbi la reprezentanta, de ce ti-ai luat masina premium. iar sa spui "ce releu este Hitachi?" cand este in primul rand o firma japoneza de electronice cu un renume si in al 2-lea rand, cred ca este mult mai mare ca Beru sau champion.Asa ca pretul nu arata meru calitatea, ci doar imaginea si cat investesc in imaginea de piata ca ultim punct, daca tu poti cumpara o piesa OE de undeva, cu factura, ai o lada de bere de la mine. (ca sa stii, OE sunt piesele care sunt facute doar pentru fabrica si prima productie, nu se comercializeaza, nici reprezentantele nu au acces sa le cumpere, au un standard de calitate si de verificare peste AM si OEM) ca si varianta pentru @CĂŁtĂŁlin81 Bujii Beru sau Bosch iar releu Hitachi - Beru - Champion
    0 points
  34. Din pacate nu-ti permiti intretinerea unei masini de la aceasta marca! Nu o lua in nume de rau, nu este “hate” e doar o constatare, nu esti nici primul si nici ultimul. Daca nu-ti permiti 6-700 lei pt 4 bujii si un releu... Ce releu este Hitachi? Astia faceau video uri acum 25 de ani! Daca nu-ti pui OE(originale) macar pune OEM(de la producatori consacrati- Beru,Bosch). Iti spun eu ce se intampla daca le pui sh sau de la producatori de care nu a auzit nimeni: - din prima sau dupa putin timp nu or sa ti mai functioneze- daca te prinzi-le mai cumperi odata+manopera 2-300 lei -daca nu te prinzi ti se buleste DPF ul( daca l mai ai!) si imediat turbina!(vro’ 2500 lei minim Reconditionarea) Masinile astea te incanta cand le conduci, dar daca nu bagi bani in ele la timp mai mult or sa stea parcate, sau ajung repede la vanzare “ ca nu e bun beamveul domne, e stricacios” Bafta!
    0 points
  35. Amuzant. Ai gresit locul in care sa postezi anuntul, baiatul meu
    -1 points
  36. Adrian, hai sa si corectam un lucru. Si eu am scaparile mele, incerc sa ma documentez si sa corectez. Exista asa: Fi Fii Fiii Ca sa iti dai seama cati "i" sunt dupa "f", atunci cand esti nesigur in scriere poti verifica prin felul cum s-ar auzi cuvantul atunci cand vorbesti cu o persoana. De exemplu: 1.《Am inteles ca ar FI un punct forte》. "I"-ul in cazul asta se aude scurt si e clar ca e unul singur. 2.《Tu trebuie sa FII mai bland cu animalele》. I-ul in cazul de fata este dublu. Si cand vorbesti cu cineva textul asta, acel "I" se aude mai lung din gura, deci sunt doi de "i" 3.《am vorbit cu FIII domnului Iordache》. Si cand pronunti acel "fiii" pt situatia de fata se vede ca acel "i" nu se mai termina, deci sunt 3 de "i". Cand vorbim despre baietii domnului Iordache, nu de fiecare data se scrie cu 3 de "i". Spre exemplu:《am vorbit cu cei doi FII》. Sunt doar 2 de "I" acum, ca la exemplul 2. Se si observa ca atunci cand spui textul de mai sus, pronuntia cuvantului care ridica probleme e la fel ca la exemplul 2.
    -1 points
  37. Platesti transportul de pe amazon? Sau cum de ti-a iesit asa ieftin? Da, uleiul bmw e cel mai contrafacut de pe piata uleiurilor OE, am pus o data si n-as mai pune ever. Nu am cum sa verific de unde cumpar, peste tot se gaseste, inclusiv pe eMAG.
    -1 points
  38. Asa e. Am uitat sa adaug; nu e pentru incepatori schimbul de bujii la diesel. Se poate complica operatia foarte mult si grav.. Am zis SH mai mult ca sa ii sugerez ca o sa umble acolo mai des decat daca pune nou.
    -1 points
  39. De unde ai tras tu concluzia ca i hate? Oricui i se intampla sa fie prin la “inghesuiala”, problema i alta: majoritatea posesorilor de BMW sh nu se documenteaza inainte sa o cumpere ce presupune costul intretinerii! Despre asta i vorba. Cand vii si pui intrebarea: se merita bujii/ releu sh? care crezi ca ar trebui sa fie raspunsul? Raspunsul meu a fost sincer, fara hate si nedistructiv. Cat despre chestia cu OE, OEM si AM... mai citeste... daca faci pariul asta cu cei de pe forum s ar putea sa ne vedem toti la o intalnire, noi cu masinile si tu cu tirul de Carlsberg!
    -1 points
  40. Asta reiese daca faci testul mentionat mai sus. De ce crezi ca ti l-am sugerat!?
    -1 points
  41. Tu ai citit ce am scris? Ca nu am cum sa verific originalitatea, si pt ca nu ma pricep, si pt ca uleiul BMW se gaseste pe toate gardurile, inclusiv la magazine serioase. Ce arati tu acolo nu e ulei OE.
    -1 points
  42. Peterop, scriu numai ca sa nu te lasi dus de nas crezand ca doar Liqui Moly face uleiul "fully sintetic" cu mandru parese ca e. Si foarte probabil e. Nu contrazic asta. Doar ca nu e singurul, 90% din uleiurile de pe piata pe bidoanele carora scrie full sintetic, trebuie sa fie Full Sintetic. Atat. Tocmai m-am uitat in catalogul lor si Liqui Moly face uleiuri: minerale, semi-sintetice si sintetice (adica full..). Asta e ce scrie in pagina catalogului la primul ulei mentionat (pagina 17): "Longtime High Tech 5W-30 Synthetic technology low-friction motor oil with the latest wear-protection technology and extremely high power reserve for maximum perfor- mance. Good dirt suspending and cleaning capacity ensures optimum engi- ne cleanliness. Assures reliable operation and maximizes the operating life of the diesel particulate filter (DPF). Exceeds the highest test requirements of well-known vehicle manufacturers. An all-season oil for gasoline and diesel engines including common rail technology. Particularly sui- ted for vehicles with a diesel par- ticulate filter (DPF), also for ret- rofits. Tested for turbochargers and catalytic converters. Specifications and approvals: ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB-Frei- gabe 229.51, VW 505 00/505 01 LIQUI MOLY also recommends this product for vehicles or assemblies for which the following specifications or original part numbers are required: Fiat 9.55535-S3, Ford WSS-M2C 917-A, MB 229.31" Mai jos sunt codurile fabricantului dupa care comanzi ce litri vrei..: 1 l 6 20820 216 4 l 4 20821 216 5 l 4 20822 216 Asa ca data viitoare pune Shell, ca e mai bun. Desigur glumesc. Edit: un lucru interesant este ca ei folosesc un cod de buline rosii, albastre, albastrui.. Iar cel albastrui e "syntetic techology". Trebuie aflat mai multe.. Inclin sa cred ca, cel cu bulina albastruie e exclusiv pentru motoarele cu DPF! Adica low ash, adica cu depuneri mai mici in filtru dipa regenerare/regenerari! Sa vedem daca am dreptate. Gaseste cineva un raspuns mai valabil? (Mie imi place Shell Pureplus ca are baza uleiului mai stabila)
    -1 points
  43. -2 points
  44. Sa nu uiti sa (ne) scrii aici daca au disparut erorile. Si chiar daca/cand reapar sa zicem.. Ca sa inteleaga si altii care cauta raspunsuri, sa nu mai deschida alte topicuri.. Ca paranteza, eu am o bujie dusa din nou, dar pentru ca e iarna si prea frig nu am chef ca pana se incalzeste afara sa le schimb.. iar dimineata cand e frig si se aprind bujiile.. ca, inca apare indicatia de preincalzire.. motorul tremura, exact din cauza de mai sus. Ca sa previn trepidatia prea mare in primele 2-3 secunde, daca pana atunci nu apasam decat pedala de ambreiaj acum, din cauza bujiei, apas fooarte usor si pe pedala de acceleratie si asta reduce durata trepidatiei. Nu recomand, dar daca vrei sa o mai duci un pic asa, pana le schimbi, la mecanic in cazul tau, poti sa incerci ce am descris mai sus. La mine "merge si asa" pe sistemul romanesc.. Tu ai doua arse, poate e mai bine sa nu prelungesti agonia..
    -2 points
  45. Flacau, eu nu te-am facut pe tine in nici un fel... Faptul ca am ajuns la un anumit numar de postari NU ma face nici o mafalda. Asta NUMAI SI NUMAI IN MINTEA UNORA. Dar daca tot esti asa mesrias in a afla descoperi defecte si scoate ochii te invit pe orice topic pe carr am scris sa ma contrazici daca poti sau sa mai adaugi ceva in plus; fapt care ar fi Cel Mai De Laudat fata de tine. In rest, abtine-te sa te iei direct de persoana ca te reclam ca atac direct la persoana. Si de aici doar moderatorul decide, nu eu. Retine, nu am pile, sau mai stiu eu.. Moderatorii sunt foarte ok. Si nu o spun ca sa ii perii.. Am.fost avertizat de unii din ei pe buna dreptate. O spun public. Asa ca, nu uita sa treci pe la.mine pe pagina si sa ma contrazici sau chiar adaugi ceva daca e necesar.. In rest, o simpla cautare pe goagle si aflam polologhia trantita de tine despre AM, OEM si etcetera. Asa ca... Cat desre sugestia cu lege schimbata in Romania, care e treaba? E problema ta daca unul sau altul isi permite un lucru sau altul? Win60 ai perfecta dreptate, vroiam sa zic si eu ceva de genul, dar imi era teama sa generalizez la adresa serviceurilor, tocmai pentru ca eu nu prea intru in serviceuri iar tu esti mult mai in cunostinta de cauza.
    -2 points
  46. https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-5w40-4l-shen0041/pd/DL6G5NBBM/ Si asta e contrafacut? Eu nu am avut nici o problema. Chiar sunt interesat sa stiu cum iti dai seama daca e contrafacut? Adica, la mine bidonul vine sigilat. De fiecare data cand deschid bidonul se rupe sigiliul.
    -2 points
  47. Bine, "boss", daca la mine sau la 163cp e de 10mm e o problema? Eu inca, cred ca e de 10... sau tu ai si uitat ce bujii ai avut la bmw-ul trecut?? Nu. Important e sa nu idoi bujia inainte sa o slabesti, boss.. Daca ai indoit-o, ai pus-o.. Cheia aia din link are in interior un cauciuc care te ajuta cat de cat sa nu tragi intr-o parte prea mult ca sa o indoi/rupi! Daca te "mananca" si ataci o bujie intepenita cu cheie "ratchet"/clicket ca e mai rapid "si uite are si tija in lateral mai lunga.." poti sa te bagi in multe alte pozitii.. in problema grava. Stiam ca ca diferim in opinii.. Oricum, ne-am spus parerea.. Sa trecem mai departe. Oricum cine va intra pe acest topic va aprecia ce ai spus tu sau eu. Asta e cel mai important.
    -2 points
  48. Seaman, o sa caut topicul in care se intelege destul de bine ca bujiile la N47 functioneaza la tensiune si curent diferit de M47. Si ca atare NU trebuia pus modul de control bujii de pe M47. Iaca"asa: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191210-nelamurire-voltaj-bujii-incandescente-n47/page__p__2534522__fromsearch__1#entry2534522
    -2 points
  49. Sincer, nu am mai auzit de o problema ca a ta. E naspa ce ai patit. De aceeaam linkuit topicele. Sa fie atenti si altii la treaba asta. Morala ar fi, cumpara de la dealer. Ei intotdeauna vor sti mai multe... sau pot gasi in sistem exact cu, ce modul e echipata masina .. banuiesc. Ce erori sunt la scanare? O sa intreb si eu in stanga, dreapta..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.