Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/03/21 in all areas

  1. da, acela este codul, 07147321144 dar nu cred ca problema e doar de la cleme, e posibil sa ai suruburi slabite
    1 point
  2. fixarea e aceeasi, ceea ce conteaza e tipul oglinzii: cu LIN BUS (3 fire) sau fara (mai multe fire)
    1 point
  3. Modelul de facelift are oglinzile mai mari. In principiu nu vad de ce n-ar merge. Cel putin fixarea pe usa este importanta sa fie aceeasi. Cel mai probabil este aceeasi fixare. Cauta in dezmembrari oglinzi de facelift.
    1 point
  4. https://www.compari....ASAAEgIgxfD_BwE https://www.compari.ro/anvelope-c3615/f:diametru-r18,inaltime-45,latime-245,vara,da-anvelopa-runflat/?gclid=EAIaIQobChMI6PiwyKGS7wIVAaOyCh14FgAwEAAYASAAEgIgxfD_BwE
    1 point
  5. Inteleg ce spui Cristian, insa cine merge 50.000km pe an, apoi merge, ii da in bot nonstop. Si sa stii ca a mea a facut 60% din km catre Constanta, Slatina si Comarnic. Autostrada, doua benzi A mai facut 7000 si pe afara. Si chiar mi se pare insultator sa consideri a fi mai multi 92 fata de 220, oriunde ar fi facuti ei Daca cei 92k erau parcursi in India, as fi fost tentat sa nu te contrazic. Plus ca, oricata autostrada a vazut o masina de 220.000km facuti in 4 ani jumate, tot a vazut cateva zeci de mii de km si de oras. Deci calculul tot nu iese.
    1 point
  6. Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.
    1 point
  7. Cel cu stea in frunte -LOL - daca e vorba de Mercedes , da, am avut un 190 caruia ii aparuse o crapatura in plansa de bord, sus . In scaunele din imitatie de piele verde, la fel . La BMW , din seria 3 am avut doar E30 si E36 . Oricum mi s-a parut ca E90 e sub ele , sau e din cauza ca am cumparat un E90 (LCI) dupa ce am avut cateva seria 5 - doua e39 si un E60. Masina o am si acum, dar o conduce fiu-meu . Mi se pare cam horor cand ma urc in ea - plastice tare urate si dure , manerele de la usi terminate/schimbate deja , stratul ala soft de pe plastice umflat/cojit, stofa de pe scaune de doi bani - se murdareste privind-o . Cand imi aduc aminte ca pe E30 aveam scaune Recaro de plush (luate de pe un Hartge) ...
    1 point
  8. Depinde ceea ce intelegi prin cel mai bun: cel mai sportiv, cel mai fiabil, cel mai fun, cel mai confortabil....fiecare generatie a avut plusurile si minusurile sale, la fel cum varsta utilizatorului/varsta la care a luat contact cu seria 3 este importanta. E30- greu de gasit deja un exemplar in stare buna, pe care sa il conduci (masina proiectata la sfarsitul anilor 70), nu stralucea la siguranta/spatiu E36- mie mi s-a parut foarte fun, dar in acelasi timp avea deja tehnologii avansate.....pentru mine, the real 3 series E46-bun, bun, bun, dar parca a mai peirdut din spiritul naravas al lui E36; castiga mult la confort, spatiu, siguranta E90- oarecum a vrut sa se apropie de spiritul E36, placut la condus, tehnologii disponibile, poate putin subapreciat tocmai din cauza numarului mare de unitati produse/disponibile F30- clar a evoluat ca model global, confortabil, pe gustul tuturor, insa parca a pierdut din spiritul E36 G20- nu am condus, insa pare o masina adaptata pentru anii 2020 Eu votez E36.
    1 point
  9. Locul preferal al fiecarui BMW...
    0 points
  10. (Bine zis Exilong999999) M-am tot abtinut. Zic eu primul. Cred ca E90 ar fi utimul si cel mai reusit model din clasa medie. De ce? Pentru ca ramane probabil ultimul model care chiar daca are inca directia hidraulica a lui E46, cred ca este peste E46 la capitolul "simt masina legata de mine". Am mers cu un F30 bi-turbo de 184 cai. Nu am ramas wow sincer, nici la consum, nici ca au scos nu-s ce 3 (trei) moduri de a simti masina, din care doar modul sport (cel mai neeconomic!) alt punct negativ pt mine cel putin, este modul care reprezinta BMW, in sensul ca simti ca tu esti un tot cu masina (bine-nteles directia electrica intarindu-se pentru a simti ca, conduci un BMW si nu O BARCA!.. Cine ma convinge ca exista un alt model facut mai bine imi scot palaria in fata lui; desigur sa nu mentioneze, ca putere mai mare, bla bla, sau motoare in 6.. astea conving nimic de zis, dar nu il fac mai reusit pt ca are mai multi cai.. sau mai multe brizbriz-uri nu neaparat cu sens de prost gust.. (oricum, muzica pusa de bmw la nivel de "pentru toata lumea ..ce se da cu marca bmw..", au lasat de dorit: numai High-endul a fost si ramane cat de cat apreciat, asa ca.. si calitatea audio lasa de dorit IN GENERAL. Daca nu poti sa asculti PLACUT orice tip de muzica in difuzoarele unui bmw atunci ti-ai batut joc.. putin). Si mai apreciez ca E90 ar fi cel mai bun si pentru simplu motiv ca este singurul model, pana cand a aparut el despre care s-a spus raspicat in review-uri ca poti conduce 1000km fara sa faci pauza si chiar fara sa simti nevoia sa faci pauza!! Ce vrei mai mult cand iti trebuie doar sa conduci??? [O masina cat de cat simpla, facuta PENTRU SOFER! ..Nu vreau sa ma gandesc cat de sofisticate (si scumpe in intretinere..) au devenit/le-au facut dupa 2005..] Aia cu minusurile, care ma "iubesc" sa continue sa ma contrazica in mintea lor; nu mai zic mai mult..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.