Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/21 in all areas

  1. Merge mai greu treaba, dar o rezolvi. De banii ĂŁștia ce vrei? Bani puțini si servicii premium nu exista.
    2 points
  2. Pare sa fie o mufa mama de la cablu TV.
    2 points
  3. La 3000 de euro sigur nu la BMW, nici macar seria 1. BMW e o masina scumpa la intretinere si nu prea e masina de incepator. Sa stii ca nu e rusine sa conduci un Logan mai nou pana strangi bani de ceva premium si capeti ceva experienta la volan.
    2 points
  4. Pe langa G30 care e de familie (va fi pus la vanzare), am zis sa ii iau una sotiei , cu care sa ma joc eu din cand in cand cateva poze in graba . https://pasteboard.co/K0PCI5F.jpg https://pasteboard.co/K0PD3VW.jpg https://pasteboard.co/K0PDkCc.jpg https://pasteboard.co/K0PDAN5.jpg https://pasteboard.co/K0PDQxY.jpg
    1 point
  5. Are dreptate Godini, daca reusesti sa iei din Germania ai mari sanse sa te alegi cu o masina buna, iti spun din experienta, prima masina am luato din tara fiind tot incepator si nestiind mare lucru despre masini, in timp am aflat ca avea vreo 80k dati inapoi si in 3 ani jumatate am schimbat jumatate din piese, acum sunt la a 2 a masina , luata personal din Germania si adusa pe roti si am nimerito in stare buna atat estetic cat si functional.
    1 point
  6. Iti recomand un Megane 3 hatch, 1,5 dci cu 110cp. e super pret calitate, eu am unul de oras de vreo 2 ani, se misca f.bine, consum de 6 pe medie.
    1 point
  7. Nici dracu nu inchide gura lumii mai edit.. Si tu te-ai lasat marcat emotional de gura amicilor de forum.. (prieteni, auzi tu..) ...Prietenii aia care isi permit sa zica asa ceva, cati dintre ei au cel putin acelasi model de masina achitata integral?? Si cu banii cui? Ai lor? Atat de deschisi au fost (macar) sa zica cele intrebate mai sus, inainte sa judece pe altii? Eu asta i-as fi intrebat dupa auzirea acelor vorbe de nezis.. Bleah.. Ai luat o decizie foarte buna! Si nu zic asta ca sa te perii..
    1 point
  8. Poți cere banii ĂŽnapoi pe raport dacĂŁ nu ești mulțumit de cele cuprinse ĂŽn el.
    1 point
  9. 1. Clar sa ma ducĂŁ din pct A ĂŽn pct B, dar nu vreau nici sa conduc un Logan, in golf nu am loc ca am 2 metrii și 90 kg și s lat ĂŽn umeri, și da sunt și fan bmw 2. Pentru reparații nu am idee cât as putea aloca, totuși nu cred ca o data la o luna se mai strica ceva Ce mașina "cât mai noua" ĂŽmi poți recomanda ĂŽn banii de i-am specificat inițial?
    1 point
  10. Cum adica "cu speranta ca o sa accepte teste si verificari"? Daca nu accepta te-ai luat si ai plecat direct fara discutii! Daca masina a fost intretinuta corespunzator si proprietarul a schimbat recent unele componente costisitoare nu ar trebui sa iti faci griji, dar ma cam indoiesc. Oricum ar trebui sa ai cam 2000 de euro pe langa pretul de achizitie. Sa te gandesti la: distributie, turbina, ambreiaj, volanta, clapeta de acceleratie, dpf, bujii, discuri, placute, cauciucuri, etc. Pe langa asta, daca mai ai si ghinionul sa deteriorezi ceva elemente de caroserie, sau sunt deteriorate deja, o sa mai creasca costurile.
    1 point
  11. Ca posesor de benzinara, strict dintre alea as alege oricand 530d. Dupa parerea mea 2 litri benzina nu se prea potriveste cu comportamentul unui Seria 5, in schimb 3 litri diesel e fix ce trebuie daca nu ai cine stie ce pretentii de M sau V8. Serios, ia 530d-ul, nu o sa iti para rau. Sau daca vrei benzina cauta un 540i, nu ar trebui sa fie mare diferenta de pret.
    1 point
  12. Fiecare intelege in mod diferit definitia de "soc". Unii se asteapta sa schimbe fara sa simti absolut nimic (ceea ce nu e tocmai adevarat), altii nu. Totusi, daca initiatorul a spus ca mai multi posesori de bmw au mers cu masina si au spus ca e normal, as tinde sa-i cred. Care era sansa ca toti aia care au condus masina sa fi avut si ei, la randul lor, aceeasi problema? Poate cutia nici nu are uleiul la nivel, cine stie, daca nu s-a uitat nimeni la ea, nimeni nu poate spune. ZF (service Faur) din Buc mi s-au parut destul de slabi, nu m-as baza pe o recomandare telefonica a lor. Cand am fost eu la schimb, tot acolo, mi-a spus mecanicul, din vorba in vorba, ca ei nu mai repara cutii ca niciodata nu le iesea reparatia, asa ca au ajuns doar sa le schimbe cu totul si sa faca mici lucrari de mentenanta, gen schimburi de ulei. Ca idee, cand mi-au pus baia la loc vroiau sa infileteze suruburile direct cu bormasina, iar de insurubat in zig-zag-ul recomandat de ZF (culmea, lipit fix pe stalpul elevatorului), nici vorba, a trebuit sa le atrag eu atentia, ca baiatul le luase la rand cu infiletatul.
    1 point
  13. Masina ta nu are optiunea 2VB - Tyre Pressure Display adica varianta cu senzori in roti care afiseaza presiune + temperatura. TPM la masina ta merge pe senzorii de rotatie conectati la DSC. Faptul ca nu ii poti reseta, inseamna ca masina a mers mult timp cu roti neconforme si functia a fost blocata in DSC, trebuie facut un reset din diagnoza.
    1 point
  14. Nu conteaza ca esti incepator sau avansat, conteaza temperamentul, intuitia pericolului si constiinta proprie. Cu BMW sau fara, au murit prostii, cu orgolii si fara autocontrol. Daca te crezi zmeu, cu BMW in Romania, ajungi repede la...stiri. Daca-ti place BMW si ai mers deja suficient de mult cu unul, alta masina, sub BMW, nu o sa-ti placa. Deci uita de Renault, Opel, Ford, Dacia etc. Ai sa bagi bani in ele cu scarba. Ai sa bagi si in BMW, dar nu cu scarba. Pt ca ti-e drag de el. Normal. Referitor la bani. Pt ceva bun, 3000 de euro este prea putin, in cazul lui E90. Daca arata bine e un lucru bun, dar nu si suficient. Spune doar ca, probabil, nu vei cheltui cu aspectul. La banii astia, iti iei ceva bun la E46, 2002-2005. Daca este 2007, cu motor N47, adica LCI (facelift), numai pe distributie dai in jur de 800 euro. Deci macar 2000 euro ar trebui sa ai de rezerva. Stai departe de benzinare, mai ales aspirate. Nu vei avea satisfactia turbo la bani de combustibil putini. Da, are alte piese scumpe, dar daca vrei BMW, inseamna ca vrei satisfactie, in primul rand. In al doilea rand, o data pusa la punct masina, cativa ani, uiti de probleme. Eu mai am un 2000 cm3 aspirat (alta marca) si l-am "aruncat" nevestei. Turbo sau compresor (ai 1.8L kompressor la Mercedes, alta varianta faina), fara discutii. Prefera masina de la proprietar din Romania, care a intretinut-o corespunzator, macar 2 ani. Din afara, nu poti avea nici o pretentie. Discuti cu un samsar care nu stie nimic despre masina, mai ales daca a venit cu ea pe platforma. Alea cu istoric real si intretinere ca la carte, sint departe de 3000 euro.
    0 points
  15. voi bagati din P direct in D, R sau o treceti prin N?
    -1 points
  16. Vibratia nu e huruit (zgomot) cumva?
    -1 points
  17. Nu e normal. La cutiile ZF nu simti nimic cand schimba, nici la rece. A mea are 170k acum, schimba fantastic de lin, daca nu te uiti la turometru nici nu iti dai seama ca s-a schimbat treapta. Schimba uleiul, reseteaza adaptarile, posibil sa scapi doar cu atat.
    -1 points
  18. Nu are voie sa dea nici un fel de soc la schimbarea vitezelor, nici la rece nici la cald. Nu e normal, masinile noi de ce nu fac? Incercati sa va documentati pe ce principiu functioneaza o cutie automata nu va mai luati dupa toti "expertii". Ce iti recomand eu , revizie cutie cu ulei conform specificatiei ( poate sa fie ulei ZF sau ulei in cutie BMW sau ulei Febi Bilstein, codul sa corespunda). Nici BMW si nici ZF nu sunt producatori de uleiuri asa ca si uleiul FEBi isi va face treaba perfect dar la jumatate de pret. Codul de "piesa" sa corespunda. La care mai adaugi baie noua, garnitura filtru si suruburi (parca vin in kit complet) si daca tot dai jos baia schimba si garnitura dintre blocul de valve / mecatronic si corpul cutiei, este foarte ieftina. In majoritatea cazurilor multe probleme se trag de la acea garnitura, pe acolo se pierde presiune pt ca nu mai etanseaza bine si apar smucituri sau sare din viteza sau nu poti cupla drive. Spor la treaba, ai BMW cred ca aprox 2000 lei nu sunt un capat de tara pt tine.
    -1 points
  19. Pe mine m-a lovit cineva in spate acum 2 ani si ma aratasem dispus sa platesc diferenta de la mine intre spoilerul pe care urma sa il plateasxa asiguratorul si spoilerul M. Evident ca trebuiau schimbate si tipsurile de la evacuari din rotunde in trapezoidale. Diferenta era consistent peste 4000 lei si am renuntat. Asta la Bavaria. Mai trebuiesc si pragurile si spoilerul fata. Deci, la reprezentanta te duce consistent pe la 4000-5000 euro. Probabil, prin alte surse, scapi pe la 2000-3000 euro.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.