Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/21 in all areas

  1. https://mega.nz/file/fVkyDJyL#sQAXgJIPsspvTnt7WaqedWT-IfZElH4uUdCGhEJmsaU
    1 point
  2. Mult oras = automata , benzina deoarece faci km putini si nu stii pe viitor ce se mai intampla cu dieselul. Mai departe... fiecare motor are plusuri si minusuri.
    1 point
  3. Torrent : https://drive.google.com/file/d/1y-ttQ6iQLiVcJnxes7ff6gAUTI12DSL2/view?usp=sharing
    1 point
  4. S-a vandut! Se poate inchide! Multumesc pentru gazduire. Sanatate maxima tuturor!
    1 point
  5. https://www.youtube.com/watch?v=zlRYsWPh3HY https://www.youtube.com/watch?v=DVp0htSdiI8 Do you practice what you preach, sau ...? Sa mergi noaptea cu 260km/h in timp ce esti cu telefonul in mana la volan si filmezi pare cam departe de ce-ai spus, nu crezi? TwinScroll nu e Twin Turbo
    1 point
  6. BMW are acum cel mai bun motor de la BMW/Merc/Audi/Porsche: B58, foarte fiabil, consum rezonabil, foarte placut de condus. Asa ca un 540i mi se pare alegerea perfecta. 520d nu are cum sa fie cea mai buna alegere pt seria 5, chiar si daca ar avea ~250cp, pt ca 4 cilindri nu e un motor echilibrat natural, deci nu are cum sa fie rafinat / silentios / fara vibratii; 520d e pt cine face foarte multi km si apreciaza mai mult masina decat motorul. Eu personal nu mi-as mai cumpara seria 5 cu motor de 2l; F11 525d era o masina foarte ok, dar i-ar fi trebuit un motor de 3l.
    1 point
  7. Eu am tot asteptat o varianta mai potenta de 2L twin turbo, o sa vedem daca va fi cum zici tu. Oricum, pana se decide BMW, pe G30 motorul 3L mi se pare si mie cel mai potrivit. Daca mai e si mhev ai rezolvat (cel putin pe actuala legislatie) si problema impozitului de care fug multi.
    1 point
  8. F10 2010, 178k km, scaune comfort cu ventilatie: https://ibb.co/hLkMdG https://ibb.co/dgSCkw https://ibb.co/g2X1dG Alte poze nu mai am, dar si spatarul e in aceeasi stare ca si sezutul. Eu zic ca arata mai mult decat decent. Aaa si asta cu, Audi etalonul calitatii si a fiabilitatii, era sa cad de pe scaun. Triplele alea cu led-uri care zici ca sunt luate de pe un pom de craciun si aruncate acolo, exact asa arata, aproape in fiecare zi vad Audi, VW cu led-uri arse, zici ca sunt brazi de craciun. Sa mai zic de comportament dinamic ordinar, specific VAG, directie, cutia aia automata moale, e o nulitate, tractiune fata pe motor de 3.0, pozitia motorului (aruncat direct peste puntea fata) de unde vine in mare parte fenomenul subvirator, marca inregistrata AUDI.
    1 point
  9. O sa dau o gaura in rezervor, sa curga pe jos si sa urce consumul. Dar, pana una alta, ce cauta cei care nu au X5 pe acest topic?
    1 point
  10. Am 1,86 nu sunt obez: in seria 5 stau aiurea. 530 e mai incet decat x5biturbo. Nici nu ma obosesc sa le caut datele oficiale. Le-am condus pe amandoua, acelasi an. Cand iei x5 biturbo/triturbo ai pe el franele mai mari decat la cel cu o singura turbina, sa afirmi ca franeaza aiurea doar imi demonstreaza ca nu ai condus asa masina. Faza cu lasatul: conduci cumva x5 si alta masina ca sa poti face afirmatii de genul: acelasi sofer acelasi stil de condus difera doar masina?... Cand stai mai sus vezi "peste" masina din fata: ai cateva secunde in plus sa procesezi ce se intampla pe sosea deci esti mai safe. Nu stiu pe ce circuit ai fost tu dar in viata reala e mai important sa vezi obstacolele mai devreme decat sa intri putin mai tare intr-o curba (asta daca esti pilot profesionist cum era ala de la bmw nu amatori ca noi...) Dupa logica ta: daca stau cu fundul pe asfalt impulsului nervos ii ia mai mult sa ajunga la creier decat daca as sta intr-o pozitie fireasca?
    1 point
  11. la banii aia nu o sa cumpere niciun X4 si niciun X5 cu motor 3.0D cu una, doua sau trei turbine! Cred ca discutia trebuie sa se raporteze la afirmatiile/solicitarile/intrebarile initiatorului topicului. Fara sa fiu luat in nume de rau, doar ca o parere personala, intaresc afirmatiile lui @edit: 1) seria 5 modelul nou are consola din mijloc enorma, unii stam aiurea fiindca nu avem 1,7 metri - nu stiu daca e chiar atata de mare inconvenientul, aici e o chestie care tine de cel care vrea sa isi cumpere masina, de fiecare; nu stim inaltimea si gabaritul lui si nici nu a zis ca vrea SUV ca are probleme cu gabaritul si ca nu intra intr-un sedan 2) pozitia la volan e total diferita: nu mai stai cu fundul pe asfalt cu picioarele intinse, e o pozitie mult mai fireasca, ca intr-un fotoliu - am fost recent la un BMW driving experience - pilotul chiar mi-a recomandat si mi-a confirmat ca se impune sa stai cu scaunul lasat cat mai jos, cat mai aproape de sosea, din doua motive: 1. centrul de greutate, cu cate este mai jos, cu atat este mai bine; 2. cu cat esti mai jos, cu atat simti mai bine masina si poti sa raspunzi mai rapid la orice solicitare, deoarece corpul nostru resimte tot de jos in sus, iar cu cat esti mai sus cu capul (creierul si neuronii ) cu atat si "lag-ul" mai mare pentru fiecare raspuns/actiune a noastra (adica dureaza mai mult ca informatia sa ajunga la creier si sa fie procesata). 3) fara sa fiu cocalar: esti privit altfel in trafic: te lasa lumea sate bagi, nu te claxoneaza nimeni pentru orice greseala minora, de sicanat nu mai spun... si pot sa fac comparatia asta fiindca conduc si alta masina. - mi se intampla destul de des (zilnic) sa fiu lasat sa ma bag, sa nu fiu claxonat, sicanat etc. si in seria 3, deci cred ca cu privire la acest aspect, nu neg ca nu ar conta cat de premium ar fi masina, dar nici nu cred ca e diferenta f mare intre un seria 5 si X5, daca ne raportam la cat de mult premium arata ele. Oricum, cred ca mai sunt si alti factori care conteaza la aspectele astea. Spre ex.: daca vad un antitalent pe drum sau pe cineva care are masina lovita/zgariata pe toate partile, il las, chiar daca are masina premium sau nu, DE FRICA orin din alte considerente, dar nicidecum ca e premium masina! Ai 2-3 chestii, sa mai continui? Ai condus x5 biturbo, nu mai spun triturbo si a fost lent? Matuta pe jos cu 530, a6 3.0, le-am condus pe toate si vorbesc din experienta. - nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Atata timp cat initiatorul lua in calcul motorizare2.0D si chiar si fara AWD, nu cred ca e cazul de astfel de comparatii; nu cred ca isi ia o masina sa mature pe jos alte masini Ai condus x5 cu jante pe 20/21 cu optiunea aia cu amortizoare care se intaresc si a fost instabil? la fel, nu cred ca are relevanta comparatia (parerea mea e ca nu are buget pentru asa ceva). Oricum, consider ca avand aceeasi echipare, esti mai safe intr-un sedan decat intr-un SUV, cu exceptia accidentelor, unde sa zicem ca ar putea conta gabaritul SUV-ului, dar mai cred si faptul ca in acelasi timp, daca este sa se intample, se va intampla oricum, iar de la un anumit prag, nu mai conteaza daca esti in sedan sau SUV. O zi buna tuturor! PS: +1 pentru sedan
    -1 points
  12. Eu zic sa treci la Porsche suv 3l d. Din toate punctele de vedere bate x5-ul.
    -1 points
  13. Eu cred ca sunt in stare sa bage dar nu se obosesc fac e benzinare daca iti trebuie atatia cai putere de ce sa faci un diesel ?
    -1 points
  14. nare rost sa iti mai scriu uite poti citi. " Nu stiu de ce primesc minusuri dar nah poate isi schimba parerea acele persoane. The Winner Is … 2017 Porsche Cayenne (Details Below) The 2017 BMW X5 and 2017 Porsche Cayenne are two of the best midsize luxury SUVs money can buy. Both are superior performers on the road, but the Cayenne is more powerful and agile than the sporty X5. The X5 has an edge over the Cayenne at the pump and in the cargo hold, while the Cayenne boasts slightly higher reliability ratings. However, critics rave about the Cayenne and the X5’s overall package just doesn’t measure up to what the Cayenne offers.
    -1 points
  15. vrei sa comparam x5m cu porsche s? cam asta faci tu acum. oamenii aia care si-au dat cu parerea doar asta fac zi de zi.
    -1 points
  16. x5 cu 6 turbine e doar marketing sa cumpere curiozitatea ... dar daca vrei atatia cai putere revin cumperi benzinar ca te tine buzunarul ... e vorbeam de fiabilitate si zi de zi cat stai in el ... e peste el uitate si pe youtube unde vrei toti zic la fel...
    -1 points
  17. ma predau ... sper sa isi cumpere un x5 cu 3 turbine jumatate... sau sa mai astepte putin sa apara cu 4 turbine :frantics:
    -1 points
  18. la banii astia iti iei un seria 7 xdrive bine dotat...
    -1 points
  19. Nu conteaza varsta mea si am un bmw x3 din 2011 F25
    -1 points
  20. Fasaitul nu intra la lant uzat. Am pus mai in spate in topicul asta un link de YT al altuia care arata clar, poti auzi, cum se aude lantul zanganind si cum NU se aude lantul zanganind in acelasi clip. Cauta si o sa te lamuresti. Trebuie sa mai iei in considerare avand in vedere complexitatea distributiei ca acelasi lant ppate sa "plescaie" la alte ture si tu sa nu stii! Dar asa tu ai ales sa nu asculti iar eu mi-am pierdut vremea explicandu-ti cum sa faci...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.