Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/21 in all areas

  1. Masina a primit un set de faruri noi OEM.
    3 points
  2. acele stopuri vor schimba total look ul masinii si sunt si foarte bune, lumina e mult mai buna ca la cele clasice (semnalizari si frana) desi rescunosc ca mi plac mai mult pozitiile de la stopurile clasice decat cele de la stopurile LCI. eu la a mea am pus becuri cu LED si pe reverse ( doar ceata a ramas pe bec cu filament). stopurile alea de LCI o fac sa para mult mai noua (ca si generatie) decat e cu farurile noi si stopuri noi LCI va arata ca scoasa din cutie :sorcerer:
    2 points
  3. Baieti multumesc pentru apreciere Sunt faruri pe producator AL(Magneti Marelli), le-am prins la promotie pe autodoc cu 1800lei bucata fara modulele de xenon si cornering. Calitatea lor e foarte buna, acum vedem in timp cum se comporta. Le-am pus folie de protectie din start sa nu imi bat capul dupa. Din punctul meu de vedere nu merita sa fac recontitionarea, pretul la sticle-lupe-adeziv-manopera era cat costul unui far nou, iar in final tot nu erau noi. Poate altcineva le lasa asa cum erau, dar cand vrei si functionalitate si aspect, scoti cardul. Mai recuperez o parte din bani de pe farurile vechi. Daca tot am dat fata masinii jos pentru faruri, am inlocuit si cablurile de capota plus curatat si gresat incuietorile.
    2 points
  4. Salut! Speram ca nu se va ajunge aici prea curand, dar din motive personale sunt nevoit sa vand 340i-ul. Asa cum spune si titlul, e un 340i xDrive complet stock, cu cutie manuala si 47.000km reali si verificabili. Masina e origine Germania, a fost luata de la dealer BMW anul trecut in Ianuarie, la 38.000km. Am de atunci poze, verificari, rapoarte, de toate. Serie de sasiu WBA8B71040K425226 . Dotari de mentionat: -Faruri Full LED Adaptive -Navi mare -Scaune electrice cu memorie si incalzire -Tapiterie piele Dakota Oyster -Trapa -Harman Kardon -Head Up Display -Volan + nuca schimbator M (din fabrica, nu retrofit) -Clima automata pe 2 zone Pret 27.500 euro cu TVA deductibil, se emite factura. Contact pe topic sau PM, raspund repede. Nu ma lasa sa atasez mai mult de o poza, asa ca mai multe poze se pot vedea aici: https://imgur.com/a/UcjzG8e Multumesc!
    1 point
  5. Mama vyktor, ai rupt normele ))) dupĂŁ țânțarii aia morți.
    1 point
  6. Geamurile + lupele + manopera nu era mai mult de 1500 lei, lucrare fĂŁcutĂŁ la centru profesional cu garanție si erau noi, adicĂŁ arĂŁtau efectiv identic, inclusiv curĂŁțate perfect in interior… Dar tu știi ! Daca dormi mai liniștit asa, ĂŽnseamnĂŁ ca e mai bine.
    1 point
  7. In pasul 3 mașina ĂŽncepe sa frâneze, dar nu exista garanția ca se oprește ĂŽn timp util. De-aia spun ca doar se pregĂŁtesc frânele.
    1 point
  8. BMW X5 F15, 3.0 X-drive 4x4, Euro 6, culoare Black Sapphire, Interior Piele Nappa exclusive, cu continut extins Alb Ivory. Primul proprietar al autovehiculului, cumparat personal din reprezentanta BMW Arad in Octombrie 2016. Masina fusese adusa in reprezentanta, din sistem intern, de la BMW Austria AG. In momentul achizitiei avea 24.715 KM in bord. La cumparare, masina a venit cu roti de iarna pe 19", iar in vara lui 2018 am achizitionat de la BMW Autotransilvania Cluj un set nou de roti Y-spoke cu cauciucuri Pirelli pe 21" (cod 2349591). Masina se vinde obligatoriu cu ambele seturi de roti. Revizii complete (filtre, ulei, etc.) anuale si service consumabile, efectuate doar in reprezentantele BMW din Cluj-Napoca respectiv Sibiu. Tot istoricul masinii se poate obtine din sistemul BMW. Masina este in stare perfecta de functionare si accept orice fel de testare, atata timp cat se efectueaza in reprezentante BMW autorizate. In toti acesti ani, pielea de interior, care este foarte sensibila, a fost intretinuta cu solutiile originale BMW de curatare si protectie (cumparate tot din reprezentanta BMW). Cand ne-am decis sa vindem masina, in urma cu cateva saptamani, am dus masina la un full detailing pentru a readuce atat exteriorul cat si interiorul la forma pe care o aveau in momentul achizitiei. NU SUNT, sub nicio forma, interesat de schimburi, avand in vedere ca masina se vinde pentru a cumpara un model asemanator de X5 sau X6, din 2020/2021, tot din reprezentanta. Serie de sasiu: WBAKS410000H68070 --- Cutoare si tapiterie: 475 Negru Sapphire NAEX Piele Nappa exclusiva,cu continut extins Alb Ivory Echipamente standard: 258 Anvelope Runflat 2AZ Jante din aliaj usor Double-Spoke de 18" tip 446 2PA Prezoane antifurt 2VB Monitorizare presiune anvelope 423 Covorase din velur 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 502 Sistem de spalare a farurilor 522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga 534 Aer conditionat automat 575 Prize de alimentare aditionale, de 12V 5DA Dezactivare airbag pasager fata Echipamente optionale: 248 Volan incalzit 2VM Pachet Confort cu suspensie adaptiva 302 Sistem de alarma 346 Pachet exterior cromat 3AG Camera de luat vederi pentru mersul inapoi 3E1 Exterior design Pure Excellence 402 Trapa panoramica din sticla 413 Plasa de separare in portbagaj 430 Oglinzi retrovizoare antiorbire 441 Pachet fumatori 488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 4UY Sac pentru schiuri si snowboard Pro 508 Senzori de parcare (PDC fata/spate) 563 Pachet lumini 5A1 Faruri ceata cu tehnologie LED 5AL Protectie activa 5AS Sistem de asistenta 609 Sistem de navigatie Profesional 610 Head-Up Display 676 Sistem de difuzoare HiFl 6NS Conectivitate extinsa 7S5 Design interior Pure Excellence 456 Scaune fata Confort, reglabile electric 4CV Ornamente interioare lemn stejar, lucioase 877 Renuntare operatiune crossover 879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana 8TH Info limita de viteza ZS5 Eliminare 7NH --- Persoana fizica, fara TVA. Pret : 33.200 EUR negociabil Contact: 0765260322 (Mihai) Pentru mai multe poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-xdrive30d-ID7GMWUJ.html?isPreview=1#gallery-open
    1 point
  9. Am polisat farurile si am schimbat garniturile + suportul de bec + bec pentru angel eyes. Garnituri/chederele care veneau deasupra pe faruri unde se face contactul cu capota erau guma de mestecat, se rupeau bucati din ele la cat de coapte erau iar suportii aia de la angel eyes, unu era lipit cu scoci de fostul propietar, l-am rupt eu si mai mult, asa ca le-am schimbat pentru amandoua farurile. Dupa ce le-am montat am descoperit ca de fapt e si ceva mizerie prin ele... Am reusit sa scot si niste zgarieturi adanci dupa ce am frecat vreo 2 ore cu smilgher, de polishat le-am facut cu o masina semi prefesionala, o sa le pun si folie sunt pe drum. Am gasit data pe faruri, sunt originale ale masinii, 11/2002... pentru 20 de ani de abuz chiar nu aratau rau nici inainte de polish. Pe o scara de la 1 la 10, aratau de vreo 6,5... acuma le dau un 8, varsta si-a spus cuvantul, inca au ramas microfisuri si ceva arsura in plastic de la becuri daca le analizezi cu pipeta. In poze arata perfect. Mi-a luat in total cred ca vreo 10 ore, vreo 1 ora m-am chinuit sa le dau jos de pe masina, normal cand le-am pus la loc au intrat imediat. E ceva cu nemtii astia la mecanisme si cleme de prindere.... https://imgur.com/a/uJxUhgV
    1 point
  10. Da...pai o sa las job-ul si o sa plimb masina cand se deschid jaluzelele ca sa se raceasca motorul. Eu folosesc masinile pentru a-mi usura viata, nu pentru a mi-o complica.
    1 point
  11. La G30 e mai subtire parbrizul. Exista topic si pe siteul asta cu neplacerile astea. Un alt mod al BmW de a face bani.. La Dacia nu e subtire.
    1 point
  12. Salutare. Lucrand intr-un domeniu, prin care imi fac veacul prin fabricile de automotive (atat OE cat si Tier 1 sau 2 supplier), pot sa va asigur ca nu exista diferente de calitate pentru Est si Vest. In fabricile de automotive se lucreaza la productia masinii, in takt time (timp de ciclu) standard, de ex. Dacia are 58 de secunde pentru fiecare masina, timpul neputand fi extins, pentru a cauta piese mai bune sau mai proaste. De asemenea la asamblare se lucreaza pe principiul JIT (Just in time) iar cand vine vorba de componente pe FIFO (First in First out). Diferentele exista in principiu din componente, orice OEM ca BMW, avand mai multi furnizori pentru aceleasi piese. De exemplu la faruri pot fi: Valeo, Hella, chiar si Elba din Timisoara. Calitatea fiind putin diferita si in functie de ce se nimereste pe masina, sa fie mai bun sau mai putin bun. Pentru BMW de exemplu: Bordul si fetele de usi se fac in Romania, inclusiv la viitorul seria 7, cod G70, pedalele sunt facute si la Timisoara, inclusiv pentru M-uri cat si pentru Maybach, farurile la Timisoara de doi producatori, placute la Caransebes, inclusiv pentru Porsche, pompa de ad-blue la Brasov si tot asa. Daca veti verifica masini diferite cu echipari identice, este posibil ca una sa aiba geamuri Pilkington, altele Fuyao sau chiar Standard Profil. Unde mai pot fi diferente, este la fabrica unde este produs. De exemplu: Renault Megane: cel facut in Turcia, este mai putin calitativ decat cel facut in Franta sau Spania.
    1 point
  13. ... chiar imi pare rau (intr-un fel) ca mi-am spus parerea prea abrupt pe topic.. Asta nu inseamna ca as vrea sa fie considerata pentru stergere postarea opiniei.. Dar, vom trai (am inca o varsta sa prind probabil 35-40 de ani de azi inainte .. ) si vom vedea! Probabil o sa ajung sa ma plimb fie intr-o masina electrica fie in alta, care o fi ea.. Fie vorba intre noi, daca ne/le pasa de mediu statul lucra mai mult la educatie mai de demult. Eu raman cat pot de mult la motorul asta clasic DE CAPACITATE cat mai mica, care sa polueze cat mai putin..., exact marimea pentru ce am nevoie in viata mea pe termen lung. Restul sa aleaga, fix dupa necesitati, poate ca si mine.. (Intelegi unde "bat" cu educatia?) Tu intelegi dorinta asta crescuta de SUV-uri si motoare mari? Ca eu nu o inteleg.. nu se "pupa" deloc cu ecologismul!
    1 point
  14. Intr-adevar nu sunt cele mai fermecatoare jante, dar nici nu am urmarit asta. Eu am vrut un set de jante pentru iarna care sa fie pur functionale si cu aspect oarecum diferit fata de ce are toata lumea. Sunt jante pe 17x7.5J de X1, revopsite argintiu, iar capacele centrale sunt de Mini cu prindere 5x120 la care am inlocuit emblemele cu unele de BMW. Accept fiecare parere, dar in final trebuie sa imi placa mie Pentru un non-euro ar trebui sa fie ok.
    1 point
  15. La cum e de rasfatata nici nu avea cum altfel. ) Curioasa alegere in privinta rotilor de iarna. Un mod mai diplomatic de a spune ca sunt absolut oribile si ca nu au ce cauta pe masina asta.
    1 point
  16. La cum e de rasfatata nici nu avea cum altfel. ) Curioasa alegere in privinta rotilor de iarna. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  17. pastrezi comenzile tale, ele nu sunt atasate de airbag.
    0 points
  18. despre ce hate ar putea fi vorba? incalzire mai rapida zici? pai oricum termostatul principal decide cand sa deschida circuitul mare al racirii asa ca jaluzelele alea nu fac nimic pana nu se deschide termostatul cum am zis mai sus. jaluzelele alea sunt pentru eficientizarea la cald, adica la regim, in care anumite datorira anumitor situatii motorul S-AR RACI mai mult decat necesar cand e deja la regim. eu mari minuni tehnologie, adica de evonomia nu am auzit sa faca acele jaluzele.. de cand tot citesc despre bmw.. praf, gaze si alte mizerii crezi ca nu mai intra cand sunt clapetele deschise? inchise, desigur ca nu intra... dar te intreb, cat de mult vor sta crezi acele jaluzele pe inchis si cat vor permite aerul sa intre? eu cred ca mai mult vor sta deschise nu mai zic ca vara cu ACul pornit inchise nu au cum sa stea ca schimbatorul de caldura are nevoie de aer!
    -1 points
  19. Tu ai pus o intrebare, de aceea m-am si mirat vreo cinci minute, tocmai tu ma intrebi.. :hyper: Tocami din bun simt am dus si eu topicul asta unde l-am dus; nu dati cu pietre..; nu se merita retrofit decat daca ai bani prea multi si nu ai ce face cu ei. Intreb si eu asa, in cat timp isi scoate banii dati pe retrofit din carburantul salvat si din radiatorul salvat de praf mizerii etc etc?? Jur, eu la troaca mea veche si zilnic abuzata (mai putin motoristic..) am RADIATORUL ORIGINAL; de 15 ani de cand e masina. Uita ca nici o musca prea in viteza nu l-a spart, sau piatra sarita.. Wiktor, te-as crede ca mai intra aer si din alte parti.. la radiatorul cu pricina, daca NU AS FI demontat masca masinii de vreo 2-3ori la mine si am vazut ce si cum.. Vezi tu, aerul e ghidat temeinic si in proportia necesara in functie de necesitate.. /calcule facute de mesterii proiectanti.. /aerul pentru radiator nu se amesteca decat poate, poate 5-10% cu cel de la intercooler sa zic.. tin secret, ce pateste turbina daca nu are aer.. Wiktor (uimeste-ma) ce economie faci, aduca ce consum ai (ca masina e mai aerodinamica cum cu abilitate o baga ei in documente.. ) cand mergi la drum intins? Adica care e media cu, care mergi pe autostrada si cata motorina in litri pui ca banuiesc ca faci plinul si cati km parcurgi cu masina ta, G30; parca ai 3 litri..?
    -1 points
  20. Unvicont, nu te lua de radiatorul meu, ca se bucura de cele mai bune conditii. Nu iese din el nici un nisip, nimic. De ce? Pentru ca o data la doi ani se bucura de o DECONTAMINARE chimica cu solutie dedicata a elementelor pentru imbunatatirea eficacitatii a lui dar mai ales a celui de AC (sa mai zic ca si compresorul e tot al din fabrica, sa moara doua capre, nu una..). Totul se face pe masina, fara sa fi demontat ceva.. ma pui sa demontez un radiator de 15 ani .. ) Vezi tu, nu intru degeaba pe forumul asta, dau si la altii ce aflu, am pus linkuri de pe YT sa arat ca eu cred in alti mecanici care chiar pun mana pe scule nu scriu din spatele tastaturii aici sau pe internetul asta care ne uneste. Te invit si chiar te rog sa cauti sa vezi ca pentru (eficienta) racire (parametri bla-bla-bla) se pot face si alte lucruri.. Eu stiu ca tu stii ce spui, dar nu-i frumos din partea ta sa incerci sa ma incurci, MAI ALES CAND INTREBI MONOSILABIC aproape.. Asa ca o sa incep sa ignor provocatile tale.. Eu sincer nu cred ca un motor cu clapete (e mai bine zis asa?) o sa ma dea pe spate la consum, mai ales ca am condus un 2 litri.. asa ca aerodinamicitatea asta ma lasa rece, aproape mort.. Ajuta, da aerpdinamicitatea.. un pic mai mult decat la o dubita.. care e duba si aia e.
    -1 points
  21. merge deoarece comenzile reprezinta un element separat
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.