Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/21 in all areas

  1. Nissan Patrol e la alta clasa... nu e la clasa de X5 sau Range Rover. Am facut un test drive cu un GLE model nou (vechiul M, dupa ML, dupa rebotezat de ei GLE) si am zis pas... desi la exterior imi placea cum arata. Am avut in gand si un Range Rover Sport dar m-am lasat pagubas vazand cati se plang ca mai mult stau cu loaner car-uri decat cu masina lor care e mai mult in service cu diverse probleme. Am mai facut un test drive si cu un Q8 care era concurentul lui X6 de il aveam eu si am zis pas, nu imi place nici asta. In afana de asta am avut cateva zile un loaner dat de un dealer de aici, un X5, cred ca am mentionat asta pe aici cand lasasem masina la service pentru o banala revizie prelungita de ei ca sa pot sta cateva zile cu X5-ul lor. Acum vreo cateva luni mi-am si foliat masina, mai pun cateva poze cu ea. Mai am si altele facute mai pe seara, in care masina se vede in alta nuanta de culoare.
    2 points
  2. Pare ca DPF-ul e colmatat, probabil nu si-a mai facut de mult regenerarea. Cauzele pentru care nu si-a facut regenerarea pot fi cel mai probabil: bujiile incandescente arse si senzorul de presiune de pe evacuare. Rezolvi cu cele doua si ii dai o regenerare fortata. Daca nu se curata, trebuie sa il dai jos si sa il cureti in cuptor.
    1 point
  3. Astepti o solutie de la mine NCU!? Nu am solutie de data asta; am o recomandare; schimba masina sau altfel o sa tot bagi bani in ea. Hei, ceilalti, pe loc repaus; asta nu e topic despre mine, sper; e despre problema lui. Spor la presupus; o sa citesc cu incantare raspunsurile.
    1 point
  4. Asta se ĂŽntâmplĂŁ când cumperi o masina (mai) noua. Când iei o troaca, ĂŽncerci toate variantele ieftine posibile:schimbi tipul de ulei,uleiul ĂŽn cutie,cauciucuri chinezești, ĂŽncepi sa repari casete de direcție,etc..
    1 point
  5. Unde scrie in TIS asta, vreau sa vad cu ochii mei . Daca ala e printre cele mai recomandate unde e acela cel mai cel in TIS.. Nu am stiut ca TIS da si nume de uleiuri.. (ce baga unii din burta.. sa fie mai interesanti)
    1 point
  6. Daca unui produs i se face reclama, nu inseamna ca e neaparat si bun.
    1 point
  7. N-au ce aprobari sa primeasca, specificatiile alea sunt deja vechi si cine a vrut sa faca uleiuri, a facut pana acum. Iar la noi reprezentantele oricum au doar doua uleiuri : uleiul pentru M si 5w30 ll04 pentru restul masinilor.
    1 point
  8. 1 litru e mult daca completezi la 2000km? Pentru ca e primul tau post, de ce pui LL04 si nu LL01? Poate LL01 e mai ieftin. Cat te poate costa o segmentare, fata de un ulei schimbat la 2000km? Poate nu stii ca altii pun 1 litru la mie.
    -1 points
  9. Eu unul ma feresc de planetare fata, am o masina cu planetare fata si am un stres in plus, capetele de planetara, care se duc mult mai repede decat cele de pe spate. La 525 xdrive ai cateva griji in plus fata de un 520, planetare fata, turbina mica, si greutatea in plus. Si eu sunt in cautarea unui F11, dar am zis ca mai bine astept putin, sa mai strang bani si imi iau un F11 Lci.
    -1 points
  10. E putin controversata situatia uleiurilor si mai ales cand nu se stie exact provenienta ( faptul ca scrie made in CE pe bidon,nu e nimic concret), apoi sa vezi etichete cu date diferite la acelasi tip de ulei mi se pare cel putin ciudat.( exemplul este castrol edge made in CE unde scrie ca este full sintetic, apoi in versiunea facuta in Germania, acelasi ulei este hc-synthese). Eu de cand am cumparat masina in 2017 (seria 3 cu 320d, n47d20c) pentru doua schimburi de ulei am folosit castrol 5w30 edge professional longlife bmw, iar pana la 10mii km completam cu 1,5 litri, ceea ce nu mi s-a parut normal. Apoi dupa mai multe recomandari de pe forum, am schimbat uleiul cu Liqui Moly 5w30 Toptech 4600 si la acelasi interval de schimb, nu a mai fost deloc consum de ulei. La ultimul schimb de ulei am zis sa incerc Ravenol VMP 5w30, pentru ca am vrut sa folosesc cel mai bun ulei full sintetic de pe piata totodata avand si o provenienta clara. Nu e surprinzator faptul ca la aproape 10mii km nu s-a consumat deloc, la fel ca cel Liqui Moly, dar am remarcat in plus un zgomot redus al motorului si ceva economie in plus la combustibil. Parerea mea e ca trebuie folosit un ulei cat mai bun, urmarind norma recomandata de producatorul motorului. Faptul ca platesti in plus 100 lei, mai mult sau mai putin, nu inseamna nimic intr-un an sau 10mii km, dar poate insemna mult pentru motor. E o vorba care se poate aplica bine aici : You get what you pay for.
    -1 points
  11. Daca ati folosit careva Ravenol HCL (LL-01) intr-un 320d ...m-ar interesa niste impresii oricat ar fi de personale si subiective. Am e90/320d/163/2007/M47 si NU am DPF - nu stiu, nu-l am din constructie sau a fost scos de pe masina, cert este ca nimic nu arata ca as fi avut DPF, asa am cumparat masina ...si m-am gandit ca totusi, in aceste conditii norma LL-04 nu prea ma avantajeaza. Momentan sunt pe TopTec4600, un ulei care nu straluceste prin nimic, cu o fisa tehnica mediocra, si care dupa cateva forje serioase ma cheama la jojĂŁ pt completare. In cazul asta, daca tot nu am DPF si nu sunt conditionat de norma C3, as merge pe un A3/B4, evident, tot 5W30 doar ca e cam dificil de gasit. M-am uitat putin la Ravenol dar din gama lor eu n-am gasit decat varianta HCL care sa fie un A3/B4 la un pret rezonabil, fara norma C3 si LL-01 dar deja imi tremura ochii de la ecranul telefonului si am zis ca mai bine sa apelez la ajutorul vostru. Masina o am de 2 ani, a ajuns la mine cu "Twin", initial am pus tot "twin" dar dupa 3000 km l-am aruncat - motor zgomotos, sunete ciudate, nu mi-a placut. Am pus TopTec4600 "in viteza si de nervi" si lucrurile s-au schimbat in bine dar tot nu e ce trebuie (am 2 schimburi cu TopTec dar acum sunt in cautari de altceva) Ideea este ca as merge pe LL-01 si as vrea sa pastrez SAE 5W30... Pareri ?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.