Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/21 in all areas

  1. Te-ai inflamat degeaba pe saracu'om ...ti-o spun eu, la europence te mai poti juca cu after-market, la japoneze e mai greuț pt ca japonezii nu prea acorda licenta oricarei cooperative si te doare mintea cand mergi dupa piese si iti spune ala "pot sa va aduc pe original in 5 zile sau ...nimic" Nu ai optiunea Beru, Starline, Ferodo, Facet, etc, etc. Original sau nimic. Si cand tu esti obisnuit cu Skoda, Opel, Vw, BMW, Ford, Fiat, etc, ca intri in primul aprozar, comanzi si in cateva ore iti vin piesele alese de tine din oferta a 10 producatori ...te cam loveste raspunsul lui ala din magazin. Da, pe linie de senzori si finețuri e recomandat sa mearga omu' pe original ...dar la fieratanii butucanoase mai poti strecura si cate un after-market ca doar nu a tușii "maretul BMW".
    4 points
  2. E doar o zgarietura, nimic grav La revanzare va fi nebunie pentru ca expertii de auto sh o vor declara dauna totala si iti vor oferi 7000 pe ea Ft dragut din partea doamnei ca te-a asteptat sau ti-ar fi lasat bilet, mai rar asa ceva in BUcuresti. De regula toti fug si nu lasa numar in geam sau nu recunosc fapta! Spor la reparatie si drumuri bune sa ai!
    2 points
  3. Piesa este prins pe baie si este prins cu 3 șuruburi de baia de ulei si are o mufa in el, lângĂŁ bușonul de golire. Costa ceva 400-600 lei senzorul si trebuie sa dai si drumul la ulei ca sa l schimbi. Cum știi tu, dar e posibil sa l schimbi si degeaba ca poate nu e ala, de aia ziceam sa verifici mufa. Acum ești speriat, e de inteles )
    1 point
  4. Este arbore echilibrator ,am vazut la un motor de subaru 3 cilindri pe carburatie,an 1985. Nu cred ca este de acolo problema lui 13NCU. Sa faci testul pe retur cu eprubete la injectoare si vezi cum stai.
    1 point
  5. e servisata in retea BMW? ca e foarte greu de crezut ca sunt reali. masina in germania de 10 ani cu 100 k km...
    1 point
  6. Sa fie asta? Interesant canalul. OP, sa stapanesti sanatos masina si sa imbatranesti o data cu ea. Si pastreaza masina intr-un garaj, daca tot are zero rugina. La re-vanzare asta v-a fi apreciat enorm. De fapt tu probabil stii toate astea.
    1 point
  7. 1 point
  8. ...si dom'Popescu, acum mi-am amintit, ca parca dimineata am gasit strecurata printre randuri intrebarea ta "ce m-a nemultumit la Civic de l-am dat intr-o luna" ? Intre timp ai renuntat la curiozitate si ai editat. Voi fi putin "off-topic" dar poate ajuta... 3 chestii mi-au demontat MITUL japonezelor - insonorizarea - de toata jena ! Loganul e varf de gama in comparatie. Auzeam in rulaj nisipul antrenat de roti, motorul parca era la mine pe genunchi (benzinar, v-itec, 140cp), auzeam orice piesa auto ce se misca in jurul meu, chiar era prea mult pt mine desi "veneam" de pe un diesel tractoras euro3, y17dt fara pretentii. In plus caroseria aia pierdea caldura mai rapid decat o fecioara virginitatea intr-un club de manele! (am avut masina o luna de iarna, dec-ian) - apoi ..."noi japonezii". N-am reusit sa "europenizez" cerintele "lor" in materie de fluide si piese. Eu invatat cu "variante" ..."prea scump aia, pun aia" ...nu tata ! Uleiul "lor" de 0W20, piesele lor, antigelul lor ...totul "al lor" fara prea multe alternative europene. - consumul. Am facut plinul si cand am vazut ca se "aprinde becu' " dupa 470 km am zis "bine", tu vei pleca. Si normal sa fie asa cand sistemul v-itec intra dupa 6000 ture ! Pai ce sistem sa mai vreau cand la 4000 ture nu ma mai intelegeam cu nevasta in masina si trebuia sa ridicam vocea ? Asa ca am renuntat la "BMW-ul asiatic" si am trecut la unul original. In rest (din punctul meu de vedere) ...prea multa reclama, mit si aura in jurul japonezelor. Sau poate nu m-am obisnuit eu, poate nu am inteles masina ...poate sunt prea sensibil, nu stiu dar cert este ca acum am un 320d european si cu toata sensibilitatea auditiva, totusi mi-l place. Am vandut Civicul in pierdere dar m-am bucurat si asa Scuze pt off-topic.
    1 point
  9. Alea care baga prea mult sunt defecte. La mine clapetele mi le-a scos fostul propietar, mi le-a dat la vanzarea masinii nu le-am pus. Eu zic cauta baieti care fac diagnoza,gasesti anunturi.Vezi sa aiba tester original daca e posibil nu copii chinezesti de pe vapor. Eu am pus techron de 2 ori ptr curatat instalatia, am mers extraurban cu cate un plin de rezervor dupa care am schimbat uleiul. Nu am simtit nimic, deci poate placebo nu am habar. Egr e curatat si turbo la fel la tine? dar debitmetru engine flush la cat timp se face? eu fac la fiecare schimb cate 2-3,sa fiu sigur ca curat motoru ultima oara am folosit ulei m40 8 lei litrul
    1 point
  10. Bmw f31 2016, la fel e si la mine dupa ce am schimbat placutele originale cu cele ATE, cand dau in spate si pun frana se misca placuta in port etrier, doar ca la mine e pe dreapta fata si cateodata stanga , dc rotile sunt virate nu se mai aude nimic.
    1 point
  11. Mi-am mai facut timp si de locomotiva asta mica si am refacut puntea spate care avea prinderea grupului rupta. Dupa am continuat cu un set de lumini in fetele de usa,sa vedem si noi in ce calcam cand deschidem usa si ceva leduri la portbagaj pentru ca acestea nu existau. Si incheiem anul cu aceasta opera de arta: Sarbatori fericite va urez si la multi multi ani sa lucrati pe la masini nu doar 1-2 si dupa sa o vindeti ! :sorcerer:
    1 point
  12. O masina standard are o bara antiruliu care se torsioneaza si se opune inclinarii laterale a masinii in curbe. La masinile cu Dynamic Drive aceasta bara a fost sectionata si cele doua jumatati au fost conectate intre ele printr-un motor hidraulic. Statorul este conectat la o parte a barei antiruliu, rotorul la cealalta. Astfel, atunci cand calculatorul DD sesizeaza ca sunt conditii ca masina sa se incline, trimite ulei ( este de fapt acelasi ulei cu cel de la servodirectie ) spre acest motor care tensioneaza suplimentar bara antiruliu, opunandu-se activ inclinarii laterale. In caz ca sistemul este dezactivat motoarele sunt blocate si bara antiruliu functioneaza ca o bara normala. Bara fiind insa mai elastica ca una normala, masina se inclina mai tare in curbe decat o masina fara DD. De exemplu la un 530 i fara DD, bara stabilizatoare are un diametru cuprins intre 24.6 mm in varianta standard si 25.5 daca masina este echipata cu suspensie tip M. La aceeasi masina, insa prevazuta cu DD, bara stabilizatoare are doar 21.8 mm. In acelasi timp, la o masina cu DD sunt alte amortizoare fata de o masina fara DD. Sistemul intra in functiune doar la viteze mai mari de 15 Km/h. Sistemul actioneaza progresiv pentru a permite soferului sa "simta" masina. Deci la acceleratii laterale mici ( curbe luate normal, nu in forta ) sistemul nu iese in evidenta fata de o masina fara DD. Se simte pregnant in situatii la limita, cu acceleratii laterale mari. Pentru cei interesati, aceasta este descrierea brevetului de inventie al DD : Abstract BMW has developed an active stabilizer bar system, called Dynamic Drive, which significantly reduces roll angle during cornering. For higher lateral accelerations, the roll angle increases gradually at the same rate as in conventional cars to alert the driver to the proximity of the stability limit. In addition, the self-steering properties of the vehicle, including understeering and oversteering, improve handling, agility, steering precision, and safety. The Dynamic Drive system consists of a hydraulic valve block with integrated sensors, a hydraulic pump coupled to the power steering pump, a lateral acceleration sensor, a control unit, several hydraulic lines, and two active stabilizer bars with rotating hydraulic actuators. The main control inputs for the Dynamic Drive system are steering angle and lateral acceleration. A dynamic observer implemented in the electronic control unit calculates the necessary vehicle stabilization torque based on a prediction derived from the steering angle signal and lateral acceleration.
    1 point
  13. Probabil e bagat in senzorul de presiune. Nu e mare lucru pentru ei sa il puna in alt senzor care lucreaza cu uleiul. Pana la urma nu este decat o rezistenta termica, foarte greu crezut ca se poate strica. Pune VIN-ul sa ne uitam, daca ce am zis mai sus nu te-a convins.
    0 points
  14. Zgomote nu am, daca aveam stiam inspre ce sa ma indrept. Nu am filmari desi am incercat dar camera telefonului imi stabilizeaza imaginea eliminind trepidatii si sughituri. La asta cu presimtirea m-ai omorat ! Pai nu erai tu tipul ala riguros stintific si cu dovezi tehnice ...si acum imi spui de presimtiri ? Defineste-mi te rog acele "chestii mecanice" care contrabalanseaza arborele, cel putin eu aud prima oara asta. Nu fac pe desteptu', posibil sa existe tehnologii mai noi despre care eu sa nu fi auzit. Prin cate motoare mi-am bagat manutele eu n-am gasit decat fulia din fata vilbrochenului care uneori e prevazuta cu amortizare trepidatii (rezonanta, cum spunem popular / M47 de ex) ...un volant (masa simpla sau dubla) situat in capatul opus al vilbrochenului cate are rol de inmagazinare si uniformizare a energiei cinetice (energiei de rotatie) ...si 2 cuzineti axiali situati la mijlocul arborelui fixati in niste fante din bloc pt a controla miscarea arborelui "inainte/inapoi". In plus arborele vine din fabrica gata centrat si echilibrat (de aceea vedem uneori in peretii grosi alaturati unui fus palier ca sunt executate gauri (adica s-a luat din material prin gaurire pt compensari de echilibrare) ...cum sa echilibrezi mai mult un arbore ? Da, posibil sa apara uzuri pe cuzineti arbore si implicit jocuri dar atunci apar si "batai" + pierdere de presiune ulei (bec ulei ce palpaie sau ramane aprins) si daca "se insista" se poate ajunge la ruperea arborelui. Deocamdata ma misc pe un 5W30 si nimic din bord nu-mi arata ca as avea scapari de presiune ulei sub limitele admise. Nu am desfacut inca un M47 dar presupun la o adica ca nu voi gasi in el "chestii" la care sa ma uit nedumerit intrebandu-ma ca "ce naiba is astea ?" Sunt totusi motoare nascute in 1999 deci prea mari surprize nu ma astept sa se fi pus in ele. Revenind la "sughituri" ...azi de ex masina s-a comportat exemplar ! Nu am avut nici cel mai mic repros ! A pornit instant, nici un sughit, nimic ...motorul torcea rotund si cu un sound placut ...in sarcina rula de mai mare dragu', lag zero ...parca iti ghicea intentia si cum schimbam treapta aveam pedala "pregatita" ... Pacat ca maine nu se stie. Nu fac aici roman foileton dar am cam inteles ca reconditionatul unui injector e minim 300 lei - x4 = 1200 lei. Nu-s bani ...dar is bani. Nu mai pun șaibe noi, curier, risc sa nimeresti sa trimiti injectoarele la un patiser, manopera mea, etc... Daca ma mai iau si dupa presimtirea ta, ma demoralizez cu totul...
    0 points
  15. Altceva mai neobisnuit ai observat? Ca, ce spui mai sus sunt firesti cumva. ..incerc eu niste motive: acum e vara si cald afara - motor mai fierbinte; poate faci distante mai lungi in trafic.. Personal, nu stiu daca ascult.sau verific masina de 5 ori pe an la teava de esapament.
    -1 points
  16. Misti prea mult camera. Trebuie sa stai pe spatele motorulu sau sub motor tot la spate, cel putin 30sec-1min.. Lasi telefonul sub masina.. te urci in masina urci turele in trepte si le mentii acolo din loc in loc ca la ralanti pana la 1 minut pana pe la 1500rpm. Asa se face. Plimband telefonul amesteci groaznic zgomote din alte locuri. Tu vrei sa asculti doar lantul..
    -1 points
  17. Fasaitul nu intra la lant uzat. Am pus mai in spate in topicul asta un link de YT al altuia care arata clar, poti auzi, cum se aude lantul zanganind si cum NU se aude lantul zanganind in acelasi clip. Cauta si o sa te lamuresti. Trebuie sa mai iei in considerare avand in vedere complexitatea distributiei ca acelasi lant ppate sa "plescaie" la alte ture si tu sa nu stii! Dar asa tu ai ales sa nu asculti iar eu mi-am pierdut vremea explicandu-ti cum sa faci...
    -1 points
  18. Multumesc WIN60 dar nu vreau sa ramai cu un sentiment de culpabilitate in caz ca tipul din Zalau e "neconform", oricum n-as avea nimic sa-ti reprosez in caz de esec. Ma descurc eu, il gasesc eu si pe ala cat si pe altii. Nah, vara a trecut, am fost prins cu renovari si constructii la tara, renovare si acasa la bloc ...apoi "s-a bagat in fațĂŁ" Fiesta sotiei, apoi alte 2 masini din familie, eu abia am reusit sa fur 3 zile din concediu pt BMW ...plus serviciul. Si cand ziceam acum vreo 2 sapt ca in sfarsit am timp sa ma ocup de sughițurile avionului, am descoperit intamplator ca circulam cu permisul expirat din luna Mai ! Da-i cu drumuri, hartii, vizite medicale, programari ...toate cu "avionul" cu tupeu ...baiatu' cu diagnoza a disparut total desi am colaborat vreo 2 ani, trebuie sa caut pe altcineva dispus sa-mi vina acasa la motor "pe rece". Varianta sa las masina la un service si sa am incredere ca nea Vasile dimineata face o diagnoza pe rece (eu fiind la serviciu) ...nu ma coafeaza. Pur si simplu eu trebuie sa fiu acolo sa vad ! Presupun ca e cam inutila o diagnoza pe motor cald cand deja au intervenit corectiile ...nu stiu, intreb. As avea o singura varianta - Doamne-Doamne sa tina cu mine Sambata viitoare si sa fie o zi calduta de toamna tarzie, demontez admisia, scot injectoarele, le trimit, o saptamana stau fara masina (ma descurc si fara) ...si urmatoarea Sambata sa fie iar o zi calduta de toamna tarzie sa montez totul. Si ce mai vreau ! ........ N-am avut clapete admisie, au fost anulate ...si cand toata lumea se preocupa sa le anuleze, eu le-am pus la loc ! Nu vad ce sa fie din cauza clapetelor, am circulat cu masina in toate variantele posibile dar n-am avut "sughituri" - fara clapete - mers butucanos si rigid al masinii, lag si motor zgomotos si lesinata sub 2000 ture, in oras era un chin pt mine. Peste 2000 era ok. - cu furtunas vacum electrovalva clapete sarit, idem. - cu clapete dar capsula vacum crapata, idem. - acum sunt cu clapete care sunt si functionale - motor elastic, sound placut, lag zero sau infim ...dar exista riscul aspiratiei lor desi le-am sudat cu laser de ax, inclusiv niturile. Referitor la testul retur injectoare - ok, il fac dar mi se pare ciudĂŁțel. Cum interpretez in cazul in care am 2 borcanase la un nivel si altele 2 la un alt nivel ? 2 injectoare baga prea mult sau celalalte 2 prea putin ? (mare coincidenta sa apara situatia asta dar e posibil totusi) In lipsa unei cantitati de referinta intr-un interval stabilit de timp la o anumita turatie prestabilita, mie unul testul nu mi se pare concludent. Am inteles ca nici diagnoza injectoare nu e o metoda "de finețe" ca cica un injector isi poate compensa "un frate" alaturat dar macar ajungi la o oarecare impresie. As fi si eu curios de erori, asa pe bord nu am nimic. Nu stiu, in cat timp se sterg erorile vechi si inactive ? Este un timp adica dupa care se sterg singure ? In caz de decuplare baterie cateva ore se sterg ? Nu de alta dar la ultimele experimente cu admisia si EGR-ul, am demufat senzori pe rand si am circulat asa "de proba" si presupun ca am acumulat erori gramada. Singura care mi-a aparut pe bord si in display a fost la demufarea electrovalvei EGR care a si disparut singura dupa vreo 30km. Tot de la o diagnoza erori/valori injectoare ar trebui sa incep...
    -1 points
  19. Popescu, numai putin, de unde a scos asta ca la "bmw macar te poti juca cu aftermarket"!?? Dar la "alte" marci cum e? Nu te mai poti juca? Au reguli mult mai stricte? :) si la bmw nu..? Asa iti repari tu masina? Sunt foarte curios din ce punct de vedere vorbesti.. Ai vreo sursa (din care ne zici ce ai zis) asa mai cu autoritate in domeniu auto, mecanic? ..Ai consultat vreun manual secret al reparatorului universal de bmw si nu stiu si altii!? Acum e momentul sa il faci cunoscut! Hai surprinde-ma cu ceva oficial si te cred. Altfel, nu mai vorbi nedocumentat pe aici ca unii incep sa te creada si e pacat de masinile lor. Iti spun o data ca sa ne in intelegem, cele mai bune piese le iei de la dealer. Acolo calitatea e garantata. Restul "originalelor" sunt dupa cum ti-e norocul sa dai peste ele, adica inscriptii pe care bmw nu s-a mai obosit sa le stearga sprea bucuria noastra a soferilor, posesorilor.. (si aici intra si lichidele masinii). De ce? Pentru ca atunci cand faci o revizie la dealer ei sint nevoiti sa ia lucrurile in serios. Adica sa puna calitatea decisa de "sus", din sediu central, adica prin reteaua INTERNA de distributie! Mai sunt si abateri, dar alea sunt probabil (dupa "specific") in tarile de est.. in stilul lor, dat si de oamenii din est.. Iar tu cand cumperi direct de la ei sa nu crezi ca au vreo magazie secreta de unde vand rebuturi... tie clientului.. Nu. Te servesc din aceiasi gramada, pardon, depozit - de unde o fi produsul adus la tine.. Ce am scris mai sus cu rosu, doar acel lucru trebuie combatut. Ignora restul. Nici la mine nu face depuneri in timp antigelul luat de la dealer. Stii la cat timp se schimba antigelul? Sau nu se schimba decat cand vezi depuneri?
    -1 points
  20. Sigur merge asa "plug and play"? Nu o sa "strige" blocul de control lumini dupa becuri filament!?
    -1 points
  21. 204.000 km Istoric complet la BMW,fara accidente. Masina a fost adusa din Germania, nu este rulata in Romania. Cutie automata Senzori de parcare fata-spate Parking Assistant Climatronic 2 zone Navigatie Senzori de ploaie Hands free Scaune fata incalzite Doua seturi de roti ... Pret 16.700 sau 16.500 fara rotile de iarna WBAHU310505H52044 Pentru alte informatii va stau la dispozitie. Tel: 0770059830
    -1 points
  22. No, pai daca intra si el pe subiect asa se intelegea. Asa, trebuie sa iti dau dreptate si ma doare. :) Normal, ca oricat ar fi de fiabila ar fi o Honda sau un Suzuki, intr-o zi tot se va strica.. vei avea nevoie de piese mai mult sau mai degraba, nu usor de gasit.. Chiar nu am auzit de mult timp paralela asta intre japoneze si nemtesti. Eu am crezut ca stim toti treaba asta.. Eu nu incurajez decat o sursa foarte serioasa de unde trebuie sa va luati uleiuri sau ce lichide aveti nevoie la masina.. asta e prima regula (nu a mea, am aflat si eu de la altii..) si apoi sa nu schimbi uleiurile precum ciorapii. Tot la fel, nu e inventia mea! Asa e sanatos, asa se pun uleiurile la masina.. Si normal (din nou) sa stai cat mai aproape, adica identic cu, cerintele date de fabricant. Da, stiu, se pune la masinile, ultimile facute.. uleiu' 0w20 / Longlife-17 FE+.. durere, :hairy: si parerea mea personala, ma infioara.. bine ca nu am asa motor. Sincer, asta m-a inflamat (prea mult spus..); ca se tot recomanda schimbul uleiurilor dupa cum suna motorul.. lucru neauzit pe alte canale (serioase) de cercetare ale internetului. Ma refer la surse serioase nu "teste" si comentarii despre frictiune si curgere de pe YT. Cand e vorba de motorul meu cred si urmez informatiile din sursele cele mai serioase nu zvonuri si impresii ale altora. NU vreau ca impresiile altora sa imi uzeze prematur motorul. Hai, ca nu-i greu de inteles.. Incheiat.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.