Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/21 in all areas

  1. tot ce inseamna talon 35 e safe dpmdv , de la 30 poti sa spui ca ai temeri pt ceva drumuri proaste , am 21 pe vara si caut jante 22 , in general eu ma bucur de masinile pe care le am , nu ma uit doar la maxima practicalitate , daca se taie o anvelopa o inlocuiesc etc , zau asa ai stresul asta cu jantele de cand esti pe forum )), cand astepti drobul de sare s-ar putea sa si cada. Daca vrei vorbim de fostul seria 6 care avea 19 iarna si nici o problema , de aici si recomandarea mea , plus ca in cazul lui imi pare cel mai practic , pt o iarna max 2. Urus are FRONT 40 REAR 35, nu stiu de ce aduci in calcul distanta roata aripa , e vb de setarea suspensiei care permite anumite dimensiuni . LA bmw R19 e joaca . La mine la suspensie pneumatica nu am teama nici cu 22
    3 points
  2. si DOT 1900 toamna, la prima franare brusca pe uscat se desprind bucati de prescura din ele cu aprobare directa de la marele alb Kosmog, in locul tau as merge cu masina non stop, e faina, bucura-te de ea, casco isi are rolul de a te scapa de stresul traficului
    2 points
  3. Nu am condus g20 non m pack, deci nu pot sa-mi dau cu parerea. Suspensia este extraordinar de rigida chiar si in modul comfort , daca drumul e bun nu-ti dai seama, dar pe speed bumpuri masina e absolut jalnica, o singura data am fost pe piatra cubica si efectiv mi-au clantanit dintii in gura, nu cred ca am prins 10kmh. Eu am g21 deci s-ar putea ca spatele sa fie putin mai tare, dar am condus si g20 al unui coleg mi se pare la fel
    2 points
  4. L-ai ajutat maxim pe Razvan spunandu-i ce o sa zica Bimmer. Mai bine tii comentariile idioate pentru tine in loc sa-i poluezi topicul omulul inutil!
    2 points
  5. Este interesant cum ai reusit sa formulezi totul intr-o singura fraza. Dar este foarte greu de inteles ceva. Ar fi utile urmatoarele informatii: - ce operatiuni a cuprins lucrarea de segmentare; - prin ce metoda au ajuns cei de la RAR la concluzia ca segmentarea a fost OK (doar in baza noxelor, sau au avut si alte criterii); - ce senzori "nu stiau sa sincronizeze" si cum a fost rezolvata problema; - cat timp a trecut si cam ce distanta ai parcurs cu masina intre "au zis ca e gata" si "acuma dimineata".
    1 point
  6. Trebuie discuri + plãcute originale. Daca vrei sa te asiguri ca nu le schimbi degeaba, mergi la orice service care are ceas comparator sa vezi daca sunt ovalizate discurile. Discurile ovalizate tremura cel mai rãu atunci când sunt solicitate repetat la viteze mari.
    1 point
  7. Mgi vorbește de modelul luminii reflectat. Ăntr-adevĂŁr lumina pe lupe este reflectata altcumva fata de led sau halogen simplu, ĂŽnsĂŁ chiar si asa, chiar daca schimbi din halogen simplu in halogen cu lupe, se schimba modelul reflectat, ĂŽnsĂŁ in modul corect, nu mai sus, nu mai jos, nu deranjeazĂŁ pe nimeni si nu orbește pe nimeni, lumina in lupa este reflectata cel mai bine sa nu deranjeze participanții la trafic ca e halogen sau xenon. Atâta timp cat reglajul pe inaltime precum cat si reglajul pe orizontal este ok, ești in regula. Si noi avem aparat electric pentru led si xenon, efectiv daca ala ĂŽți aratĂŁ ca ești in verde, nu poate sa vina nimeni sa spuna ca nu bate lumina cum trebuie si deranjezi pe cineva.
    1 point
  8. Acestea sunt anvelopele: Au fost 860ron fiecare pe fata si 930ron fiecare pe spate. De asta am si luat ceva ieftin, fiindca cel mai probabil voi merge cu cealalta.
    1 point
  9. Pai nu apasau si ei pedala aia de acceleratie!? :hyper: Sunt oricum in asentimentul lui mgi! Teribil de prosti sa faca asa ceva. Ar trebui sa fie pusi sa plateasca pentru absolut toate daunele si cheltuielile. Si ban 5 ani pentru condus periculos. Cu puscarie e prea usor. De acolo nu mai iesi deloc om bun de munca. Doar infractor.. Munca in folosul comunitatii pana achita toate pagubele si cheltuielile. Ca doar ei le-au facut, nu altii.
    1 point
  10. Intai si intai o diagnoza cu ISTA sa nu ai erori pe FRM sau alte module. Dupa ce identifici de unde vine problema, vezi ce modul trebuie sa schimbi sau ce ai de facut. NU PUNE DELPHI sau alte bombe de softuri de diagnoza pentru ca nu-ti vor identifica problema.
    1 point
  11. Banal sau nu.. aratĂŁ mult mai bine masina cu el, orice Bmw parca e complet cu pachet M, indiferent de ce are sub capota. M Pack pro in schimb, nu cred ca se merita decât daca faci drift uri si mergi tare, ĂŽnsĂŁ când vine momentul schimbĂŁrii frânelor e posibil sa plângi. Deși in același timp si opțiunile sunt inportante, daca spui ca luxury are mai multe opțiuni. Ca si idee poți enumera ce opțiuni sunt extra dintre luxury line si m sport ?
    1 point
  12. Saptamana trecuta am facut schimb de ulei la cutie de viteze (flush, kit ZF), diferentiale fata si spate (ulei BMW OE), cutie transfer (ulei BMW OE); am schimbat din nou bucsa de la caseta de directie, de data asta stransa la cuplul corect (75Nm). Km la data operatiunii: 120.500 Toata lucrarea la Bogdan BMGarage, recomand.
    1 point
  13. Kumho sunt ok, mergi cu masina ca de aia ai luat-o nu e bibelou, mai ales ca ai si CASCO.
    0 points
  14. Aduc in fapt in calcul distanta janta asfalt, pt ca de asta ne temem. Sa nu fie distanta respectiva prea mica pt ca la o gropa sa rupa anvelopa/janta/articulatia. Dar sa stii ca numarul 35 din 255/35R21 este diferit pe jumatate de 325/35R22. Ceea ce este identic la amblele 35-uri este faptul ca 35 reprezinta 35% din latimea anvelopei si reprezinta in fapt cati cm avem de la janta la asfalt. Cu alte cuvinte, in primul caz, pt roata de 21 avem 255mm x 35%=9cm. In al doilea caz, pt roata de Urus avem 325mm x 35% = 11.4cm. Pe cale de consecinta, 325x30 este de 10 ori mai safe decat 255x35. Uite cum in anumite cazuri 30 este mai mare ca 35. Omul nostru oscila intre 18 si 19 inch si din postarile lui pare ca de frica drumurilor.
    0 points
  15. Sunt kumho, ce aveți cu omul? Da, nu sunt michelin la 8.000 lei doar anvelopele cum ar fi trebuit in comparație cu ce mașina are, ĂŽnsĂŁ sunt ok si astea. Pentru vara trebuie anvelope de calitate pentru ca mașina e foarte puternica. Edit. Au fost ieftine si jantele atunci. Chiar ieftine, la E60 niste jante faine pe 18-19 nu le iei sub 3.000 lei.
    0 points
  16. Probabil imi iau voturi negative dar dupa lungi cautari de jante unde gaseam fie un pret exagerat, fie destul de zgariate sau nu pe dimensiunea recomandata pt masina, am ales sa merg pe ceva after market pt iarna. Nu sunt cele mai frumoase, dar avand in vedere ca le tin doar vreo 2 luni pe masina si se pot schimba usor, oricand, am ales sa merg pe urmatoarele: Pretul total jante + anvelope a fost in jur de 6800 RON. Toate noi pe r20. 20 x 10j ET 40 20 x 11j RT 37 Am rezolvat cu factura catre service. Deja plata catre ei a fost facuta de catre cei de la Plus auto si vor comanda piesele apoi urmeaza sa ma programeze pt montaj O poza cum arata ploaia pe masina dupa ce am dat-o cu ceara saptamana trecuta.
    0 points
  17. Aici unde locuiesc eu pot sa configurez orice G20 cu suspensie adaptiva M , chiar si un Luxury Line ! Jantele se pot de asemenea comanda pe orice model de M Sport, sunt doar cu 250E mai scumpe decat altele, nu e cine stie ce diferenta. Te rog, poti sa mi spui cum se simte in modul comfort ? este la fel ca o masina non M Sport in acelasi mod comfort ? Dar modul de condus adaptive ... sunt suspensiile mai tari, mai moi, sau se adapteaza in functie de natura drumului ? Multumesc frumos !
    -1 points
  18. Stii ca exista si un echipament care verifica intensitatea luminii care iese din far, si tot cu acel aparat poti regla farurile. Atata timp cat aparatul spune ca e ok, nu vad ce ar bate aiurea. Desigur, nu vorbim aici de led sau xenon pe far fara lupa, acolo e alta treaba. Eu am becuri led pe far cu lupa, iar pe aparat e in zona verde intensitatea, nu difera cu nimic fata de halogen, iar cat timp reglajele pe inaltime sunt ok, nu vad deranj pentru cei din fata. Nu e vorba de e46, dar nu cred ca e relevant aici. Daca ai halogen, si le-ai ridicat in sus ca melteanul, orbesti pe toti din jur, dar e bec omologat, esti legal, poti circula in continuare asa? Doar intreb.
    -1 points
  19. E xdrive cumva? Verifica si cardanul si flansele lui, presiunea la roti sa fie buna Verifica discurile de frana ce uzura au, poate sa vibreze de acolo cand franezi. Verifica anvelopele si jantele sa nu fie deformate
    -1 points
  20. Vand Stopuri LED BMW Seria 1 E87/ E81 (07-12) Rosu / fumuriu Mufe cu unitatile de control Compatibile cu computerul de bord – FARA ERORI DE BEC ARS Stopurile sunt noi noute . Pretul este fix de 900ron Tel 0799061718 Pentru poze sau detali va rog suna-ti . Nu stiu sa pun poze . Va multumesc .
    -1 points
  21. @Myx, asta mi-a placut. Pai tu iei in calculdoar diametrul jantei si vorbesti de masini diferite. Ala cu Urus are 22 de inch pe iarna. Crezi ca la el 22 de inch e atat de nasol pt masina ca la 19 inch la seria 3? Are 11,5cm intre janta si asfalt un Urus pe 22 de inch. Tu ai 20 de inch pe vara, insa profilul anvelopei de 255/40, adica 10.2 cm de cauciuc intre janta si asfalt. El pe 19 va avea 255/35 pe spate si 225/40 pe fata, adica 9 cm intre janta si asfalt, adica asa cum ai tu pe rotile de vara pe 21. 20 inch la A7 are aceeasi cantitate de cauciuc intre janta si asfalt ca 18 inch pe seria 3
    -2 points
  22. Ai dat tu banii pe ele sau care e problema? Cred ca e tare usor sa-ti dai cu parerea din spatele tastaturii.
    -4 points
  23. Man, ce opinci de anvelope ai pus pt aia 575cp de ai dat pe jante si anvelope 6800lei in total, toate noi? Ceva forta de pe China? Caut si eu anvelope dimensiune de cacat 245/45r19 pt a mea si setul este intre 3500 si 4500 ron.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.