Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/21 in all areas

  1. Interesanta intamplare. Si chiar zicea cineva prin alt thread ca is useless sistemele astea de siguranta. Na, uite exemplu concret ca nu sunt. Drumuri bune.
    3 points
  2. Super multumit de anvelope! Astazi m-au scapat de accident. Mi-a taiat calea un bizon cu un x3, a vrut sa schimbe banda si imediat a dat in frane (cei din fata erau opriti la o trecere de pietoni). Am avut noroc ca el s-a dus sanie (probabil anvelope proaste si vechi) si a intrat in cel din fata iar la mine a franat instant (aici dau credit si la sistemul de franare automat). Totul s-a intamplat pe un bulevard cu 2 benzi, bara la bara, viteza de 20-30km/h. Doar din situatia de fata si-au scos banii, chiar daca masina are casco, nu merita sa treci prin asa ceva. Aveti grija, a inceput sezonul. Feriti-va cat puteti de mult, chiar daca voi aveti anvelope bune, posibil ca ceilalti participanti sa nu aiba.
    2 points
  3. Garnituri pompa vacuum, valva pcv,garnitura capac culbutori, garnitura filtru ulei.....sunt niste clasice ale N42 ( un motor ce se incinge destul de tare, asa a fost proiectat)....undeva pierde ulei, care se prelinge pe bloc motor/evacuare, arde, si de acolo mirosul.
    1 point
  4. Mirosul are doua cauze. 1.Garnituri pompa vacuum montate incorect si uleiul pica fix pe evacuarea incinsa. 2.PCV cu cele trei furtunuri aferente transpira sau pisa ulei sau se preling. Personal am avut probleme cu ambele, ambele piese au fost scumpe. Daca ai luat doar kit de reparatie pt o ringuri si nu pompa cu totul ai toate sansele sa fie de acolo problema. Vad ca te pricepi la mesterit, baga te sub masina si uita te la cele doua de mai sus. Un canal sau elevator ar fi ideal pt ca de sus n ai ce sa vezi. Uleiul ala de zici ca e pe langa motoras sau capac ulei, il poti sterge. Daca schimbi totusi garnitura de la capac sa comanzi si cele patru de la bujii ca nu vin impreuna.
    1 point
  5. Tu incalzesti motorul la 65 de grade pe loc? Eu nu am facut-o niciodata in peste 10 ani de cand am M47..si nu o spun ironic. Pur si simplu nu am timp si stiu ca e cam anormal sa imcalzesc motorul pe loc. Si apoi daca motorul nu e racit de ambient normal ca trosnesc sa se desfac chestii cum ar fi termostatul principal, poate si ala EGR.. Condu, nu mai sta si asculta chestii la motor.
    1 point
  6. Supapa aia o am si eu la m54. Din cate stiu supapa asta functioneaza doar cand pornesti motorul la rece si este conectata la o pompa secundara de aer care o auzi doar la pornirea motorului timp de 20-30-40 de secunde. Rolul ei este sa reduca din emisii cand este motorul rece. Eu pe a mea am curatat-o, in supapa intra tubul(se vede si in poza ta) de plastic care duce in pompa auxiliara si inca un furtunas mic de vacum, le-am scos si am curatat cat am putut cu ea inca montata acolo langa motor, era curata oricum. Poti sa scoti tubul ala macar sa verifici daca ai ulei pe tub, vezi sa nu-l aranjezi, e genul ala de plastic subtire cara crapa, eu din cate stiu pe acolo circula numai gaze si nu are nimic de a face cu uleiul. Ce mai poti face este sa dai capacul(cu ulei pe el) de la motor jos sa verifici daca nu cumva ti-a crapat celalalt capac, adica capacul de la culbutori sau sa te uiti de scurgeri de ulei la garnitura.
    1 point
  7. Luminile/laser/adaptive, nu stiu cum ii zice exact la optiune. Este wow si o recomand! In rest, nu prea folosesc mai nimic. Incarcatorul wireless e cam degeaba, tot la cablu stau, ca nu are fast charging. Nu recomand, nu ajuta daca ai telefon mai mare. Optiunile de mers singura/parcat singura, pastrare banda, tinut dupa masina din fata etc. functioneaza bine, dar doar le-am testat. Nu recomand, n-avem drumuri pentru asa ceva. Camerele 3D etc. la fel, nu le folosesc. O singura data am fost nevoit sa le folosesc, si am parcat-o la mustata, 5-10cm fata 10-15cm spate de masinile din fata si spate. Din cele de siguranta care sunt utile pentru mine sunt cele de unghi mort in oglinda si avertizare la iesire de pe strada cand nu vezi absolut nimic si vrei sa intri pe bulevard etc. Ah, mai e si cea care franeaza in cazul in care nu esti atent sau iti franeaza cineva brusc din fata. Asta m-a salvat de 2 ori, ambele cazuri frana brusca de bizoni, fara semnal, schimbat directia de mers. Ah, si cea mai inutila optiune este cea cu elemente de carbon, anuleaza optiunea de deschis portbagaj cu piciorul. Butonul pentru inchidere portbajaj este util. Ce mai e util, optiunea de pornire automata a incalzirii volanului si scaunelor in functie de temperatura de afara. LE: am uitat de suspensie adaptiva si diferential M. E un must pentru caroseria asta. Am mers cu un 430i fara si e alta masina. Mie imi place mai mult fata decat spatele :frantics: https://ibb.co/74x85Mf https://ibb.co/3dmzC3F https://ibb.co/DG0GFGM
    1 point
  8. @Silent, da, la modul 'urs' cum a fost drumul ala de Tulcea, 17% i-a iesit cu 40i si a mai avut 17% la un dus/intors pana la Urziceni. Peste 17% extraurban nu a 'reusit' niciodata insa banuiesc daca daca vrei sa faci puscarie, te poti apropia de 20% extraurban cu 40i. Deci M-ul nu discuta fara 20+ la forja totala. Am mai avut un drum cu el pana in Grecia si avea 13% de la Bucuresti pana la vama Bulgaria/Grecia. Mers alert: 160kmh pe autostrada constant, DN-uri cu depasiri consistente si uneori peste 5000 ture. Deci 15% linistit la mers alert pt M. Ca daca iti propui sub 15% cu M-ul, poti intalni un sofer de Duster grabit care vine din spate. Cred ca l-am lamurit si intristrat pe omul nostru.
    1 point
  9. Casco serios e vreo 6-7% din suma asigurata. Cat consuma M? Are frate-miu un g05 40i si la forja totala ia intre 16 si 20 extraurban. Urban peste 20. La mers constant pe autostrada la 160 ia intre 12 si 13. Deci mai adauga intre 3 si 5 litri.
    1 point
  10. Susoensie pe aer are optional noul X5 fata/spate. Modelul vechi are doar spate aer, iar cu pachetul sport M are amortizoare adaptive atat fata cat si spate. Sunt sigur 95% de corectotudinea intregii informatii de mai sus. 100% sunt sigur ca la modelul oe care il cauti, nu exista aer fata/spate nici macar optional
    1 point
  11. Multumesc frumos tuturor pentru ajutor ! In cele din urma am ales varianta G20 330d M Sport Diferenta foarte mare cand treci peste denivelari fata de F30, cu suspensia adaptiva M aproape ca nu se mai simt denivelarile - per total pare a fi cu cel putin 2 clase peste F30. Atat mai am de zis, cine are puterea sa treaca la G20 cu siguranta nu va regreta nici un cent din suma platita pe aceasta - recomand cu caldura - o masina top class !
    0 points
  12. Febi si SWAG sunt acelasi lucru si sunt de obicei raportul cel mai ok raport pret / calitate. TRW sunt ok daca le gasesti la pret bun Meyle seria HD sunt teoretic mai bune decat piesele standard insa de multe ori sunt la fel de scumpe ca Lemfoerder Pentru mine iau numai piese din dezmembrari, numai OE (brat Lemfoerder, bucse BOGE) care nu se compara cu ce cumperi acum.... te tin 6-12 luni maxim. Pentru clienti si prieteni care nu vor sa auda de SH iau ce gasesc la pret bun: Delphi, Monroe, TRW, etc... oricum toate sunt acelasi kkt
    0 points
  13. anunt valabil! am un SZL complet pentru e90/e92/e93 si unul pentru e91/e84
    -1 points
  14. de actualitate. am si plasticul de sub volan pentru cine are nevoie !
    -1 points
  15. Nu poti! Trebuie sa schimbi unitatea cu una cu butoane
    -1 points
  16. Multumesc frumos tuturor pentru ajutorul acordat ! Am sa incerc aici sa raspund si sa detaliez printr un singur mesaj. Momentan m am oprit la doua modele, doar unul din ele doresc sa l achizitionez : G20 320d Luxury 03/2019 20.000km garantie 2 ani si G20 330d M Sport non xDrive 07/2019 69.200km garantie 1 an ! Diferenta este de 8000euro intre aceste doua modele. Ambele sunt echipate aprope complet ( cel putin pentru mofturile/nevoile mele ) : Bmw Laser Light, Automatic Tailgate Operation, camera 360°, Glass Roof Electric, Seat Adjustm. Electr. W. Memory, Seat Heating F Driver/front Passenger, jante pe 18" respectiv 19", HUD, Sport Automatic Transmission, Parking Assistant Plus, Driving Assistant Professional, Harman/kardon Surround Sound System, Bmw Gesture Control, Bmw Live Cockpit Professional, Connectedpackage Professional, Innovation Package, Active Guard Plus, Autom. High-beam Headlights Control, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Sport Seats F Driver/front Passenger, Comfort Access System, Active Protection For Pedestrians, Wifi Hotspot, Telephony With Wireless Charging, Larger-capacity Fuel Tank, Tapițerie de piele, Alarm System. Modelul 330d M Sport mai vine echipat si cu : M Sport brake, Adaptiv M Suspension, Variable Sports Steering, Acoustic Comfort Glazing, Sun Protection Glazing, Active Protection, M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package, Model M Sport, Shadow-Line M glossy extended, Body Control, Refrigerant ! Acest M sport este facut la comanda de client fara xDrive si vine din fabrica fara limitator de viteza, chiar si etrierele fiind de un albastru foarte inchis ( fumuriu ) ! Momentan nu am vazut si nici nu am auzit de pachetul M Sport Pro, adica daca incerc sa configurez un BMW pe site la ei nu apare aceasta optiune, ci doar cele care se pot observa in poza din primul meu post ... oricum, multumesc foarte mult pentru informatie ! Pachetul Luxury Line e putin mai scump decat pachetul M Sport deoarece vine impreuna cu urmatoarele dotari : Harman/kardon, scaune electrice cu memorii, Comfort Access System, Tapițerie de piele, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Parking Assistant, jante 17" ... pachetul M Sport vine doar cu : Volan Sport M, Sunet Hi-Fi, Comfort Access System, Ambient Light, Shadow Line M, Suspensions DirectDrive, Aerodynamic kit M, Combinație de tapițerie Alcantara / imitație de piele Sensatec Schwarz cu cusături albastre, jante 18" ! De prin 2008 nu mai locuiesc in tara si nu prea am zapada aici unde stau, ar fi doar unul din motivele pentru care nu as dori xDrive, plus ca vechea masina tot fara xDrive era ... si mergea destul de bine, ce i drept la munte in serpentine pe ploaie fuge spatele putin daca i dai talpa ( trebuie sa fii putin mai atent, ca ... da, nu e xDrive ) Ce doream sa stiu : pe modelul M Sport in modul comfort, nu merge si se comporta la fel cu un model non M Sport pusa pe comfort ? La F30 320d LCI modul comfort era destul de placut la condus, acceleratie lina, suspensii bune - pe sport insa ce i drept parca aveam alta masina deja, volan, suspensii tari si acceleratia nervoasa daca o dadeam si pe ea in S ! Adica as dori sa am acelasi confort si pe M Sport cand este pusa in modul comfort ... sau poate o fi modul adaptive mai bun ( sincer nu stiu ce poate face acest mod de conducere adaptiv ) Va las aici cateva poze de pe modelul M Sport:
    -1 points
  17. Multumesc frumos pentru raspuns, tocmai ce specificasem mai sus ca nu locuiesc in RO ! Multumesc frumos, tot pe modelul M Sport as merge si eu ... sa vedem cum fac rost de diferenta Tocmai de aia am si pus poza cu etrierele sa se vada diferenta ( nuantele de albastru nu sunt la fel, sau nu mai vad eu bine ): cu aceste etriere albastre vine din fabrica cele echipate cu M Sport brake ( mai nou la G20 se pot comanda si rosii ) Multumesc frumos .... oricand 8k este o problema si banuiesc ca pentru oricine, bine nu vb de Becali aici Si eu tot pe M Sport vreau sa merg, sa vedem daca si reusesc ... altfel ma voi multumi si cu varianta Luxury, destul de bine echipata si putin mai ieftina !
    -1 points
  18. Trebuie sa inlocuiesti modulele mulf + tcu cu un modul combox. Am unu de vanzare daca esti interesat https://i.postimg.cc/qMBLnBtW/CBC5-BB70-3-E55-4-BE4-8467-36-F4-C0-EDEDE3.jpg
    -1 points
  19. -1 points
  20. -1 points
  21. din pacate nu te pot ajuta. nu mai am decat SZL pentru e90/e92/e93 trebuie sa spui locatia ca sa te poata ajuta cineva.
    -1 points
  22. N-au nici pe , da-le-n masa de injectoare.. iesi din iarna te asigur eu, daca mergi decent.. Tu ai injectoare solenoid nu cu cristal de quartz ca WIN60.. Am eu injectoare originale la 465k si pleaca ca de obicei.. Ti-am spus ca uleiul in 2T le-a salvat, dar nu vrei sa crezi.. Eu pun ulei 2T mai ieftin din clasa mai mica si inca merje. Tu pui din ala pentru filtr DPF.. Sunt foarte curios, de fapt te-as indemna unde duci injectoarele sa ti le rectifice daca asta ai gasit, sa iti spuna si ce au gasit uzat pe bune la ele, sau daca au gasit duze infundate. Du-le si tu la unu cinstit si deschis si spune-i ca ii dai cat face dar sa iti spuna ce a gasit fata de altele. @Popescu, tu ai lasat masina cocotata cand te-ai dus sa te culci? Au salivat dupa catalizator nemernicii..
    -1 points
  23. -1 points
  24. Și mie mi s-a pĂŁrut cam ciudat, chiar m-am gândit ca undeva pana la magazin cineva a ĂŽnlocuit conținutul cutiei. Am mai auzit de cazuri de piese ambalate in cutia concurentei, de exemplu ambreiaj luk in cutie de sachs. Oricum pentru mine e faptul consumat fiindcĂŁ am montat deja piesa, orice marca ar fi, ca e trw sau lemforder sper sa tina mai mult de 20k km cat a ținut piesa OE Ford.
    -1 points
  25. Garniturile la pompa vacuum le-a schimbat un mecanic care se pricepe si se ocupa doar de BMW-uri. Tot el a verificat la un an dupa, pe elevator si pompa nu avea scurgeri. Ca sa bag spuma la vaporizator AC, in afara sa demontez piesa cu tepi(care e destul de chinuitor sa o scot) si sa bag spuma pe acolo, mai exista vreo alta solutie eficienta ca sa ajunga spuma calumea pe vaporizator? Din pacate nu am canal ca sa ma pot uita singur pe sub ea.
    -1 points
  26. Wow de la 318d la 330d , bravo sa o stapanesti sanatos Pics
    -1 points
  27. Buna, Vin de pe un F30 320d LCI ( model Techno Design ) si as vrea sa trec la G20 tot 320d sau 330d si nu sunt hotarat ce versiune sa aleg : Luxury sau M Sport ! Cand am realizat o configurare la BMW pe site, am observat ca modelul Luxury Line este cu cateva sute de euro mai scump decat echiparea M Sport ( banuiesc ca e de la faptul ca vine cu foarte multe dotari in varianta Luxury, fata de M Sport unde doar packetul e peste 6000euro, dar fara optiuni suplimentare - alea trebuiesc adaugate si paltite separat) Multumesc anticipat !
    -1 points
  28. Va salut! Mi-au apĂŁrut intr-o dimineata erorile urmatoare in bord: restraint system Brake system. Drive moderately Press Brake to engage gear Pedestrian protection system Steering drive moderately Flat tyre monitor (RPA) failure etc Aveți idee despre ce este vorba? Țin sa Menționez ca bateria este schimbatĂŁ de 8 luni și codata iar alternatorul ĂŽncarcĂŁ in parametri optimi!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.