Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/10/21 in all areas

  1. Daca ar invata sa foloseasca programul de identificat piese ar fi grozav Codul care iti trebuie tie este 11788514489 cu fir de 0.82m, tie ti-a comandat cu fir de 0.47m.....
    6 points
  2. Multumesc pentru raspuns si ajutor !
    3 points
  3. Si drep urmare, decat sa iau o masina care sa imi rugineasca si sa nu o mai pot conduce, mai bine sa aiu un motor caruia sa ii schimb uleiul la 7-10 mii si sa nu ma doara capul.. stiu, filtre, EGR-uri si turbine.. ehe.. parte din intretinere si DIN FELUL CUM ITI INTELEGI "Groapa Fara Fund de Bagat Bani".. GFFBB ..Creca e mai scump un tinichigiu decat un mecanic de distributie... Si dureaza si mai mult.. Asa daca nu imi pun ambitia sa o fac chiar eu, dar la tinichigerie-vopsitorie chiar nu ma bag.
    1 point
  4. Cele de vara chiar nu mai Ăâ˘tiu ca abia ce am luat masina dar din câte Ăâşin minte ambele seturi au peste 70-75% carne. DacĂŁ as Ăâ˘tii pe cineva care poate monta asa ceva nu ar fii problema cu anvelopele imediat veneau altele noi ðŸË⌠Trimis de pe al meu SM-G998B folosind Tapatalk
    1 point
  5. Da, tremura din cauza DPF-ului infundat dar daca iti scoate fum inseamna filtrul este crapat si gazele trec prin el. Senzorul aftermarket arata aiurea, oricat de bun ar fi el... numai original trebuie montat!
    1 point
  6. Ador motorul asta de 6 in linie la cat de echilibrat si fiabil este, dar trebuie respectat bugetul. A resoftat cineva 320 sau 520d sau pus gearbox si imi spune cum se simte fata de cand avea 190 Cp.
    1 point
  7. Verific constant Mobile.de pt G31 Xdrive sub 150k km: 530d +30kE si 520d +22kE. Probabil reprezentanta de aici isi mai pune spre 20% fata de ce am gasi. Abandonez 530 pt ca depaseste bugetul si ramane 520 si Passat BiTdi - in aceiasi bani.
    1 point
  8. Acolo este un camp, centura, cred ca nu stii la ce loc ma refer. De mai bine de jumatate de mil de km de cand sunt sofer, o singura data am tras de vreo masina astfel incat sa intre ESP-ul intr-o curba. Deci poti sa fii linistit ca nu voi fi implicat niciodata in nimic deoarece nu am dementa si prostia necesara sa imi incer limitele mele si/sau ale masinii. Sunt si pe forumul Audi. Oamenii aia sunt bolnavi, sufera de un complex de inferioritate amuzant, izvorat cu siguranta din faptul ca fiecare este constient in sinea lui fara sa isi admita nici lor faptul ca ei conduc un brand cotat ca fiind inferior. Mi-au inchis topicul, m-au cenzurat in toate felurile ca indraznesc sa am si nemultumiri. Nu mi au dat ban probabil pt ca am aproape 14 ani de cand sunt acolo
    1 point
  9. My man! C Te rog spune-mi care se inscrie mai bine pe curbele stranse la viteza ridicata si unde simnti mai bine ce se intampla sub tine. Cum te descurci cu un portbagaj cu 80L mai mic? Stiu ca 3.0i are 350Nm, dar nu are legatura cu dieselul si cuplu de 500 al VW, care ti-i livreaza de jos iar benzina mult mai sus. Nu m-a convins 2.0 BiTdi pe care il consider dopat si fortat. Doresc 6 line 3.0d pt cuplu, echilibru si fiabilitatea sa... corect intretinut nu ar trebui sa creeze probleme nici dupa 500k. Referitor la Audi, este luxul la el acasa. Mi-am adus din De un A4 sub 2 ani la 120k "full full fara trapa" cum zic samsarii nostri si l-am tinut 5 ani. Cand l-am inlocuit cu Seat Leon ST FR nou, cu mult superior ca dinamica, mi-a lipsit enorm senzatia premium din interior. Cel mai greu m-am obijnuit cu inchiderea portierelor care in A4 dadea senzatia de greutate si volum iar in Seat parca scapi capacul la aragaz sau trantesti poarta la curte.
    1 point
  10. Nu are de ce sa schimbe cilindrul receptor, mai bine schimba furca de banii astia ca sigur nu a fost niciodata schimbata si posibil sa aiba uzura
    1 point
  11. Voi faceti confuzii intre pompe. Una e in rezervor (pompa de transfer/pompa de lift, sau cum o mai numesc unii) ...si alta e pompa "de inalte" - si asta produce șpan. Degeaba ai filtru pt ca nu e pozitionat intre pompa de inalte si injectoare - deci prin urmare șpanul produs se duce fix inspre injectoare. Eventual, șpanul "refuzat" de injectoare se intoarce pe retur in rezervor si la urmatoarea antrenare pe tur spre motor e retinut de filtru ...dar cam inutil pt ca injectoarele deja au luat-o pe aratura. Si nu "probabil" ci SIGUR mereu filtrul e pus pe "tur". Ar fi aiurea sa ai un filtru pe retur.
    1 point
  12. Filtrul infundat -> gazele nu se pot evacua -> trepideaza motorul sau A inceput pompa de inalte sa-ti faca span, e o problema comuna la motoarele astea
    1 point
  13. Nu schimba nimic, nu are treaba turometrul care fluctueazĂŁ asa cu suporții motor, garantez lucrul asta. Revin o aici dupĂŁ ce ai pus diagnoza originala.
    1 point
  14. Face destul de urat. Ai pus o diagnoza originala sa vezi ce erori ai? Sa nu fie regulator, senzor presiune rampa ceva.
    1 point
  15. magnet:?xt=urn:btih:e719ffb11ff5961e45fbabfbdb4df9bbd6795aea&dn=Europe%20EVO%202021-3.7z&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.com%3A2810%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fwww.torrent.eu.org%3A451%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.torrent.eu.org%3A451%2Fannounce Iti arat maine , Route Settings si acolo ai alternative .
    1 point
  16. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    1 point
  17. Acumulatorul pentru modulul Telematics este in 2 variante, pentru TCB sau pentru ATM. Verifica ce modul ai in baza seriei de sasiu sa nu cumperi acumulatorul aiurea, nu se potrivesc de la TCB la ATM. Daca ai TCB se inlocuieste extrem de usor, modulul este in portbagaj sub podea langa panoul de sigurante, are un capac deasupra care se deschide super usor si se schimba acel acumulator. Daca ai ATM, este montat pe plafon sub "coada de rechin" si inlocuirea acumulatorului necesita desfacerea tapiteriei de pe tavan. Nu necesita nici un fel de codare, doar stergerea erorii. Acest acumulator nu este bateria masinii, este o baterie de back-up pentru modulul Telematics, in cazul unui accident cand se deschid airbagurile se declanseaza si capsa de la baterie si masina ramane fara curent, modulul telematics foloseste in acel moment acumulatorul de backup pentru apelul automat la 112. Eroarea de SOS in bord nu este neaparat cauzata de acumulatorul din modulul telematics, pot fi nenumarate alte cauze, iti recomand o diagnoza inainte sa il cumperi deoarece costa in jur de 400 ron si ar fi pacat sa dai banii degeaba pe el. Totodata, procedurile BMW spun ca nu e OK sa montezi un acumulator care e mai vechi de 3 luni (are data de fabricatie pe eticheta) deci nu iti recomand sa il iei SH, cand il comanzi la BMW vine in 5-7 zile si de obicei nu e mai vechi de o luna. Acumulatorul asta nu se tine pe stoc, deci in reprezentante nu o sa gasesti acumulatori vechi. Fiind un sistem de siguranta, care e bine sa fie functional 100% in cazul unui accident, nu e indicat sa faci improvizatii.
    1 point
  18. Eu zic ca acest topic se poate inchide. Problema ce m-a facut sa initiez acest subiect s-a rezolvat, s-a dovedit a fi o alimentare "nefericita" si izolata cu motorina Luk care a reusit sa-mi zapaceasca intregul sistem injectie. Nu pot afirma ca Luk livreaza in toate statiile de pe teritoriul Romaniei motorina subcalitativa si care nu respecta standardele, nu detin astfel de dovezi ...dar cred ca e posibil ca izolat, la unele statii de livrare sa apara fenomene de contaminare cu apa, reziduri, depuneri din bazine, interventii dubioase din partea operatorilor din distributie, etc. (sotia isi alimenteaza Fordul cu benzina Luk de vreo 10 ani si nu am intampinat niciodata o problema din cauza acestui aspect)
    0 points
  19. Salut,trebuie neaparat pus testerul pe masina si vezi ce erori are memorate. Schimba mecanicul, cauta pe altcineva. La tine galeria de admisie nu are clapete? Se poate face test de retur motorina la injectoare,cu furtune de perfuzie si borcane mici de nes de 100grame. Poti face acasa singur.
    -1 points
  20. Alea care baga prea mult sunt defecte. La mine clapetele mi le-a scos fostul propietar, mi le-a dat la vanzarea masinii nu le-am pus. Eu zic cauta baieti care fac diagnoza,gasesti anunturi.Vezi sa aiba tester original daca e posibil nu copii chinezesti de pe vapor. Eu am pus techron de 2 ori ptr curatat instalatia, am mers extraurban cu cate un plin de rezervor dupa care am schimbat uleiul. Nu am simtit nimic, deci poate placebo nu am habar. Egr e curatat si turbo la fel la tine? dar debitmetru engine flush la cat timp se face? eu fac la fiecare schimb cate 2-3,sa fiu sigur ca curat motoru ultima oara am folosit ulei m40 8 lei litrul
    -1 points
  21. uite,ulei ca acesta http://www.pieseautozone.ro/ulei-si-lichide/ulei-motor/ulei-motor-diesel-m40-1l-1324.html am luat alta marca,ieftin la bidon de 1 litru de la magazine de piese de cartier 8 lei am vazut ca iese negru uleiu cu flush,deduc ca spala circuitul de ungere,desi la diesel se inegreste repede uleiul. Observ ca dupa flush am curat intre 1000-1500km pe joja. pe retur nu trebuie sa vina multa motorina,trebuie sa pise jet drept fara sincope gen mult putin. Care dau mult pe retur sunt defecte si se schimba diuzele. si eu observ ca dupa curatari se fac la loc,asa e motoarele lucreaza murdar. daca nu iti arunca mult ulei pe admisie sau nu baga pe evacuare de iti da fum pe toba de esapament ai turbo in stare buna. nu imi bat capul cu ce ramane ulei putin m40 sau ce gasesc cel mai ieftin in anul ala,ca uleiurile se pot amesteca.Cantitatea ramasa cred ca este mica nu am dat importanta. Se foloseste borcane mici de nes brasero si furtune de perfuzie,asa a verificat la mine la motor un coleg de serviciu care se pricepe la mecanica.Stau ok si nu m-am atins de ele sa le dau jos. Vezi pe olx anunturi cu baieti care fac diagnoze,poate gasesti. Sa vina acasa cand e motorul nepornit de 24 ore. Eu schimb treptele pe la 3000-3500rpm. Cand sunt grabit o calc mai tare pe coada.
    -1 points
  22. cu perfuzie am fĂŁcut eu, cu borcane mici de 100 grame de nes brassero, patentul unui amic de birou care repara pasionat masina lui, la noi a mers asa. oricum nu lași multe minute pe retur fac fata furtunele de perfuzie, spor la treaba vezi ca furtunele siliconice le strangi cu sarma subțire și patent, era o vorba la Dacia 1310 ca dacĂŁ ai sarma și patent repari masina )
    -1 points
  23. pai si care injector ti-a dat cel mai mult pe retur? on topic : liqui moly are o soluție care se leaga la tur si retur pompa de injecție pentru a curata injectoare sau mai poti folosi wynns diesel System purge sau acesta, folosit in serviceuri de cartier Renault 7711577499 .
    -1 points
  24. Eu nu investesc nimic,stai linistit Oricand am nevoie,am un amic la care pot apela sa ma ajute cu diagnosticarea injectoarelor de la motorul meu.
    -1 points
  25. bimmer tata.. Nu am nici o problema cu Dom'Nico, am incercat sa il ajut cu sfaturi doar
    -1 points
  26. se face curatare cu solutie de injectoare, de mai multe ori, din auzite nu bag mana în foc, cică aia de Renault ar fi mai tare. Nu ma pricep, nu am făcut la mine ca nu e nevoie încă da, vezi filmulețul din clip din postul anterior, la M47 cu eprubete, a si comentat omul. fii un pic atent, taranii de anul trecut și pana acum cu scumpirile, au dublat https://teamdeals.allshops.ro/produs/18682142/Solutie+curatat+injectoare+Originala+Renault+7711577499.html https://www.pieseauto.ro/alte-produse-intretinere/dacia/dokker/solutie-pt-curatat-injectoarele-originala-renault-1070352637.html au fĂŁcut ca la asigurĂŁrile rca, era 110lei solutia asta. O aduce Unix pe comanda la ei in magazin, dacĂŁ nu o au atunci ĂŽn stoc la ei
    -1 points
  27. as incerca wynns e mai ieftin 67 lei, nu ma da banii afara din casa NCU, dacă ar fi sa cumpăr https://www.emag.ro/solutie-curatare-sistem-de-injectie-wynn-s-pentru-motoare-diesel-wyn89195/pd/D7JJZMBBM/ testul de retur injectoare, poți face sâmbăta și duminica motorul rece, nu te duci la munca atuncea faci și spălarea pompei de injecție și injectoare
    -1 points
  28. la baie cu ultrasunete vezi ca tot o soluție lichida o sa foloseascĂŁ exemplu https://gebotools.ro/solutie-alcalina-de-curatare-cu-ultrasunete-rw77.html?source=googleads&gclid=EAIaIQobChMIlPH_yrTo8wIVVwMGAB1UNglQEAAYASAAEgKQD_D_BwE io zic ce as face test retur injectoare, vad care pisa cel mai mult si fac spalare cu solutie a2-a zi iar fac test retur injectoare cu motorul rece 2 zile NCU de demontat dupĂŁ care mergi ĂŽn afara localitĂŁții, dai forja cu Techron in rezervor sau wynns diesel cerium asta e soluția https://www.epiesa.ro/aditiv-carburant-motorina-wynns-diesel-power-3-500ml-acc-2151.htm?gclid=EAIaIQobChMIkcnOzrXo8wIVywyLCh214wByEAQYBSABEgJ4z_D_BwE
    -1 points
  29. aici Techron https://www.emag.ro/aditiv-injectoare-chevron-l-fuel-system-cleaner-350ml-techron-diese/pd/DC9W37BBM/?cmpid=87042&gclid=CjwKCAjwzt6LBhBeEiwAbPGOgVo2ULrlqZ_uLlRLOY6-Op0hZ9C3YlL0HWSHZwLn8yJUzRQf_cWcWRoCpCIQAvD_BwE
    -1 points
  30. da, cu solutie de circulat la relanti cu tur si retur scos pune wynns macar 67 lei 1 litru și vezi. pierzi 2 zile hai 3,cu mașina ĂŽn parcare sa nu mergi cu ea. uite de exemplu injectoare cat costa la M47 https://m.autodoc24.ro/piese-de-schimb/injector_duza_injectie_tija_injector-12899/bmw/seria-3/3-e90/18452-320-d trebuie sa pise puțin pe retur injectorul, jetul sa fie lung, nu scurt..
    -1 points
  31. bimmere tata, la 1310 zâmbetu lui Ion Iliescu, se punea cartonu pe jumătate de radiator, altii puneau pe tot radiatoru )) si mai captuseau găurile din spoiler cu scotch maro deschis de plastic și hârtie sau polistiren alb subțire =)) Ce vremuri anii doomii, imi amintesc cu placere
    -1 points
  32. se mai captusea carburatorul carfil 32irma cu carton cicĂŁ ca sĂŁ nu inghete, anti jivrare sa circule bine benzina in carburator benzina iarna la pornire la rece ) care erau mai ĂŽnstĂŁriți, puneau injecția mecanica kjetronic de pe vw, pe motorul de dacia 1,4 vazusem la cineva, isi facuse galerie de admisie turnata din aluminiu la tigani ca sĂŁ punĂŁ injecția aia mecanica de vw. Dezavantaj ca era foarte greu de reglat și consuma foarte multa benzina ajungea la 20% in oras pe 1310 ))
    -1 points
  33. Ehee, esti o istorie vie a vremurilor (de) demult apuse ) Ce stiu tinerii din ziua de azi cum e sa sufli in jiglor cu mainile inghetate... si vant in "pupa" ) si sa nu poti sa pui surubul ala al naibii pe jumatate in afara cu capul ala de surubelnita lat.. vale-leu.. pe frig.. ..tinerii vor smecherii la bord, de ce (cum) nu le arata bordul uleiul.. Nu am prins decat epoca cu radiatoare mici si mari; si desigur cartoane.. nu i-am dat replica lui ncu ca probabil nu ma credea.. dar tu chiar m-ai provocat. Trabantul m-as da cu el la orice zi.
    -1 points
  34. trucul asta provenea de la Oltcit, asa asculta în parcare mecanicu la relanti pe toata lungimea carterului de aluminiu (ambielajul, in carterul de aluminiu și cuzineții). Daca facea dumdum, era clar ca era ambielajul uzat.
    -1 points
  35. daca cadea in compartimentul motor partea mica de la jigler in scut, acolo ramaneai cu 1310 )) sau diuza de la furtunul dintre capacul de culbutori și teul de la carburator. Dacă o pierdeai, una din ele adio relanti frate! Ai prins iarna cu mâinile inghetate sa schimbi in trafic platina de la delcou? sau măcar capsula vacuumatica de la delcou? sa vezi acolo ce injurai când scapai surubu mic in delcou sau siguranța mica. De obicei șuruburile alea aveau uzat capu de surubelnita de la prea tare strâns sau se desfacea singur cat sa se apropie platina in delcou și papa adio scânteie. Dacă nu le aveai deloc cu mecanica, dadeai la automat pana descarcai de tot bateria ) Nu mi-a plăcut niciodată cum suna motorul de Trab 2t și nici cel 3 cilindri de Wartburg ) Singurul motor care mi-a plăcut a fost cel de 4 cilindri de Warzawa, de 2160cmc, carburator 1 singura camera, putin mai mare ca ala carfil 32irma. Fiind foarte scump nou la moldoveni, toti au pus carbul de dacie carfil simplucorp, se potrivea la gauri la prinderea pe flansa de admisie. Motoarele alea au fost puse de polonezi pe celebrele microbuze 8+1 persoane Nysa 522 poreclite "bocanc" si Zuk. Erau aduse de la unguri, Germania, Cehia, Moldova, Ucraina și de romani in diverse orase sa faca maxi taxi cu ele. Mai tarziu au adus si Barkas B1000 cu motorul de Wartburg - urat mai mergeau alea frate- in fata avea o tulumba cu elice antrenata de o curea de la axul cu came, iar in spate, era pompa de apa, antrenata de curea tot de la axa cu came ) Prost gândit motorul. Cine a fost deștept a pus direct motorul de dacia 1,3 cu cutia de viteze 4tr de pe fostul 1300 papuc pe Barkas(avea transmisia pe spate cu cardan) . Au acceptat modificarea si cei de la Rar. Ulterior s-a extins și la microbuzele vw t2, alea cu motorul boxer de 1600 similar cu al oltcitului 1,3. ce imi mai aduc aminte, porneau astia 1310 cu lampa de benzina incalzeau puternic blocu motor pana il incingeau puternic, iar pe la carcasa de la filtru de aer ii dadeau in "nasau" cu festila cu foc și motorina sa respire fumul cald sa pornească ușor, inspirati cred ca din autobaza, cum se pornea motoarele de Aro 244 diesel și camionul Saviem D795-05. ai prins moda cu ciorapul de dama, in trafic când ramaneai cu 1310 stricat, sa filtrezi benzina? ) sau pastilele uzate din pompa cu cama din corpul pompei de benzina de nu iti mai ajungea benzina in carburator? Te facea dacia 1300 șofer mecanic auto de nevoie frate. Tin minte și acum mosii care isi demontau singuri in fata blocului in parcare dacia 1300 sa vada de ce merge, ca se plictiseau in casa. După care se ducea la mecanic sa il aduca la ei acasa sa le repare masina. )
    -1 points
  36. gaseai frate mecanic de 1310 la orice colt de strada, era imposibil sa nu opreascĂŁ un șofer de 1310,aro,tv sa nu te ajute sa repari masina in strada. Aveau portbagajul plin de scule și de piese auto care mai de care. Isi fĂŁcuserĂŁ bufet cu rafturi in spatele portbagajului, in spatele banchetei spate. Aveau antifurt filtru de ulei la busonul de umplere de rezervor de benzina, iar la portbagaj și la capota lant gros + dita mai lacatul. Sa ii fi vĂŁzut ce se chinuia singuri cu panza de bomfaier sa isi taie singuri lacatu și ce injurau, de coborau sfintii atuncea pe pĂŁmânt, la masina lor ) vazusem pe unul, ce antifurturi avea: lua ĂŽn casa platina de la delcou și lua surubul de reglaj clapeta de la carburator ptr relanti, ala gros cu arc. Si nu era suficient, lua si surubul cu jigloru de relanti. Ii era frica sa nu ii fure 1300 din gradina din fata blocului, deși avea lacat la poarta cu zavor la usa de la sofer avea tabla cu lacat =))
    -1 points
  37. ontopic : bimmer tata, ce era nașpa conceput la motorul ala de Warzawa de 2,1 era cutia de viteze prost etajata, 3 trepte de viteza, maxim 95km/h Urla microbuzul ala in turație de zici ca il apucase cineva de oua. Zero antifonare, erai cu motorul intre tine și pasagerul din fata ca la microbuzele Robur Lo3000, Barkas și primele microbuze Mercedes ) Ca și tuning pe Nysa 522 si Zuk au pus romanii motorul și cutia de Aro Brașov, iar pe Robur Lo3000 racit cu aer i-au trantit motorul de tractor U650 =))
    -1 points
  38. La mulți ani Nicolae! Sper ca ți-ai luat sa bei Palinca de Bihor, de 40grade.Esti din Oradea. Rieni mĂŁcar, de 500ml, de Prune sau Pere! ) Bafta! Si ma bucur ca nu ai ceva grav la masina. MĂŁsoarĂŁ incarcarea, sa nu te fi lasat releul regulator de tensiune de pe alternator
    -1 points
  39. uite aici Dom'Nico de vânzare În Oradea palinca de bihor https://m.farcebook.com/pg/Palinca-de-Bihor-1971335746289163/posts/ si https://www.viostel.ro/tarie-de-bihor-rieni-pere-500ml-p374.html Bafta!
    -1 points
  40. alternator boboc, releu foarte bun. bateria se consuma dimineața, trage mult curent bujiile incandescente cu releul mai consuma si caloriferul electric cu releele, de încălzire din bord. Pe frig e teroare pentru baterii. Io am luat la sf lui Octombrie baterie noua Rombat Champion 80ah 780a. La sfert de cheie pornește motorul. Și eu circul puțin 2km pe zi pana la serviciu. Dupa 2 săptămâni cazuse la 12,4v jos de pe mașină și pusa pe un redresor de pe timpul lui Ceaușescu, din comert 6-12v cu un bec rosu care se aprinde când e încărcat bateria. In 6 ore a decuplat, era incarcata bateria. După repaus 12,85v
    -1 points
  41. da, e foarte tare 55 grade. Am mai băut absint verde, cumpărat de mine din aeroport in Franța . Tot peste 50 grade, ardea il beam cate puțin în pahar. Palinca imi aduce de prune de 40 grade de la el de la tara un vecin.
    -1 points
  42. arcuri Eibach Pro, rosii. Iti da drop de 40mm, sunt tari pe amortizoarele masinii.
    -1 points
  43. aici noi cum arata https://www.pieseauto.ro/arcuri-auto/bmw/seria-3-e90/set-arcuri-suspensie-sport-eibach-bmw-seria-3-e90-1451507745.html?ssk=9dec2924b10fe642c6381aba59f90630 gasesti mai ieftin sh pe olx are noi in Oradea pe olx, mai ieftin https://m.olx.ro/d/oferta/arcuri-eibach-sportline-bmw-3-e90-323i-325i-328i-330i-316d-318d-IDcq2xd.html
    -1 points
  44. se poate intari amortizoare,custom.Gasisem pe cineva cu vreo 2ani in urma,schimba tot din amortizor si le face dure cat vrei de tari. Poate face foarte dure gen race,ptr macadam. Pretu mi se paruse cam mare 150 lei bucata (ii trimiteam amortizoarele mele prin curier ),sunt cam chitros si nu am avut sange in instalatie,asa ca pusesem amortizoare noi sachs pe gaz la peugeot. am gasit Codescu,com Rosu,If https://m.farcebook.com/profile.php?id=708971195912336&__tn__=C-R 0744869963 auzisem de bine pe la cineva de pe forumul peugeotclub,pe pm. poti sa mai pui bride sau coliere pe arcuri,mai strangi niste spire,am vazut pe alt forum,varianta de buget facuta de cineva.O faci mai rigida,coboara garda la sol putin )
    -1 points
  45. 13NCU, este unul pe YouTube dan cristian vlog, a pus pe seat 1,9tdi arcuri sport rosii Eibach Pro și a zis ca e bestial, le avuse pe Opel Astra și erau tari. După 5 km s-au așezat pe mașină, drop 2 degete )) nu i s-a părut asa dure ca pe Opel, zicea în clip, e acum actual, nu vechi. Si el tot sh rosii a cumparat.
    -1 points
  46. alta varianta, găsești de cumparat, sunt mai moi decât eibach sport line rosii https://www.pieseauto.ro/arcuri-sport/bmw/seria-3-e90/arcuri-sport-vogtland-bmw-seria-3-e90-40-25-mm-485432120.html?ssk=8010f37708d29fe7a45a126a93ea6094 Arcuri sport Vogtland BMW Seria 3 E90 sedan Cod produs: 951035 Pentru toate variantele BMW Seria 3 E90 sedan 318i-330i, 316d-335d, af 04.05>01.12 Reduc garda la sol cu pana la 40mm fata si 25mm spate. Set de 4 bucati Culoare rosu/visiniu. Compatibilitate cu amortizoarele originale ale masinii. Compatibile cu toate dimensiunile de jante agreate de producator. Nu si pentru variantele cu suspensie reglabila automat. sau vogtland 30/30 drop https://www.pieseauto.ro/arcuri-sport/bmw/seria-3-e90/arcuri-sport-vogtland-bmw-m3-e90-30-30-mm-1111694323.html?ssk=8010f37708d29fe7a45a126a93ea6094
    -1 points
  47. salut! Din pacate eu nu stiu. Insa din ce am inteles de la cei de la Automobile Bavaria, nu merge retrofit daca ai anvelope chinezesti sau uzura mare pe anvelope, chiar daca sunt alta marca. de la vibratiile cauzate de anvelope se defecteaza instant softclose-ul. ce anvelope ai??
    -1 points
  48. Cu Bridgestone nu or sa fie probleme cu upgrade-ul la softclose. Ca altfel erau prioritare anvelopele. Ti-am spus legatura...vibratiile sunt prea mari si se strica mecanismul. In fine, nici alea bridgestone nu trebuie sa fie prea vechi si uzate. Verifica asta. Eve tual vino si cu o poza pt a vedea si cata "carne" mai au. Cele de vara?
    -1 points
  49. Doamne ))) mie tot nu mi vine sa cred cum se bagĂŁ sa fure catalizatoare
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.