Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/17/21 in all areas

  1. Nu doar la Bmw audi. La toate reprezentantele, la Ford cred ca am schimbat câteva sute de sisteme adblue complete. La Bmw apare mesaj ca adblue nu este calitativ si de abia scapi de mesajul ala fĂŁrĂŁ sa te apuci sa schimbi din piesele sistemului de adblue. E ca si cum s ar defecta sistemul de injectie din cauza ca bagi motorina proasta, asa se intampla cu adblue. Ăștia care zic ca e același lucru, sunt aia care zic ca te fura reprezentantele si ca vor sa te fure sa iei adblue scump de la ei.. total gresit. Este mai scump adblue la reprezentanta, dar e ce trebuie fata de ce porcarii sunt in comerț sau la pompele de la benzinĂŁrii.
    1 point
  2. Schimba mecanicul, abereaza rau. Trebuie dat jos ventilatorul si ce mai e pe acolo, mecanicul tau bate campii, te abureste.
    1 point
  3. Daca gasesc unul neglijat si cu caroserie fara rugina, da :hyper: Ideea e ca vreau sa iau unul neglijat (dar nici chiar epava...) si sa il aduc eu personal la un stadiu care sa ma satisfaca decat sa iau unul gata tipla. Asa macar stiu ca e facut cu mana mea decat sa am semne de intrebare ici-colo.
    1 point
  4. Bimmer, se pare cĂŁ ești prea special ca sĂŁ ĂŽnțelegi. SĂŁrbĂŁtori fericite!
    1 point
  5. Iar aberezi. 320d scoate 4,7l ( și lejer vezi doamne, cĂŁ dacĂŁ mergi "cu grijĂŁ" scoți sub 4 ) pe drum combinat de autostradĂŁ/DN/puțin oraș și trecut munți? Vezi cĂŁ nu ești singurul care a condus vreodatĂŁ un M47, știm cu ce se mĂŁnâncĂŁ. Oricum,e evident cât de eficient/avantajos e consumul la 330e ĂŽn regim URBAN, ĂŽnsĂŁ și extraurban mi se pare foarte bun.
    1 point
  6. A mea e din 2004, acelasi motor sunt pe forum din 2008, nu stiu sa mai fi vazut vreun N45B16A cu problema descrisa de tine, nu cred ca e comuna.
    1 point
  7. Este interesant cum ai reusit sa formulezi totul intr-o singura fraza. Dar este foarte greu de inteles ceva. Ar fi utile urmatoarele informatii: - ce operatiuni a cuprins lucrarea de segmentare; - prin ce metoda au ajuns cei de la RAR la concluzia ca segmentarea a fost OK (doar in baza noxelor, sau au avut si alte criterii); - ce senzori "nu stiau sa sincronizeze" si cum a fost rezolvata problema; - cat timp a trecut si cam ce distanta ai parcurs cu masina intre "au zis ca e gata" si "acuma dimineata".
    1 point
  8. SĂŁ nu acepte piesele aduse de client, mai ales când vii cu ele noi, OE, cu codul pe ele și tot mi se pare o prostie. Se poate da granție doar pentru lucrare, nu și pentru piese ĂŽn cazul ĂŽn care aduce clientul piesele. Din moment ce se vede cĂŁ sunt piese noi, ce se poate ĂŽntâmpla? AdicĂŁ nu-s bune?! nu pot sĂŁ garanteze pentru ele nu? Aftermarketurile ce le bagĂŁ pe gât clientului, cu 500% adaos, deci mai scumpe decât piesele OE, cu deviza, "dar sunt ca și cele originale", și te fapt vezi cĂŁ e Textar, dupĂŁ cum zicea un coleg; Deci vorbesc de piese noi, aduse de client, nu SH-uri de la dezmembrĂŁri. Dar așa sunt unii, vor service premium, au impresia cĂŁ dacĂŁ plĂŁtesc dublu pe piesele lor, asta ĂŽnseamnĂŁ "servicii premium", la nivel "HIGH".
    1 point
  9. Sunt mai scumpe, sunt mai grele, sunt mai galagioase. Crezi ca merita toate astea doar pentru probabilitatea ca o sa faci pana iarna si stai 10 minute in frig?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.