Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/22 in all areas

  1. Nu iti recomand diesel. Costuri mai mari la intretinere, probleme mult mai multe. Mergi pe benzina indiferent de marca aleasa.
    2 points
  2. Da bro. Am facut acum 2 zile programare pentru 07.01 la revizie si o privire amanuntita la turbina si ce mai e pe acolo. Cum am mai spus, nu sunt nici mare pasionat de masini si nici pe domeniu. Reviziile au fost din 10 in 10k si nu a dat niciodata semne de probleme. Keep in touch si mersi inca o data!
    1 point
  3. CumpĂŁrĂŁ un stetoscop auto și o sĂŁ ĂŽți fie mai ușor sĂŁ descoperi de unde e sunetul ! CostĂŁ puțin (20 de lei) și face minuni ,pe mine m-a ajutat .
    1 point
  4. Masina s-a vandut ! Thread Closed !
    1 point
  5. Eu zic cã e fulia alternator ,când se blocheazã ,când nu . Când se mai Întâmplã ,verifica dacã nu cumva iese fum din curea . Chiar daca nu apuca sã iasã fum ,se vede fulia daca se Învârte sau nu .
    1 point
  6. Mie mi se pare ca e ceva din afara motorului dar am sa incerc si ce spui tu, sunt receptiv la orice. Am avut initial cateva presupuneri: - apa in filtrul motorina care stranguleaza fluxul motorinei spre motor ...dar am mai prins cateva nopti cu minus 4, minus 5 si n-am avut probleme. Motorina a fost aceeasi de vreo 2-3 sapt, azi am alimentat iar cu EvoMol desteapta. In plus, in forja, masina trage ireprosabil. - pompa ce impinge din rezervor - nu stiu totusi ce sa zic - evacuare inghetata de la condens. Am mai bagat reșoul aprins sub un catalizator Laguna 2 benzinar care avea catalizatorul inghetat de la condens dar ala nu putea scoate "fumul" si se oprea. Mie imi ies gazele liber. - vreun releu pe undeva care nu poate "cupla" din cauza curentului insuficient (baterie veche). Dar acum cu baterie noua ? - motorasul "fullelectric" al directiei, mufa ceva cu ea, contact imperfect - am pipait-o, pare ok, oricum nu am avut nici o clipa sentimentul ca e ceva neclar cu directia. Chiar nu stiu...
    1 point
  7. Deci Recapitulare - in 22 dec parchez seara masina in buna-regula, apa la 91°, turbina "pe mute" (fluierĂŁ doar "pe rece" 2-3 km), totul normal. - in 23 dimineata, afara -7°, porneste frumos dar la relanti in parcare apare un sunet puternic si continuu ce seamana cu tambur franare semi-blocat. Dupa 30 sec motorul se opreste ca secerat. Mai fac o incercare, porneste lejer, dupa 2 sec motorul se opreste brusc. Mai fac inca o incercare, idem. Incui masina, ma asigur de "sleep mode" si abandonez masina. - in 24 dimineata, temp in jur de 0°C, mai fac o incercare, bateria abia misca motorul si isi da duhul. Azi Iau Forduletul, ma duc la dealer specific, bag bateria in magazin, o pipaie baietii, o masoara, concluzia - baterie praf, irecuperabila, fabricata in 2014 ! Ok, eu cu lectia invatata de acasa, vreau un Exide de 80ah. Ala se uita la mine, zice "gata, poftiti, 550 lei", imi pune bateria in fata si ma intreaba ..."pareti hotarat, da' nu-i cam mare pt Forduletul de afara ?" ...bun, incep sa deapĂŁn povestioara, e90, 2.0, nfl, ii spun ce-am patit, ii spun de sunet ...ok, da, bateria e o alegere buna. Ne mai punem la povesti, ii mai spun omului ca uneori fac si drumuri scurte cu multe porniri, devine atent si ma intreaba daca am 100 lei in plus. - imprumut intreb ? ...ala rade, cica nu, dar ar vrea sa imi propuna o alta baterie cu tehnologie EFB. - adica AGM ? - nuuu, AGM e putintel altceva dar cam pe acolo. Stiu, nu aveti start-stop pe masina dar tehnologia EFB va permite incarcarea rapida a acumulatorului intr-un timp scurt si va prinde bine la drumurile scurte. https://technoluxpro.com/ro/akkumulyatory/avtomobilnye/efb.html https://motofocus.ro/9837/exide-dezvaluie-tehnologia-de-generare-a-noilor-generatii-de-carbon-boost-2-0-pentru-bateriile-efb-si-premium-cu-un-avantaj-unic ...sovaiam, nu prea imi place sa fiu intors din hotarari ...in final accept si mai scot 100 lei. Cu EFB, 650 lei. Revenim la e90-ul absent, bateria veche predata, bateria noua platita, omul se scarpina, intervin eu - boss, nu te framanta, nu imi dai garantia pana nu vin cu masina sa-mi masori incarcarea. Ma duc acasa, o montez, pornesc daca pot, nu stiu ce are masina, poate sunetul a disparut si e totul ok iar daca nu si continua sa faca figuri si sa se opreasca, ma voi intoarce dupa garantie dupa o sapt, o luna, nu stiu, cand rezolv. Batem palma si "An Nou Fericit". ........ Trag de Fordulet, ajung langa "mĂŁretul BMW", montez bateria, evident, pe o ploaie generoasa care ma uda corespunzator, afara 1°C si "momentul adevarului"! ...ma rog, pe aproape, ca m-am mai luptat cu usile inghetate. "Cheie", masina porneste instant si tot instant apare si sunetul. M-am intors la "day 1". Bun. ...stateam ca prostu' langa masina, cu fața picata si scarpinandu-ma-n fund si ma minunam de cat de tare suna zgomotul ala asteptand ca din clipa in clipa motorul sa moara secerat cand brusc imi aduc aminte ca am la mine telefonul si ma apuc sa filmez. ...nu am DPF, verific, fumul iese liber, pe bord nimic, bag telefonul pe sub motor, pe langa roata, pe langa praguri, pe bord nici un semnal, motorul parea ok, parca sunetul vine de undeva din afara lui, cam de la jumatea masinii, pe dedesupt ...accelerez putin pe loc ...cand l-a un moment dat cand am vrut sa filmez si partea dreapta, sunetul dispare brusc ! Sa-mi fut una, zic, ce fĂŁcem amu' ! Ce urmeaza ! Misc de volan, ambalez, totul in regula. Ies din parcare, dau o tura de bloc, perfect ! Imi fac curaj, dau o tura de cartier, totul normal. Imi era frica sa nu se opreasca din senin dar usor-usor am iesit pe centura si i-am dat sa ruleze vreo 50 km in final - totul absolut in regula. Ma intorc in parcare acasa pt testul opririi (sa nu ma pomenesc aiurea ca nu mai porneste) opresc, ies, incui, descui, intru, pornesc - porneste instant, totul normal. Ma duc in casa, revin peste 3 ore, pornesc, totul ok, ies iar in oras, dau talpa, dau forja, masina trage demential, nimic de reprosat. ....... Ma intorc la magazinul de baterii dupa hartii, ies baietii sa masoare incarcarea, 14,8V (!?) - ...domnu', aveti IBS ? Ca parca spuneati ca nu aveti. - poi nu am, e un NFL, si in plus pe borna minus nu am decat un singur fir. - totusi, zice, ma lasati sa verific, pare ca masina are "incarcare inteligenta". - verifica boss ce vrei numa' nu o opri ca nu stiu inca ce problema are cu sunetul ala si poate raman aici la voi. ...si vine baiatu, conecteaza OBD2 ...zice sec "are incarcare inteligenta" , inregistreaza/codeaza, trece acolo pe 80ah (nu ma pricep) dupa care imi spune ca in scurt timp ar trebui sa scada incarcarea la 14,4/14,2 ...ceea ce s-a si intamplat mai tarziu, dupa alti 10 km rulati aiurea (bateria veche era de 95ah si in moarte clinica cine stie de cand) ........ Totusi imi ramane un feeling ca problema asta va mai aparea la temp de sub 0°C. Si un clip YouTube. Spuneti voi daca sunetul nu e asemanator cu un autobus obosit in franare sau cu un sabot uzat blocat pe un tambur... https://youtu.be/Ev5zcFAb-qE Ce naiba face asa ? La ce sa ma astept ? Ce sa verific ? Mie unul mi se pare ca vine din "auxiliare", motorul il aud ca e ok asa in ansamblul lui. PS - intre timp la Oradea ploaia s-a transformat in ninsoare
    1 point
  8. Hai ca nu e greu ! Ulei si filte la 10-12 mii km Lichid de frana la 2-3 ani ca sa ai frane bune ! Antigel la 3-4 ani ( unge pompa de apa ! ) Ulei grup la 100 mii km Ulei cutie la 100 mii km automata sau manuala Admisia curatata pe la 100 mii km mai ales daca mergi mult in oras Bujiile incandescente eu zic ca trebuie schimbate o data la 6-7 ani cu unele originale si o data cu ele si releul Nu strica si o verificare cu un tester sa vezi ce erori ai o data la 2-3 ani chiar daca nu ai probleme ( original NU multimarca , adica ISTA ) Placute si discuri de caliate ! sa o opresti cand ai nevoie ! Anvelope decente ... o marca ok ... NU china turcia rusia sau si mai rau ... reconditionate/resapate !! .. adica pune fulda , dunlop , continental , nokian etc ... sunt destule .... Bucsi pivoti amortizoare cand are nevoie Geometrie cand are nevoie ( adica daca fuge stanga dreapta sau uzeaza anvelopele pe margine ) Curea accesorii role si fulie motor verificate/schimbate Verificare freon AC macar la 3-4 ani Verificare / inlocuire termostate , verificat daca motorul se ingalzeste ok ( pe tester sau in meniul secret ) Tinut sub observatie filtrul de perticule ! , verificat cu ISTA o data la 2 ani daca mergi putin in oras si foarte mult pe autostrada sau la 1 an daca mergi mult in oras ... are un senzor de presiune care mai pica ... recomand doar original ! Distributia ascultata / inlocuita , nu pot sa spun cand ... este un topic mare care trebuie citit macar o parte din el ! Daca crezi ca sunt prea multe de facut la masina ... mergi cu ea pana crapa si pe urma bagi cateva mii de euro si aia e ! ... cam atat am in cap ce trebuie facut ... eu asa procedez cu ale mele si nu am probleme , felicitari pt achizitie si multi km fara probleme !
    1 point
  9. nu esti singurul....cauta pe google sau pe bimmer fest Water Leaking from Center Light Panel...nu ma lasa sa postez link-uri.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.