Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/08/22 in all areas

  1. Va salut Dupa mai multe exemplare de seria 3 (e90 și f31), pe care le dețin in continuare, va prezint ultima achiziție de la acelasi producător…. De data asta mai ciudata. Este vorba de un Seria 2 F46 Gran Tourer. L-am ales in primul rând pentru faptul ca aceasta caroserie ma va avantaja in viitorul apropiat ( al doilea bebe ), in al doilea rând pentru dotări, și in al treilea rând pentru raportul pret/calitate Sper sa nu am probleme deosebite cu el, cum dealtfel nu am avut nici cu celelalte .
    2 points
  2. E luată din România de mine. Dar a fost cumpărată de la licitație de un prieten. Este 2016, 200.000 km, 15.000 euro daca avea și scaune sport, era și mai faina. In rest are tot ce as putea avea nevoie, și ceva in plus
    1 point
  3. N42B20 - black sapphire metallic - 475
    1 point
  4. Tu realizezi ca nu ai pus un tester BMW pe masina sa vezi ce erori ai, de atata vreme?!? La cate ai patit, ai ditamai almanahul de coduri de eroare stocate pe masina dar in schimb, filozofezi, iti dai cu presupusul, ii obligi si pe altii sa isi dea cu presupusul, ca sa ce?! Asta nu e pasiune man...
    1 point
  5. Shell, pana la finele lui 2022. Shell remains as BMW’s recommended oil supplier | Shell Global Peste Atlantic, s-a refacut contractul cu Castrol. Castrol rejoins as a BMW's Fluid Provider in 2021 - SV Motori® LLC BP AWARDED BMW GENUINE OIL CONTRACT IN 2021 | WELCOME | CASTROL USA
    1 point
  6. Hai ca m-am uitat eu pe pozele spion pana am gasit una pe care se putea vedea dimensiunea rotilor de pe fata si era 245/45R19 Deci seria 5 va avea la urnatoare generatie rotile mai mari si anume cat sunt actualmente pe seria 7. Implicir rezulta ca si pe noul seria 7 vor fi mai mari.
    1 point
  7. Salut, in poze sunt ok, ai primit ceva tipic chinezesc, adica incomplet. Desfa droserele si adauga firele lipsa, inauntru sunt la fel probabil.
    1 point
  8. Nu contează atat de mult cleanerul cat metoda. Musai sa folosești o perie ca in exemplul postat de Romulus. Eu după ce curat volanul cu peria, aproape indiferent ce as folosi dintre produsele care apar cel mai des in recomandări, volanul rămâne mat.
    1 point
  9. Pentru cine e interesat, am comandat pachetul asta. O sa-l ridic maine si revin cu poze https://www.pro-detailing.ro/set-curatare-protectie-piele-colourlock-strong-125ml-protector-150ml-p-3844.html
    1 point
  10. De imediat 2 ani aud si eu ceva asemanator, tot la E60 2009 520d. Un tacanit subire, metalic, ca si cum ai lovi doua tacamuri. Cum ai mentionat, uneori se aude, uneori nu, am fost cu masina de N ori in service de atunci si nu i-au descoperit nimic. Am decis sa ignor sunetul, dar sunt curios ce este.
    1 point
  11. Hai ca nu e greu ! Ulei si filte la 10-12 mii km Lichid de frana la 2-3 ani ca sa ai frane bune ! Antigel la 3-4 ani ( unge pompa de apa ! ) Ulei grup la 100 mii km Ulei cutie la 100 mii km automata sau manuala Admisia curatata pe la 100 mii km mai ales daca mergi mult in oras Bujiile incandescente eu zic ca trebuie schimbate o data la 6-7 ani cu unele originale si o data cu ele si releul Nu strica si o verificare cu un tester sa vezi ce erori ai o data la 2-3 ani chiar daca nu ai probleme ( original NU multimarca , adica ISTA ) Placute si discuri de caliate ! sa o opresti cand ai nevoie ! Anvelope decente ... o marca ok ... NU china turcia rusia sau si mai rau ... reconditionate/resapate !! .. adica pune fulda , dunlop , continental , nokian etc ... sunt destule .... Bucsi pivoti amortizoare cand are nevoie Geometrie cand are nevoie ( adica daca fuge stanga dreapta sau uzeaza anvelopele pe margine ) Curea accesorii role si fulie motor verificate/schimbate Verificare freon AC macar la 3-4 ani Verificare / inlocuire termostate , verificat daca motorul se ingalzeste ok ( pe tester sau in meniul secret ) Tinut sub observatie filtrul de perticule ! , verificat cu ISTA o data la 2 ani daca mergi putin in oras si foarte mult pe autostrada sau la 1 an daca mergi mult in oras ... are un senzor de presiune care mai pica ... recomand doar original ! Distributia ascultata / inlocuita , nu pot sa spun cand ... este un topic mare care trebuie citit macar o parte din el ! Daca crezi ca sunt prea multe de facut la masina ... mergi cu ea pana crapa si pe urma bagi cateva mii de euro si aia e ! ... cam atat am in cap ce trebuie facut ... eu asa procedez cu ale mele si nu am probleme , felicitari pt achizitie si multi km fara probleme !
    1 point
  12. Eu cu DPF off si evacuare goala citind topicul asta: Planuiesc sa il pun inapoi (e doar dat jos, nu e stricat) din doua motive: 1. Miroase oribil langa masina (ca un camion dinala vechi din '80). 2. E galagioasa fara.
    1 point
  13. E obligatia posesorului de masina sa o intretina in parametri. Ce, EGR-ul, injectoarele sau bujiile ti le schimba statul? Ca si alea contribuie la poluare daca nu merg cum trebuie. Nimeni nu e obligat sa aiba masina. Dar cine are, trebuie obligat sa o intretina.
    1 point
  14. Da,eventual sa ți schimbe si uleiu ĂŽn cutie.
    1 point
  15. DacĂŁ guvernelor chiar le pasa de mediu ,sĂŁ facĂŁ programul "rabla pentru dpf" ,sĂŁ predau dpf-ul vechi + ceva bĂŁnuți(in limita bunului simt) și sĂŁ ĂŽmi dea unul nou . Nu ar mai anula nimeni dpf-ul .
    1 point
  16. Daca s-ar pune de maine la toate statiile ITP de la noi, as fi cel mai fericit..
    1 point
  17. Pasiunea inseamna tester ? Puneam tester la momentul "sughituri" relanti, ce-mi spunea ? ...du-te bă si reconditioneaza injectoarele. Serios ? Adica minus 2000 lei + manopera pt o alimentare de rahat Luk dupa care masina ragaie cumva si isi revine ? ...sa pun tester sa constat ca acumulatorul e praf ? Am dedus singur. - sa pun tester pt bad sound ? Sa imi arate ce ! Ca "tensiune insuficienta" ? Ca airbag nu stiu ce ? Ca exhaust nu stiu ce ? Ca presiune inalte, nealimentare, cilindru x nu stiu ce ? Astea sunt URMARI, nu ma intereseaza, ma preocupa sursa logica si reala a problemei ! Sti cum a facut bordul cand s-a oprit motorul in acea dimineata cu sound ? Nu vrei sa sti, parca inebunise ! Nici nu credeam ca sunt atatea iconite ascunse intr-un bord de e90 ! Evident, toate au lasat o eroare stocata in ECU. Ma scuzati, dar nu le am cu electronicele si interpretarile de 2 lei a' lu' Marinica-tester care imi ia 100 lei pt ceea ce constat si eu si, in plus, ma invita sa schimb jumate de masina pt nimic. Sunt convins ca am 7 milioane de erori stocate in ECU dar NU SUNT ACTIVE ! Atat am priceput si eu in putina mea experienta. Ce ma incalzeste pe mine "ce a fost" ? Ma intereseaza eventual erorile ACTIVE care deocamdata nu-si anunta prezenta intr-un nici un fel. Vad zilnic disperati pe forum cu poze diagnoza si care se apuca sa inlocuiasca piese aiurea ajungand la cifre astronomice si masina tot nu merge. Si nici nu va merge atata timp cat nu inteleg "de unde i se trage". Minunata diagnoza e o chestie orientativa dar rar te trimite exact la defect. Toti papagalii iti fac o diagnoza ...dar cand spui ca ce au indicat ei e ok, dau din umeri si pleaca. Pasiunea implica SA INTELEGI, nu sa conectezi o mufa OBD2 si sa te uiti ca vițelu' la niste cifre care "nu pusca" cu "asfaltul". PS - si nu oblig pe nimeni la nimic. Nici sa-mi raspunda, nici sa dea cu presupusul. .. si nu ma intege gresit Allxinno - nu minimalizez importanta unei diagnoze, uneori chiar nu ai cu ce incepe in rezolvarea unei probleme ...doar ca eu chiar m-am straduit sa gasesc pe cineva sa-mi vina la masina. Am frecat OLX-ul, am apelat la cunostinte, nu vine nimeni acasa la domiciliu desi stau in oras. Ba ca "covid", ba ca "sunteti vaccinat ?", ba ca "mai vorbim... Nu-i vorba, duc eu masina dar in ultimele cazuri masina nu era deplasabila. Nici macar "pornibilă".
    0 points
  18. Nu iti recomand diesel. Costuri mai mari la intretinere, probleme mult mai multe. Mergi pe benzina indiferent de marca aleasa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.