Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/22 in all areas

  1. ce simpu il gasesti numai copiezi seria in google https://www.google.com/search?q=WBAJE5C59JWA97738&tbm=isch&ved=2ahUKEwiwuOT1rrv1AhVYkaQKHSAsAicQ2-cCegQIABAA&oq=WBAJE5C59JWA97738&gs_lcp=CgNpbWcQAzIHCCMQ7wMQJ1AAWABg78wBaAFwAHgAgAFaiAFakgEBMZgBAKoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=QLvmYbCYD9iikgWg2Ii4Ag&rlz=1C1VFKB_enRO689RO689#imgrc=QvqT2obP21aNuM
    2 points
  2. Le-am verificat aproape pe toate prezentate de tine, printr-o firma de specialitate, acum cateva saptamani cand inca eram in cautari. In afara de faptul ca dotarile nu sunt wow, 90% au avut daune majore si/sau lacune in istoric, si 2 dintre ele au fost importate din SUA (fiind fie inundate sau avariate nasol). Ultimul, 540i-ul de jos a fost importat din SUA, cu o dauna majora in 2018. Un 540i curat, care nu a fost importat din SUA, sub 100k km, si fara accident in istoric sare de 38k lejer (unde mai adaugi costurile de aducere in tara). Iar pe bmw.de sare chiar de 40k binisor. Daca alegi si Premium Selection, ajungi la 43K deja.. Ideea e ca pe mobile.de au aparut foarte multi tepari, cu exceptia dealerilor cunoscuti. Au aparut firme peste noapte facute de samsari lituanieni/turci/polonezi, care cu asta se ocupa: cauta masini lovite si epave, le repara si le vand apoi ca fiind "tipla". Singurul loc de incredere sa-ti iei bmw din Germania este https://gebrauchtwagen.bmw.de/DE/de_DE/nsc/.
    2 points
  3. Ce voiam sa punctez cu Skoda, este ca daca exista tractiune spate, asta nu inseamna ca tre sa fuga de fund sau sa simti ca e vreo sportiva, ci conteaza mai mult cum e setata masina weight ratio etc. Eu tocmai, ca vad invers, greutatea fiind mare si centrul de greutate fiind jos, down force (forta de apasare) va face astfel masina sa fie mai stabila. Unde vad eu inconvenientul la electrice, este ca inertia, este mai mare, din cauza greutatii si de asemenea, senzatia de a cara ceva greu. Honest Jon dadea un exemplu simplu: e ca la alergat: una e sa fii fit si sa te duci la alergat, alta e sa fii gras si cand alergi simti ca tragi dupa tine greutatea in plus :))
    2 points
  4. Asta e un baiat, care incearca si el. Am vazut vreo 2 minute de test cu un M340, in care tot spunea “asta e iem, iem adevarat” de vreo 370 de ori si mi am dat seama ca e total pe langa
    1 point
  5. Total off topic între timp https://autolatest.ro/stiri/bmw-anunta-dezvoltarea-de-noi-motoare-pe-benzina-si-diesel-cu-6-si-8-cilindri-ca-sa-i-supere-pe-cei-de-la-audi-mercedes-stellantis-si-renault/.
    1 point
  6. @mgi asa este. Dar BMW a fost intotdeauna premium si a avut preturi mari. Pe langa asta, la BMW , cel putin pana acu, aveau preturi mari ca sa ai a si de unde sa lase la pret. Asta e preconceptie de a nostra, ca aia din Vest au 3 oo. Nu i cazu. Am cunoscut destui cat sa pot sa am o parere. Pe langa asta, lasand la o parte design si interiorul de kko, mai pui o culoare 1k eur, mai pui roti 2 k eur, functii avansate 8 k eur. Si o sa vina si Matrix led, alti bani. Dar pan la urma exista masini peste tot, dar inafara faptului ca este cea mai eficienta electrica, eu nu mi as lua @Romulus doar daca e in Drumul Taberei
    1 point
  7. Un i4 40, daca te apuci sa pui optiuni la el, ajunge la 75k euro. Iar la banii astia, are tractiune spate, e cu 200 kg mai greu ca model 3 LR, si cu 100 CP in minus. Iar model 3 e cu tractiune integrala si 20k euro mai ieftin, daca nu ii pui autopilot. N-am stat sa sap cat are fiecare autonomie. Dar reteaua de superchargere, acolo unde e (adica in Europa de vest), e un avantaj clar pentru Tesla. Si acolo o sa fie cumparatorii, nu la noi in tara. Si mie imi plac mai mult interiorul si designul de la bmw, dar totusi e o diferenta de pret. Iar cei din vest isi iau masini cu capul, nu ca oamenii de la noi cu garsoniera si seria 7.
    1 point
  8. Man, stiu ca nu l-ai facut tu. Pe 20 de inch, seria 7 g11 vine cu 245/40 si latime 8.5 pe fata, iar pe spate cu 275/35 latime 10. Toate jantele de 20 de seria 7 sunt distruse de la borduri. Urmareste cu atentie pe strada. La seria 5 pe fata, 245/40 vine cu latime de 8 iar pe spate 275/35 vine cu latine de 9 a jantei. Ideal dpmdv. Am zgariat o singura data o singura janta. Evident ca discutam de 19 inch in cazul seriei 5, insa diametrul jantei este irelevant in aceasta discutie. Pe 18 si pe 19 inch, intr-adevar seria 7 vine cu jante de 8.5 fata spate si cu anvelope 245/50, respectiv 245/45. Pe 19 inch se mai poate varianta de anevope mixte si avem 275/40 cu latime de 9.5. Eu pe A6 de iarna am 245/45r19 pe 8.5 si arata perfect iar janta este protejata. Daca aveam 245/40 si latime de 8.5, janta era expusa tocmai pt ca nu mai era protejata de balon, fiind prea mic. Pe vara am 255/40R20 cu 8.5. Perfect dpmdv. Gasisem niste jante de 20 originale audi insa late de 9 si cand am vazut cum se intinde anvelope de 255/40, m-am cacat in ele. Evident ca stiu ce inseamna toate inscrisurile astea. Am capul calculator, dupa cum spuneam oe alt topic De asta zic ca mi-a atras atentia ca aia recomanda 255 sau 265 pe latime de 9.5 ceea ce face tabelul ala hartie igienica.
    1 point
  9. la e70?...ramane fara pdc, camera daca are
    1 point
  10. Sami ...aspectul asta cu "consumul" e destul de delicat si controversat pt ca in general se scapa din vedere multe aspecte care dealtfel, adunate, cantaresc greu. Am sa incep cu o paralela intre masina ta si a mea ca sa iti formezi o idee. Am inteles ca tu ai un X3, 2007, 2.0, diesel, 150 cp, m47, SUV, euro4 (nu am inteles daca ai DPF) Ok, eu am e90, 2007, 2.0, diesel, 163 cp (vreo 198 soft), m47, sedan, euro4, fara DPF Inainte de orice presupun ca esti de acord cu ideea ca poti lua din fabrica 2 autoturisme identice, sa le dai in uz la 2 oameni din acelasi oras, cu aceleasi "drumuri" aproximativ ...si totusi sa scoata consumuri diferite. Si e normal si logic. Ok, pt inceput am consultat aproximativ autodata care spune (cu marja de eroare specifica) ca: - SUV-ul tau = 9,6 urban cu 5,9 extra, mediu 7,2 ...la o greutate de 1750 kg, - sedanul meu = 6,5 urban cu 4,5 extra, mediu 5,3 ...la o greutate de 1400 kg. In principiu consumul meu se invarte intre 7- 8,5% mixt, adica cu vreo 2 litri in plus de autodata. Trebuie inteles ca pe langa factorii generali cunoscuti, consumul unei masini depinde de: - greutatea ei - gestionarea schimbarilor de treapta in functie de viteza si turatie - jantele si cauciucurile - temp mediului ambiant - uleiul din motor si cv - consumatori electrici - specific de drumuri - greutatea "carata" - sistem franare - sistem directie - calitatea carburantului - coeficient aerodinamica a caroseriei - garda la sol - tractiune (simpla sau integrala 4x4) Poate mai sunt si altele (dar alea sunt pt "idioti" fixisti ca mine) ...insa sa incerc sa le parcurg rapid pe cele enumerate. - greutate Clar, cu cat mai greu, cu atat e nevoie de mai multa energie transformata din combustibil. Intre "noi 2" e o diferenta de 350 kg ...aia trebuie mișcata de pe loc si mentinuta in miscare indifirent ca dealuri sau vant din față. - schimbarile de treapta Presupunand ca nu ai cutie automata, e hotarator asupra consumului alegerea momentului optim pt schimbarea de treapta. Vad multi la 50km/h cu motor de 2.0 diesel in tr.4 ...ca cica economie ! Aia nu e economie, e prostie si necaz. - jantele si cauciucurile Hotarator ! Noile etichete europene anvelope indica estimativ si clasa de economie combustibil. Practic, nu e totuna sa fugi in cizme sau in tenisi. In plus, am constatat ca la capitolul roti, BMW e marca cea mai chinuita pt "aspect". Vad zilnic BMW-uri cu niste rotoace de tractor, cracanate nefiresc si pocit, incaltate cu chinezarii de clasa F "economie combustibil", unde proprietarul nici n-a auzit in viata lui de ET dat de constructor la jante sau alte notiuni. Cele mai economice dimensiuni ale unei roti sunt cele date de constructor pe original. Cu cat cresti raza pe janta si micsorezi talonul + eventual distantiere + ET mai mic - cu atat iti va creste consumul. Plus nesiguranta in trafic. In plus, se cunoaste - jantele tabla sunt mai usoare ca cele de aliaj (pe original ma refer), adica o forta de inertie mai mica, adica reducere consum. - temp mediu Stim toti, iarna aduce pe langa bucuria sarbatorilor de iarna si bucuria cresterii consumului cu 1-2 litri la %. - uleiul motor si cv Pe langa invingerea fortelor fizice de deplasare, motorul munceste si pt "ruperea" peliculei ulei. Atentie la uleiuri, nu-s toate la fel. - consumatori electrici Orice bec in plus, orice luminita, orice gadget adaugat = sarcina in plus pe alternator, respectiv consum combustibil. Nici un confort nu e gratuit. - specific de drumuri Una e sa parcurgi 100 km gol si la ses in linie dreapta cu viteza constanta ...altceva sa urci dealuri incarcat cu vant din fata si full bagaje + clima. De "bara la bara" + semafoare nu mai amintesc ... - greutatea carata Au unii in portbagaj inca "o casa" de lucruri... Apoi pasageri grasuti, marfa, d-astea ...dar ei fac consum de la plin la plin. - sistem franare Suficient una din roti sa ruleze putin infranata ...si totul s-a dus naibii. - sistem directie Orice nealiniere si abatere unghiuri geometrie directie duce la crestere consum. - calitatea carburantului In general s-a observat ca motorina premium parca se consuma ceva mai repede dar "te si duce" mai mult. Cu motorina normala parca "acul" pica mai lent dar nici masina nu-i prea vioaie ceea ce te forteaza sa calci mai mult pe pedala. - coeficient aerodinamica al caroseriei ....ca 0,26 ...0,28 ...0,32 ...astea nu-s povesti. Constructorii auto transpira pt cifrele astea. - garda la sol Cu cat reusesti sa blochezi mai mult volumul de aer ce se infiltreaza pe sub masina, cu atat vei fi infranat mai putin = consum mai mic. - tractiune Nu stiu ce fel de tractiune ai dar daca e 4x4 si nu o poti decupla - nu mai fă consumuri. Nu are rost. Ideea de baza ramane aceeasi - orice forta contrara motorului si pe care acesta trebuie sa o invinga duce la consum. Concluzie Poate ca 12-13% consum motorina pt masina ta (dat de CB) pare cam maricel dar nici foarte departe de realitate nu e. Hai, ignoram CB si autodata ...si posibil un consum normal mediu ar fi de 10-11...dar mediteaza asupra detaliilor enumerate mai sus. Toate bune.
    1 point
  11. Merci de info domnilor! Iau alte jante, deoarece anvelopele de vara abia ce le-am achizitionat si m-au costat 3500 lei. Imi pare rau sa iau altele acum :)). Toate bune!
    1 point
  12. Incearca sa scoti emulator , si sa activezi cu script.
    1 point
  13. Eu personal nu stiu la care video faci referire, eu am vazut doar drag race-ul, unde I4 M50, a batut la fundul gol Tesla. Dar in general, nu ma iau dupa review-urile facute de Matt Watson si Carwow. Range-ul WLTP este: I4 40 e - 590 km Tesla Model 3 Long Range - 603 km, care porneste d ela 55k Eur Mai zgomotoasa la ce? BMW, ca si multe alte masini electrice a implementat diferite sunete similar cu sound aktuator Mai tehnologizata la ce? nici macar ceasuri de bord n-ai, nici Head up display. Daca te referi la Autopilot, n-as merge cu asa ceva in Romania. Incarcarea este la 200 KW, sa ai statii pentru asa ceva, iar Superchargere in RO ai doar in Bucuresti, Pitesti, Sibiu si Timisoara, cate un punct in fiecare zona, cu 4 sau 6 locuri. Daca vrei decizie rationala, iti iei ID3/4/Eniaq, in niciun caz Tesla, unde sunt 3 baieti cu laptop care vand, service e vai mama lor, la DAB auto, iar daca ai ghinionul sa faci vreo tamponare, ca sa schimbi o aripa, te duci pana la Viena, cu ea pe rampa sau lipita cu scotch. Din punctul meu de vedere, Tesla Model 3, valabil si la Y, sunt doua modele hidoase, cu materiale cel mult medii, dus extrem spre minimalist si cu after sale 0, in Romania
    1 point
  14. Fishface sau nu, din video reiese ca BMW I4 fata de Tesla Model 3 este: - mai grea cu 400 de kile - range-ul mai mic (destul de mult fata de concurent) - mai scumpa - mai zgomotoasa - accelereaza mai greu - Tehnologic mai slaba - Mai putin manevrabila - mai greu de incarcat (in ideea in care Tesla are access la superchargers) Intr-adevar, arata mai bine la exterior si are materiale mai calitative la interior. Dar cam atat e pe plus fata de Model 3. Orice am zice dintre cele doua este un "no brainer decision" pe care sa o cumperi, ca si decizie rationala.
    1 point
  15. Probleme bateriilor actuale putin mai detaliat fata de ce s-a scris aici pe topic, dar si detalii despre baterii solid state si de ce ar putea fi acestea viitorul. Nu sunt impotriva masinilor electrice, dar inca imi mentin parerea despre faptul ca nu acutalele masini electrice sunt viitorul, BMW sau al sectorului auto.
    1 point
  16. @mgi Nu e acelasi lucru ca la termica. Pe langa asta si Skoda 1000 MB avea tractiune spate, dar n-o facea o sportiva Masinile electrice, au greutate mare, datorata bateriei, iar centrul de greutate este foarte jos.
    1 point
  17. Deci sunt singurul care se gandeste ca o masina de peste 2 tone ar trebui sa aiba tractiune integrala totusi?
    1 point
  18. Europe West PREMIUM USB 2022-1.7z.zip Or mega https://mega.nz/folder/gkYQ2LzZ#83hZ8jpCbtrPx4Z8L_OVRg
    1 point
  19. Si mie imi place masina. Mi se pare una din putinele electrice, care arata a masina normala, nu a cutie sau fishface. Ma bate gandul anul asta, dar versiunea mai mica 40 e drive, deoarece are autonomie mai mare
    1 point
  20. Dezacord total, in ce ma priveste, cu masinile electrice. Pe de alta parte, un da raspicat, masinilor hibride.
    1 point
  21. La masinile cu M47, din cate stiu, calculatorul de bord nu e foarte precis la consum. In afara de asta, dupa cum au spus si ceilalti colegi, conteaza foarte mult orasul in care mergi, traseul, orele la care mergi si asa mai departe. Daca vrei sa mai ai un indicator pentru comparatie, pune si viteza medie cu care ai mers pentru consumul asta. Daca e sub 20 km/h si mai ai si distante scurte (sub 10 km intre opriri), consumul probabil e pe acolo.
    1 point
  22. Sunt curios daca a incercat cineva benzina de 102+ de la mol, racing fuel. E vreo diferenta?
    1 point
  23. Pai asta e si ideea! Sunt cam pe acolo toate! Diferentele tin mult de statia de unde alimentam (in unele statii se mai dilueaza carburantul sau nu se adauga aditivi in cantitatea optima), zona geografica a tarii de unde alimentam (asta tine de depozitele din acea zona si barterele dintre companii, care se imprumuta intre ele cu combustibilul standard, asta ca sa scada costurile) si mult, mult muuult placebo!
    1 point
  24. Eu zic ca e mai bine sa faci motorul, dupa ce il desfaci se pot vedea uzurile si ce e necesar. Un motor care il iei ai il montezi, poate merge o zi, o luna, un an si sa crape. Cand il faci de la cap la coada ai alta garantie. De curiozitate, unde ai gasit in Botosani? E vreun centru de dezmembrari?
    1 point
  25. Recomandam sa nu "ti se urce la cap", sa respecti ceilalti participanti la trafic chiar daca isi fac treaba cu un Logan sau Passat obosit, sa semnalizezi, sa nu circuli cu lumini de ceata in August la 38°C, sa nu depasesti doar de dragul manevrei pt ca "BMW", si sa nu arunci mizerii pe geam la semafor. Manele poti asculta ! O buna exploatare ? Boss, ti-ai luat un autoturism nu o nava cosmica ! ...adica vezi schimburi ulei, filtre, fi atent la zgomote suspecte, da-i motorina de calitate, nu o batjocorii in forje, dar nici sa nu devii sclavul masinii. In fond e tot un autoturism, nimic mai mult asa ca admir-o, bibileste-o dar adu-ti aminte pt ce ai cumparat-o de fapt. Cand ai raspunsul la intrebarea asta, vei sti si cum sa o exploatezi ! Felicitari pt achizitie !
    1 point
  26. Salutare băieți. Masina în cauza este un bmw x5 E70 din 2009 cu CCC de fabrica. Fostul proprietar a facut upgrade la CIC. Eu am achizitionat masina de aproximativ 1 an. Totul a fost perfect pana in Octombrie anul trecut cand brusc CIC s a oprit din senin..prima reoaratie gateway si procesor..dupa inca 1 luna pe parte de alimentare..reparat si asta. In ultimele 3 luni de zile a mai fost dusa la reparat de inca 3 ori fara ca nimic sa fie stricat fizic la ea, ci doar "se corupe" mi s a spus de la service CIC. Se face deodata ecranul rosu, dupa care se inchide si nu mai porneste nici cu force reboot desi se aude ceva ca lucreaza in ea. Mentionez ca am emulator montat de cel ce a facut retrofit si camera marsarier. Aveti idee ce o poate strica mereu? Mulțumesc, aștept păreri pentru ca sincer nu știu ce este de făcut.
    0 points
  27. Offf ...in final, cu BMW-ul din discutie, al DAT curent sau ai incercat SA IEI ? Chiar cu alternator mort, daca bateria e in stare buna, ar trebui sa porneasca si sa mearga x minute dupa care se opreste. Daca ai martorul baterie aprins, e clar, releul nu a supravietuit. Faza cu electromotorul nu e relevanta. Am patit si eu ca la conectare pe borne baterie functiona de-mi sarea din mana ...dar montat pe motor nu avea putere. PS - acum 3 zile, Fiat Grande Punto, nepornit de 6 luni. Cheie, o ia, apare martor baterie (ignor), mai apare un "volan" pe bord (ignor), motorul mergea ...dupa 3 minute s-a oprit brusc. Incerc sa pornesc, electromotorul nu are viata, dau curent de la BMW, porneste, dupa 5 minute moare. Am inlocuit alternatorul, am incarcat bateria, totul ok.
    0 points
  28. Din pacate,cel mai des e sub 20km/ h si orasul fiind mic ,ma incadrez si in cei 10 km.
    0 points
  29. Da , au găsit vasul de expansiune crăpat , se pare ca nu a mai pornit electroventilatorul
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.