Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/25/22 in all areas

  1. masina arata bine, in poze, vanzatorul e clar samsar, iti dai seama dupa cum a scris anuntul cum ti-au spus si colegii, scoate un raport de pe car vertical si vezi daca a avut daune km pot fi reali, pe langa verificarea in service/reprezentanta, daca ajungi sa mergi sa o vezi, trebuie sa verifici si daca intervalele de service au fost sau nu depasite...sunt masini aduse de afara cu schimburi de ulei facute tarziu..peste 30k km
    2 points
  2. Weekendul asta am scos-o la zapada https://streamable.com/njawsz La intoarcere am luat o piatra in parbriz. Pacatoasa rau autostrada Bucuresti-Pitesti. Mai am prieteni care au patit-o acolo. Am cautat rapid pe net reparatii parbrize si au venit in parcare, in 30 de min au rezolvat. Se mai cunoaste urma, dar nu se mai extinde. Apropo, in talon mi-au trecut culoarea Gri cei de la RAR. Ma gandesc ca nu ar trebui sa am probleme, desi nu e char un gri
    2 points
  3. Salut! Am decis sa iau un bmw e92, dar nu stiu ce motorizare sa aleg.Eu m-am orientat catre motorul 2.0i, dar din cate am citit, multe persoane recomanda 2.5i. M-am gandit si la 2.0D, dar as vrea sa fie un motor cu sunet placut si sport cat de cat. Voi ce recomandari aveti, si care motor credeti ca ar fi mai potrivit pentru un bmw coupe. Si cam cati kilometri sa aiba maxim?Incerc sa nu ma uit la mai mult de 200k. Multumiri din avans!
    1 point
  4. X5 ul asta M are 100-200 cam in 11 secunde, e foarte rapid si pt un dulap si pt o masina normala si pentru orice.
    1 point
  5. De asta nu imi plac mie SUV-urile...poti fi tavalit surprinzator. Nu spun ca a fost cazul aici, insa se poate intampla cand nici nu te astepti si dai de un golf stock, mai sprinten.
    1 point
  6. Am gasit niste ceasuri de Europa la 50 lei cu geamul spart, si am facut transplant de fundal
    1 point
  7. Ultima generatie de 4 cilindri benzina de la BMW e B48. Cat despre bujii, eu am motorul 30i (B48) pe seria 3 si de la reprezentanta mi-au zis ca planul de service spune ca schimbarea bujiilor se face la fiecare a doua revizie (unde revizia e calculata la 30,000km).
    1 point
  8. @Sayanu, din fericire am observat faptul că 335i N54 DKG creste în valoare, iar ținând cont că eu încep sa repar ceea ce e de reparat la ea, prețul de 16K e prea puțin. Voi face 335-ul pentru weekend, E36-le pentru tuning show iar după ce voi termina cu ambele, voi încerca să caut un E60 pentru daily, ceva diesel.
    1 point
  9. Deci nu se mai vinde? Sincer era si pacat dupa atata munca sa renunti la ea...
    1 point
  10. Acele oscilatii pot aparea din cauza filtrului de particule incarcat.La mine face asa doar inainte de regenerare,se simte f.putin cand o duc cu viteza constanta,dupa ce se regenereaza nu mai face.
    1 point
  11. Posibil regenerări incomplete, dacă circuli mult prin oraș.
    1 point
  12. Amin! Dupa argumentația aceasta, nici matematica nu mi se mai pare o stiinta atat de exacta...
    1 point
  13. degeaba o fi sau nu la ani distanta fata de Tesla,totusi sa nu uitam ca Tesla e TATAL lor la masini electrice.Sa nu uitam totusi ca ei au fost primii pe piata care au lansat electricele.ca au aparut o gramada de masini electrice dupa aceea e prea putin relevant.Important este cine a initiat si a dat startul.Personal pt. mine, Tesla ii bate pe toti la masini electrice,nu are rival.E ca si cum ai afirma ca, copia bate originalul.Niciodata! p.s Or fi buni nemtii la masini nimic de comentat,dar americanii au fost sunt si vor fi mereu peste ei !Nemtii sunt buni doar aici pe Europa atat.Nu poti compara Europa cu Statele Unite.
    1 point
  14. Eu personal nu stiu la care video faci referire, eu am vazut doar drag race-ul, unde I4 M50, a batut la fundul gol Tesla. Dar in general, nu ma iau dupa review-urile facute de Matt Watson si Carwow. Range-ul WLTP este: I4 40 e - 590 km Tesla Model 3 Long Range - 603 km, care porneste d ela 55k Eur Mai zgomotoasa la ce? BMW, ca si multe alte masini electrice a implementat diferite sunete similar cu sound aktuator Mai tehnologizata la ce? nici macar ceasuri de bord n-ai, nici Head up display. Daca te referi la Autopilot, n-as merge cu asa ceva in Romania. Incarcarea este la 200 KW, sa ai statii pentru asa ceva, iar Superchargere in RO ai doar in Bucuresti, Pitesti, Sibiu si Timisoara, cate un punct in fiecare zona, cu 4 sau 6 locuri. Daca vrei decizie rationala, iti iei ID3/4/Eniaq, in niciun caz Tesla, unde sunt 3 baieti cu laptop care vand, service e vai mama lor, la DAB auto, iar daca ai ghinionul sa faci vreo tamponare, ca sa schimbi o aripa, te duci pana la Viena, cu ea pe rampa sau lipita cu scotch. Din punctul meu de vedere, Tesla Model 3, valabil si la Y, sunt doua modele hidoase, cu materiale cel mult medii, dus extrem spre minimalist si cu after sale 0, in Romania
    1 point
  15. Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt
    1 point
  16. Nu are treaba 0-100 cu ce se întâmplă în mers.
    0 points
  17. Salut. am facut si o readaptare la motor, in cele din urma...si...dupa vreo 30 km...la fel, s a aprins check enigine, iar eroarea pe tester este:Senzor lambda dupa catalizator, electric:Intrerupere pe linie. Incalzire senzor lambda dupa catalizator, functie: rezistenta interna prea mare
    0 points
  18. si seria 4 am vazut ca sunt frumoase mai ales cele coupe .. km or fi reaeli cred. 2018 ... 200k .. sunt curios ce alte modele imi mai recomandati voi seria 4/5 2.0 benzin/Diesel\Automat coupe/sedan buget 23000+-
    0 points
  19. Salutare colegi,am și eu o problemă cu un BMW e61 520 de 163 cai din 2007. Am schimbat releu și bujiile că nu pornea în diminețile cu minus dar cred că le-am schimbat degeaba că tot nu pornește din prima ,trebuie sa dau de câteva ori la automat să pornească,oare mă poate ajuta cineva cu un sfat Mulțumesc
    0 points
  20. 0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.