Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/22 in all areas

  1. Nu exista sa știe mașina ca e uleiul vechi, scade in funcție de regenerarile dpf ului, cere se fac in funcție de starea dpf ului, turațiile, mersul utilizatorului ( accelerările si frânările continue pe autostrada nu Lasa dpf ul sa își facă regenerare sau sa își facă cum trebuie )
    2 points
  2. "The ultimate electric driving machine."
    2 points
  3. Pai cu asta ma ocup de 20+ ani :))) Poti sa ai mp3 la 320kbps cu 44.100Khz sau 320kbps la 48.000Khz 320 e bitrate-ul, 44.100 sau 48.000 e sample rate. Sample rate-ul nu te ajuta cu nimic decat in HI End Studio. Noi dupa ce producem o piesa, masterul final il exportam la 44.100. Nu te ajuta cu nimic sa le ai la 48.000. E ca si cum ai pune 60L de benzina intr-un rezervor de 80L.... tot 60L sunt in fond si la urma urmei.
    1 point
  4. Conteaza mult si temperatura exterioara, drumuri scurte la temperaturi scazute, mai multe porniri etc etc. Nu te stresa, iarna scade mai repede decat vara.
    1 point
  5. 1 point
  6. Alea sunt estimari facute de masina in functie de modul de exploatare. Fa-i revizia la 10-15K km si nu ai treaba Si eu i-am facut ieri revizia la a mea si imi arata ca in 24K km trebuia sa o fac iar. Eu in acel interval fac minim 2 revizii. Am aceeasi motorizare ca tine Nu-ti face griji, e normal!
    1 point
  7. Am vazut-o in showroom si daca initial am zis ca e uratica dupa vizionare mi-am schimbat parerea si zic ca e chiar faina....se vede de la o posta ca nu e o masina clasica cu combustie interna ci ceva mai sf.
    1 point
  8. Este o locatie in Pitesti. Din pacate, am prostul obicei sa ma uit zilnic la zeci/sute de anunturi. In acea locatie vei gasi: - un samsar - aceleasi fotografii/fotograf - masini impecabile (din poze) - nici un VIN - probabil nici o masina cinstita
    1 point
  9. Imi aduc aminte ca am citit un comunicat de presa al CEO-ului BMW pe America de Nord si spunea clar ca spre deosebire de alti producatori auto ei nu si-au anulat comenzile de chip-uri cand piata a picat in 2020 datorita COVID-ului. Mai departe si Toyota imi aduc aminte ca sunt in aceeasi barca asa ca nu cred nici in ruptul capului proza lor de 2 lei ca nu fac masini destule. Ok, 2020 a fost la pamant din punct de vedere al cererii, dar in 2021 cam toti ar fi trebuit sa isi ia masinile pe care nu le-au luat in 2020. De-asta sustin sus si raspicat ca acest El Dorado creat de producatorii auto e pe final. Pot face toata joaca asta atata vreme cat exista cerere doar ca sa fim seriosi, cererea asta ridicata nu va tine la nesfarsit. Probleme mari au producatorii care nu au avut viziune si au spus ok, nu mai avem nevoie de asa multe chip-uri, trebuie sa renegociem contractele ca sa luam mai putine. Pentru cei care nu si-au atins contractele cu producatorii de chip-uri nu sunt asa multe probleme. Restul e doar balmaseala obosita a unor dealeri care s-au trezit peste noapte ca pot face bani din masini noi si nu doar din service. Ma rog, dupa cum am spus, am altele pe cap si nu mai stau sa mai ma uit acum de masina. Am batut la multe usi, oamenii stiu ca sunt in piata dupa un X5MC asa ca atunci cand or sa vrea sa joace dupa regulile mele si vor sa vanda o masina ma pot cauta. Sunt un client foarte dificil in general si nu bat palma pe loc oricat de super nemaiauzita oferta as primi. Si cam atat mai am de spus legat de subiectul asta. Pana prind vreo oferta de nerefuzat ma bucur in continuare de masina mea ca doar de-asta am luat-o, ca sa ma bucur de ea. Am incercat marea cu degetul, nu a mers, aia e. Mai devreme de 2 ani nu am schimbat niciun BMW pana acum, cam intre 2-3 ani le schimb, inca sunt in grafic.
    1 point
  10. Nu m am uitat pana acum, de câteva luni am început sa dau pe F1 deoarece vroiam sa vad ceva la tv si nu aveam ce. Înainte nu știu.. nu mi plăcea, ma uitam si efectiv mi se părea ca nu vad nimic palpitant, însă nu este asa, probabil fiind mai mare imi dau seama de mai multe lucruri. Si da, Barcelona este un oras de vis, creste fericirea in tine doar stand acolo.
    1 point
  11. Eu nu reusesc sa inteleg conceptul "masina de familie". Am fost doi la parinti si am incaput toti 4 + bagaje, intr-o Dacia 1310. Am, la randul meu, doi copii si incapem toti 4 + bagaje, intr-o gargarita de E46 Touring. Din ce vad, nu doar la seria 2, ci la toate concurentele de acest tip, e doar o masina mai inalta, un "break" mai inalt. Sa inteleg ca parinti + 1 sau 2 copii, implica brusc o inaltime mai mare ? Pana sa apara copiii, eram mai scunzi ? De ce acest model e de familie, iar seria 3 Touring, nu ? Iar daca si ea poate fi, atunci rostul seriei 2 care mai este ? Iau seria 2 daca n-am bani de X3 ? Pai, sa fiu clar, nu pot uita vanurile Crysler, din anii '90-2000, cu usa laterala. Alea da masini de familie, de unde ieseau imediat 2-3-4 copii si un caine. Dar azi, la 1, maxim 2 copii, pt ce cocotatele astea ? Ajung la concluzia ca sunt niste masini pt femei, care, daca au 1 sau 2 copii, vor o masina mai inalta, ca sa vada mai bine, dar nu la banii de gama X. Se stie ca femeile prefera pozitia de sofat mai inalta. Pe scurt, o vad o masina de femei, copii sa nu, nu are importanta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.