Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/22 in all areas

  1. Update. Garnitura de la baia de ulei a fost schimbata cu succes, în sfarsit nu mai picură ulei pe pavele. :)) Dar am întâmpinat o nouă problemă, pentru că asta e viața de N54 și mereu când rezolvi o problemă, apare alta.. e vorba de garnitura de la capacul culbutori pe care o voi schimba marți. Am instalat chargepipe-ul și downpipe-urile după care am refăcut soft-ul mașinii la Stage 1 (350HP), 95RON, V10 map. Este o schimbare enormă față de V9.0, unde momentan accelerarea este mult mai liniară. Sunetul s-a schimbat, în ture mari se aud turbinele maxim, dar tonalitatea a rămas la fel de frumoasă, nu este raspy sau să-ți dea impresia de Honda Civic Straight Pipe. Mașina se simte mult mai SĂNĂTOASĂ, plecarea de pe loc este genială iar feeling-ul pe care-l am când conduc 335-ul, cred că doar un //M poate să-ți ofere același sentiment. În schimb, m-am uitat peste injectoare, sunt INDEX 11.. la N54, cele mai top injectoare sunt INDEX 12, dar din câte am înțeles din niște conversații cu niște pasionați de 335/135, și INDEX 11 își fac treaba cu brio. Turbinele sunt încă ok, nu aveau ulei în ele. https://i.imgur.com/fGY5VZs.mp4
    3 points
  2. e fun masina ca te tine ocupat :))) Spor!
    1 point
  3. offtopic: Vinde cineva un G30/G31 530xd / 540xd cu km putini si dotat binisor?
    1 point
  4. Sigur e wow cum trage.. bucură-te mai mult de ea.
    1 point
  5. Mai mult ca sigur pt ca n-ai fortat-o a si crapat turbina aia. Drumuri multe in oras, turatii reduse, poate chiar si cand mai iesi in afara, la final calamina aia se depune pe internele turbinelor. Chiar si in oras, incearca sa o mai turezi, poate sa o mai treci pe manual sau de ce nu sa mergi ceva mai sportiv. Atunci cand simti ca DPF-ul si-a pornit regenerare, iesi 4-5km in afara orasului pana isi finalizeaza ciclul de regenerare, n-o oprii imediat sau poate la urmatoarea pornire daca imediat chiar nu poti sa o scoti in afara orasului sau daca prin oras nu ai suficient de mult de mers. Cam astea sunt niste recomandari de baza la un diesel modern. Mai sunt si altele, dar astea au legatura cu problemele semnalate de tine mai sus. Mai mult ca sigur esti de sex feminin si in majoritatea cazurilor, totusi nu vreau sa generalizez, astea-s motivele din spate.
    1 point
  6. M'am uitat pe profilul domnisoarei...este 525d 218cp cu N47. Puteam estima si eu asta. 10 ani vechime, peste 300.000km, revizii pe genunchi de peste 5 ani si e suparata pt 7000 lei cost. Probabil credea ca masinile de remat sunt perpetuum mobile.
    1 point
  7. Hello, cand spui masina intretinuta la ce te referi? A verificat cineva turbina inainte de eveniment ca sa vada daca necesita reconditionare? Intretinere inseamna sa verifici si sa previi, dar la noi intretinerea se face schimband uleiul si filtrele. Logic e ca la un nr. de ani si kilometri sa verifici si sa schimbi componentele cu uzura, nu sa mergi si sa te miri apoi ca se strica una sau alta. Eu la F11 de 5 ani am schimbat rulmenti si regulator la alternator si AC, am dat jos cureaua de accesorii si am verificat rolele, fulie vibrochen rulmenti AC si alternator.... Cand am desfacut alternatorul surpriza, periile erau la limita cand incepeau sa topeasca colectorul din cauza contactului slab, asta ar fi insemnat alt alternator. Asta inseamna intretinere, dar cati dintre cei ce au BMW sau alte marci scumpe fac acest lucru? Un telescop pe original e 2700 ron, nu ai stiut asta cand ai cumparat aceasta masina? Credeai ca e pe viata, nu trebuie inlocuit nimic la ea?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.