Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/24/22 in all areas

  1. Majoritatea care fac asta nu stiu, de masina pe care vreau sa o repar nici vorba, nu are de unde lua, nu e foarte comuna, oricum nu ar conta foarte mult. Trebuie burete de tapiterie auto, closed cell, astia nu au si nu stiu, trebuie sa le explici. Cei mai documentati colecteaza din alte scaune, restul li se rupe, pun burete normal care nu e bun de nimic. Acela closed cell nici nu tine apa, de fapt sunt niste sfere din cauciuc pline cu aer, nu se umple cu apa. In fine, am solicitat recomandari de meseriasi reali, daca exista, pentru refacerea substratului din burete. De intrebat printre toti neispravitii nu am timpul necesar. Oricum, daca ii intrebi, toti sunt doctori in toate.
    1 point
  2. [OP a luat vacanta o saptamana]
    1 point
  3. Revenind la mica prezentare a masinii, dupa cum am spus, a avut/are istoric pana in prezent. Fostul proprietar i-a facut intreaga mentenanta la Proleasing. Imediat dupa achizitionarea masinii am decis sa ii fac distributia, nu dadea semne, insa am mers pe clasicul "o fac sa fiu sigur", s-a schimbat kitul de distributie complet, simeringul de la cutie (preventiv) si uleiul + filtrul de ulei (totul OEM, la 170k) (restul de filtre + "primul" ulei au fost schimbate cu 2 saptamani inainte de schimbarea distributiei, imediat dupa ce am ridicat masina (167k fara vreo 200km). In decembrie 2021, la 179k km i-am schimbat tot kitul de accesorii(intinzator, curea, suruburi fulie, suruburi intinzator si fulia, absolut totul OEM), fulia originala a masinii prezenta micro-fisuri si am preferat sa schimb totul preventiv. In perioada imediat urmatoare am schimbat si placutele de frana pe fata, am mers pe placute ATE simple si senzor nou, evident, tot ATE. In ianuarie 2022 a urmat a treia revizie facuta de mine, la 181k (toate filtrele Mahle (ulei, polen, combustibil si aer) + ulei BMW). In martie 2022 (184k) "indragitul" meu F10 a decis sa ma surprinda cu o scurgere de ulei datorata garniturilor de la carcasa filtrului de ulei, i-am schimbat tot kitul de garnituri si daca tot s-a umblat acolo i-am curatat si admisia (+ schimbat clapete/garnituri), la fel, si de data asta, doar repere OEM. Ultima "investitie" au fost jantele style 454 (de pe LCI), pe care le-am gasit pe olx intr-o stare impecabila, cu doua cauciucuri Continetal PremiumContact 6 ca noi (dot 3020) si doua opinci, acelasi model, pe care le-am inlocuit cu 2 x GoodYear Assymetric Eagle F1, noi. (am optat pentru GY datorita experientelor bune din trecut + rezultatele din teste, pretul dintre modele fiind foarte asemanator, nefiind unul din motivele care au influentat alegerea). Odata cu ultima "investitie" a venit si o bataie de cap, senzorii de pe jantele noi nu sunt compatibili cu modulul TPMS de pe masina, presiunile afisate fiind cu 0.8bari mai mici decat realitatea (in loc de 2.3 cu 2.5, arata 1.5 cu 1.7 si evident, mesajul de low pressure). Din ce am inteles, problema poate fi rezolvata doar cu schimbarea senzorilor de presiune. Dat fiind faptul ca pe realoem dupa VIN-ul meu sunt date vreo 4 serii pentru senzori si tot atatea pentru modulul TPMS, voi scoate anvelopa de pe una din rotile de iarna pentru a vedea exact cu ce senzori a venit din fabrica, urmand sa comand 4 senzori noi...iar montajul alta bataie de cap.. Stiu ca multe din cheltuieli nu erau neaparat necesare (acum) sau puteau fi micsorate dpdv al valorii prin optarea pentru repere aftermarket, insa acestia au fost/sunt piticii mei. Cam asta este povestea masinii mele pana in prezent, sper ca nu v-am plictisit (prea tare). Va urma... Paste fericit tuturor!
    1 point
  4. M-am gandit f mult și cea mai potrivita alegere e o bicicleta . Fac naveta 7 km dus pana la munca și 7 intors . E și mai sĂŁnĂŁtoasĂŁ și toatĂŁ lumea e fericita .
    1 point
  5. M-au sunat de la bmw , le las masina de luni pana vineri . Le-am zis de ultimul incident și am cerut oferta pe 4 cauciucuri . Sa vedem ce iese .
    1 point
  6. In Belgia la fel ca și in Germania limita de alcool e de 0,50 fata de romania 0,05. Ai voie sa conduci dar dacĂŁ faci accident tu ești de vina .
    1 point
  7. Chiar asa , bine ca am plecat … oricum ca rĂŁmân in romania specimene mai grave , stai linistit . Acuma eu sunt cauza pentru care sunt accidente in romania , iar voi niște lupi moraliști fĂŁrĂŁ greșeli . Chiar vara asta au fost multe accidente cu bmw-uri implicate , acela cu stația de autobuz și 2 tineri cĂŁsĂŁtoriți undeva in Moldova , ea murind la spital iar el cu piciorul amputat . Te ĂŽnșeli dacĂŁ crezi ca eu sunt tipologia aceea de cocalar cu bmw . Nu e nici o problema in Belgia sa merg la restaurant și sa manac apoi sa beau un vin sau o bere și dupĂŁ sa ma urc la volan și sa merg acasa. E absolut legal .
    1 point
  8. Eu ma gandesc ca daca 320xd merge asa cum l-am simtit pe asta , imi dau seama ca 330-340 i sau d e wow . Sunt ferm convins ca motorizarile alea sunt wow . Nu vreau sa imi iau hate , vad ca se practica minusurile in postari , oricum nu imi pasa de ele si la toti dau plus , in belgia limita de alcool e 0,50 fata de romania 0,05 , mereu cand ies la restaurant si mananc beau 1-2 pahare de vin si apoi conduc inapoi acasa , toata lumea face la fel aici .Mi-a fost si greu in romania cat am fost sa ma abtin total . Chestia e ca sunt perfectionist si nu vreau sa am o masina care nu e ok technic . Maine sau vineri o las o saptamana la bmw , le-am trimist mail deja , le-am zis sa imi faca oferta de cauciucuri , dosarul de casco e inca e tot deschis , cu putin noroc platesc doar cauciucurile si franciza de 250 euro . Totusi ma gandesc si cred ca poate masina nu e norocoasa si atunci trebuie sa o dau .Stiu ca poate pare ireal , dar sunt superstitios si ma gandesc ca deja prea multe s-au intamplat si poate nu e cu noroc , eu niciodata nu am avut atatea probleme cu o masina pana la asta . Oricum daca e sa dau masina inapoi , inainte o repar total in reprezentanta si ii schimb cauciucurile ... cauciurile astea sunt de noi cu masina , au 3 ani si 58000 km , in iulie si august am facut 10 000 km cu masina si in perioada asta s-au uzat cel mai tare , vizibile optic .
    1 point
  9. Exact , daca masina are probleme la roti si nu mai e perfecta e gata cu ea . Daca atatea probleme au fost si revopsiri si incidente masina e gata . Daca impactul a lovit in lonjeron si rotile nu mai sunt aliniate de sus eu o sa am probleme mai ales pe zapada si gheata daca masina nu mai are toate rotile la aceleasi nivel . Daca a avut prea multe lovituri , atunci pentru mine nu mai e sigura masina .
    1 point
  10. Incerc sa nu ma justific si sa nu par penibil , probabil educatia , probabil ca sunt de mentalitate romaneasca . Si vinul a fost cauza , pt ca eu nu am mancat nimic in ziua aia si noi de obicei dupa munca bem vinerea toti colegi 1-2 beri , 1-2 pahare de vin . Chestia e ca masina aceasta chiar daca e un banal 320d si probabil nici nu se compara cu 3.0 , te face sa ii dai in gura . Nu am convingerea ca e rezistenta masina , mi-as fi dorit asta , din pacate incidentul asta a facut mai mult damage decat incidentul anterior . Masina are dereglat unghiul de fuga si dupa 400 km se mananca cauciucurile pe partea stanga si are o vibratie la mers . Din pacate nu stiu sa conduc BMW sau sa fiu posesor de BMW. Probabil masinile astea nu sunt pt oricine . Masina o bag iar in service pt geometrie , din pacate nu am timp sa caut cauciucuri la un pret mai bun si le-am cerut celor de la bmw oferta pt cauciucuri noi . Urmeaza sa dau masina inapoi la dealer si sa imi aleg alta. Am vorbit cu ei si le-am spus de incidente , mai putin asta ultimul . Ei au zis ca imi ofera 24500 euro . Am avut multe incidente cu masina , 4 la numar in 15 luni plus cheltuiala cu polisul de 1350 euro si service ul la ea de 556 euro . Ma gandesc sa ma reorientez pe un mazda 6 din 11/2018 cu 30 si ceva de mii de km la 23 de mii euro , nu cred ca imi mai doresc masina premium si masina care sa te faca sa o calci . Vreau ca masina sa ma duca de a la b intr-un relativ confort , sa aiba minim 150 cai putere si sa nu necesite multa intretinere si atentie , sa nu imi pese asa de mult de ea cum mi-a pasat de asta . Dupa 400 km sau de la incidentul de acum 2 sapt cauciucurile arata așa . Dacă rotile din cădere nu mai au căderea perfecta, masina e compromisa . Tot ce ma intereseaza acum e sa imi fac pierderile mai mici , mai ales pe viitor , si daca asta inseamna downgrade nu ma deranjeaza deloc . Adevarul e ca mi-a placut comunitatea de aici , poate peste 4 - 6 ani cand ma apropii de 40 de ani revin .
    1 point
  11. Eu iti recomand sa mergi la un meserias care iti promite ca inlocuieste portiunea de burete deformata cu exact acelasi tip de burete de pe o masina similara! Atat e tot ce trebuie sa ii soliciti. Pentru ca pe partea cealalta, buretii (ca ala e tot un burete) se impart in doua mari principale categorii: CLOSED cell foam si OPEN cell foam. Iar categoriile astea descriu comportamentul buretelui fata de aer si/sau lichide. Adica, in cazul celui closed aerul trece ma greu, deci sustine mai bine presiunea data de greutatea unui obiect.. De unde am inteles diferenta asta? Trebuie sa citesti suficient de mult despre polishing-ul lacului masinilor si asa afli. Te asigur ca in cazul polishing-ului lucrurile stau mai critic.. in materie de cat de densi, closed cell sunt unii bureti fata de altii din aceiasi categorie CONSIDERAND SI materialul cu care faci polish.. Nu o sa gasesti usor vreo sursa sa iti faca tie un burete closed cell de anumita densitate.. asa ca urmeaza ce ti-am recomandat la inceput. Paste Fericit.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.