Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/22 in all areas

  1. In primul rand cutia ta este 6HP21, in al doilea rand conectorul rotund iti vine in kit-ul care l-ai cumparat iar in al treilea rand garniturile si ochelarul le gasesti separat originale ZF la acelasi pret sau chiar mai ieftin decat mizeriile de Vaico
    3 points
  2. Salutare in august 2020 am achizitionat un X1 pentru tatal meu... si m-am gandit sa Ii deschid un topic aici mai mult pentru jurnal de bord (istoric). Ca retrofituri nu cred ca o sa vada prea multe ) Masina este un Bmw X1 F48 Xdrive 1.8d 150 ps, fabricatie 4.2016 masina a fost achizitionata de mine personal la 110.000 km. S7CG BMW Repair Inclusive S7LG Guidance Paket S7LC Modell Advantage S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S4FK Passenger Seat Backrest, Foldable S423 Floor Mats Velours S420 Sun Protection Glazing S4FD Seat Adjustment For Rear Seats S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S493 Storage Compartment Package S4FS Oxid-Silber Matt Accent Black High-Gloss S473 Armrest Front S494 Seat Heating Driver/Passenger S413 Luggage Compartment Net S6UP Navigation Plus S610 Head-Up Display S6AC Intelligent Emergency Call S698 Area-Code 2 For DVD S6AE Teleservices S563 Light Package S544 Cruise Control With Brake Function S534 Automatic Air Conditioning S5DP Park Assist S5AS Driving Assistant S508 Park Distance Control (PDC) S548 Kilometre Speedo S5A4 LED Headlight With Extended Scopes S575 Additional 12V Sockets S2PA Locking Wheel Bolt S2VB Tyre Pressure Display S249 Multifunction F Steering Wheel S235 Towing Hitch, Detachable S23E BMW LA Wheel, V-Spoke 560 S205 Automatic Transmission S255 Sports Leather Steering Wheel S2VG Performance Control S230 Extra Package, EU-Speciifc S258 Tyres With Runflat Properties S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S886 On-Board Literature, Dutch S8AP Dummy-SALAPA S868 Language Version, Dutch S320 Deleted, Model Lettering S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S302 Alarm System S313 Fold-In Outside Mirror S3AA Roof Railing Black S8TF Active Pedestrian Protection S843 Power Reduction S8S3 Automatic Locking During Starting S1AG Larger Fuel Tank S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S877 Omission Of Non-Combined Operation
    1 point
  3. Nu s-au mai intamplat foarte multe cu masina, am ajuns la ~215 mii km datorita unor vacante prin Europa. Si voiam sa va arat un consum aproape record. L-am facut asa mai mult din ambitie/curiozitate, nu e ceva ce poti face constant. Dar la drumurile lungi si foarte lungi am scos mereu intre 5.3 - 6.0 ceea ce tot e ok.
    1 point
  4. Salut, Cumpara inca un litru sa fie 8, nu cred ca ai nevoie de 9 din ce tin minte. Motorul si cutia sa fie reci inainte de inceperea procedurii. Spor la treaba.
    1 point
  5. Nu complic treaba, doar iti spun ca nu exista o regula. Sunt masini care pot costa jumate din pretul lor initial dupa atat timp, sunt masini care pot costa mai mult chiar si sunt masini care pot costa 10% din pretul lor initial. Chiar la aceeasi marca sunt modele care isi pastreaza valoarea foarte prost - fie sunt extrem de nefiabile, sau greu de reparat, fie sunt urate, fie au alte probleme - de exemplu rugina la sasiu. Deci da, teoretic poate sa coste 15k dupa 15 ani si 50k km. Dar practic depinde de toate elementele astea pe care le-am spus mai sus.
    1 point
  6. ce mai complici treaba, MGI! evident, rulata din cand in cand, cateva sute de km pe luna. ar putea saa coste 15.000 dupa 15 ani si 50.000km? evident km reali.
    1 point
  7. Chiar si asa, nu exista o regula. Daca masina a fost intretinuta cum trebuie, conservata, rulata la intervale relativ mici, tinuta in garaj, cu furtune si curele schimbate, etc, e una. Daca a stat in ploaie cu o prelata pe ea (if that) si n-a fost miscata in ultimii 7 ani, e cu totul altceva. O masina care sta ani de zile poate sa ceara foarte multi bani ca sa fie pusa pe picioare.
    1 point
  8. evident, vorbesc de situatie potentiala reala, unic proprietar si chiar 50.000km dupa 15 ani. e un exercitiu de imaginatie doar.
    1 point
  9. evident ca fiecare masina isi tine valoarea in felul ei, insa nu am gasit un exemplu mai bun decat E60
    1 point
  10. Daca nu vorbesti despre un E60, atunci discutia e inutila. Fiecare masina tine valoarea in felul ei, chiar daca acum 15 ani a costat la fel. Una e sa ai un Porsche de acum 15 ani, alta e sa ai un Renault Velsatis.
    1 point
  11. Incerc si eu sa inteleg si sa calculez un lucru: Cu cat s-ar putea vinde un E60 care are peste 15 ani vechime, cu motorizare buna si cautata, care are aprox 50.000km reali si dovedit intretinut doar la reprezentanta. Sa zicem ca masina a costat aprox 70-80k, deci asta inseamna f bine accesorizata tinand cont cat de mici erau preturile acum 15 ani. Evident ca nu este vorba despre E60, insa am considerat potrivita aceasta masina ot a simula pretul, motorizarea, statutul la mom achizitiei etc. Inteleg si ca lumea in 15 ani se schimba radical sica doar ne dam cu parerea, poate total gresit
    1 point
  12. Data trecuta cand am fost la bForce, mi-au spus ca trebuie sa schimb bratele superioare fata, dar sa astept sa se mai incalzeasca vremea. Asa ca azi s-au schimbat, plus un set de stergatoare. Bucsile bratelor erau crapate, dar nu auzeam vreun sunet cand mergeam cu masina. 1673 Lei
    1 point
  13. Sa mai stergem un pic praful pe aici ca am si uitat de acest topic.... Masina a primit un set de style 568 pentru vara si un detailing int + ext. (asta anul trecut)
    1 point
  14. Haha, mersi frumos! N-am mai postat de ceva timp, dar nici nu am facut ceva prea interesant. Doar intretinere normala Ma bucur ca a venit caldura. Abea astept sa trec la jantele de vara, mari si negre
    1 point
  15. Promit sa citesc mai atent data viitoare, cu toate cele aferente, eroarea din bord nu ai vrut sa o explici, sau era mai important sa ne spui ca masina are 190k km!? Nu am auzit o singura solutie data de numarul de km.. dar uite, asa imi place mie sa devin MAI RATIONAL cand altii au probleme cu explicatiile si devin ei insasi rautaciosi. Fa o testare cu un tester dedicat BMW si poate reusim mai mult pentru masina. Eroarea aceea din bord trebuia sa te faca sa scrii mai mult despre ea. .. cumva e vorba de limp mode??? aceea poate fi de la motor si nu de la cutie cum ai reusit sa ne indici cu succes.. sau poate vrei sa explici ce te-a facut sa crezi ca e de la cutie? Fie si asta spusa, tu trebuia sa faci topic separat cel mai bine. In primul rand iti gaseai problema pe viitor pentru ca aveai topicul tau in setarile din cont. Asa totul va fi amestecat si uitat, de tine. Apoi ce are masina este o problema a ei, nu neaparat o problema a modelului sau mai stiu eu.. vreun ghid al cumparatorului!?
    1 point
  16. Pare a fi o problema la cutie. Cel mai sigur, mergi la un service, pui pe masina un tester dedicat BMW si incepi de la erorile pe care ti le arata.
    1 point
  17. mda, chiar ma asteptam la astfel de comentarii legate de km. credeti ce vreti, eu am verificat masina si pe carvertical, si la rar si peste tot unde s-a putut. Eu totusi asteptam un raspuns la problema mea, nu comentari inutile. Daca citeai cu atentie inainte sa te apuci sa comentezi aiurea, ai fii observat faptul ca am specificat ca are revizia facuta INLCUSIV cuite cu toate cele aferente.
    1 point
  18. Si a condus-o si doar o batranica la cumparaturi si inapoi.. si care a decedat si el e norocos ca a luat un seria 5 cu asa putini km.. iar noi suntem niste invidiosi. Hmm Si nici nu stie ca uleiul cutiei ar trebui schimbat pentru inceput!? Asta i-ar face bine cutiei de viteze acum si in viitor. Mai e si un filtru... acolo. Trebuie facute niste cheltuieli de intretinere.. Saraca masina..
    1 point
  19. De obicei fac 2-3 iesiri de 3000+ km (dus-intors) inafara tarii si imi place ideea de a nu avea grija unei eventuale pene. Comparat cu cele de 18' non-RFT pe care le am pentru iarna nu pot sa zic ca se simte un scuturat/zgomot cu mult mai puternic. Intr-adevar cand iei cate o groapa, desi minora, iti da senzatia ca ai trecut peste un crater dar in rest nu ma incomodeaza prea tare.
    1 point
  20. Eu pun si am pus pe masinile mele cauciucuri care respecta dimensiunile recomandate de producator, dar nu pun RFT pt ca fac mult zgomot si sunt ft rigide. Nu am avut niciodata probleme cu, cutia de transfer sau altele. Cred ca poti pune 2 roti identice pe fata si cele de pe spate sa le lasi mai ales daca au 6mm profil. Mi-am asumat mereu ca daca fac pana, chem platforma si aia e.
    1 point
  21. Da, reviewuri super bune atat Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 RFT cat si Michelin Primacy 4 Zero Pressure dar pretul per bucata e undeva in jur de 1100-1200 lei. As fi sarit de 4k lei per total si nefiind o achizitie planificata am zis ca nu vreau sa sar de 4k. Pana la urma am luat 4x Falken Azenis FK510 Runflat cu ~3000 lei. M-am mai uitat si la Pirelli PZero PZ4 si Pirelli PZero AR pentru ca nu erau cu mult mai scumpe ca Falken dar conform review-urilor PZ4 statea binisor dar avea o durabilitate scazuta, pare ca se uzeaza prematur, iar PZero AR statea prost la toate capitolele. Asa ca am ales Falken care sta cel mai bine la raportul calitate/pret.
    1 point
  22. Michelin primacy 4 super anvelope.
    1 point
  23. Am auzit ca si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 sunt o optiune buna de luat in calcul.
    1 point
  24. Mersi de pareri, momentan ma gandesc daca sa iau 4 Falken Azenis FK510 RFT sau 2 Bridgestone Potenza S001 RFT pe fata.
    1 point
  25. 2 la fel sau toate 4 noi ... parerea mea
    1 point
  26. Salut, recomandat este sa cumperi identice.
    1 point
  27. Multumesc @toffefe. Da, asa am inteles si eu din ce am mai citit pe forum, au inregistrat online pe cheie intrarea in baza de date dar in iDrive au scris doar local. Am observat ieri ca pe cauciucul fata-stanga am o galma pe lateral, in zona protectiei de janta. Nici nu stiam ca anvelopele runflat pot sa faca galme. Asadar am ajuns la un impas. Anvelopele care sunt acum pe masina sunt Bridgestone Potenza S001 RFT, cele de pe spate au in jur de 6mm asadar nu-mi prea vine sa le arunc la gunoi sau sa ma apuc sa le vand pe olx. As vrea sa iau doar 2 anvelope noi, pe fata. Aici vine alta intrebare. Sa iau 2 anvelope identice, adica S001 RFT (se gasesc pe la 850-900 lei)? Sau sa iau 2 anvelope Falken Azenis FK510 RFT care conform tyrereviews si altor reviewuri sunt mult mai performante? (se gasesc pe la 650-700 lei). Am mai avut Azenis FK510 si pe masina veche si mi s-au parut excelente, cat ca erau varianta non-runflat. Ce parere aveti?
    1 point
  28. Frumoasa mașina, sa o stĂŁpânești sanatos! Legat de istoricul din iDrive, cred ca defapt ei ti-au modificat doar istoricul local, nu și cel online. Exista o aplicație prin care editezi istoricul local și scrii ce vrei tu acolo, de aia nici nu apar in ordine intrĂŁrile. DacĂŁ ai sa faci o revizie ,a reprezentanta ai sa pierzi intrĂŁrile care nu au fost scrise și online.
    1 point
  29. Spre negru lucios inclin si eu. Nu stiu ce sa zic de grila, am avut sansa sa o colantez cand am facut si cromul/satinul de la geamuri dar la vremea respectiva mi s-a parut ca arata mai bine cu o pata de culoare. La Audi am colantat grila dar am lasat semnul cu cercurile cromat si mi se parea ca arata foarte bine. Aici totul ar deveni negru, nu stiu, mai analizez ).
    1 point
  30. Dupa 4 zile am primit masina inapoi. A fost la: Detailing exterior ( + corectie puncte mici de la pietre cu punctator) Detailing interior Detailing motor Protectie ceramica interior Protectie ceramica exterior (+ jante) Tratament hidrofob geamuri Aparent masina are si o folie pe aripi. E ciudat ca are doar pe aripi totusi. Costul total a fost 3200 RON; destul de ok zic eu Las cateva poze mai jos
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.