Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/02/22 in all areas

  1. Nu s-au mai intamplat foarte multe cu masina, am ajuns la ~215 mii km datorita unor vacante prin Europa. Si voiam sa va arat un consum aproape record. L-am facut asa mai mult din ambitie/curiozitate, nu e ceva ce poti face constant. Dar la drumurile lungi si foarte lungi am scos mereu intre 5.3 - 6.0 ceea ce tot e ok.
    3 points
  2. O varianta mai buna ar fi sa iei benzina. In orice caz, orice ai lua, verifica istoricul (pana cand are unul) si abia apoi bate drumul sa o vezi/conduci/verifici. Cel mai bine ar fi sa nu iei din RO.
    2 points
  3. https://www.motor1.com/news/390989/next-bmw-7-series-spied/ se pare ca deja se testeaza pe strazi folosindu-se caroseria actualului model. practic, ceea ce e vizibil si evident neimportant e de la actualul model, iar masina propriuzis sa ascunsa sub formele actuale. a se remarca intr-una din poze ca si bmw va trece la fake exhaust...probabil asta ajuta la respectarea normelor de poluare
    1 point
  4. Acum voiam sa scriu ca ma puteti ucide cu pietre, dar mie imi place, crezand ca sunt singurul de pe aici, se pare ca nu :)) La fel am zis si de noile faceliful G11 si grilele de pe M3/Seria 4 si m-am convis ca in realitate chiar arata si mai bine decat in poze. Presimt ca asa o sa fie si cu G77 sau ce cod are noul 7. ce nu imi place, ca inevitabil s-a renuntat la Angel Eyes, una din semnaturile de design ale BMW, in schimb, cu farurile aprinse, arata foarte bine si asta.
    1 point
  5. mie imi place , masina imi pare senzatie , iesita din trendul actual
    1 point
  6. Spatele arata bine, la fel si interiorul. Lateralul e cam meh, iar botul . Lumea se va obisnui insa si se va vinde bine, ca si alte modele controversate la inceput. Minciuna maxima cu autonomie 600 de km, la cat de grea o sa fie, poate 350 mai degraba.
    1 point
  7. Eu cred ca a devenit oarecum un model global, si trebuie sa satisfaca si gusturile unor asiatici ce cauta opulenta; comentam noi in spatele tastaturii, dar nu suntem noi clientii target, iar cifrele de vanzari arata ca bmw o duce bine, desi lanseaza modele din ce in ce mai hidoase, din ce in ce mai departe de placerea de a conduce, la fiabilitate nu mai exceleaza, acum, in era electrificarii, au cam pierdut pozitia fruntasa de motoristi....vad ca se fac comparatii cu mercedes, insa eu salivez dupa lexus LS.
    1 point
  8. citisem aceste precizari ale designerilor BMW prin care justificau designul mai iesit din tipar pt anumite modele: BMW Design Boss Defends Styling: Some Cars Must Be Polarizing, More Irrational (motor1.com)
    1 point
  9. Este un motor ok, consuma mai putin decat n57. E putin mai galagios la relantii decat n57, cred ca presiunea mai mai mare in injectoare de aici sunetul. Pica galeria de admisie cel putin pe primii ani de fabricatie, alte probleme nu am auzit, nu am intampinat. Galeria am schimbat o si eu pe la 125 de mii de km. Per total cred ca este mai reusit decat n57, nu am auzit sa aiba probleme grave, dar este si relativ de mai putin timp pe piata. Eu vorbesc de varianta de 265 cp, nu de cele cu mai multe turbine.
    1 point
  10. Dorind sa profit de ofertele BMW value service - oferte pentru BMW mai vechi de 5 ani am hotarat sa inlocuiesc lichidul de frana, fiind doar 148 lei conform BMW.ro la reprezentanta din Bacau(la Iasi ar fi fost 100). Am cerut oferta si surpriza: Am cerut sa beneficiez de oferta si am primt Factura proforma 986344 din 19.10.2020 in valoare de 418.40 lei cand am cerut detalii explicand ca doresc doar schimbul de lichid de frana conform ofertei am primit factura proforma 986352 din 19.10.2020 in valoare de 277,25. Cand am intrebat: Buna ziua, De ce mai aveti oferte daca pretul din reclama nu este nici pe aproape la fel cerut in factura proforma? Si cum estimati lucrarile daca pentru aceiasi operatiune am primit 2 oferte ? Eu personal consider ca va aflati sub incidenta legii nr. 158 din 2008 privind publicitatea inselatoare si ar trebui sa ma adresez ANPC, am rugamintea sa actualizati preturile sau sa respectati ofertele promovate in online. Multumesc. Am fost sunat si am aflat ca ar putea sa mai scada pretul si sa ramana undeva in jur de 148 lei pentru manopera inlocuire lichid de frana si lichidul dar trebuie sa mai adauge macar 2x revizie volum standard in valoare de 43.92 lei fara tva reprezentand plata pentru ca preiau masina din parcare si o baga in service. Deci ori ofertele de pe site sunt mincinoase ori angajatii din reprezentanta Bacau sunt obisnuiti sa umfle preturile. Am atasat cele 2 oferte. service_offer_BMW_RO 418.pdf service_offer_BMW_RO 277.pdf
    1 point
  11. Asta cu suspensiile cred ca face parte din categoria mituri. Am avut E90 cumparat de nou, 6 ani folosit doar cu RFT, in Romania vreo 130.000km, suspensiile nu aveau nicio problema. Nu vrei sa stii prin ce hartoape am mers, chiar nu o menajam deloc. Plus ca vorbim de vechea generatie de RFT, poate cea mai rigida si proasta. In schimb, la seria 4, dupa ce am renuntat la RFT, au aparut belelele: am spart 2 anvelope in 2 ani, ambele noi. Prima data, in 2019, a fost super nasol, pentru ca eram undeva pe langa Cheia, si a trebuit sa chem platforma. A doua oara, insa, am avut noroc, s-a intamplat fix la 50m de AutoSoft, in Bucuresti. Si, evident, cu anvelope normale, janta resimte din plin socul la orice groapa sau denivelare. Rezultatul: la fiecare schimbare de sezon trebuia sa indrept si jantele. Nu plecam fara minim 5-600lei lasati la vulcanizare.
    1 point
  12. Exact. Ai descris perfect. Un Run Flat nou, mai ales de generatie noua, e un "no brainer", cum s-ar zice. Nu prea ai ce defect sa-i gasesti. Poate doar pretul :))
    1 point
  13. Odata ce ai mers ceva vreme cu runflat si treci apoi la normale sigur n o sa ti mai placa masina pe curbe si la viteza mare. Tin minte cand am luat F30 ul (inainte am avut e46) si am mers prima data simteam toate pietricelele si rosturile de la poduri, in conditiile in care rotile erau pe 16 si am condus doar autostrada de la Freiburg catre Basel. La runflat ai acea rigiditate.Ce am observat iarna asta a fost ca odata ce am pus cauciucuri noi a cam disparut toata rigiditatea si senzatia este ca ai cauciucuri normale. Concluzia este ca un runflat nu prea are cusur daca e nou sau are profilul 8-9 mm (sau cu cat vin ele din fabrica).
    1 point
  14. Eu am RFT, insa sunt constient ca si cele normale au avantaje. Pro RFT: - comoditate (nu stau sa ma chinui in caz de vreo pana, mai ales ca am si un copil mic) - stabilitate (am testat mai multe masini in diferite ipostaze, iar cele cu rft sunt sesizabil mai stabile in curbe) Contra RFT: - zgomot - rigiditate (mai ales in Bucuresti, si in combinatia cu suspensie non-adaptiva M Sport se simt foarte rigide) - cost ridicat
    1 point
  15. Salutare, dintotdeauna am fost foarte pretentios cand vine vorba de volane. Nu imi place cum arata dupa 2-3 ani de folosire, cand prinde acel luciu si nu prea mai ai cum sa-l scoti, decat daca il imbraci din nou si se schimba pielea de pe el. Am facut asta la majoritatea fostelor masini, si rezultatul e senzational. Dupa operatiune, se simte fix ca un volan nou si ofera un alt aer masinii. De data asta, insa masina actuala are si incalzire in volan. Nu stiu exact in ce masura sistemul de incalzire din volan ar suferi vreo defectiune daca as recurge la reimbracarea lui. Am un baiat prin Dr Taberei care face o treaba super, insa nu prea a stiut sa-mi spuna care e treaba cu incalzirea in volan. Volanul in prezent arata asa: Merci
    1 point
  16. Nu contează atat de mult cleanerul cat metoda. Musai sa folosești o perie ca in exemplul postat de Romulus. Eu după ce curat volanul cu peria, aproape indiferent ce as folosi dintre produsele care apar cel mai des in recomandări, volanul rămâne mat.
    1 point
  17. Exact, fix ala e feeling-ul: aer de masina invechita. In afara de retapitat, nu prea vad solutii. Ar mai fi leatherique, e vreo 130lei, dar nu stiu cat de mult ar schimba look-ul. Retapitarea e cea mai buna solutie, pielea folosita la retapitat este fix aceeasi cu cea din fabrica, iar rezultatul este senzational. Uite poza facuta la vreo doua zile dupa ce l-am retapitat pe cel de la fosta masina (F36). Daca cel de la G30 nu avea incalzire, l-as fi retapitat in secunda 2, fara sa ma gandesc.
    1 point
  18. Si la mine arata la fel volanul, tot G30, ma oripileaza acel luciu care da un aer de masina de acum 20 de ani, de imbacseala, dar nu stiu ce sa-i fac. Am incercat cu aceeasi solutie pe care o folosesc si pentru tapiterie din piele, dar parca mai rau a facut - MEGUIAR'S Rich Leather Conditioner. In afara de retapitat, oare exista alta solutie ?
    1 point
  19. Si la mine la fel, l-am tratat Leatherique si a cam revenit luciul dupa cateva luni care ma enerveaza uneori cand tin mainile pe volan in zonele, ora 9 si ora 3. Atasez o poza, el arata bine in poze, dar in realitate se simte lipicioasa partea de sus a volanului mai ales cand virezi... are 20 de ani ce sa-i mai cer. Si inca una, ai zice ca e brand new... dar nu prea ii.
    1 point
  20. Da da, il stiu pe baiatul ala si de cand am luat masina i-am vizionat toate filmuletele Deja cam stiu ce trebuie verificat si rezolvat ca mentenanta preventiva la motor si le voi face pe toate. Legat de mostenire, e foarte probabil sa se intample. Nu cred ca va mai pleca de la mine masina asta, poate doar in cine stie ce circumstante. Sper doar sa nu se supere bestia rosie pe mine, ca se simte neglijata
    1 point
  21. Stiu, o urmaream atunci si ma gandeam sa o cumpar chiar. Dar alte vremuri, alte posibilitati :-) Masina e din 91, are airbag doar la sofer. Din pacate nu am foarte multe poze inca, doar ce am facut pe acolo la vizionare. Abia maine pleaca spre noua casa masina.
    1 point
  22. Wow, cel mai misto thread citit pe forum de cand m-am inregistrat :hyper: In sfarsit si un E31. Sa o stapanesti sanatos! P.S. Numere doar pentru sezoanele calde si in rest winter storage?
    1 point
  23. Asa se practica. Am patit-o la filaret. Au schimbat 2 piese care erau una langa alta si au pus manopera la fiecare gen demontat montat plastice cand defapt au facut doar odata. Apoi era ceva de genul testare masina 170 ron dar practic au scos masina din hala si au tras-o in parcare. Au niste operatiuni de care nu ti se spun si care ti le pune pe factura. Sa nu mai zic de tigania cu 3 manusi folosite pe care le platesti. Ma mir ca nu m-au pus sa platesc si ca mi-au dat Buna ziua. Plus ca uleiul pus de ei era execrabil si l-am schimbat dupa 1000 km. Clemele si micile chestii nu erau puse cum trebuie... si as mai scrie o lista lunga. La final se adauga costuri pe factura de care nu erai constient si nici nu ti-au fost prezentate. Dupa experienta cu ei m-am apucat de servisat singur. Masina este ingrijita in amanunt fara compromisuri.
    1 point
  24. Salutare si bine v-am regasit dragi colegi de forum. Dupa mai bine de un an de cand am renuntat la BMW in favoarea "stelutei argintii", iata ca ata ma trage inapoi la aceasta marca. Povestea incepe in copilarie, pe vremea cand colectionam surprizele Turbo si ne minunam cu totii in curtea scolii sau pe la bloc de cati cai putere aveau unele masini sau cat prindeau viteza maxima. Alte informatii oricum nu prea aveam despre acele "bestii" din fotografii...nu aveam internet iar publicatiile auto erau ceva intangibil pentru noi. Stiam doar ca exista pe undeva in lumea asta si unii oameni norocosi chiar le conduc. Cu un design timeless si tehnologie de ultima ora pentru acele timpuri, BMW 850i E31 era una din masinile care m-a fascinat inca de la aparitie. Si iata ca 30 ani mai tarziu, am placerea sa deschid acest topic pentru a impartasi cu voi drumul acestei legende. Am gasit-o in Elvetia, unde in concediu fiind, m-am apucat sa rasfoiesc un site local de vanzari auto. Intamplator am dat peste ea si mi-au atras atentia culoarea si faptul ca era manuala :hyper: I-am trimis direct de pe site un mesaj vanzatorului intreband cateva detalii, fara prea mari asteptari de raspuns. Insa a doua zi am primit un mesaj destul de detaliat, chiar cu mai multe informatii decat cerusem, in care eram invitat sa vizionez masina si sa facem un test-drive, asigurandu-ma ca e foarte bine intretinuta in ciuda celor 30 anisori. Atat am avut nevoie, un impuls...m-am urcat a doua zi in masina si am pornit la drum prin frumoasa Elvetie. Am zis ca merita doar pentru road trip, chiar daca nu se concretizeaza deal-ul. Ajuns la fata locului, am placerea sa fiu intampinat de un domn in varsta impreuna cu sotia, extrem de prietenosi. Imediat mi-au sarit in ochi cele 5 garaje de pe langa casa, neincapatoare deja pentru colectia domnului, intrucat un X5 statea in aer liber. Surpriza a urmat cand a inceput sa le deschida...Tesla Roadster, un Maserati cabrio ceva editie limitata, un Ferrari F355 spider, M3 E46 si acest E31 850i (ulterior am aflat ca mai are 2 garaje inchiriate unde tine un Z3M coupe si un Z4M, plus vreo 5 motociclete ) Long story short, a urmat un test-drive si o verificare vizuala a masinii. Era prima oara cand ma urcam intr-un E31 deci probabil entuziasmul se citea pe fata mea, desi incercam sa nu o arat prea mult. Simteam motorul ca o uzina sub capota, tragea liniar si se auzea frumos, fara a fi deranjant (totul stock). Am facut si testul vestit cu moneda pusa pe cant pe motor si l-a trecut Avea masina de 9 ani, cumparata de la primul proprietar, timp in care a facut relativ putini km insa a primit mentenanta periodica necesara, acest lucru fiind dovedit cu un teanc de facturi. Cu aproape 157.000km la bord masina nu este perfecta, dar acum ca e la mine tind sa cred ca va deveni Planuri cu ea? Sa fie cat mai aproape de starea originala cand a iesit din fabrica...tehnic si optic. Cel mult ma gandesc sa ii iau niste jante Style 37 pe 18" (modelul de pe CSi).
    0 points
  25. In primul rand multumesc frumos pentru aprecieri Nu este masina din acel clip, desi era cat pe ce sa o cumpar eu pe aceea. Din fericire sa zic asa, a aparut "din senin" aceasta ocazie cu cutie manuala si am preferat-o in detrimentul celei automate. Ca scurt update, tocmai am primit azi atestarea de vehicul istoric Am schimbat si uleiul si filtrele, uleiul la cutie si diferential, lichidul de frana, antigelul si bujiile. Am cumparat si discuri noi fata spate si placute de frana + un kit de suspensie cu arcuri Eibach Pro Kit si amortizoare Bilstein. Va cobori masina aproximativ 2,5cm pe fata si 2cm pe spate, din ce spun ei. Si bineinteles ca nu m-am putut abtine si am luat un set de jante Styling 37 originale Fuchs pe 18" cu anvelope de vara Ma gandesc atunci cand voi reconditiona etrierii sa ii vopsesc galben, sa faca un contrast frumos cu albastrul. Not sure yet...in general sunt adeptul unui look clean and stock. Si da, masina sta doar in garaj subteran cu temperatura constanta si va iesi pe strazi doar cand e frumos afara.
    0 points
  26. Intr-un final a ajuns acasa si i-am scos un rand de numere rosii sa ma pot deplasa cu ea. Dupa o inspectie amanuntita am ramas foarte placut surprins. Zero rugina pe dedesubt, arata totul impecabil. Asadar va urma o revizie cu schimb de fluide, filtre, bujii...si benzina sa iesim la plimbare. O sa imi comand si niste Leathearique sa ii fac un tratament la scaune. Intre timp am facut dosarul pentru Retromobil si astept atestarea :pirate:
    0 points
  27. Da, il stiu...e deja bookmarked la favorite Am invatat o gramada de chestii noi si tips&tricks din genul asta de tutoriale pe youtube. M-au ajutat enorm si la resturarea Porsche-ului. Deja am o lista destul de lunga de "to do" si asta doar ca mentenanta preventiva. Parca vad ca incepe un proiect complex...again Am facturi de la fostul proprietar de aproximativ 10.000 euro din ultimii ani. Pe o parte e bine ca a schimbat el multe lucruri, dar pe alta e un pic infricosator cat de repede pot urca la cer facturile pentru modelul asta. Pana ajunge big brother, ma mai joc putin cu asta
    0 points
  28. Multumesc frumos tuturor De acum poate mai apar si eu pe la intalniri, daca se mai organizeaza. Eram focusat pe manuala, desi sincer daca as fi gasit si o automata bine ingrijita, probabil o luam. M-a atras modul in care a fost ingrijita masina, faptul ca a fost tinuta doar in garaj a ajutat mult la conservare, kilometri relativ putini pentru cei 30 ani. Momentan probabil ii voi face o inspectie amanuntita, baterii noi, lichide, filtre, termostat, furtune imbatranite, revizie frane, bujii si fise, revizie pompe benzina, check banjo bolts (problema clasica - se pot slabi si nu se mai lubrifiaza bine axa cu came), garnituri. Sa incerc sa ma bucur un pic de ea pana vine iarna, cu numere rosii, timp in care ma ocup si de certificatul de vehicul istoric de la Retromobil. Iar apoi din primavara la plimbare :frantics: Nu as vrea sa ma bag momentan intr-un proces amplu de restaurare, ca la Porsche, pentru ca nu are rugina (cel putin aparent) si functioneaza totul ok.
    0 points
  29. Multumesc tuturor Da, ce a facut Dan cu masina aia e arta. Probabil imi va fi sursa de inspiratie si ajutor la nevoie. Masina va sta doar in garaj si cel mai probabil nu va circula pe perioada iernii. Poate doar asa iesiri scurte cand e vremea frumoasa, la dezmortit franele. Oricum, simteam nevoia sa incep un proiect nou, dupa ce am terminat 944 si ma cam plictiseam
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.