Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/22 in all areas

  1. Ilegal, dar poți, merge. N47 e foarte bun, daca ai schimbat distribuția e motor de km nelimitat..
    2 points
  2. Dacă efectiv iei o mașina cu totul, poți lua totul de pe ea sa pui pe a ta, ideea e ca trebuie efectiv tot, de la cablaje, senzori, etc. este mult de munca si mai exista riscul ca aia donatoare sa aibă probleme la alte piese la care tu nu aveai si după ce faci lucrul asta o sa incepu sa repari la ea, e ca si cum ai repara 2 mașini in același timp si tu ai doar una. Merge si fără rar si etc, pentru ca nu se citește cod ul de pe motor, adică vei plăti impozit si asigurare la motor de 2.0 si tu sa ai 3.0, însă asta nu rentează daca daca ai lua un donator 535d si sa l faci un proiect. Am vrut eu, dar prea mult de munca si prea mulți bani.. ca sa ce? Mai bine iei un 530d sau 535d daca tot vrei si aia e.
    1 point
  3. Din pacate cel mai probabil DDE-ul este problema. Am patit in trecut pe vremea cand aveam E90-ul, tot cu motor M47. Mi se oprea efectiv motorul in mers, era destul de periculos. Lucrul asta mi se intampla doar iarna, cand erau temp cu minus afara. Problema apare din cauza unor lipituri, contacte imperfecte pe PCBA-ul din interiorul modulului DDE. De-a lungul timpului, tot citind, mi-am dat seama la momentul respectiv ca nu eram singurul, vad ca lumea inca reclama problema asta, deci mai mult ca sigur este una repetitiva, de fabricatie. Am scapat doar cu inlocuirea DDE-ului. Am comandat altul SH care a trebuit ulterior codat pe masina mea de cineva care stie ce face si are sculele necesare.
    1 point
  4. Manevra cu N, tras frana de mana si apoi P, este sa protejezi cutia atunci cand o parchezi in rampa/panta. Atunc cand o bagi direct in P, in cutie are un fel de carlig metalic sau un cui care blocheaza o roata zimtata pe acolo. Iti dai seama daca esti la vale si ai actionat prima data P si apoi ai tras frana de mana, ca masiona sta in acel carlig/cui si nu in frana de mana. E un stres mecanic care poate fi evitat.
    1 point
  5. 1 point
  6. Mașina este pentru competiții care sunt de câteva ori pe an. G30 ul tau Claudiu polueazĂŁ mai mult intr un an cum mergi cu el zi de zi, decât soba asta cu lemne in câteva zile pe an. Cu privire la europeni si la marii lideri ai lumii, exact cei care impun legile privind poluarea masiva pe care o producem, in caz ca mai vreți sa folosiți argumente despre poluare pe un forum auto : https://www.bursa.ro/ipocrizie-la-nivel-inalt-summit-climatic-cu-mijloace-de-transport-poluante-05417445 https://evz.ro/liderii-lumii-gafa-secolului-la-summitul-pentru-salvarea-planetei-sute-de-avioane-private-si-suv-uri-au-fost-prezente-la-glasgow.html Asa ca in treaba asta cu poluarea sunt de fapt tot alte interese ca pana acum, altfel nu am asista la ce s a ĂŽntâmplat cu privire la summitului climatic. Fabricile pentru masinile electrice vor polua mult mai mult pe viitor când majoritatea mașinilor vor fi electrice, decât masinile pe diese si benzina, dar deocamdata interesul este sa disparĂŁ diesel si benzina, probabil pentru ca pe viitor nu vor mai fi resurse pentru acest lucru.
    1 point
  7. Userii acestui forum sunt sinteza tipica a mentalitĂŁții românești . Noroc
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.