Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/08/22 in all areas

  1. pt info gasit raspunsul aici , doc se gaseste cautand "gearbx_geardet". Codat cu kess V5.017 SW V2.8 rosu chinez, prin OBD.
    1 point
  2. Vi se pare normala miscarea/vibratia asta a motorului? Este la relanti masina. Nu am erori (in afara de aia cu DPF-ul de care am mentionat cateva postari mai in spate), mie mi se pare ca motorul merge rotund (in nepriceperea mea :D), trage normal..etc. Dar pur si simplu parca se misca prea tare la relanti ( in video a intervenit stabilizarea optica a telefonului, in realitate miscarea nu este asa "leganata/lenta" ci mult mai rapida )
    1 point
  3. Nu, nu se potriveste, am fost in situația lui. Este diferit inclusiv cablajul motor si suporții de prindere. Deja stabilisem in ultimul moment sa iau motorul si înainte sa plec de acasa in alt oras, mi am dat seama ca ala este N47D20A si eu aveam cu C la final, m am interesat repede si am aflat ca nu se poate. Trebuie sa cauți doar N47D20A.
    1 point
  4. Eu cred ca pata aia e de fapt un acid turnat intentionat pe masina. Iara daca asta e.. trebuie data jos lacul cel putin, vazut indeosebi ce este acolo sub petele alea si revopsit tot..
    1 point
  5. Atunci motivul pentru care nu functioneaza este ca sunt fire intrerupte in unul din mansoanele flexibile care fac legatura cu luminile, incuietorea.., modulul diversity de pe haionul portbagajului.. (Daca cauti postari ale mele de acum vreo 3 ani o sa gasesti exact pe ce parte a masinii sunt firele intrerupte.. ) Am presimiti ca o sa zici combi. E o problema tipica.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.