Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/22 in all areas

  1. Legat de DPF off eu recomand un pic mai multa constientizare. Stiu ca poate suna asa dramatic, dar orasele sunt tot mai poluate, cancerul de plamani la nefumatori e o afectiune din ce in ce mai prezenta ( din pacate am in cercul apropiat un exemplu). Pot sa inteleg ca un nene are masina pe motorina cu norma de poluare Euro 3, fara DPF si ca polueaza. Asta e, de atat a avut bani sau cand si-a cumparat-o inca nu aparusera prea multe modele cu DPF. Dar pe unul care are o masina care poate fi considerata inca moderna, care inca mai are ceva premium in ea, si isi scoate in mod intentionat DPF-ul doar ca sa poata sa o resofteze, nu pot sa-l inteleg. Poate acel individ are impresia ca el respira alt aer sau ca nu poate fi afectat. E clar ca nu avem cum sa trecem toti pe electrice (si nici alea nu sunt pana la urma 100% nepoluante din cauza bateriilor), dar macar sa respectam sistemele antipoluare existente. Mi se pare si mai trist cand vezi un un F10, G30, F01, G10 chiar, cu soba dupa el. Am avut si eu o masina Euro 3 si oricat imi era de draga, nu puteam sa umblu la portbagaj cu motorul pornit.
    3 points
  2. Masinile electrice muta poluarea din oras. Nu e ideal, dar e mai bine. In plus o masina electrica incarcata din surse regenereabile va polua doar prin reciclarea bateriei. Probabil si mai ok vor fi masinile pe hidrogen. Ideea e ca, desi situatia nu e ideala, nu are sens sa o inrautatim. Normele de poluare Euro au sensul lor, efectul unui DPF e real, nu e doar un bullshit legislativ. 100% de poluare nu ai cum sa scapi, cel putin intr-un interval de ani previzibil nu se va intampla asta, asa ca nu are rost sa ne mintim. Eu nu sunt ipocrit, inteleg ca poluarea vine din mai multe surse, dar strict in aglomerarile urbane unde cei care locuiesc si/sau lucreaza acolo isi petrec aproape tot timpul, poluarea vine in cea mai mare parte de la masini. Ca or mai fi orase care mai au o fabrica pe langa, ok, dar nu toate au asa ceva, in schimb mai toate au masini vechi. Si desi numarul masinilor vechi sau care polueaza fiindca au un defect il depaseste pe cel al masinilor tunate cu dpf-off, e totusi vorba de un semnal de alarma. Asta am si zis, e ciudat sa macelaresti o masina care nu e defecta doar pentru a satisface un moft. Pe langa dovada de egoism, e si o dovada de stupizenie, fiindca acelasi aer il tragi si tu pe nas ( sau copiii tai, parintii tai). Diesel am si eu, cand DPF-ul is va da duhul, ori il inlocuiesc, ori daca masina va fi prea veche o dau la remat si aia e. Dar sa fiu al naibii daca ii fac dpf-off.
    2 points
  3. A, ok, pai de ce n-ai zis de la inceput ca esti cu reptilienii, soros, rothschild, elitele mondiale, masonii si alti de-astia? Macar nu mai pierdeam vremea..
    1 point
  4. Din pacate exista prea putina constiinta in randul nostru. Majoritatea persoanelor care-si anuleaza DPF-ul o fac din cauza costurilor prea mari de inlocuire. La noi in tara nu sunt bani de combustibil, de niste amarate de stergatoare, de unde sa ai bani sau de ce ar o persoane de genul banii pe un DPF cand se poate si fara? Pana nu se fac controale amanuntite si dese de catre organele competente nu o sa se schimbe nimic. Pe langa asta sa ne uitam si la taxa de mediu/poluare din Romania, de ce a fost scoasa?! Daca se tinea cont de norma de poluare nu se umplea tara de cazane. De buna voie nu o sa faca nimeni nimic, e pe principiul "daca pe jos sunt 100 de mucuri de tigara, pot sa arunc si eu unu in plus", asa e si cu DPF-ul. Fara niste amenzi usturatoare nu se va schimba nimic. Sunt perfect de acord ca exista industrii care poluaza mai mult, dar vorbind la modul cumulativ cu siguranta am reusi sa reducem poluarea drastic prin standarde mai stricte in randul masinilor.
    1 point
  5. Eu cred ca tu ar trebui sa te trezesti, mai bine. Da, fix argumentatia asta e rostogolita de o gramada de personaje pe net. Dar e mai plina de gauri si fracturi logice ca o sita. Iar linia logica e echivalentul a "daca unii ard cauciucuri in Ilfov si polueaza, e ok sa ard si eu unul in curte, ca e tot aia". In primul rand, si cel mai important, poluarea se cumuleaza. Deci nu e ca si cum daca avem un vapor si 100 de masini, ramane doar poluarea de la vapor, ca aia e cea mai mare. Iar in lume sunt 1.5 miliarde de masini. Ce parere ai, cam cat s-ar reduce poluarea daca toate ar fi electrice sau macar euro 6? Da, si industria polueaza, dar e mult mai usor sa reduci poluarea de la 5 fabrici decat de la 2 milioane de masini. In al doilea rand, masinile polueaza fix in nasul nostru, adica in oras. In Bucuresti circula peste 1 milion de masini, majoritatea diesel. Ia gandeste-te, daca fiecare gigel intelectual s-ar gandi el ca e mai bine sa scoata dpf-ul, ai mai respira in oras? Chiar si asa, vara daca mergi pe jos pe o strada aglomerata e crima. Stii ca la noi in tara moare o persoana pe ora de cancer pulmonar? Si nu e doar asta, mai sunt si boli care nu te omoara, cauzate de poluare. Industria polueaza si ea, dar pe camp, nu in aglomerarile urbane. Cernobil n-are nicio legatura cu poluarea de genul asta. A fost un accident, si chiar si asa cele mai pesimiste studii calculeaza 60,000 de cazuri de cancer posibil cauzate de asta. La noi in tara, in 10 ani au murit mai multi oameni de cancer pulmonar. Deci sfatul meu e sa mai studiezi si sa-ti revizuiesti atitudinea.
    1 point
  6. Salut baieti, sunt nou pe acest forum sper ca postez unde trebuie. Scurt istoric: Acum o saptamana mi-am vandut F30-ul 328XI (2015) si mi-am luat un G30 530xi (2018). Doresc sa stiu daca pot pune ceasurile full digitale ca cele de pe facelift, am tot cautat pe net insa nu gasesc mai nimic.. sau niste fake-uri ordinare.. Pe langa asta, ca sa nu mai fac alte topicuri, ma intereseaza sa cumpar si noile faruri, trebuie modificata si bara din fata pentru asta ? Multumesc anticipat !
    1 point
  7. personal nu am sa inteleg niciodata la ce fac oamenii stage 1 si 2 pe masini.Nu le ajung caii de sub capota?Ma rog daca am fi in Germania pe Autobahn unde nu e limita de viteza ai intelege,dar aici in Romania unde sint numai gropi unde te duci cu acei extra cai castigati?in urmatoarea groapa sau nimeresti la primul radar care sta pitit in tufis?Oricum ai luao nu ai cum sa te bucuri de masina puternica in Romania decat probabil in depasirile teribiliste.....care si alea peste 90% din ele sint facute fara cap si numai de arici....si dupa aia ii vezi pe la tv sub rotile camioanelor,sau iau foc ca prostii pe drum ca fac stage si dau blana la masini pe timp de vara cand sint 40 grade,mai ales la masinile mai noi unde ia foc racitorul de gaze...Mie sincer mi-ar fi frica de prostii din astea cu stage Eu treaba asta cu stage nu am sa o vad cu ochi buni niciodata poate sa-mi sara tot forumul in cap,e ca un fel de overclocking la CPU,il faci pe barba ta si la prima greseala l-ai ars ca i-ai dat mai mult de 1V sau se supraincalzeste ca merge prea repede cu cooler neadecvat...asa e si la masini,toti sint experti cu scule pe genunchi si fac numai prostii la masini... Lasati fratilor masinile asa cum sint ele din fabrica.Eu sa nu vorbesc intr un ceas rau, am masina de 5 ani,si nu am avut nici macar o singura problema cu ea,si se apropie de 400 000 km si nu mi s-au mai dus nici claptele in motor asa cum ma speriau toti.Daca o exploatezi frumos te tine pana la adanci batraneti.totul e de cum o exploatezi si atat....
    1 point
  8. Nu are nimeni, pe pământ ,autorizație să anuleze dpf-ul la o mașină care circula pe drumurile publice !
    1 point
  9. Salut! Erorile de can sunt de la niate cabluri in dreapta in portbagaj sunt oxidate a intrat apa la ele sunt cateva locuri specifice unde intra apa
    1 point
  10. Nu s-au mai intamplat foarte multe cu masina, am ajuns la ~215 mii km datorita unor vacante prin Europa. Si voiam sa va arat un consum aproape record. L-am facut asa mai mult din ambitie/curiozitate, nu e ceva ce poti face constant. Dar la drumurile lungi si foarte lungi am scos mereu intre 5.3 - 6.0 ceea ce tot e ok.
    1 point
  11. E ca si cum ii sufli nasu la masina sa poata respira mai bine. La numarul asta de KM cu siguranta o sa gasesti ceva calamine/mechlem/depuneri care optureaza trecerea aerului si buna functionare a clapetelor si a egr-ului.
    1 point
  12. Omul a intrebat de efecte....... nu de piticii fiecaruia...
    1 point
  13. Oficial a ieșit din hibernare, anul acesta împlinește 13 ani de când este in posesia mea. https://www.imagebam.com/view/MEAR2Y1
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.