Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/23/22 in all areas

  1. 3 points
  2. De cateva saptamani rulam impreuna pe sosele, asa ca ar trebui sa o prezint si aici. Dupa ce am dat 340i, am inceput sa planific mai in detaliu achizitia - cautam E92 minim 2011, max 150k km, istoric complet service verificabil, neaparat cu caseta hidraulica, trapa, sonorizare HK sau Individual, scaune sport integral piele, navi mare; mi-as fi dorit si M paket exterior, jante 313M, dar nu era musai; in principiu 320d, dar nici 325d sau 330d nu as fi refuzat, daca erau in stare tehnica foarte buna. Pana la urma am cumparat E92 320d xdrive oct 2011, 142k km, istoric complet la dealer BMW, in stare impecabila la interior, un singur element revopsit (bara spate), si cu multe dotari (trapa, sonorizare HK, plafon negru, navi mare, interior dakota bej, etc). Tehnic e in stare foarte buna; am schimbat deja placutele spate, ar trebui sa schimb si EGR (clapeta blocata). Am instalat deja XDELETE si acum e rear drive ; se schimba intre moduri foarte rapid, din telefon; martie - noiembrie o sa fie rear drive, decembrie - februarie xdrive Am schimbat si tips evacuare (am pus negru lucios), si am revenit la grilele OE cromate (masina avea grile duble negre, in stare cam proasta). Mai am de inlocuit ornamentele de pe bara fata (sunt aluminium satinat, dar acum sunt mai degraba albe). Intentionez sa nu fac alte modificari/retrofituri la ea, doar sa ii schimb jantele (style 313M pe 18", sunt mai frecvente pe 19" dar cred ca ar fi prea mari pt drumurile noastre, 225/35 + 255/30); in plus cauciucurile pe 18 sunt foarte bune, dot 2020, rulate max 10k. https://imgur.com/a/z3QpLds Lista de dotari Transmission Automatic Colour black-sapphire metallic Upholstery Leather "Dakota"/creambeige Editions And Packages S710 M Leather Steering Wheel S7KB Navigation Package Professional S7RS Package Comfort Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S441 Smoker Package S464 Ski Bag S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss Multimedia S609 Navigation System Professional S612 BMW Assist S614 Internet Preparation S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice Control S633 Preparation, Mobile Phone, Business S688 Harman/Kardon Surround Sound System S698 Area-Code 2 For DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/Audio Interface S6NF Music Interface For Smartphone S6NR Apps S6VC Control, Combox Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S521 Rain Sensor S522 Xenon Light S534 Automatic Air Conditioning S536 Auxiliary Heating S540 Cruise Control S548 Kilometre Speedo S563 Light Package S5AK LED Light Elements Wheels And Drive S203 4-Wheel Drive S205 Automatic Transmission S216 Hydro Steering-Servotronic S230 Extra Package, EU-Speciifc S2C6 BMW LA Wheel, Star Spoke 189 Environment And Safety S302 Alarm System S801 National Version Germany S851 Language Version German
    1 point
  3. Nu vreau sa starnesc un razboi de pareri pro si contra... dar e92 este "ultimul mohican" din ce a fost BMW odata !!! clasic si frumos... servo adevarat, tinuta de drum, comenzi barbatesti, etc ! simti ca mergi cu o masina adevarata... calci soseaua, auzi motorul si suieratul aerului, selectezi vitezele, comenzile sunt ferme si putin greoaie... nu ca modelele actuale unde cel putin eu am senzatia ca merg cu un simulator nu simt si nu aud nimic. dar, ce stiu eu... sunt poate batran si invechit !!! succes si drumuri bune cu noua masina !
    1 point
  4. dragnea, dupa cum vezi GODINI ti-a dat cel mai bun raspuns pana acum pe topic eu zic sa cauti un N47 dizel cu pana in 500k km si sa te rogi (sa nu aiba mai multi km.. din 2008).. DACA iti permiti masina de data mai recenta si STII sa O INTRETII, O sa Te Tina De O sa Te Plictisesti. In rest, lasa-ne sa ne roadem unghiile de ciuda ca 316i nu e N47.. pardon, dizel. Si edit zice bine; i'auzi ce explica, cica vulpea care nu ajunge la struguri zice ca's acri! De iti vine sa o crezi... e pe forum.
    1 point
  5. Corect, un 316 care a stat 200k km si i-a făcut doar pe trailer e forță! Sau unul care i-a făcut la ralanti, în timp ce era la remorca pe națională.
    1 point
  6. 316i e cel mai fiabil, si cel mai rapid, se aplica doar pe nationala
    1 point
  7. Tu vrei sa iei un cadavru si astepti sa te bata baietii pe umar si sa te asigure ca nu e intrat total in putrefactie.
    1 point
  8. diesel sau benzina dupa 200.000km , pana in 2000cc-2500cc am inteles ca dieselul te rupe la injectoare, releu,turbina si multe altele, chiar si consum ulei, egr si altele la benzinar un motor dupa 200.000km cica pierde ulei la greu, compresie si eventual la 300.000km moare total spunea celebrul yt razvan bala... am deschis acest topic deoarece am vazut ca unii zic ca benzinarul e mai fiabil ca si costuri de intretinere, altii zic ca dieselul ca e mai rezistent. pana la urma care te rupe mai tare la bani sau te tine mai des pe platforma?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.