Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/27/22 in all areas

  1. Bai sefule, ce tot ai tu cu dieselul si anvelopele de iarna pe timp de vara de crezi ca toti de aici sunt echipati astfel?! Am scris si pe pagina anterioara, tu crezi ca tot ce ai experimentat tu pana acum in viata, pe olx si pe strada se aplica si aici, pe forum? Eu G30-ul l-am luat nou. Nu mi-au livrat-o de la bmw cu erori in bord si dpf off. Intre timp am dat-o unuia mai amarat ca mine, si peste ceva timp va fi data la altul si mai amarat si tot asa inca vreo 3-4 maini pana va ajunge peste 10 ani la unul la fel ca tine. Cateodata cred ca faci misto, ca nu ai cum sa fii atat de dus cu pluta
    2 points
  2. Si, pentru ca vor veni si panourile fotovoltaice pentru care toate acoperisurile sunt pe dos, am decis sa-i fac alt garaj, cu panta corecta si cu usa cu telecomanda (cel actual arata intr-un mare fel, oricum nu mai putea ramane). Masina va sta in garaj, noaptea, iar ziua, in parcarea subterana a firmei unde lucreaza fii-miu. Deci, va fi destul de protejata de intemperii. In rest, apa, paie si bataie. Am renuntat de mult sa mai contabilizez cheltuielile, insa am sarit lejer de 10k si mai sunt de facut, nu multe, dar, sunt. Din pacate, o parte din bani au fost cheltuiti fara folos, partial din vina noastra, partial din nepriceperea mecanicilor.
    1 point
  3. Buun, dupa ce ne-am rupt mainile smilgheruind la jante, si pe caldurile din zilele trecute, ieri dupa amiaza, am renuntat. Am sunat la cei care reconditioneaza jante in Craiova si vopsesc in camp electrostatic si le-am cerut un pret pentru sablare. 400, toate. Ok, maine vin cu ele. Azi, dupa ce le-au vazut, am stabilit 900 lei pret pentru sablare totala, indreptare (daca este cazul), vopsire totala si montaj anvelope cu echilibrare. Cine si de ce cere, la telefon, 600/janta, nu stiu si nu mai conteaza. Acum, ce asteapta fii-miu sa fie gata masina dar si eu, si mai si, :).
    1 point
  4. Oare sunt gata cu modificarile, zic... intercooler Wagner, suspensie Bilstein B12, down pipe si evacuare dubla, stage 1... 250cp! Ce sa mai modific...pareri?
    1 point
  5. “Adica ori il las sa nu ma ajunga, ori il las sa se duca.” si eu accelerez mai tare de 140 ca sa nu l încurc pe ala din spatele meu pentru ce mai am de depășit si după ma dau in dreapta si revin la stilul de mers .
    1 point
  6. Zi 20 de ani, ca sa fie mai aproape de adevar. Eu cred ca are niste probleme clinice, de fapt..
    0 points
  7. @Dragnea22, cum zice @edit faci sau nu misto... tot spui/sustii/stii ca motoarele pe benzina consuma ulei....ok...consuma ulei, dar te-ai intrebat de ce ? te-ai interesat de ce ? in cazul motoarelor de generatie mai veche de la BMW principala cauza se numeste : simeringuri supape https://www.google.com/search?q=simeringuri+supape&client=firefox-b-d&ei=cMngYu_QB8iDsAe3qqn4Ag&ved=0ahUKEwjvyMzNp5j5AhXIAewKHTdVCi8Q4dUDCA0&uact=5&oq=simeringuri+supape&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEMgUIABCABDIFCAAQgAQyBQgAEIAEOgcIABBHELADOgYIABAeEBY6CAgAEB4QFhAKOggIABAeEA8QFkoECEEYAEoECEYYAFDCB1i3D2CdJmgCcAF4AIABRogBigKSAQE0mAEAoAEByAEEwAEB&sclient=gws-wiz se remediaza cu aproximativ 1400-1500 ron (aprox 300 euro) DOAR daca esti dispus sa faci aceasta mentenanta. pe urma mai sunt diverse garnituri, furtune, care evident costa.....si nu in clee din urma ...manopera. asadar, un cazan, cotet, etc, motor de xxxxxxxxxxx km, ajunge sa fie costisitor sau nu, in functie de banii pe care ii ai disponibili pentru reparatii, FARA SA FACI FOAMEA 1 luna. acum , tu stii cel mai bine, cat esti dispus sa dai pe o masina, pe intretinerea ei. (pe banii tai faci ce vrei) bafta!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.