Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/16/22 in all areas

  1. La un ulei nu totul se rezuma la cati kilometrii faci cu el, ci de numarul de ore de functionare combinat cu regimul de exploatare. Tu in Romania poate ca ai o medie de deplasare pe acei 15000km intr-un an de 50km/h . Pe cand intr-o tara cu multe autostrazi e foarte plauzibil sa ai o medie dubla fata de ce avem noi. Daca o sa citesti pe datele tehinice ale producatorului de ulei o sa vezi ca iti arata un numar de ore de functionare si corobarat cu media ta de deplasare iti poti face o idee la cati km defapt trebuie sa schimbi.
    1 point
  2. Cauta pe Internet "BMW attachment 5 to SI B000113" - sau, pentru, mai multe rezultate: "BMW SI B000113". Vei afla ca prin 2014 BMW a redus intervalul de schimb ulei la 10.000 mile (16.000 Km) / 12 luni - cel putin pentru vehiculele vandute in US. Pe langa aceasta informatie, iata cateva alte teme de gandire conexe: s-a modificat brusc si in sens negativ, inainte de 2014, calitatea uleiurilor de motor, astfel incat sa fie necesara o astfel de reactie din partea BMW? de ce, la motoare identice, BMW recomanda in anumite piete sa se schimbe uleiul la 16.000 Km, iar in altele la 30.000 km? exista oare vreo legatura cu faptul ca combustibilii din Europa au un nivel mai redus de sulf, ceea ce implica mai putina contaminare a uleiului cu acid sulfuric? Oare combustibilii vanduti din Romania sunt mai "apropiati" de cei din US, sau de cei din EU? exista oare vreo legatura cu faptul ca pretul uleiului de motor este semnificativ mai mare in Europa decat in US, iar clientii europeni tind sa prefere masini cu intervale de revizii cat mai lungi, din motive de cost? de ce, atunci cand se identifica o problema de proiectare sau de calitate care afecteaza un anumit model, clientii din US beneficiaza de reparatii gratuite sau compensatii, iar clientilor din Europa li se prezinta degetul mijlociu pentru exact aceeasi problema? Si dezbaterea poate continua fara sfarsit. Priveste insa lucrurile simplu: schimband mai des uleiul, mentii motorul intr-o stare tehnica mai buna, dar ai cheltuieli mai mari de intretinere. Ia decizia care crezi ca este corecta, avand in vedere cazul tau particular.
    1 point
  3. Placutele ATE cel putin lasa un praf de te doare capul. Am avut randul trecut pe spate tot pe F10 si m-au disperat la cat praf puteau lasa. La fel se comportau si pe E90, mult praf pe jante. Cam asta a fost minusul placutelor ATE, in rest n-am intampinat alte probleme.
    1 point
  4. alt szl - de pe masina cu volan cu comenzi
    1 point
  5. Limitarea aia pe care a scos-o proprietarul e cumva cea de la 1500 cmc la 2000 cmc? http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gifhttp://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif As fi si eu curios sa vad factura pentru serviciul respectiv, de la bmw. Mai ales ca masina e si in garantie. In alta ordine de idei, la 3,000 de km pe an, nu prea are ce sa pice de pe o masina relativ noua.
    1 point
  6. Iar o sa vina astia mai noi pe forum sa ne urecheze ca de ce recomandam alte marci ca doar suntem pe forum BMW.
    1 point
  7. Maxim 10 mii ! Nu vad de ce as tine un ulei mai mult , mă costă 400 de lei să îl schimb .
    0 points
  8. cu atat mai mult m as duce daca e pentru N'ring :). Eu am fost la Transilvania Racing Circuit.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.