Jump to content

RaYn3

Members
  • Posts

    2216
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

RaYn3 last won the day on January 3

RaYn3 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    F1, CS

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xDrive F10 Imperial Blau Metalic

Recent Profile Visitors

16789 profile views

RaYn3's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

506

Reputation

  1. Ai cautat schema pe realoem.ro? Dupa ce il identifici iti arata localizarea lui sau poti sa-ti dai seama cam pe unde e. Eventual cauta si pe google/yt ceva tutorial pt replacement.
  2. Stiu ce zici, am investigat si pista asta, doar ca din cate am vorbit cu unii care se ocupa cu detaillingul profesionist, pe unii dintre chiar ii stiu de multa vreme, toti mi-au recomandat sa-l schimb pt ca vopseaua aia tot n-o sa tina. Merge si varianta cu vopsitul, doar ca nu-i de durata. Asta merge daca vrei sa pregatesti masina de vanzare. La urmatoarea ocazie in care o sa trebuiasca sa cureti zona aia cu ceva leather cleaner si eventual dupa sa aplici o protectie, toata vopseaua aia se va lua, fie cu peria folosita la curatare sau dupa ce dai cu laveta. Nu am oyster, am beige-ul(crem), tot o culoare pacatoasa.
  3. Nu am schimbat manerul, vreau sa schimb armrestul, zona din piele pt ca s-a facut urata, s-a luat vopseaua. Am interiorul beige fiind cea mai predispusa culoare la astfel de defecte. La inceput, atunci cand am cumparat masina am folosit de cateva ori servetele umede cica pt piele care in acele cateva dati a fost de ajuns cat sa-mi stearga si vopseaua. Acel maner inca arata bine, nu-i uzat. De cele mai multe ori acesta se uzeaza mult inainte de piesa asta din piele pe care pui mana tot timpul. Este o scapare de design, faptul ca n-au montat un maner dedicat de care sa apuci atunci cand inchizi sau deschizi masina. Manerul asta se regaseste pe seria 7, F01, model care se aseamana f mult cu F10-le, de fapt impart f multe piese, chiar si designul fiind in mare la fel.
  4. L-am schimbat si eu acum vreo 2ani cred, alaturi de uleiul din ambele grupuri. Ce-i nasol e ca n-au mai lasat buson de scurgere, asa ca trebuie sa te chinui cu seringa. Cel putin la mine, mecanicul mi-a scos o data tot ce-a putut, mi-a umplut-o si dupa vreo 1000Km am mers la el si mi l-a mai schimbat inca o data tinand cont ca in bidon era mult mai mult ulei decat intra in cutie. I-a mai ramas la final si lui pe acolo, cred ca a mai avut si pt altul.
  5. Nu are ce sa troancane, panoul usii fiind dintr-un carton, iar scheletul armrestului fiind din plastic. Manerul oricum e prins in 3 sau 4 astfel de suruburi din fabrica, plus multe alte zone in care se folosesc asemenea suruburi. Motivul pt care din design au mers pe acele nituri care de fapt sunt niste bucse a caror cap a fost topit/turtit la final, tine de considerente de cost. Gandeste-te cat ar fi costat acea multitudine de suruburi in locul unei singure operatii de topit a acelor plastice. Sa nu mai spun de operatiunea de infiletare, cat timp le-ar fi luat, tot acest timp traducandu-se si el la final in niste costuri de productie. Pe de alta parte, BMW nu comercializeaza separat doar manerul, ci doar tot panoul de usa care are inclus si armrestul. Ei vor castiga mult mai multi bani in felul asta, costa mult mai mult un panou intreg decat o bucatica din el 🙂 E perversa lumea asta a automotive-ului. Sunt in ea de vreo 13ani, chiar in zona de design lampi si vad zilnic tot felul de abordari, cel mai mult despre cum sa facem totul cat mai ieftin, sa fim competitivi, dar la final sa faci bani pt companie. Contrar intelegerii multora, normele de testare sunt aceleasi de acum 20 - 30 de ani.
  6. LE. Mi-au trimis chinezii un tutorial facut de ei, este pe YT nu de multa vreme totusi. Desi cand i-am intrebat daca se pot refolosi acele nituri mi-au raspuns cu Da, in tutorialul lor chinezul respectiv le rupe cu clestele pe toate, iar ulterior foloseste niste suruburi autofiletante pt plastic cu saiba integrata sub capul surubului, I-am intrebat dupa aceea sa-mi dea niste referinte pt acele suruburi doar ca momentan nici un raspuns. Las si link-ul video-ului, poate ca mai sunt interesati.
  7. Salutare. Mi-a venit zilele trecute armrestul de la usa-sofer si am niste nelamuriri despre care n-am gasit niste raspunsuri. Toate tutorialele sunt despre manerul din interiorul armrestului si cam nimic despre acesta in sine. Am vzt ca spre deosebire de maner, armrestul se fixeaza de panoul usii cu niste nituri/bucse din plastic. Stiti daca acele bucse se dau usor jos si se pot refolosi ori se distrug si trebuie altele noi. Vreau sa stiu daca imi trebuie a.i. sa nu ma apuc sa desfac degeaba.
  8. Pai acela e motorul de 2.5litri, M57 montat de catre BMW pe E60 pana in 2005. M-as mira sa aibe doar 280k Km, dar in fine, nu-i o regula. Totusi vbm de o masina destul de veche, poate sa pice orice pe ea, desi motoarele alea au fost destul de reusite la vremea lor. Tin minte de la cumnata-meu care a avut unu din asta, dar si din alte discutii ca galeria de evacuare tinde sa cedeze, prin urmare o sa resimti gaze de esapamanet in habitaclu. In rest, asa cum ziceam, este o masina veche, in functie de exploatarea ei de pana acum poate sa pice orice. Mergi cu ea la o verificare la un mecanic specializat in BMW si o sa-ti spuna daca merita sau daca poti sa mai negociezi. Fiind un L6, sunetul motorului e mult mai placut in comparatie cu un L4, chiar daca vbm de un diesel. Desi motoarele actuale L6 sunt mai silentioase, acea generatie de motoare de la BMW, M57 mi se pare ca se aud cel mai fain.
  9. Exceptand grila aia hidoasa, i4-le si mie mi se pare o masina mult mai frumoasa decat Tesla. Nu mi-a placut niciodata designul asta minimalist pe care l-a promovat Tesla inca de la aparitia primelor masini. In fine, cica gusturile nu se discuta.
  10. RaYn3

    530E pareri

    Nu, cu siguranta nu poti pune orice gasesti prin benzinarii. Nu pot sa-ti raspund 100% pt ca nu am o masina din ultima generatie G. Ce pot sa-ti spun e ca la E-uri si F-uri predomina acel antigel albastru, G11.
  11. Cum naiba, ca mai tot timpul imi cumpar cate ceva de pe Ali, chiar n-am vzt sa fie, dar hai ca mai dau o cautare. Chiar luna trecuta mi-am comandat armrest-ul de la sofer, trebuie sa apara. In fine, multam de raspuns zeronoo! LE. Am gasit pe Ali, am comandat doua, stanga-fata si dreapta-fata, 320ron ambele. Am vzt ca au review-uri bune. Nu credeam sincer ca le pot gasi la chinezi in banii astia. Unul nou OE cer inecatii 1700RON pe realoem. Merci inca o data Zeronoo pt tip.
  12. Salutare! Ce parere aveti de aceste manere cu CA si ambient light? LINK Cica sunt noi, doar ca pretul mi se pare f mic (300Ron) in comparatie cu alte magazine, chiar si SH pe olx se vand cu 500 - 600Ron. In anunt se spune ca sunt Aftermarket, doar ca n-am mai auzit ca aceste manere sa se gaseasca altele decat OE. Ati cumparat manerul asta de la cei din anunt? Sunt de incredere? Stiti cam cat ar trebui sa coste orientativ vopsirea unui maner? Astazi l-am deconectat si pe "ultimul mohican", cel din stanga-spate. Ideea este ca m-am obisnuit sa incui si sa descui masina in felul asta, nu mai stau sa caut dupa cheie prin gentutza, e mai comod. In ultimele zile tot am primit eroare cu Discharge when stationary. Azi cu -2gr la amiaza, am primit direct eroare de baterie, n-a mai functionat deloc amprenta, fata de datile trecute cand totusi am putut descuia.
  13. Multi Km fara incidente. Cel putin pe G20, mie mi-a placut motorul asta, desi are 258CP fata de 252 pe G30. Chiar si asa nu e o diferenta mare. Totusi mi-a zis cineva care a condus acest model, G30 cu B48(530i) ca nu l-a dat pe spate, poate din cauza greutatii mai mare in comparatie cu seria 3. In fine, cred ca are totusi destul de multe rezerve de putere, cuplul nu-i la nivelul unui diesel, dar recupereaza la top speed. Legat de butonul pt inchiderea portbagajului, intr-adevar n-are legatura cu comfort acces. Sunt in aceeasi situatie, am comfort acces, dar nu am acel buton pe portbagaj pt inchidere. Se deschide din cheie, din butonul din habitaclu, dar nu-l pot si inchide automat, ci doar manual
  14. Eu zic mai bine sa va luati o "camera" separat doar pt voi
  15. Mda, se laudau ca au montat sisteme de incalzire cu curatare a raddome-urilor a.i. sa nu mai apara astfel de probleme. Nu stiu daca la G30 au reusit sa le implementeze sau poate pe facelift. La F10-le meu intampin aceeasi problema, dar doar iarna, daca ninge afara si e mazga, noroi pe drum. Se depune mizerie, ingheata aceasta mizerie pe radarul din bara. Sunt mesaje de atentionare a.i. sa nu te bazezi pe el in acele momente din motive de siguranta. BTW. La multi ani!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.